euh als mijn ouders terug zijn van vakantie...quote:Op zondag 9 september 2007 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Flesje.
Ynske.![]()
Wanneer ben je weer in het zuiden?
Spammert.quote:Op zondag 9 september 2007 21:21 schreef qu63 het volgende:
en mn script werkte verdomme niet, niet in de lounge, niet in de lfc
Low Frequency Chat ofwel Slowchat van Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing!quote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Wat is een LFC?
je kan wel zien wie de hersens heeft bij julliequote:Op zondag 9 september 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Low Frequency Chat ofwel Slowchat van Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing!
Blond hè!quote:Op zondag 9 september 2007 21:49 schreef qu63 het volgende:
je kan wel zien wie de hersens heeft bij jullie
Liverpool Football Clubquote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Wat is een LFC?
Typfout. Dat moet KFC zijnquote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef JDude het volgende:
Wat is een LFC?
KENTUCKYYYYYY.quote:
Kuukske Football Club, ook goed. Wat jij wil hoor.quote:
Whehehe.quote:Op zondag 9 september 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukske Football Club, ook goed. Wat jij wil hoor.
Oh nouquote:Op zondag 9 september 2007 23:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben morgen vrij. Ik hoef niet fris te zijn.
klopt maar ik hoef pas om 13 uur op t werk te zijn om te horen of we mogen blijvenquote:Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
nee maar goed, hoe eerder je er nu in gaat, hoe frisser je morgen bent
Ik heb geen oog dichtgedaan vannachtquote:
Morgen Fles! Lekker geslapen?quote:
Hij mag vertrekken?quote:Op maandag 10 september 2007 08:27 schreef leonieke het volgende:
Maandag en ik moet een student al slecht nieuws brengen... Dit wordt een leuke weekzeker aangezien de resultaten van tweede zittijd deze week ook nog bekend worden gemaakt
Mooi zo. Haai.quote:
Onnodig Franse woorden gebruiken voor iets wat heel goed in het Nederlands kan.quote:Op maandag 10 september 2007 07:55 schreef leonieke het volgende:
Constant vapeurs
één of ander getruukt woord omdat "sessie" blijkbaar te Frans klinktquote:Op maandag 10 september 2007 08:27 schreef leonieke het volgende:
zittijd
quote:Op maandag 10 september 2007 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap jullie echt niet:
[..]
Onnodig Franse woorden gebruiken voor iets wat heel goed in het Nederlands kan.
en krap een half uur later:
[..]
één of ander getruukt woord omdat "sessie" blijkbaar te Frans klinkt
FullQuickReply.quote:Op maandag 10 september 2007 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil ook diePI
![]()
Hoedoedegijdè?
Hij moet naar Peking om een certificaat te halen dat hij geschikt is voor het hoger onderwijs...quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 09:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij moet naar Peking om een certificaat te halen dat hij geschikt is voor het hoger onderwijs...
Ik kom niet op het Nederlandse woord voor vapeursquote:Op maandag 10 september 2007 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap jullie echt niet:
[..]
Onnodig Franse woorden gebruiken voor iets wat heel goed in het Nederlands kan.
en krap een half uur later:
[..]
één of ander getruukt woord omdat "sessie" blijkbaar te Frans klinkt
Mja... daarna zal zijn dossier pas bekeken worden (3e inschrijving voor zelfde opleiding is speciale procedure en ik denk niet dat hij zal toegelaten worden, zelfs niet met het certificaat...)quote:Op maandag 10 september 2007 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das gelukkig maar een klein stukje om dat te doen
Yup.quote:Op maandag 10 september 2007 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
is dat zoeen Vuurvosje Priknaarbinnen?
Valt wel mee, kun je een leuke reis aan koppelenquote:Op maandag 10 september 2007 09:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
das gelukkig maar een klein stukje om dat te doen
Vraag even of hij onderweg wat bordjes van de stations wil schietenquote:Op maandag 10 september 2007 09:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij moet naar Peking om een certificaat te halen dat hij geschikt is voor het hoger onderwijs...
Vapeur = Stoom.quote:Op maandag 10 september 2007 09:01 schreef leonieke het volgende:
Ik kom niet op het Nederlandse woord voor vapeurs![]()
En dat deel je hem dan niet meteen mee?quote:Op maandag 10 september 2007 09:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja... daarna zal zijn dossier pas bekeken worden (3e inschrijving voor zelfde opleiding is speciale procedure en ik denk niet dat hij zal toegelaten worden, zelfs niet met het certificaat...)
"Hoi, Je moet eerst naar China voor een duf papiertjequote:Op maandag 10 september 2007 09:10 schreef marcb1974 het volgende:
En dat deel je hem dan niet meteen mee?
Ik heb voorlopig gezegd dat we pas daarna zijn dossier kunnen behandelen en dat het bezitten van het certificaat niet wil zeggen dat hij zal toegelaten worden.quote:Op maandag 10 september 2007 09:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat deel je hem dan niet meteen mee?
Opvliegers is het Nederlandstalige woordquote:Op maandag 10 september 2007 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vapeur = Stoom.
Ik denk dat je iets als zweterigheid bedoelt. Maar dat begrijp ik dus niet omdat je van die rare stokbroodpraat uitkraamt
Ja, je krijgt een dikke kontquote:Op maandag 10 september 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Koekjes zijn slecht voor je.
Oh, zeg dat dan meteenquote:Op maandag 10 september 2007 09:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Opvliegers is het Nederlandstalige woord![]()
Jij mag ook wel 10 euro hoorquote:Op maandag 10 september 2007 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond weer eens even fors cashen bij de Staatsloterij
Ik ga voor die 16,3 miljoen en dan meteen een rondreisje maken. Zijn jullie direct van me afquote:
hoiquote:Op maandag 10 september 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
moggeh
quote:
Juist wel doen, is verfrissendquote:Op maandag 10 september 2007 10:36 schreef Ynske het volgende:
pfff, waarom regent het nu weer
had nog eventjes willen gaan sporten voor t werk, maar in zo'n zeikbui ga ik niet rennen
quote:Op maandag 10 september 2007 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist wel doen, is verfrissend
Zeker met die vlaamse erbij
Hoi.quote:
Het geen pijn deel is goedquote:Op maandag 10 september 2007 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Mwa, maar geen pijn.
En net een belletje, mijn jongste komt naar huis (ziek), lekker handig als je beide moet werken.
zal ik komen oppassen?quote:Op maandag 10 september 2007 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
Mwa, maar geen pijn.
En net een belletje, mijn jongste komt naar huis (ziek), lekker handig als je beide moet werken.
Dat vond ik ook al.quote:Op maandag 10 september 2007 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het geen pijn deel is goeddie heeft het goed bekeken dan, alleen thuis
Van mij mag je, ookal heeft hij niet echt een oppas meer nodig.quote:Op maandag 10 september 2007 10:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
zal ik komen oppassen?
dan hoef ik niet naar dat onheilspellende gesprek
Kan je hem niet aan zijn bed vastketenenquote:Op maandag 10 september 2007 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al.
Mja, internet wordt wel even afgesloten natuurlijk. Twijfel nog of ik de Wii controllers achter slot
en grendel leg.
Blijkt dat hij weer gepest wordt op school, !@$@ ik moet dat jong echt op boksen doen ofzo.quote:Op maandag 10 september 2007 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je hem niet aan zijn bed vastketenen
quote:Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijkt dat hij weer gepest wordt op school, !@$@ ik moet dat jong echt op boksen doen ofzo.
Hij verdedigt zichzelf gewoon niet. Heb maar weer een gesprek aangevraagd.
`quote:Op maandag 10 september 2007 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonder je hoop weg te willen vagen.
boksen, verdedigingssporten t helpt niet![]()
tenminste zo is het hier.
zorg er iig voor dat hij een veilige plek heeft waar ie zich terug kan trekken en zichzelf kan zijn
of leer hem voor zichzelf op te komen, desnoods met hulp van anderen doenquote:Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijkt dat hij weer gepest wordt op school, !@$@ ik moet dat jong echt op boksen doen ofzo.
Hij verdedigt zichzelf gewoon niet. Heb maar weer een gesprek aangevraagd.
Als er geslagen is moet je direct een klacht indienen. Desnoods aangifte doen bij politie.quote:Op maandag 10 september 2007 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
`
Hij zal voor zichzelf moeten opkomen.![]()
Zijn plekje is thuis, maar hij kan toch niet telkens naar huis komen.
Blijkbaar heeft die jongen (zat vroeger ook bij hem op de lagere school, toen ben ik eens bij hem aan de deur gegaan. Durfde hij niet meer) hem voor/na schooltijd vaker uitgescholden, en al eens geslagen.
Dat wil ik ook, maar hoe.quote:Op maandag 10 september 2007 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
of leer hem voor zichzelf op te komen, desnoods met hulp van anderen doen
Aanklacht vind ik wat ver gaan, wil wel het er met demoeder van die jongen over hebben.quote:Op maandag 10 september 2007 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er geslagen is moet je direct een klacht indienen. Desnoods aangifte doen bij politie.
jah, en wat bereik je dan?quote:Op maandag 10 september 2007 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er geslagen is moet je direct een klacht indienen. Desnoods aangifte doen bij politie.
mag ik vragen op welke school hij zit?quote:Op maandag 10 september 2007 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aanklacht vind ik wat ver gaan, wil wel het er met demoeder van die jongen over hebben.
Maar niet nu meteen, wil eigenlijk eerst kijken wat de school kan doen.
En dat is het probleem, hij wil niet slaan zegt hij.quote:Op maandag 10 september 2007 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah, en wat bereik je dan?
ik heb t allemaal meegemaakt. t word alleen maar erger
doorzetten, alleen zijn, en blij zijn als je klaar bent en een andere studie kunt beginnen
t is gewoon ontzettend moeilijk om daarmee om te gaan, als kinderen, als ouders
ze zeggen wel dat als je een keer goed uithaalt t minder word, maar als dat niet in je zit, straal je het niet uit
Rolduc, maar het gebeurt meestal voor/na school.quote:Op maandag 10 september 2007 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik vragen op welke school hij zit?
ik ken tquote:Op maandag 10 september 2007 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat is het probleem, hij wil niet slaan zegt hij.
contact opnemen met school. meer sociale controle door docenten bij het ingaan en uitgaan van school zou een optie kunnen zijnquote:[..]
Rolduc, maar het gebeurt meestal voor/na school.
Toch het gesprek op school maar weer eens aan, kijken of die niet iets weten?quote:Op maandag 10 september 2007 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar hoe.Waarmee, met hulp van wie?
Misschien gaat het wel ver, maar gaat het niet ver dat hij geslagen wordt dan? Zeker als het niet voor het eerst isquote:Op maandag 10 september 2007 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aanklacht vind ik wat ver gaan, wil wel het er met demoeder van die jongen over hebben.
Maar niet nu meteen, wil eigenlijk eerst kijken wat de school kan doen.
Klieder zequote:Op maandag 10 september 2007 11:36 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat maar eens onder de douche staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |