abonnement Unibet Coolblue
pi_53053844
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!



Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:

WWE Champion: John Cena


Intercontinental Champion: Jeff Hardy


Women's Champion: Candice Michelle


World Tag Team Champions: Lance Cade & Trevor Murdoch



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:

World Heavyweight Champion: The Great Khali


United States Champion: MVP


Cruiserweight Champion: Hornswoggle


WWE Tag Team Champions: Matt Hardy & MVP



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:

ECW World Heavyweight Champion: CM Punk


Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu nog 1 uur, maar ze zijn druk bezig met uitbreiden naar een 2 uur durende show. De enige show van TNA heeft Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:







Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.

In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Takeshi Morishima

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Wrestling Society X [WSX]


WSX was een worstelprogramma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX is nu ook op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

Vaste klanten:




Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!

De OP kan je hier vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 09-09-2007 18:28:40 ]
pi_53053862
Ga hem zo even nog wat bijwerken en champions updaten
  Redactie Games zondag 9 september 2007 @ 18:06:58 #3
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53053896
Mark Henry in de TT
.....Kennedy
pi_53053943
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:06 schreef Wessiej het volgende:
Mark Henry in de TT
Gedaan om dat het leuk in het vorige topic lijstje zal staan. Vorige jaar was het Cena Unforgiven? Nu Mark Henry
  Redactie Games zondag 9 september 2007 @ 18:11:02 #5
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53053989
Maar Cena was natuurlijk niet Unforgiven, Henry uiteraard wel zondag
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 9 september 2007 @ 18:15:24 #6
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53054070
Trouwens @TBB, je post in Cena Unforgiven? topic
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 16:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JBL blijft trouwens wel grappig heh, ze zitten meer ruzie te maken dan over de wedstrijd te praten, lig echt dubbel erom steeds ook erg grappig als Booker commentaar gaat geven. Als hij ooit stopt met worstelen mag hij van mij best colour commentator worden
Nou, jaar later kan het
.....Kennedy
pi_53054079
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:11 schreef Wessiej het volgende:
Maar Cena was natuurlijk niet Unforgiven, Henry uiteraard wel zondag [afbeelding]
Achteraf ja

Maar goed, dit is topic #25! Op naar de #50
pi_53054121
Het gaat lekker snel met die topics he?

Undertaker op weg naar de titel
(eerst sloopt die Henry, daarna op de volgende ppv een hell in a cell met Khali, Henry, Batista, Kane en Rey )
  zondag 9 september 2007 @ 18:20:33 #9
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53054154
Batista for world heavyweight champion!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53054164
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:18 schreef Brownietje het volgende:
Het gaat lekker snel met die topics he?

Undertaker op weg naar de titel
(eerst sloopt die Henry, daarna op de volgende ppv een hell in a cell met Khali, Henry, Batista, Kane en Rey )
Gaat erg snel ja, is ook erg veel aan de hand laatste tijd. Dat helpt ook natuurlijk. Ik was net klaar met UFC kijken en opeens zag ik dat het topic al 298 posts had. Dus snel nieuwe gemaakt

Ga hem denk ik binnenkort helemaal veranderen en hem wat compacter maken.
  Redactie Games zondag 9 september 2007 @ 18:23:04 #11
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53054206
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
Gaat erg snel ja, is ook erg veel aan de hand laatste tijd. Dat helpt ook natuurlijk. Ik was net klaar met UFC kijken en opeens zag ik dat het topic al 298 posts had. Dus snel nieuwe gemaakt

Ga hem denk ik binnenkort helemaal veranderen en hem wat compacter maken.
Mensen kijken WWE en sommigen ook nog TNA, de rest kan weg
.....Kennedy
pi_53054224
ROH, is zeker aan aanradder om eens te kijken. Worstelen zonder al te veel entertainment, maar toch heel leuk.
pi_53054372
quote:
Op zondag 9 september 2007 18:24 schreef Brownietje het volgende:
ROH, is zeker aan aanradder om eens te kijken. Worstelen zonder al te veel entertainment, maar toch heel leuk.
Inderdaad nieuwe PPV komt eind deze maand, heb er zin in. Hij zou volgens mij eerst eerder uitkomen dacht ik, maar is weer vertraagd
pi_53054809
Bryan Danielson vs KENTA

heerlijke match, op 9 en een halve minuut kun je iets verschrikkelijk gays zien, haha
pi_53055202
tvp
pi_53058236
Zo, morgen kunnen we weer een PPV zien Zou hij beter zijn dan de vorige?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games zondag 9 september 2007 @ 21:16:03 #17
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53058502
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:06 schreef roepdeman het volgende:
Zo, morgen kunnen we weer een PPV zien Zou hij beter zijn dan de vorige?
Waar heb je het over?
.....Kennedy
  zondag 9 september 2007 @ 21:34:28 #18
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_53059088
Ik hoop niet Unforgiven, want dat is toch echt week later. Misschien iets van TNA ofzo?
World Wrestling Entertainment
pi_53060185
TNA No Surrender is vanavond/morgen

Met een big announcement, waarschijnlijk de 2 uur Impact. Of misschien een grote naam er naar toe
  zondag 9 september 2007 @ 22:19:22 #20
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53060348
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TNA No Surrender is vanavond/morgen

Met een big announcement, waarschijnlijk de 2 uur Impact. Of misschien een grote naam er naar toe
Ze hadden het over een ex world champion die zou komen, maj dat kan vanalles zijn..

denk dat de announcemnt idd over de 2uur gaat
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 9 september 2007 @ 22:42:11 #21
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53061100
tvp
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53061445
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:19 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ze hadden het over een ex world champion die zou komen, maj dat kan vanalles zijn..

denk dat de announcemnt idd over de 2uur gaat
Ze praten er met 3 + nog Brock, maar daar twijfelen ze bij omdat hij ook erg graag naar UFC wilt.

Maar misschien is hij het wel, of Jericho als complete schok Goldberg misschien? lijkt me sterk maar toch. Maar 3 former world champions.. zo 123 weet ik niemand.
  zondag 9 september 2007 @ 23:01:34 #23
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53061615
Zou wel geweldig zijn als na de aankondiging van de 2uur Impact! Jericho ofzo naar buiten komt

Mss is het wel koning sucka
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 9 september 2007 @ 23:05:50 #24
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53061742
Is de TNA PPV voor morgen interessant, zoja, dan ga ik voor het eerst TNA kijken, kijken of het wat is.

De vorige keer dat ik dat deed was bij ECW, en dat kijk ik nu ook elke week, dus je weet het maar nooit.
.....Kennedy
pi_53061917
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:05 schreef Wessiej het volgende:
Is de TNA PPV voor morgen interessant, zoja, dan ga ik voor het eerst TNA kijken, kijken of het wat is.

De vorige keer dat ik dat deed was bij ECW, en dat kijk ik nu ook elke week, dus je weet het maar nooit.
PPV's laatste tijd zijn wat minder. Maar Kurt Angle heeft nu 3 matches vanavond. Dus die ken je al, en Christian ken je ook.. en Tomko ook... etc

En er zijn natuurlijk namen zoals AJ Styles en Samoa Joe en Abyss. De top 3 TNA (non-WWE) gasten zeg maar die het kijken altijd waard zijn.

Ik haate TNA eerst ook omdat ik het gewoon niet keek. Maar na een paar keer kijken, volg ik het nu ook altijd

Zelfde voor UFC trouwens, kraakte het altijd af. Totdat ik het ging kijken en toen vond ik het geweldig

En de big announcements van TNA zijn ook altijd echt groot. No Surrender heeft nu 3 jaar op een rij een grote aankondiging gedaan op No Surrender. Christian kwam daar dacht ik. Rhyno in 2005, Kurt Angle in 2006 + de prime time aankondiging.

Ben dus benieuwd wat dit jaar brengt
  Redactie Games zondag 9 september 2007 @ 23:15:36 #26
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53061975
Ok dan ga ik het kijken, ben benieuwd.
.....Kennedy
  maandag 10 september 2007 @ 00:10:55 #27
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53063459
Nog een fervent WWE-fan hier. Keek al een tijdje in de wrestling-topics hier, maar tot noch toe nooit gepost eigenlijk, laat staan aanmelden. Anyways, jullie zullen me hier nog wel vaker zien.
pi_53063549
quote:
Op maandag 10 september 2007 00:10 schreef Wes_FR het volgende:
Nog een fervent WWE-fan hier. Keek al een tijdje in de wrestling-topics hier, maar tot noch toe nooit gepost eigenlijk, laat staan aanmelden. Anyways, jullie zullen me hier nog wel vaker zien.
Wat kijk je zoal? (Raw, ECW, Smackdown, Pay Per Views, TNA Impact en Pay per views, ROH)
  maandag 10 september 2007 @ 00:20:03 #29
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53063681
Raw/SD/ECW en de PPV's van WWE kijk ik allemaal, soms wel een dag of twee later door slome downloadsnelheid of geen goede link. TNA kijk ik alleen wanneer ik van anderen hoor dat ie echt goed is, maar ik vind het meestal niet zo. Ring of Honor eerlijk gezegd nog nooit gezien.
pi_53064422
Oja, tag titles zijn nu dus weer terug
quote:
World Tag Team Titles change hands twice in South Africa
By Zack Zeigler
Written: September 9, 2007

JOBERG, South Africa – Raw had new World Tag Team Champions ... for a little while, anyway.

During WWE’s tour in South Africa, Paul London & Brian Kendrick defeated Lance Cade & Trevor Murdoch for the gold at the tour's first stop in Cape Town.

Unfortunately, the title reign didn’t last very long for the high-flying duo. On the final night of the tour in Joberg, the Redneck Wrecking Crew emerged victorious in a rematch and reclaimed titles.
Niet verwacht
pi_53065889
TeeVeePee.. dalijk ff smackdown kijken
pi_53066677
Wie is het geworden bij TNA? de grote aankondiging?
pi_53068550
Niemand zeggen behalve in SPOILERS!! hahaha eerst even nog wat werkcollege alvorens ik het kan kijken :s...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53069756
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:04 schreef Brownietje het volgende:
Wie is het geworden bij TNA? de grote aankondiging?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53072821
er is veel te veel worstelen te zien, daarom kijk ik alleen de PPV's
pi_53080366
Wow, op zich was dit een hele, hele goede PPV. Angle heeft een wrede conditie en die Tag Team Gauntlet was echt dope!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 10 september 2007 @ 21:00:16 #37
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53080956
[No Surrender!] Ik heb me weer prima vermaakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53081924
No Surrender:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 september 2007 @ 21:49:26 #39
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53082219
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Tazmaniac op 10-09-2007 23:30:35 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53084965
Misschien in spoilers zetten Taz

Iemand is bij Impact tapings vanavond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 september 2007 @ 23:31:22 #41
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53085146
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Misschien in spoilers zetten Taz

Iemand is bij Impact tapings vanavond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet ik al van wie hij het hulpje gaat worden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53085345
aub niet hhh de soon van
pi_53085683
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
aub niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de soon van
Spoiler?
pi_53085719
nee uit de wwe poll kwam wel hhh als meestgenoemde uit die poll
Wat gewoon de fans denken
pi_53086048
Ah ok, lijkt me heel sterk dat hij het wordt. Aangezien ze gaan toegeven dat hij de man van Steph is. Wat ze al een tijdje aan het hinten zijn. Dus denk het niet.
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:08:52 #46
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53086164
Waarom staat Claire Redfield in godsnaam op het roster van ECW.. wat een onzin altijd met die dingen..

en wat de zoon van Vince betreft gok ik op .. hmmz.. shelton bennjamin dan maar
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53086232
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Waarom staat Claire Redfield in godsnaam op het roster van ECW.. wat een onzin altijd met die dingen..

en wat de zoon van Vince betreft gok ik op .. hmmz
Je hebt er toch geen last van? WWE krijgt wat geld binnen, zonder dat jij er last van hebt. Zo moet het vaker

Het is niet alsof je iedere dag naar het roster van ECW gaat kijken lijkt mij.
  dinsdag 11 september 2007 @ 07:39:09 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53088550
Raw spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53096432
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 07:39 schreef kidkash19 het volgende:
Raw spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:53:28 #50
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53096849
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:10:54 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53097276
Leuke RAW opzich, maar wat een anti climax
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53099220
Anti climax idd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games dinsdag 11 september 2007 @ 16:46:38 #53
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53099261
TNA vond ik niks, even RAW kijken.
.....Kennedy
pi_53099444
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Anti climax idd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:36:03 #55
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53101880
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53107832
Kurt Angle was dus boos op No Surrender
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:38:54 #57
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53107927
Heb er zelf nieteens stil bij gestaan als ik eerlijk ben, maar hij heeft wel gelijk ja..

Ohja en Nash wil Waltman en hall naar TNA halen.. hmmz
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53109227
Alweer? Wat the hell moet Waltman daar nog? Toch wel netjes van Kurt ja. Als het waar is dan heeft hij in ieder geval zn hoofd wel op de juist plek.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53109925
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53110703
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:40 schreef BigFire het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook natuurlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53111047
Exit Light!!! of wacht Exit Sandman!!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53111617
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef roepdeman het volgende:
Exit Light!!! of wacht Exit Sandman!!!
Vraag me de reden wel af. Hij was wel een beetje last van ze been. Maar dat lijkt me niet echt een reden

We zien het snel denk ik.

Misschien heeft het te maken met die recht zaak van een of andere slet die zei dat hij haar had aangerand tijdens zijn entrance

[ Bericht 18% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 12-09-2007 01:17:31 ]
pi_53132181
TVP!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_53132386
Redelijke ECW, weinig boeiends verder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sandman zegt wat over zijn release:
quote:
The Sandman posted the following on his MySpace blog regarding his release from World Wrestling Entertainment this past Tuesday:

"Hey people, this is The Sandman. I think now that all of you have heard about World Wrestling Entertainment releasing me from my contract. Please, I have recieved emails and comments with hurtful things to the WWE such as not watching their programs and doing stuff to them where they lose a fan base...PLEASE DO NOT DO ANYTHING HARMFUL TO THE WWE. I am VERY upset about my release but I am even more upset if you guys take it out on them. I have a great attitude towards WWE, Vince McMahon, Stephanie, HHH, and Johnny Ace...I will make damn sure I am back in the WWE one day. WWE treated me well, I had a great time on WWE Raw and on ECW on SciFi...I loved every moment of it and the wrestling business is and has always been one big family combined with entertainment purposes. I appreciate all of your messages and all and I can not thank you guys enough! I will be back in WWE one day again...count on it."
Valt me wel op dat de meeste die ontslagen worden, altijd nog heel positief over de WWE zijn, en dat ze allemaal weer terug willen. Vraag me af of ze dat misschien nog moeten zeggen van de WWE of zo

[ Bericht 77% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-09-2007 16:58:55 ]
  donderdag 13 september 2007 @ 17:21:26 #66
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53150284
Denk het niet hè, hij staat immer niet meer onder contract.
pi_53150337
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:21 schreef Wes_FR het volgende:
Denk het niet hè, hij staat immer niet meer onder contract.
Ze kunnen dat denk wel verplichten hoor..
pi_53150422
Nee, dit zegt meer over de persoon zelf. Zelfrespect.
(en natuurlijk dat je meer kans maakt om terug te komen als je niemand in het harnas jaagt)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53150438
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:21 schreef Wes_FR het volgende:
Denk het niet hè, hij staat immer niet meer onder contract.
Als jij een contract tekent, en daar staat in dat je 90 dagen na je release niet mag worstelen kunnen ze ook makkelijk zoiets erin zetten lijkt mij
pi_53151382
ze willen gewoon de deur open houden voor de toekomst.. ga je een grote bek opentrekken kun je het wel vergeten.. helemaal als je geen belangrijke pief bent
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53151580
Ik vind de manier hoe ze cena nu hebben wel leuk.. past wel bij hem..
  donderdag 13 september 2007 @ 23:39:18 #72
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53160328
*zucht* je denkt echt dat ze in een contract gaan zetten dat ze wat positiefs moeten zeggen over hun tijd in de WWE???

Ze kunnen alleen erin zetten dat je niks schadelijks mag vertellen (smaad) maar je kan NOOIT iemand dwingen iets te zeggen als het contract al verlopen is, zou ff lekker zijn zeg

Nee Sandman heeft waarschijnlijk een foutje gemaakt, weet dit en is begripvol over waarom hij ontslagen is (met de druk vh congres enzo ook nog erbij) en wil geen stomme dingen doen zodat hij zeker geen kans meer krijgt in de WWE (en dus minder kans op een aardig salaris)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53160444
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef kidkash19 het volgende:
*zucht* je denkt echt dat ze in een contract gaan zetten dat ze wat positiefs moeten zeggen over hun tijd in de WWE???
In Amerika wel ja.
quote:
Ze kunnen alleen erin zetten dat je niks schadelijks mag vertellen (smaad) maar je kan NOOIT iemand dwingen iets te zeggen als het contract al verlopen is, zou ff lekker zijn zeg
En dan bedoel ik meer op zoiets natuurlijk. Ik bedoel niet dat ze hem dwingen om wat te zeggen hoor. Wat er dus op neer komt dat ze niks mogen zeggen als in smaad. Ze vertellen dus ook nooit een reden. Ariel zei niks, Cryme Time heeft niks gezegd, Sandman zegt niks. En vele voor hun zeggen ook allemaal niks. Zal vast dus wel in een contract staan dat ze dus niet de reden mogen vertellen, en dat ze niks slechts mogen zeggen over de WWE. Iig voor een bepaalde periode.
  vrijdag 14 september 2007 @ 08:59:06 #74
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53164162
Nou ik geloof daar niet zo in zeker met de voorbeelden die je net geeft ...Ariel kan haar geld in meer dingen verdienen dan in de WWE, waarom zou ze haar aandacht en tijd verspillen aan de WWE?

Cryme Tyme weet waarschijnlijk ook dat ze fout zijn geweest en kunnen dus moeilijk wat zeggem, daarbij is Shad nog gelovig ook en zal die ook weinig zeggen daardoor.
Als je de berichten mag geloven is er op de internationale tour iets gebeurd waardoor Sandman niet helemaal 100% op zn werk verscheen, weet dus dat hij fout zat en kan dus moeilijk iets zeggen erover, zeker niet als hij ooit terug wil komen (net als Cryme Tyme)

Laten we het dan eens hebben over Angle, Rhino, Test en al die andere gasten die WEL zulke dingen hebben gezegd.....beetje vreemd om het in 1 contract wel te zetten en een ander niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:02:25 #75
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53165293
Over Chris Masters gesproken.. is hij de volgende die kan opzouten??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:14:14 #76
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53165548
Mwah misschien...volgens mij zien mensen met invloed het nog wel in hem zitten en dan kan je je wat misstapjes veroorloven....al zou het me niet verbazen als hij ineens ontslagen is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53169406
Hij was trouwens degene die zijn vliegtuig gemist had toen iedereen bij elkaar geroepen werd omdat ze suspended werden

Masters nooit zon slim type gevonden
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:53:49 #78
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53169496
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hij was trouwens degene die zijn vliegtuig gemist had toen iedereen bij elkaar geroepen werd omdat ze suspended werden

Masters nooit zon slim type gevonden
hahaha ja ik las het
daarom denk ik ook dat de dagen van ene Chris Masters geteld zijn!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:25:42 #79
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53170317
TNA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:41:22 #80
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53170754
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53177650
TNA:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53182245
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:53 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

hahaha ja ik las het
daarom denk ik ook dat de dagen van ene Chris Masters geteld zijn!
die kerel heeft echt 1 van de lelijkste opgepompte lichaam
pi_53182631
Wat The-Brahma-Bull zegt over Smackdown! Alles vond ik leuk te zien tot aan het segment van Khali en zijn match.

Toch vraag ik me af waar Rey Mysterio was?
World Wrestling Entertainment
pi_53182825
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat The-Brahma-Bull zegt over Smackdown! Alles vond ik leuk te zien tot aan het segment van Khali en zijn match.

Toch vraag ik me af waar Rey Mysterio was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53189428
hopelijk krijgt cena klappen zondag
pi_53189855
Vond bij Smackdown trouwens weer MVP vs Matt feud echt geweldig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53195780
Jah die feud van Matt en MVP is echt leuk geworden zeg

Hopelijk gaat het nog even door, en wint Matt de US title op Survivor Series
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:39:09 #88
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53200032
ja thank god voor MVP/Hardy, voor de rest wel een aardige SD!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:56:53 #89
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53201639
John Cena vs. Randy Orton
Laatste PPV dat Cena zijn title retained!

The Great Khali vs. Batistavs. Rey Mysterio
Eindelijk verlost van Khali als world champion

CM Punk vs. Elijah Burke
Tja.. hij heeft hem pas dus zal hem ook wel nog ff houden

Candice Michelle vs. Beth Phoenix
Don't care.. Candice retained door DQ

Cade and Murdoch vs. London and Kendrick
Cade sucks, Murdoch nog harder..

MVP and Matt Hardy vs. Deuce and Domino
MVP.. Hardy..

The Undertaker vs. Mark Henry
Bijgetekend of niet.. hoop dat we hem (iig geval) voorlopig niet meer terug zien!!

Triple H vs. Carlito
The King of Kings
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:37:46 #90
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53202567
Ben wel benieuwd wat ze met Khali gaan doen wanneer hij de title verliest, misschien nog een rematch op No Mercy, maar daarna? Hopelijk dondert ie helemaal op, maar dat zit er niet in denk ik.
pi_53202987
John Cena vs. Randy Orton
Na Summerslam hoop opgegeven. Misschien als ik eens op Cena stem dat hij hem dan eindelijk verliest

The Great Khali vs. Batista vs. Rey Mysterio
Lastig, ga toch voor Rey, onder andere door het david vs goliath verhaal. En als Edge terugkomt krijgen we Edge tegen Rey. (Edge tegen Batista al 20 keer gehad) Edge wint. En dan uiteindelijk Edge vs Taker op Wrestlemania 24. Zo zie ik het tenminste. Ik zie Khali ook wel nog een keer retainen om dat alles te rekken.

CM Punk vs. Elijah Burke
Duidelijk, heeft hem net dus.

Candice Michelle vs. Beth Phoenix
Beth zo sterk opgebouwd dat ze Candice met 1 hand aan moet kunnen. Dus WWE kennede zal Candice wel retainen (zoals met Orton vs Cena op Summerslam) Zou niet verbaast zijn als Beth nog wint maar ok.

Cade and Murdoch vs. London and Kendrick
Lastig, weet niet of ze de title switch van de house shows zo serieus nemen. Als ze dat wel doen dan retainen Cade en Murdoch lijkt mij. Maar anders London/Kendrick.

MVP and Matt Hardy vs. Deuce and Domino
Pas gewonnen. Denk dat ze dit nog heel even door laten gaan. Denk PPV later wel verliezen.

The Undertaker vs. Mark Henry
Als Undertaker nu verliest ga ik lachen

Triple H vs. Carlito
Triple H kent het wordt verliezen amper dus
  Redactie Games zaterdag 15 september 2007 @ 19:56:17 #92
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53203093



John Cena (c) vs Randy Orton voor de WWE Championship
Mijn vader wat doe je? Pakt Randy Orton Cena zijn titel af net voordat hij 1 jaar Champ is, of retained Cena again?


The 'Great' Khali (c) vs Batista vs Rey Mysterio voor de WWE Heavyweight Championship
Grootst,Groot,klein
Blijft de altijd leuke Khali champ of worden we daar door verlost door Batista of Rey?


The Undertaker vs Mark Henry
The Phenom is terug , en dat hij de Silverback maar even een enkeltje naar huis geeft


Triple H vs Carlito in een No-DQ match voor Carlito
Carlito is in het voordeel omdat hij niet gediskwalificeerd kan worden, maar kan hij daardoor ook The King of Kings verslaan?


CM Punk (c) vs Elijah Burke voor de ECW Championship
De net nieuwe kampioen mag het eindelijk opnemen tegen Burke , niet rushen en het kan nog geestig worden


Candice Michelle (c) vs Beth Phoenix voor de Women's Championship
Jaahaa, een Diva match, wat boeiend


Paul London en Brian Kendrick vs Lance Cade en Trevor Murdoch (c) voor de Tag Team Championships
Doen Londrick hun kunstje na wat ze bij de House Shows deden of retainen Cade en Murdoch?


Deuce and Domino (c) vs Matt Hardy en MVP voor de WWE Tag Team Championships
BALLIN
.....Kennedy
pi_53206244
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:56 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
John Cena (c) vs Randy Orton voor de WWE Championship
Mijn vader wat doe je[afbeelding]? Pakt Randy Orton Cena zijn titel af net voordat hij 1 jaar Champ is, of retained Cena again?

[afbeelding]
The 'Great' Khali (c) vs Batista vs Rey Mysterio voor de WWE Heavyweight Championship
Grootst,Groot,klein
Blijft de altijd leuke Khali champ of worden we daar door verlost door Batista of Rey?

[afbeelding]
The Undertaker vs Mark Henry
The Phenom is terug , en dat hij de Silverback maar even een enkeltje naar huis geeft

[afbeelding]
Triple H vs Carlito in een No-DQ match voor Carlito
Carlito is in het voordeel omdat hij niet gediskwalificeerd kan worden, maar kan hij daardoor ook The King of Kings verslaan?

[afbeelding]
CM Punk (c) vs Elijah Burke voor de ECW Championship
De net nieuwe kampioen mag het eindelijk opnemen tegen Burke , niet rushen en het kan nog geestig worden

[afbeelding]
Candice Michelle (c) vs Beth Phoenix voor de Women's Championship
Jaahaa, een Diva match, wat boeiend [afbeelding]

[afbeelding]
Paul London en Brian Kendrick vs Lance Cade en Trevor Murdoch (c) voor de Tag Team Championships
Doen Londrick hun kunstje na wat ze bij de House Shows deden of retainen Cade en Murdoch?

[afbeelding]
Deuce and Domino (c) vs Matt Hardy en MVP voor de WWE Tag Team Championships
BALLIN
Who the fuck is die tweede van links bij kendrick en london.. Das toch niet degene met dat baardje? Of is dit een hele oude pic?
pi_53206343
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Who the fuck is die tweede van links bij kendrick en london.. Das toch niet degene met dat baardje? Of is dit een hele oude pic?
Nee, dat is nieuw tegenwoordig, je kan je baard er weer afscheren echt helemaal nieuw. Misschien dat je het daarom nog niet kent.
pi_53206426
lol.. wat een lelijkerd zo.. dat baardje stond nog wel
pi_53206566
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef wc-eend het volgende:
lol.. wat een lelijkerd zo.. dat baardje stond nog wel
Baardje heeft hij trouwens maar 1/2 maanden gehad hoor.





  zaterdag 15 september 2007 @ 22:24:04 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53206783
Goed nieuws voor de TNA fans
quote:
The new 2-hour timeslot will allow for more in-ring action and gives them a chance to help further develop the characters and personalities of their deep roster. Dixie promised more in-ring action and longer matches.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53207479
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Goed nieuws voor de TNA fans
[..]
waarvoor zouden ze anders uitbreiden?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 15 september 2007 @ 23:03:46 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53207696
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:

[..]

waarvoor zouden ze anders uitbreiden?
dat het er dik in zat weet ik ook wel, maar het is altijd een verwijt geweest en het blijft TNA he

dus goed om van dixie zelf te horen dat ze nu ook echt van plan zijn de matches langer te maken!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53207793
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:03 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

dat het er dik in zat weet ik ook wel, maar het is altijd een verwijt geweest en het blijft TNA he

dus goed om van dixie zelf te horen dat ze nu ook echt van plan zijn de matches langer te maken!!
Interview staat gewoon op de site van TNA sinds gister. Wordt een beetje gezegd tussen alles door. Maar het is eigenlijk wel een beetje het idee erachter lijkt mij ja

Vraag me af wat ze anders met een extra uur willen doen
pi_53210541
Ik hoorde dat JJJ nog wat promo's wilde cutten

2 uur, we hebben het lang gehoopt dus laten we uitgaan van het beste.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 16 september 2007 @ 09:47:31 #102
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53213388
spreek voor jezelf met WE hebben het gehoopt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53218224
1 uur X-division, 1 uur heavyweights....IK heb het lang gehoopt :p
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53219132
quote:
Op zondag 16 september 2007 09:47 schreef kidkash19 het volgende:
spreek voor jezelf met WE hebben het gehoopt
Jij was toch ook pro-competitie voor de WWE?
pi_53224524
Al ben ik bagger met voorspellingen
quote:
John Cena vs. Randy Orton
Randy overleeft FU, Cena flipt, DQ (geen titelchange)

The Great Khali vs. Batista vs. Rey Mysterio
2 on 1, maarja de 2 zijn verzwakt door de Claw, dus die kunnen nooit winnen

CM Punk vs. Elijah Burke
Hopelijk krijgen ze de tjid om er wat moois van te maken.

Candice Michelle vs. Beth Phoenix


Cade and Murdoch vs. London and Kendrick
Ach.

MVP and Matt Hardy vs. Deuce and Domino
kom op, niet zo rekken. MVP vs. Matt willen we zien
Matt laat MVP in de steek, of andersom

The Undertaker vs. Mark Henry
Z'n return, die kan niet verliezen (tenminste, laten we het hopen, iemand moet Khali toch eens verslaan)

Triple H vs. Carlito
Triple H voor champ
  zondag 16 september 2007 @ 19:02:05 #106
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_53224967
ja dit topic bestond natuurlijk ook nog

Dag WWE vriedjuhs
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_53229750
Ik dacht even aan een andere Sting toen ik op de frontpage deze titel zag:

Sting bij bordeel betrapt

pi_53230751
Is er nog een andere Sting dan?
Zie je wel dat TNA alles kopieert

zucht.. randy toch
quote:
Hey, just got back from Green Bay, WI. today and I just wanted to pass along a note from after the show.

We had went to a local bar afterwards, and that seemed the place to be! RIght when we got there we saw Kennedy (who we were THRILLED with seeing as he is suspended). We got our pictures with him as well, awesome guy! Also there were Carlito, Beth Phoenix, Sandman, Tommy Dreamer, Santino Marella, Coach, Kevin Thorn, Cody Rhodes, Shelton Benjamin, and last but not least, Randy Orton. I will get back to him in a minute. Everyone else here was awesome, signing autographs, pictures, whatever fans wanted. I even heard Kennedy say he would see Coach on October 1st. Must be when his suspension is over. Anyway, they eventually moved the party to the upstairs to get some privacy. As they were going up my friend asked Randy Orton if he could have a quick picture. Orton said, "everyone wants a quick picture." Then Orton took the camera upstairs with him and proceeded to throw it off, down to the bar. Luckily enough some other guy caught it and gave it back to my friend. Low and behold he realizes his sim card is gone from his camera. Eventually the police came and he explained he just wanted his card back, it had all our pictures from RAW on it. The officers questioned Orton, asked my friend if $100 would cover it. My friend said that was fine. Well it turns out Orton left right after the cops questioned him and had to pull him over to talk to him again. Turns out he autographed the $100 with his name. He addressed it, "To Dip****". That pretty much sums up everything I have heard about Orton right there. He is a super ass. Everyone else was cool though.
  zondag 16 september 2007 @ 22:40:49 #109
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_53230875
is er een politierapport dan?
Of gelijk het 100 dollar biljet gepost?

het is volgens mij ook sport om tegen Orton te zijn tegenwoordig
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 16 september 2007 @ 22:49:35 #110
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53231065
Orton sucks
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53231131
Lmao wat een actie

Orton
pi_53235704
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 september 2007 @ 16:04:02 #113
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_53246171
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
World Wrestling Entertainment
  maandag 17 september 2007 @ 16:09:27 #114
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53246319
je vind het een goede actie van Orton?....iemand die toch een soort "voorbeeldfunctie" heeft, die al meerdere dingen heeft geflikt? Die iemand zn persoonlijke eigendom vernielt/verstopt? Vind daar weinig goeds aan...als hij die sim gewoon terug had gegeven had ik het nog wel redelijk gevonden (op het gooien van de camera na dan) en hij het $100 briefje zo had gegeven met zn handtekening was dat zelfs nog humoristisch maar wat hij daar heeft geflikt slaat nergens op.

Ben trouwens wel benieuwd hoeveel ervan waar is, het $100 biljet is in ieder geval waar

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53248499


check dat watermerk van wrestlingfigs hahaha
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 17 september 2007 @ 18:01:57 #116
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53248897
ja valt bijna niet op
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 17 september 2007 @ 19:08:37 #117
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53250684
Unforgiven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 17 september 2007 @ 19:19:32 #118
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53250980
Punk is Punk...en is, in tegenstelling tot Cena, geen personage wat "Larger than life"is. In ROH was hij 1 vd DE publiektrekkers, als een heel of een face. Zn betere werk is zelfs als een heel omdat zn leefstijl dat over hem afroept. Denk dat het niet gaat gebeuren dat fans zich tegen hem gaan keren. Punk is the future

Im StraightEdge....that means im better than you!

Zn feud met Raven was GE-WEL-DIG!...de Drug abusing, alcohol drinking veteraan tegen de schoon levende nieuwkomer
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 17 september 2007 @ 19:26:54 #119
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53251162
Was ook nie mijn bedoeling om hem met Cena te vergelijken maar ik kom er niet bij dat mensen het niet lame vinden.. mss dat ik hem als heel veel beter zou vinden overkomen.. maja iedereen denkt er anders over he!

Bij ROH heb ik hem nooit gezien, dus kan ik niet over oordelen maar wat ik hoor was het daar een stuk beter dan nu bij ECW..

ECW moet er sowieso een top face bij hebben vind ik.. na Punk komt Dreamer ofzo..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 17 september 2007 @ 19:48:10 #120
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53251862
heb je helemaal gelijk in, er is nog een face nodig ipv Dreamer.....maar wie?

Ikzelf zeg.....Colt Cabana
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53252853
Zit Lynn niet zonder contract? Las daar laatst wat over, WWE volgde hem omdat het een original is en ze hem in de rol die Benoit had moeten hebben wilden zetten.

Colt is ok, doet die nogsteeds de hele tijd grapjes maken? Sowieso moeten ze veel meer OVW talent on-screen try-outs geven, er zijn al zo weinig superstars, geef gewoon een paar nieuwe jonge jongens een kleine kans.
voorbeeld is Burchill, die is verdwenen uit OVW en zwemt nu ergens in het niets rond, doet af en toe darkmatches samen met Dave Taylor.

Over de Punk-discussie. Ik ben enorm fan. Qua promo's is die goed, matches zijn ook goed. Het publiek staat achter hem. Ik ben hem iig nog niet zat. Wat heb je eigenlijk tegen hem? Hij wordt nou niet bepaald onverslaanbaar neergezet, meer als een harde-werker die vaak als het er op aan komt verliest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 september 2007 @ 20:28:03 #122
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53253304
harde werker enzo klopt wel en hij komt zeker niet onverslaanbaar over maar ik vind zijn character gewoon erg lame en daarnaast vind k z'n uiterlijk niet echt superstar uitstralen..

maja zoals ik al zei.. daar denkt iedereen anders over.. ik vind mensen als Burke, Morrison of Cor Von veel geschikter als champion
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53255897
Unforgiven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53256060
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Orton sucks
Orton hoeft t gelukkig niet te hebben van wiggertjes zoals bij Cena
  maandag 17 september 2007 @ 21:41:52 #125
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53256084
Ik ga Unforgiven niet eens downloaden....dat doe ik mn PC niet aan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 17 september 2007 @ 21:52:22 #126
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53256409
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Orton hoeft t gelukkig niet te hebben van wiggertjes zoals bij Cena
en ik ben zo'n wiggertje of wat bedoel je daarmee?'
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53256510
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 september 2007 @ 22:05:47 #128
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53256830
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53257282
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet eens dat er een Wrestling topic op FOK! was
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
  maandag 17 september 2007 @ 22:25:46 #130
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53257468
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:19 schreef outsidr het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet eens dat er een Wrestling topic op FOK! was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in het topic
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53257804
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:25 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in het topic
Dank U

Ik begrijp niet waarom mensen hier zeggen dat CMPunk kut/klote is of niet kan worstelen.
Voor zover ik heb kunnen zien bij allerlij indy's waar hij bij heeft geworsteld heeft deze kerel bijzonder veel in zijn mars.
Hij wordt bij de WWE gewoon in een hele andere vorm geboetseerd, wat bij veel meer andere worstelaars gebeurd.
Ik noem Paul London, en Kid Kash (die nu is ontslagen)
Deze 3 worstelaars zijn gewoon bizar goed !

Alleen omdat Vince en de WWE zo fuckin veel moves bannen, komen de meeste worstelaars niet echt tot hun recht.
Waar het de laatste tijd veel meer om draait bij de WWE zoals vele wel weten is de showmanship en mic skills. Worstelen gaat het allang niet meer over.
Je moet gewoon een opgepompte idioot zijn ala Batista en dat verkoopt om 1 of andere reden veel meer kaarten dan een Lightweight als London ofzo, die WEL kan worstelen.
En zelfs dat begrijp ik niet want Batista ken niet worstelen (alhoewel het wel wat beter is geworden ten opzichte van 1 jaar geleden) en ook nog eens geen mic skills heeft

"Its all about tha monaaaaaayyyyy"

Ik zeg : Alle moves unbannen, en lightweights meer showtime geven, iedereen een policy laten tekenen dat ze zelf voor de gevaarlijke moves verantwoordelijk zijn en de WWE verdient nog meer cash naar mijn inziens
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
pi_53258032
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:52 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

en ik ben zo'n wiggertje of wat bedoel je daarmee?'
Cena fans bestaan voornamelijk uit wannabe wiggers enrasechte wiggers
Waaruit vooral tieners/
Dat hip hop gedoe is populair he ( de laatste paar jaren ) en daar haalt hij zijn faam uit.
pi_53258121
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef outsidr het volgende:

Ik begrijp niet waarom mensen hier zeggen dat CMPunk kut/klote is of niet kan worstelen.
Voor zover ik heb kunnen zien bij allerlij indy's waar hij bij heeft geworsteld heeft deze kerel bijzonder veel in zijn mars.
Hij wordt bij de WWE gewoon in een hele andere vorm geboetseerd, wat bij veel meer andere worstelaars gebeurd.
Ik noem Paul London, en Kid Kash (die nu is ontslagen)
Deze 3 worstelaars zijn gewoon bizar goed !

Alleen omdat Vince en de WWE zo fuckin veel moves bannen, komen de meeste worstelaars niet echt tot hun recht.
Waar het de laatste tijd veel meer om draait bij de WWE zoals vele wel weten is de showmanship en mic skills. Worstelen gaat het allang niet meer over.
Je moet gewoon een opgepompte idioot zijn ala Batista en dat verkoopt om 1 of andere reden veel meer kaarten dan een Lightweight als London ofzo, die WEL kan worstelen.
En zelfs dat begrijp ik niet want Batista ken niet worstelen (alhoewel het wel wat beter is geworden ten opzichte van 1 jaar geleden) en ook nog eens geen mic skills heeft

"Its all about tha monaaaaaayyyyy"

Ik zeg : Alle moves unbannen, en lightweights meer showtime geven, iedereen een policy laten tekenen dat ze zelf voor de gevaarlijke moves verantwoordelijk zijn en de WWE verdient nog meer cash naar mijn inziens
Alleen Taz haat Punk hoor, de rest niet
pi_53258168
Okeuj
Alsnog fftjes mijn view erop gegeven
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
  maandag 17 september 2007 @ 22:49:35 #135
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53258216
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Cena fans bestaan voornamelijk uit wannabe wiggers enrasechte wiggers
Waaruit vooral tieners/
Dat hip hop gedoe is populair he ( de laatste paar jaren ) en daar haalt hij zijn faam uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53258357
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje humor kan geen kwaad hoor. Ik zou ook gek worden van al die fans
  maandag 17 september 2007 @ 22:54:54 #137
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53258404
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Alleen Taz haat Punk hoor, de rest niet
Haten is een groot woord.. ik vind hem gewoon geen championship material op dit moment.. maja voor ECW kan het dan nog wel net door de beugel!

Paul Londen en vooral Brian Kendrick daarentegen vind ik dan weer top
Heb gewoon een aparte smaak.. maja dat was allang duidelijk
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 17 september 2007 @ 22:58:23 #138
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53258517
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Beetje humor kan geen kwaad hoor. Ik zou ook gek worden van al die fans
Je hebt humor en je hebt Orton.. neej haha onzin maar ik vond het niet echt humor.. als jij naar Duitsland gaat om RAW te zien en je wil met iemand op de foto.. hij neemt je camera af.. loopt ermee weg en wil hem dan ook nogus kapot gooien (oid).. denk niet dat je het dan nog als humor ziet!

Maja dat je gek wordt van alle fans als wrestler zijnde kan ik me idd ook goed voorstellen!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53258906
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Je hebt humor en je hebt Orton.. neej haha onzin maar ik vond het niet echt humor.. als jij naar Duitsland gaat om RAW te zien en je wil met iemand op de foto.. hij neemt je camera af.. loopt ermee weg en wil hem dan ook nogus kapot gooien (oid).. denk niet dat je het dan nog als humor ziet!

Maja dat je gek wordt van alle fans als wrestler zijnde kan ik me idd ook goed voorstellen!
Tuurlijk als het bij mij gebeurd ben ik minder blij, maar ik begrijp het best van zijn kant hoor. Ze touren 4 dagen per week. Slapen in hotels, gaan ook uit naar bars en dergelijke, hebben ook urenlange handtekening sessions. Trainen vaak. Amper tijd voor zichzelf.

Denk dat ik al veel eerder mensen had aangevallen en cameras kapot zou gooien
  maandag 17 september 2007 @ 23:33:16 #140
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53259640
Moves unbannen? en dan weer situaties krijgen dat gasten er een jaar uit zijn omdat hun nek gerepareerd moet worden of andere gevaarlijke dingen. Nee Vince heeft juist het beste voor met de worstelaars EN weet wat het algemene publiek wil.

Een tijd geleden heb ik stukken uit een interview met Scott Hall geplaatst die gewoon zegt waar het op staat.

Als je populair wilt zijn moeten de gasten je willen zijn en de vrouwen moeten sex met je willen hebben (een aantal uitzonderingen daargelaten), het is een Larger than Life business. Hij zegt ook dat de algemene IJzerwerker uit Detroit gewoon een lekkere vechtpartij wilt zien en niet al die flippy floppy shit want dat is niet realistisch. Realisme is alles in deze (fake) business hoe gek het ook klinkt.

De reden dat Stone Cold zo populair werd is simpelweg omdat hij bier dronk, zn baas in elkaar mepte , vloekte en deed wat hij wilde.....en DAT is precies wat 80% van de mensen die kijkt ook zou willen maar niet KAN doen.
quote:
Tuurlijk als het bij mij gebeurd ben ik minder blij, maar ik begrijp het best van zijn kant hoor. Ze touren 4 dagen per week. Slapen in hotels, gaan ook uit naar bars en dergelijke, hebben ook urenlange handtekening sessions. Trainen vaak. Amper tijd voor zichzelf.

Denk dat ik al veel eerder mensen had aangevallen en cameras kapot zou gooien
Simpel.....dan moet je niet naar plekken gaan waar veel mensen komen, dan ga je lekker in je hotelletje zitten en rusten....niet naar een club gaan dan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53260307
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:33 schreef kidkash19 het volgende:
Simpel.....dan moet je niet naar plekken gaan waar veel mensen komen, dan ga je lekker in je hotelletje zitten en rusten....niet naar een club gaan dan
Daar wordt je denk ik nogal gek van lijkt mij, hotel in hotel uit en een beetje op je kamer zitten. Orton heeft ook gezegd dat je plezier moet hebben, en dat heeft hij van Triple H en Flair geleerd tijdens Evolution. Elke dag in je hotelkamer zitten lijkt mij ook niks
  maandag 17 september 2007 @ 23:59:48 #142
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53260357
Ok dan moet je dus duidelijk niet zo reageren....dan moet je een man zijn en gewoon die foto laten nemen, wat is die 2 seconden nou? Ga je naar buiten dan moet je je normaal gedragen en niet suf doen, afslaan is een optie maar doe dit dan vriendelijk (desnoods wat minder vriendelijk) maar ga niet met andermans spul kloten
Heb je ooit zoiets gehoord van Trips en Flair?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53260574
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef kidkash19 het volgende:
Ok dan moet je dus duidelijk niet zo reageren....dan moet je een man zijn en gewoon die foto laten nemen, wat is die 2 seconden nou? Ga je naar buiten dan moet je je normaal gedragen en niet suf doen, afslaan is een optie maar doe dit dan vriendelijk (desnoods wat minder vriendelijk) maar ga niet met andermans spul kloten
Heb je ooit zoiets gehoord van Trips en Flair?
Ik zeg niet dat Trips en Flair dit doen, al zou me dat niks verbazen. Het is dat nu "een fan" dit report. Hoeveel er van waar is weet je niet. Zie dat vooral vroeger ook gebeuren. In de tijd dat er geen internet sites waren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk had hij het niet (bijna) kapot moeten maken of de kaart eruit moeten halen, maar ok. Zo erg is het nu ook weer niet. Je doet net alsof hij iemand vermoord heeft. En trouwens, het staat natuurlijk algemeen bekend dat Orton wat anger probleempjes heeft. Schijnbaar heeft die anger management weinig geholpen
  dinsdag 18 september 2007 @ 00:13:22 #144
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53260648
Ok maar hij moet niet vergeten dat het wel juist DIE mensen zijn die zorgen dat hij een zorgeloos leventje heeft en die dus zn salaris betalen. Ik heb al gezegd dat ik twijfel aan de waarheid, een verhaal heeft 2 kanten natuurlijk maar een camera naar beneden gooien vanaf de 1e etage is nou niet echt netjes te noemen. Het gaat verder niet om WAT hij gedaan heeft maar het is nu al de zoveelste x dat er zon report over hem op het net komt dat is meer mijn probleem ermee....hoe kan je dat straks de verantwoordelijkheid geven van de WWE Title?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53260672
Moves unbannen?
Zoveel moves zijn er niet verboden toch? Alleen hele spectaculaire 31931° splashes en dergelijke.
Daar ligt het probleem ook niet denk ik. Het gaat er om dat wrestlers (zoals Paul London / CM Punk / Cena) enorm beperkt worden in hun moveset, en gewoon niet meer moves mogen doen. Matches zijn standaard gebeuren waarbij iedereen z'n voorspelbare moves doet, soms, heel soms komt er nog iets extra's bij en dan is het ook weer over.
  dinsdag 18 september 2007 @ 00:18:52 #146
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53260748
*zucht* die discussie weer....in de Attitude tijd waren de matches echt niet anders hoor, als ze ergens iets moeten veranderen is het in de promos (laat de worstelaars een beetje vrijheid genieten zoals in de Attitute periode) en in de verhaallijnen, probleem met de verhaallijnen is is dat het allemaal herhaling is. Stone Cold vs McMahon was zo goed omdat het nieuw en origineel was, net als de NWO dat was. Moves en de wedstrijden zijn het probleem niet die zijn nooit heel erg veranderd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 18 september 2007 @ 00:25:38 #147
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53260856
Helemaal mee eens.. meer en betere promos + orginaliteit

(maar dan niet van een Hornswoggle/Noble of Hornswoggle/McMahon niveau aub)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53260990
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:

Deze vond ik trouwens ook erg leuk :



Voor de 4chan kenners denk ik.

[ Bericht 39% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 18-09-2007 01:22:16 ]
  dinsdag 18 september 2007 @ 08:36:43 #149
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53263087
Die zijn van een stel van een ander forum waar ik zit
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53263314
SPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRTTTTTTTAAAAAAAAAAAA
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:12:23 #151
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53263519
wauw......DIT is pas een statement

Source: Wrestling Observer Newsletter

Given all that has happened to the wrestling industry over recent months, WWE is trying to do something about it. WWE is now reaching out to any performer that at, one time or another was under contract with the company. If they are currently suffering from a substance abuse problem the company is offering to pay for their rehabilitation treatment.

One case that may have caused WWE to take this approach is the death of “Sensational” Sherri Martel. Martel had just completed a stint in rehab for a painkiller addiction; however, she still needed back surgery but could not afford it. WWE hopes to change cases like this and potentially save some lives.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 18 september 2007 @ 12:16:04 #152
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53267430
HAHAHA, laatste keer dat ik zo hard moest lachen om RAW is ook een tijd geleden, zie minuut 32
.....Kennedy
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:27:50 #153
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53270597
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53271029
Vond Raw ook maar matig, zaten wel wat goeie stukken bij. Maar sommige dingen waren maar matig gedaan. Vooral het publiek daar was ook erg stil weer. En het publiek maakt een show 9 van de 10 keer. Dus dat verpest veel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 september 2007 @ 14:47:57 #155
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53271117
Omdat hij een LONER! is (ze vergeten voor het gemak dat hij met Shawn DX was een paar maanden terug
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53273584
Geweldig,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53274196
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:42 schreef Cubeforce het volgende:
Geweldig,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:45:30 #158
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53275254
Dave Meltzer reports that The Rock has agreed to work a match at WrestleMania 24, only if WWE can provide him a high profile match and put him over. Shawn Michaels' return is being rushed for this purpose. It's believed he will turn heel in order to feud with Rock in what The Rock wants to be his sendoff from wrestling. The possibility of Michaels walking into WrestleMania as WWE Champion has also been mentioned, though nothing concrete has come of it. WrestleMania 24 will take place in The Rock's home state of Florida.

-Wrestling Observer

beter laat dan nooit zullen we maar zeggen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53275363
For Real :|

als dat waar is kan WWE z'n grootste Mania buyrates verwachten.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:58:34 #160
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_53275603
Dat zou nog eens spectaculair zijn zeg
World Wrestling Entertainment
pi_53275955
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:45 schreef kidkash19 het volgende:
Dave Meltzer reports that The Rock has agreed to work a match at WrestleMania 24, only if WWE can provide him a high profile match and put him over. Shawn Michaels' return is being rushed for this purpose. It's believed he will turn heel in order to feud with Rock in what The Rock wants to be his sendoff from wrestling. The possibility of Michaels walking into WrestleMania as WWE Champion has also been mentioned, though nothing concrete has come of it. WrestleMania 24 will take place in The Rock's home state of Florida.

-Wrestling Observer

beter laat dan nooit zullen we maar zeggen
O man wat zou dat fucking fantastisch zijn zeg als hij het doet !
  dinsdag 18 september 2007 @ 19:28:36 #162
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53278415
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53284146
Een match op No Mercy. *van wwe.com*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joepie

Edit: was vergeten dat er eigenlijk wat over een spoiler stond.

[ Bericht 23% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 18-09-2007 22:53:51 ]
pi_53286222
RAW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Batista vs Khali zal wel een disqualification worden ofzo..
pi_53286227
You can't wrestle
pi_53286328
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Orton moet gewoon een bad ass zijn.
Dat is zijn personage.
  dinsdag 18 september 2007 @ 22:47:13 #167
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53286358
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Orton moet gewoon een bad ass zijn.
Dat is zijn personage.
true!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53286559
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Orton moet gewoon een bad ass zijn.
Dat is zijn personage.
Fans zijn in mijn ogen belangrijk voor je carriere, als orton gewoon netjes nee had gezegd, omdat hij er geen zin in had of geen tijd of weet ik veel wat. dan respecteert iemand je nog even goed.. maar als je zo doet.. tjah wrom die gast dan nog respecteren.. Ok het is maar 1 fan nu, maar het worden er vanzelf meer als je je niet gedraagt.. Daarom heeft cena denk ik nog zo'n grote fanbase.. hij doet buiten de ring gewoon veel en goed.. die mensen die dat zien en meemaken blijven fan..

Edit: Orton in personage moet idd bad ass zijn, maar buiten de ring om hoeft dat natuurlijk niet
pi_53286622
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

true!
En die Cena aanval was geen aanval op jou hoor
Maar een aanval op zijn doelgroep die wel zijn spullen kopen en hem onder andere zo boosten.
Fans zijn belangrijk maar Cena valt meer onder een hype van de laatste jaar waar ik niet zo kapot van ben/

Zie Triple HHH die heeft gewoon als goed of slecht personage veel fans, maar hij kan dan wel worstelen
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:00:05 #170
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53286869
Ja, hijs zeker verschillend van HHH maar er zijn er ook niet echt veel zoals Trips he

Maja zoals je zelf al zegt.. hij trekt mensen naar de shows en zorgt voor een betere buyrate.. dus in dat opzicht slaagt hij met lof.. daarnaast heeft ie goeie mic skills dus wat dat betreft is het een terechte champion.. maar ik denk echt dat het einde Cena is op No Mercy
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53286934
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja, hijs zeker verschillend van HHH maar er zijn er ook niet echt veel zoals Trips he

Maja zoals je zelf al zegt.. hij trekt mensen naar de shows en zorgt voor een betere buyrate.. dus in dat opzicht slaagt hij met lof.. daarnaast heeft ie goeie mic skills dus wat dat betreft is het een terechte champion.. maar ik denk echt dat het einde Cena is op No Mercy
Cena zal dan vast om zijn riempje blijven vechten
Tenzij zijn fans hem in de steek laten
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:06:28 #172
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53287128
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Cena zal dan vast om zijn riempje blijven vechten
Tenzij zijn fans hem in de steek laten
hmmz mss dat ze hem ff uit de title picture houden, als hij zijn rematch enzo gehad heeft.. er zijn sowieso veel geruchten dat ze naar een Orton-HHH feud willen toewerken..

Weet toevallig iemand wanneer Lashley weer beschikbaar is?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53287415
Volgens mij rond november weer? Was hem helemaal vergeten
pi_53287649
Ik hoop dat hij niet meer terugkomt. Mis hem totaal niet.
pi_53287781
Same here.. hij brengt volgens mij ook niet echt iets toe.. hij zat toch in het leger.. laat hem lekker in Irak de troepen pesten ofzo
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:39:16 #176
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53288151
Orton-Lashley feud....YEAH! Lashley vind ik echt wel goed.....Powerhouse die Atletisch is en ook nog kan worstelen (alleen niet echt de tegenstanders heeft gehad die dat laten zien) maar zn feud met Umaga was zeker wel om aan te zien.

Jammer van zn matige mic skills maar ja....Die had Lesnar ook niet, verschil met Lesnar is het niveau van zn tegenstanders die ze kregen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:41:38 #177
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53288238
Cena een heel maken en laten feuden met Lashley
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:46:10 #178
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53288381
ook een leuk plan ja....ze hebben historie....en willen beide hetzelfde.....technisch hoef je er niet eens 1 heel te maken. Het gaat ze beide om wie de volgende is om (bv) Orton uit te dagen voor de titel. Feud van wederzijds respect maar wel intensiteit en af en toe een cheatende Cena en/of Lashley. die feud kan wat maandjes duren tot er 1 ECHT de overhand heeft.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53289164
Als Lasley weer tegen Cena wilt mag hij wel eerst flink zijn mic skills verbeteren. Ik herinner me dat "debat" waar coach de leiding over had. Wat een drama was dat zeg. Hoop niet dat we dat nog een keer moeten meemaken, laat staan een paar maanden.

Maar goed, hij zal wel binnenkort terugkomen helaas. Hopelijk heeft hij tijdens zijn injury tijd aan zijn mic skills gewerkt.


Nou nog steeds niemand gepost

ECW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 50% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 19-09-2007 18:14:44 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 20:27:32 #180
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53309807
Ja geef deze man alsjeblieft de World Title
Irv Muchnick sent along the following:
quote:
http://muchnick.net/babylon/2007/09/19/orton-further-notes/

Brian Stull invited me onto his “Stranglehold” show Tuesday night on KFNS radio in St. Louis to discuss the blog report on Randy Orton’s rumored suicide attempt.

Off the air, Stull had spoken with Cowboy Bob Orton, Randy’s father. Bob Orton told Stull the report was false. Bob Orton also said he had spoken with his son, and Randy said he had no idea where this rumor started.

I have little doubt that the story is substantially true, though the time frame of my original blog item (http://muchnick.net/babylon/2007/09/18/did-randy-orton-attempt-suicide/) was mistaken. The Randy Orton incident, whatever it was, occurred in the spring of 2006, shortly after he was suspended by World Wrestling Entertainment for “unprofessional conduct,” and a few months before he was suspended a second time, in August of last year, for failing a drug test.

I compared notes on this with another journalist, who not only has unimpeachable credentials but also had looked into the same story last year on the basis of a tip from a completely different direction. Independently, we each had the name of the St. Louis area hospital where Orton was said to have been taken (and, no, it’s not some generic name like “St. Louis Hospital”).

Likeliest explanation: Randy was depressed and OD’d on something.

The Orton camp’s contention that there is neither smoke nor fire here is, sadly, not the case. Indeed, WWE’s vice president of talent relations (now senior vice president) John Laurinaitis was concerned enough about the rumor last year to investigate it himself. Laurinaitis talked to Randy and others, and concluded that there had not been a suicide attempt. I would say that such a finding is hardly dispositive, given the company’s nonexistent reservoir of credibility these days.

Like his many fans, I hope Randy Orton will be OK. If he is relying solely or largely on the WWE wellness policy to regulate his drug use and mental hygiene, however, I am not confident on that score.

Suicide attempt or not ��" and I stand by the report that there was one in the spring of 2006 ��" WWE needs to explain why Randy Orton was not suspended for 60 days upon exposure of his role in the recent Signature Pharmacy dragnet. The explanation that Orton’s August 2006 suspension already covered this wellness policy violation does not wash, since the evidence shows that he continued to receive Signature shipments as late as February 2007.

Are these questions impertinent three months after the Chris Benoit horror?

Or would a fair-minded observer agree that they are newly urgent?

Irvin Muchnick
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 19 september 2007 @ 20:34:22 #181
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53309988
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53312417
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:27 schreef kidkash19 het volgende:
Ja geef deze man alsjeblieft de World Title
Irv Muchnick sent along the following:
[..]
Dus omdat er een gerucht ging dat Orton in 2006 een zelfmoord poging heeft gedaan. Mag hij de titel niet hebben? Waarom dan niet?
  woensdag 19 september 2007 @ 22:26:35 #183
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53313687
quote:
Things are not looking good for WWE as Monday’s edition of RAW did a weak 3.3 cable rating. This number is way down from last week’s 3.9 which was credited to the announcement of Vince McMahon’s bastard son. The first hour did a 3.2 with the second hour doing a 3.5.
That 'll teach em!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 19 september 2007 @ 22:42:19 #184
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53314277
Zijn dat 3.3 miljoen mensen die keken of is het een percentage?
.....Kennedy
pi_53314297
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat het nog waard om vermeld te worden? Zitten bijna bij elke show wel TNA fans. Ook met signs. En als ze geen signs hebben dan chanten ze wel. En WWE tourde laatste tijd door de echte TNA plekken (Nashville, Atlanta etc) dus dan is het helemaal te verwachten.
pi_53314329
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Zijn dat 3.3 miljoen mensen die keken of is het een percentage?
Een 3.3 is iets van 4 miljoen. Heel vreemd systeem
  Redactie Games woensdag 19 september 2007 @ 22:45:14 #187
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53314385
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Een 3.3 is iets van 4 miljoen. Heel vreemd systeem
4 miljoen is niet zo veel.
.....Kennedy
  woensdag 19 september 2007 @ 22:45:28 #188
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53314393
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Een 3.3 is iets van 4 miljoen. Heel vreemd systeem
haha ik typ net precies hetzelfde!

ik heb nog nooit een TNA sign gezien bij de WWE zover ik weer dus ik vond het wel ff leuk om te vermelden ja..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53314544
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:45 schreef Wessiej het volgende:

[..]

4 miljoen is niet zo veel.
Raw doet meestal zoiets hoor. Zo rond de 4 misschien 5 miljoen max. Zitten meestal tegenover Monday Night Football, die meestal een 9.1 scoort, en dus veel van Raw wegtrekt. Over geheel Amerika gezien is het niet zo veel nee. Maar het is wel een topscoorder voor USA (de zender). Je moet natuurlijk niet vergeten dat je in Amerika 20 miljard kanalen hebt

Smackdown scoort altijd zo rond de 2.3 en dat is meestal de top rated show van de hele dag en dergelijke. En daar is CW Network ook zeer zeer tevreden over.
  woensdag 19 september 2007 @ 23:06:42 #190
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53315136
quote:
Dus omdat er een gerucht ging dat Orton in 2006 een zelfmoord poging heeft gedaan. Mag hij de titel niet hebben? Waarom dan niet?
Als je het verhaal leest zie je dat het meer is dan een gerucht....er zijn 2 journalisten die onafhankelijk van elkaar onderzoek hebben gedaan en beide kwamen ze met hetzelfde ziekenhuis op de proppen + wat andere feiten.

Het gaat niet alleen om dit verhaal, zo zijn er een aantal verhalen over Orton en zn gedrag.....Dude cant be trusted en aangezien de Titel een uithangbord is van je bedrijf is Randy op dit moment niet de man om de titel te geven (+ nog de Steroids zaak waar hij in betrokken is en dat ligt nog gevoeliger op dit moment). Ik heb niks tegen het personage Randy Orton...die is wel de man voor de titel op dit moment maar de ECHTE persoon Orton is dat gewoon niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53315327
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:06 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Als je het verhaal leest zie je dat het meer is dan een gerucht....er zijn 2 journalisten die onafhankelijk van elkaar onderzoek hebben gedaan en beide kwamen ze met hetzelfde ziekenhuis op de proppen + wat andere feiten.

Het gaat niet alleen om dit verhaal, zo zijn er een aantal verhalen over Orton en zn gedrag.....Dude cant be trusted en aangezien de Titel een uithangbord is van je bedrijf is Randy op dit moment niet de man om de titel te geven (+ nog de Steroids zaak waar hij in betrokken is en dat ligt nog gevoeliger op dit moment). Ik heb niks tegen het personage Randy Orton...die is wel de man voor de titel op dit moment maar de ECHTE persoon Orton is dat gewoon niet
Als je het verhaal leest zie je dat het ook door meerdere mensen wordt ontkent, waaronder zijn vader. Tuurlijk kan die erin meespelen. Maar sinds wanneer is de media te vertrouwen? Die zeggen nogsteeds dat Benoit ze familie vermoord heeft door steroids, en dat na onderzoek van zijn hersensen het de schuld van steroids is

Het kan best kloppen, maar laat het bewijs maar zien dan. Ik zie het niet. En dat verhaal met de camera past juist mooi bij zijn on-screen gimmick niet? WWE moedigt dat ook aan om zoveel mogelijk in je rol te blijven. (Ok hij gaat misschien wat ver maar toch.)

En met het steroids verhaal heeft WWE al duidelijk laten zien dat ze niks tegen Randy gaan doen.
  woensdag 19 september 2007 @ 23:22:23 #192
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53315545
quote:
Als je het verhaal leest zie je dat het ook door meerdere mensen wordt ontkent, waaronder zijn vader. Tuurlijk kan die erin meespelen. Maar sinds wanneer is de media te vertrouwen? Die zeggen nogsteeds dat Benoit ze familie vermoord heeft door steroids, en dat na onderzoek van zijn hersensen het de schuld van steroids is

Tuurlijk kan de media het verzinnen maar dat is net zo logisch als dat betrokkenen het ontkennen...zo zijn er altijd 2 kanten van het verhaal
quote:
Het kan best kloppen, maar laat het bewijs maar zien dan. Ik zie het niet. En dat verhaal met de camera past juist mooi bij zijn on-screen gimmick niet? WWE moedigt dat ook aan om zoveel mogelijk in je rol te blijven. (Ok hij gaat misschien wat ver maar toch.)
Dat is echt onzin.....het moment dat je uit de Arena stapt ben je je personage niet meer, de dagen van het Kayfabe en dat alle heels en faces apart moeten blijven zijn allang voorbij, je ziet de Boogeyman ook niet met zn facepaint door de straat heen lopen.....Het cameraverhaal heeft niks met zn gimmick te maken maar gewoon met zn eigen gedrag....Voor mij persoonlijk is het geen toeval dat er in die paar jaar al een aantal verhalen over Orton naar buiten zijn gekomen die laten zien dat hij niet echt een fijn iemand is maar goed ik loop daar niet rond dus ik zou het niet weten.
quote:
En met het steroids verhaal heeft WWE al duidelijk laten zien dat ze niks tegen Randy gaan doen.
Weet ik maar feit blijft dat hij WEL is genoemd.....en WAAROM doen ze niks tegen hem? omdat hij al had bekend? Dan is hij dus zo ie zo schuldig terwijl het tegen de rest niet eens bewezen is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53315792
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:22 schreef kidkash19 het volgende:
Dat is echt onzin.....het moment dat je uit de Arena stapt ben je je personage niet meer, de dagen van het Kayfabe en dat alle heels en faces apart moeten blijven zijn allang voorbij, je ziet de Boogeyman ook niet met zn facepaint door de straat heen lopen.....Het cameraverhaal heeft niks met zn gimmick te maken maar gewoon met zn eigen gedrag....Voor mij persoonlijk is het geen toeval dat er in die paar jaar al een aantal verhalen over Orton naar buiten zijn gekomen die laten zien dat hij niet echt een fijn iemand is maar goed ik loop daar niet rond dus ik zou het niet weten.
O nee? Ze waren anders boos omdat mensen fotos hadden van Eugene die aan het bellen was in een net pak. Omdat het niet bij zijn gimmick paste. En zo zijn er nog veel meer berichten, zon voorval was er ook met Little Bastard die in normale kleren op een vliegveld liep. En dat wouden ze ook niet meer. Dus die tijden zijn er gewoon nog steeds.

Tuurlijk loopt Boogeyman niet met zijn make-up en wormen buiten rond. Maar (de meeste) herkennen hem dan toch niet.

En het camera verhaal heeft hij gedaan ja. En niet zijn gimmick, maar het sluit wel mooi aan (als het al waar is) op zijn gimmick. En trouwens, iedereen houdt wel van badboys, Cena wordt nu ook steeds meer door het "normale" publiek uitgekotst. En Orton wordt steeds meer toegejuichd overal. En slechte publiciteit is toch publiciteit. En zolang het maar niet met steroids of mensen vermoorden te maken heeft of iets dergelijks en het maar bij zulke kleine dingen is, maakt het ze (WWE) weinig uit denk ik.
pi_53316040
Ze spelen toch een soort van levensechte rol.
Daar moet je in blijven.

Het is ook beter voor de WWE, want als de mensen buiten de arena te anders zijn dan blijven gewoon een hoop mensen weg.
Er zijn genoeg mensen die geloven dat die rollen echt zijn.
pi_53317028
Orton heeft gewoon z'n look en z'n naam aan zijn zijde. Het is dat hij door WWE management nog altijd als de toekomst wordt gezien. Krijgt tonnen privileges en komt elke keer weg met z'n idiote praktijken buiten de ring. Ik kan me even niet meer herinneren hoe zijn contract er uit zag (waren ook geruchten, maar op een messageboard gepost) maar weet wel dat hij als Top Dog qua salaris ervoor staat. Deze gozer is als persoon zoveel maal minder dan Booker, maar Booker kreeg wel 60 dagen aan zn broek? En Orton is nog altijd op tv...It Aint Right...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 20 september 2007 @ 08:48:11 #196
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53319345
quote:
O nee? Ze waren anders boos omdat mensen fotos hadden van Eugene die aan het bellen was in een net pak. Omdat het niet bij zijn gimmick paste. En zo zijn er nog veel meer berichten, zon voorval was er ook met Little Bastard die in normale kleren op een vliegveld liep. En dat wouden ze ook niet meer. Dus die tijden zijn er gewoon nog steeds.
Je ziet Taker toch ook niet als Deadman rondlopen? Ik heb fotos gezien van een aantal superstars in een club waar ze helemaal los gingen en ook daar was niemand in zn gimmick (ook Hornswoggle niet) en daar zijn geen nieuwsberichten van geweest. Ik zou dat verhaal wel eens willen lezen van Hornswoggle dat ze boos waren want ik kan me bijna niet voorstellen dat ze willen dat hij in zn groene pakje als een leprechaun rondloopt.
quote:
En het camera verhaal heeft hij gedaan ja. En niet zijn gimmick, maar het sluit wel mooi aan (als het al waar is) op zijn gimmick. En trouwens, iedereen houdt wel van badboys, Cena wordt nu ook steeds meer door het "normale" publiek uitgekotst. En Orton wordt steeds meer toegejuichd overal. En slechte publiciteit is toch publiciteit. En zolang het maar niet met steroids of mensen vermoorden te maken heeft of iets dergelijks en het maar bij zulke kleine dingen is, maakt het ze (WWE) weinig uit denk ik.
En in welke zaak wordt Orton zn naam genoemd? Precies! Trouwens is het niet de 1e x....April 2006 geschorst omdat hij marijuana rookte in de kleedkamer, Augustus 2006 omdat hij de Wellness Policy had overtreden en in April 2007 heeft ie een hotelkamer vernield met een schade van $30.000. dus in een jaar tijd heeft hij 4 grote incidenten gehad.....dat heeft niks meer met zn gimmick te maken maar met zn levensstijl.
Zoals ik heb gezegd....het personage Randy Orton mag van mij zo de titel krijgen, graag zelfs maar de persoon Orton mag van mij wegblijven
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 20 september 2007 @ 11:35:08 #197
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53322961
quote:
Courtesy of ECW.com:

Marcus Cor Von released
Written: September 19, 2007

As first reported by WWE Mobile Alerts, WWE has come to terms on the release of ECW Superstar Marcus Cor Von as of September 19. We wish him the best in all his future endeavors.
Gaat ie weg bij TNA, duurt het weken voordat ie op tv komt.. issie een keer of 5 op tv geweest.. mag ie alweer opzouten Naja zal wel een heel verhaal achterzitten denk ik, met zijn familie enzo.. maybe drugs?

En als we het dan toch over drugs hebben.. ik lees net dat Snitsky niet meer op TV is verschenen sinds het 'schandaal' zelf niet @ ringside met de basterd son angle van Vince.. zou dus goed kunnen dat ze hem ook geschorst hebben!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 20 september 2007 @ 12:58:59 #198
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53325146
even wat anders....DIT is een angle...dit is een volgend deel in een al 1 jaar durende angle...DIT is een promo
(begint rond 1.37)
http://www.youtube.com/watch?v=L3MKZiDO0nI

Jimmy Jacobs is GOD!

ook het einde van het filmpje is geweldig....DAT is aggressie in een promo stoppen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53326339
Jammer, Monty Brown is echt geweldig. Een sporter die de overgang naar de ring extreem goed is begaan.
Weet iemand wat er precies is met z'n familiesituatie? Ik hoop dat hij teruggaat naar TNA nu ze twee uur hebben en z'n mic skills weer de loop laten gaan!!

Herinner je je het woordje "Hippophant" nog
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53331586
quote:
Op donderdag 20 september 2007 08:48 schreef kidkash19 het volgende:
Je ziet Taker toch ook niet als Deadman rondlopen? Ik heb fotos gezien van een aantal superstars in een club waar ze helemaal los gingen en ook daar was niemand in zn gimmick (ook Hornswoggle niet) en daar zijn geen nieuwsberichten van geweest. Ik zou dat verhaal wel eens willen lezen van Hornswoggle dat ze boos waren want ik kan me bijna niet voorstellen dat ze willen dat hij in zn groene pakje als een leprechaun rondloopt.
Lees je wel wat ik zeg? Voor taker kan ik hetzelfde antwoord geven als bij Boogeyman. Als hij in zijn normale kleren op straat loopt herken je hem amper. De normale fans iig. Ik heb ook die foto's gezien die jij bedoeld en dat waren foto's van een afgesloten feest. Ze kunnen niet alle foto's tegenhouden.
quote:
En in welke zaak wordt Orton zn naam genoemd? Precies! Trouwens is het niet de 1e x....April 2006 geschorst omdat hij marijuana rookte in de kleedkamer, Augustus 2006 omdat hij de Wellness Policy had overtreden en in April 2007 heeft ie een hotelkamer vernield met een schade van $30.000. dus in een jaar tijd heeft hij 4 grote incidenten gehad.....dat heeft niks meer met zn gimmick te maken maar met zn levensstijl.
Zoals ik heb gezegd....het personage Randy Orton mag van mij zo de titel krijgen, graag zelfs maar de persoon Orton mag van mij wegblijven
En voor welke zaak heeft WWE al een excuus? Precies! Die zaak.

En dat met die hotelkamer past alleen maar meer in het rijtje zoals met de camera. Een badboy.

Ik zeg ook helemaal niet dat hij dat doet omdat het zijn gimmick is hoor
  donderdag 20 september 2007 @ 17:44:58 #201
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53332825
Taker niet te herkennen? maak het ff ....ik denk dat Taker nog het beste te herkennen is van allemaal...die loopt al jaren mee en heeft ook een gimmick gehad in zn normale uitrusting...Nee Taker herkent iedereen wel (zo ie zo....2 meter lang....lang haar....breed...ja moeilijk te herkennen)

Ze mogen wel een excuus maken maar waarom hebben ze een excuus? en waarom alleen voor hem en niet de rest? Daar zit een luchtje aan en niet alleen omdat hij heeft bekend....En ja hij is een badboy...maar niet het goede soort badboy, als jij als bv een functie hebt in je werk waar je het visitekaartje bent van je bedrijf kan jij je ook niet zo gedragen want dan ben je zo weg. Orton is degene waar in de laatste jaren de meeste verhalen over misdragingen naar buiten zijn gekomen, stel hij doet dat als World Title houder (de belangrijkste titel in de business) dan gaat de WWE helemaal op zn bek zeker nu ze onder een vergrootglas worden gehouden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53333906
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:44 schreef kidkash19 het volgende:
Taker niet te herkennen? maak het ff ....ik denk dat Taker nog het beste te herkennen is van allemaal...die loopt al jaren mee en heeft ook een gimmick gehad in zn normale uitrusting...Nee Taker herkent iedereen wel (zo ie zo....2 meter lang....lang haar....breed...ja moeilijk te herkennen)

Ze mogen wel een excuus maken maar waarom hebben ze een excuus? en waarom alleen voor hem en niet de rest? Daar zit een luchtje aan en niet alleen omdat hij heeft bekend....En ja hij is een badboy...maar niet het goede soort badboy, als jij als bv een functie hebt in je werk waar je het visitekaartje bent van je bedrijf kan jij je ook niet zo gedragen want dan ben je zo weg. Orton is degene waar in de laatste jaren de meeste verhalen over misdragingen naar buiten zijn gekomen, stel hij doet dat als World Title houder (de belangrijkste titel in de business) dan gaat de WWE helemaal op zn bek zeker nu ze onder een vergrootglas worden gehouden
Taker is sowiezo geen 2 meter. Lang ok, maar geen 2 meter. Dat is alleen maar zijn billed height. En lang haar is ook niet speciaal. Ik heb ook lang haar. En er zijn meer brede personen in de wereld dan worstelaars. Als hij in normale kleren over straat loopt dan zoek je niet naar hem en valt hij echt niet op hoor.

Waarom alleen voor hem een excuus? Omdat hij anders ontslagen was geweest, en je top main eventer ontslaan is dom. Ja Booker is ook een main eventer. Maar die zat niet in de storyline op dit moment, of misschien wel van het jaar.

En Orton is de laatste maanden kalmer geworden en heeft zijn gedrag verbeterd. Dat met die camera is amper nieuwswaardig, en misschien niet eens waar. Dus dat trekt weinig. Dat zelfmoord verhaal is ook niet 100% zeker. Enige dingen die zeker zijn, zijn de vorige schorsingen ivm het hotel en steroids/drugs.
  donderdag 20 september 2007 @ 18:46:43 #203
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53334538
Kom op....Taker herken je echt wel hoor , zeker in Amerika waar ik met mn 1.84 langer ben dan de gemiddelde Amerikaan. Laat Taker dan minstens 1.90 zijn (ongeveer 6.5 ft) dan val je zeker wel op ook in normale kleren. Taker is een opvallende verschijning in het Amerikaanse straatbeeld, althans de steden waar ik ben geweest heb ik nou niet echt mensen gezien die zijn verhoudingen en uiterlijk hadden.
quote:
Waarom alleen voor hem een excuus? Omdat hij anders ontslagen was geweest, en je top main eventer ontslaan is dom. Ja Booker is ook een main eventer. Maar die zat niet in de storyline op dit moment, of misschien wel van het jaar.
Dus? daar is de wellness policy toch voor ? Ze weten toch dat als ze een misstap begaan dat hun baan op het spel staat? Dit is meten met 2 maten en dat is simpelweg niet eerlijk en komt raar over op zn collegas. Als er bij mij doping zou worden ontdekt en bij een aantal teamgenoten ook en iedereen wordt geschorst behalve 1 omdat dat toevallig de sterspeler is zou ik het ook niet eerlijk vinden. Daarom zeg ik dat dat zaakje stinkt, met de GAB van vorig jaar hadden ze ook geen problemen om mensen niet te laten worstelen, waarom nu ineens wel?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53335207
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:46 schreef kidkash19 het volgende:
Dus? daar is de wellness policy toch voor ? Ze weten toch dat als ze een misstap begaan dat hun baan op het spel staat? Dit is meten met 2 maten en dat is simpelweg niet eerlijk en komt raar over op zn collegas. Als er bij mij doping zou worden ontdekt en bij een aantal teamgenoten ook en iedereen wordt geschorst behalve 1 omdat dat toevallig de sterspeler is zou ik het ook niet eerlijk vinden. Daarom zeg ik dat dat zaakje stinkt, met de GAB van vorig jaar hadden ze ook geen problemen om mensen niet te laten worstelen, waarom nu ineens wel?
Omdat vorig jaar bij GAB alleen maar Khali en Lasley weg waren. Die waren te vervangen. En er waren toe al twijfels of Lasley wel in zijn eentje in de main event kon staan. Dus zo erg was het niet.

Tuurlijk meten ze met 2 maten. Maar waarom zouden ze Randy ontslaan? Zou jij het doen? Dat is zoiets als de KNVB die Ajax vanaf nummer 1 naar de toto divisie (of iets dergelijks) zet. Zoiets doen ze gewoon niet, no matter what.

Enige dingen die daar in voor aanmerking komen dat ze hem zouden ontslaan is misschien verkrachting of moord. Had Kluivert trouwens niet een meisje verkracht? Hij had iig ook iemand doodgereden. En hij speelt ook gewoon weer overal.

Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Kan je moeilijk gaan doen, maar het helpt weing.
  vrijdag 21 september 2007 @ 00:08:21 #205
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53344905
Ik heb nooit gezegd ontslaan......maar schorsen net als de rest en hem niet de WWE title geven is wel zo eerlijk. Trouwens....niemand is onmisbaar daar, Vince heeft al raardere dingen gedaan dan dat.

Kluivert is wel een HEEL ander verhaal, nadat hij iemand had doodgereden ging hij heel snel in een ander land voetballen, dat is wel wat anders dan heel de tijd in hetzelfde land voor hetzelfde publiek worstelen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:57:03 #206
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53352352
TNA had wat beter kunnen zijn deze week, maja zaten genoeg leuke dingen weer in

Volgende week de laatste 1hour show!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53362568
TNA:

Vond hem redelijk met hoogtepunt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:

Vreemde Smackdown maar, ook met leuke stukken,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:04:34 #208
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53363173
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TNA:

Vond hem redelijk met hoogtepunt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:

Vreemde Smackdown maar, ook met leuke stukken,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me raden.. Kristal rent weg en laat Teddy alleen achter???

Anyhow.. ik kan me pas morgen downloaden.. maja heb ik dan ook nog wat te doen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53363612
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Laat me raden.. Kristal rent weg en laat Teddy alleen achter???

Anyhow.. ik kan me pas morgen downloaden.. maja heb ik dan ook nog wat te doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:13:33 #210
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_53365103
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHAT A FARCE

Alleen de feud van Matt Hardy en MVP is donders goed, de rest stukken minder
World Wrestling Entertainment
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:58:52 #211
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53369597
Als SD! 13 okt maar goed is en ECW komt wel goed dan....wooooooooooooooo 5th row baby!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 22 september 2007 @ 11:43:13 #212
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53376920
JBL

Wat een held.. "like that anorexic tramp, Paris Hilton"
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53379843
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:01:40 #214
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53387935
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53388819
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:01 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik ook wel leuk, maar op een gegeven moment duurde het toch wel wat lang, en dan is al die opbouw verspilt aan dat einde. Wat willen ze hier nou mee bereiken?
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:41:02 #216
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53389120
Ik heb vd week ff naar een aflevering van RAW zitten kijken maar omdat ik er een tijdje ben uitgeweest zie ik gezichten waarvan ik denk: " huh? die kenik helemaal niet. Waar is The Rock e.d.? "
verpachten & verpachten
pi_53389228
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:41 schreef r.liong het volgende:
Ik heb vd week ff naar een aflevering van RAW zitten kijken maar omdat ik er een tijdje ben uitgeweest zie ik gezichten waarvan ik denk: " huh? die kenik helemaal niet. Waar is The Rock e.d.? "
Rock is al jaren geleden vertrokken om films te maken, Stone Cold doet nu ook films, kon niet meer worstelen door blessuseres, en wil ook niet meer.

DX: Triple H is er natuurlijk nog, Shawn Micheals is er ook nog maar tijdelijk out door knie operatie.


Ik keek ook opeens na een paar jaar meer, en zat ook van wie zijn dat allemaal. Maar het wendt snel
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:16:33 #218
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53390008
Moet je ook niet stppen met kijken he

vanaf 92 geen jaar...geen maand gemist...Via Magazines, VHS, Internet en DVDs and still going strong
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53390057
@ r.liong

kijk ook eens in de startpost er zijn een paar jongens hier hard bezig geweest om je van alle nuttige informatie te voorzien om je z.s.m. weer up to date te brengen
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53398122
http://www.youtube.com/watch?v=NJAJUrCqqSY

Anti Cena rap gewoon geniaal
pi_53439485
Massive Steroid Bust Takes Place Over The Weekend

Yahoo Sports is reporting that a huge undercover investigation took place this weekend. “Operation Raw Deal” by the DEA seized "massive amounts of anabolic steroids from an illegal, underground network and the ability to identify hundreds of thousands of people who received steroids and other substances used by some athletes as performance-enhancing drugs.”

This is the largest steroid bust in the history of the United States with 124 arrests and seizures at 56 labs across the country. The Drug Enforcement Agency is currently compiling a list of known steroid recipients from the network; however the list has not yet been made available to the public. Therefore, it is unknown at this time, if or how many professional athletes or wrestlers are on the list.

Canada, Belgium, Australia, Germany, Denmark, Sweden, Mexico and Thailand are the other countries involved in the coordinated international crackdown.

Klinkt erg groot, vraag me af wat de gevolgen ervan zijn.
pi_53439796
Maar niks in Nederland!!

Ik zeg kom maar op met die Television taping!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 24 september 2007 @ 21:37:42 #223
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53444483
The following was issued on CNN.com and has the potential (keep in mind no names have been released yet) to involve professional wrestlers given recent discoveries this year:

DEA makes record steroid raid
quote:
WASHINGTON (CNN) -- Federal drug officials say they've arrested 124 people and busted 56 labs in the largest illegal steroid investigation in U.S. history.

The 18-month investigation, dubbed "Operation Raw Deal," targeted traffickers who allegedly imported raw materials from China and used them to make anabolic steroids, human growth hormone and insulin growth factor, the Drug Enforcement Administration said.

"Today we reveal the truth behind the underground steroid market: dangerous drugs cooked up all too often in filthy conditions with no regard to safety, giving Americans who purchase them the ultimate raw deal," DEA Administrator Karen Tandy said in a statement.

Authorities made arrests in 27 states, including busts in Los Angeles, California; New York City; San Diego, California; Providence, Rhode Island; and Kansas City, Missouri.

They seized more than 530 pounds of raw materials and 11.4 million steroid dosage units in the United States, officials said, enough to supply hundreds of users.

Most of the arrests were made between Thursday and Sunday, the DEA said.

Chinese authorities cooperated with the investigation, which targeted 37 companies in China, the DEA said.

So far, one Chinese lab has been shut down, officials said.

The Chinese "have done everything" they were asked to do, said DEA spokesman Rusty Payne.

The operation, according to the DEA, also cracked down on underground trafficking of counterfeit medications as well as Web sites that were distributing materials that helped in converting raw steroid ingredients into the finished product.

"DEA successfully attacked the illegal steroid industry at every level of its distribution network-from the manufacturers in China who supply the raw materials, to the traffickers in the United States who market the deadly doses," the DEA statement said.

Besides China, other countries which cooperated in the operation included Mexico, Canada, Belgium, Australia, Germany, Denmark, Sweden and Thailand, officials said.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53447220
124 mensen opgepakt en 56 labs gepakt.Das wel erg veel

Net Ring Of Honor: Driven gekeken. Wat een vette shit is dat heh

Die matches en de skills van die gasten zijn echt zo goed zeg
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:56:28 #225
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53457392
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:23:14 #226
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53458090
Don't think so..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:27:10 #227
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53458201
Zou mij niet verbazen....kijk hem maar eens vertraagd af...er staat van alles in wat met hem in verband kan worden gebracht vooral het save_us.222 waar de nadruk op lag
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:33:38 #228
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53458353
ja het zou kunnen, maja ik zag ook 'cyber' 'bookah' 'libary'

zou wel een stunt zijn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:39:44 #229
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53458550
save_us.222.....verandert op de avond langzaam in save_us.Y2J en dan gaat zn muziek los!!
Bookah heb ik niet gezien, library is een standaard term in designen, volgens mij zijn het allemaal bestandsnamen van videoclipjes namelijk.

ik zie wel flame_5.0.7OCT' voor elke code....7OCT is de datum van No Mercy...leuke viral :d
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53460688
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:20:42 #231
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53461176
Youtube-filmpje doet het hier niet.. Maar zou wel onwijs dope zijn.
  Redactie Games dinsdag 25 september 2007 @ 15:22:55 #232
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53461222
Het lijkt er wel op idd

Dacht eerst aan Cyber Sunday toen ik het zag, maar zonder einde blijft het toch mysterieus.
.....Kennedy
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:23:07 #233
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53461228
ff de link copy pasten dan wel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 25 september 2007 @ 15:49:07 #234
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53461866
Het lijkt ook erg op Cyber Sunday, en Cyber Sunday is ook nog eens WWE's 222e PPV.
.....Kennedy
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:14:09 #235
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53462474
Er staat ook ergens Survivor tussen, en was het niet op SS waar hij z'n PPV-debuut maakte? En dat Save Us, toen de Millennium Clock voor het eerst afliep (met Rock toen op Raw, RAW IS JERICHO ) zei Jericho: "Chris Jericho has come to save the WWF".

Damn, ik wil niet teveel hopen maar het lijkt er toch echt veel op.
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:22:15 #236
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53462689
ze hebben wel humor bij de WWE

"save us"..... van de gigantische dip waar WWE in zit?
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Wes_FR het volgende:
Damn, ik wil niet teveel hopen maar het lijkt er toch echt veel op.
je hoeft niet eens te hopen, dit is zo duidelijk als wat
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:30:36 #237
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53462896
Of "save us" van die gigantisch boring title reign van Cena.
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:02:17 #238
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53463647
op welk tijdstip zat dat filmpje ook alweer tijdens RAW.. ik vind het zo snel niet meer..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 25 september 2007 @ 17:04:37 #239
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53463704
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:02 schreef Tazmaniac het volgende:
op welk tijdstip zat dat filmpje ook alweer tijdens RAW.. ik vind het zo snel niet meer..
Precies voor de Main Event.
.....Kennedy
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:25:58 #240
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53464273
WM '99 staat er ook in.. wat heeft dat dan met Jericho te maken?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 25 september 2007 @ 17:41:21 #241
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53464604
In het publiek zaten ook Signs met Save Us Y2J, misschien zijn die ook van de WWE.

En er stond RAW_REV_May2 , de dag dat Jericho de IC title won.
.....Kennedy
pi_53465196
Is it true?? Een reden om naar Raw te kijken?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53465246
Staan erg veel dingen in, heb hem ook een paar keer gekeken, vooral veel computer taal ook. Maar met de muziek en grafische dingen een harde hint naar Jericho zeg.
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:10:44 #244
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53465347
http://www.dailymotion.co(...)o-return-promo_sport

na 9 seconde hoor je ook: "I'm back!"

zou het dan toch?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:30:36 #245
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53465759
Klinkt wel als Jericho....zou zo snel niemand kunnen verzinnen die terug komt en wat met zulke graphics te maken heeft. Kleurenschema is ook van Jericho zn laatste tron....en als je naar zn site gaat zie je dat zn toernee gepland staat maar elke maandag is vrij....

Raise your fat little hands in the air and scream:
GO JERICHO GO, GO JERICHO GO
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:35:30 #246
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53465891
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:30 schreef kidkash19 het volgende:
en als je naar zn site gaat...
daar staat ook bovenaan: "i'm coming back"
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53465905
Ken die hele jericho niet, wrom is die bijzonder?
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:37:29 #248
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53465935
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:36 schreef wc-eend het volgende:
Ken die hele jericho niet, wrom is die bijzonder?
dude..

ga eens gauw naar youtube/dailymotion!

Debut: http://www.youtube.com/watch?v=gFX7_4uTqhI
Leuk segment met The Rock: http://www.youtube.com/watch?v=kriW_-49xZc
y2j vs. Stephanie: http://www.youtube.com/watch?v=0d3Hz_Hkn_0
Jericho wint het goud: http://www.youtube.com/watch?v=RbC06eQS_ww
Leuke tribute: http://www.youtube.com/watch?v=Wo-FoxHUNtE
Rock & Jericho.. best mic skills: http://www.youtube.com/watch?v=IEKgtgXOwNE
Gored into the next millenium: http://www.youtube.com/watch?v=ScvjkHJVFDU

[ Bericht 11% gewijzigd door Tazmaniac op 25-09-2007 19:30:46 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:48:30 #249
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53466206
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:35 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

daar staat ook bovenaan: "i'm coming back"
Waar zie je dat dan? Al staat Jericho erom bekend internetfans in de maling te nemen, paar jaar geleden ook m,et zn TNA logo
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:52:56 #250
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53466317
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Waar zie je dat dan? Al staat Jericho erom bekend internetfans in de maling te nemen, paar jaar geleden ook m,et zn TNA logo
http://www.myspace.com/therockofjericho

linksboven staat zijn foto en rechts naast de foto staat: I'm coming back
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 25 september 2007 @ 19:08:41 #251
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53466722
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:36 schreef wc-eend het volgende:
Ken die hele jericho niet, wrom is die bijzonder?
Haha. Eerste WWE Undisputed Champion bijvoorbeeld. En een ongelofelijk charismatisch persoon, zoals je al in de filmpjes van Tazmaniac kon zien.
pi_53466960
Ik wacht nog op goldberg
  dinsdag 25 september 2007 @ 19:20:07 #253
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53466983
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:19 schreef wc-eend het volgende:
Ik wacht nog op goldberg
Goldberg spears Jericho

http://www.youtube.com/watch?v=y_WOhRkbkQA
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53467207
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:20 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Goldberg spears Jericho

http://www.youtube.com/watch?v=y_WOhRkbkQA
Zijn intro muziek ook, en gewoon die presence..
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:13:19 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53468595
Alweer een mogelijke betekenis van de promo:
quote:
Several emails have pointed us to a bible verse being the hint on the video last night on RAW. Joshua 2:2 verse 2 It was told the king of Jericho, saying, "Behold, men from the sons of Israel have come here tonight to search out the land."
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53468952
Was wel een grappige raw..
pi_53469032
Het is denk ik wel 99% zeker Jericho. Ik zat ook aan HBK te denken omdat er Survivor series in stond. Maar hij heeft echt niks met die graphics te maken en ook niet met die muziek die er bij zat. En voor de rest ook helemaal niks. Dat moet echt gewoon Jericho zijn.
pi_53469685
ame_5.0.70CT/action/RAW_Look5.action.p
ame_5.0.70CT/action/KOR_QUALIFY13_60.action.3.Fr
ame_5.0.70CT/action/WM99_DVD_MOVE2A.action.2.Mat
SMACK_TAG#.action
SMACK_BROLL1B.action
SUMMER_OPEN1.action
RAW TRON TX2.action
SMACK_REPLAY1_TO
WM99_OPEN_MM1.action
CHAMP_HARD_EXPLOI
SMACK_BROUGHT1.action
RAW_LOWER_DISP4
CD_VOLUME4_1.act
RAW_WAR_BUMPER_T
LUGZ_BAR_3.action
WWM99_MATCH_TRIP
WM99_PROMO_TAG
SURVIVOR_RE_SPON
SAVE_US.222
SMACK DMIEN1.act
LIVEWIRE_OPEN
TALENT_PRE_BU
BAT_ASS_WEEK1
JVC_FIX_MOIVE
RAW_NEW8.comp
AKKED_BROLL_M
AW_DOUBLE_FIN
BOWL_FLAG1.action
RAW_REV_MAY2.action
8_1998_06:46:25

Dit haal ik uit de Raw van de computer af. Vraag me af wat het laatste betekend.
pi_53469877
Vraagje!

Is goldberg nog aktief?
pi_53469963
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ame_5.0.70CT/action/RAW_Look5.action.p
ame_5.0.70CT/action/KOR_QUALIFY13_60.action.3.Fr
ame_5.0.70CT/action/WM99_DVD_MOVE2A.action.2.Mat
SMACK_TAG#.action
SMACK_BROLL1B.action
SUMMER_OPEN1.action
RAW TRON TX2.action
SMACK_REPLAY1_TO
WM99_OPEN_MM1.action
CHAMP_HARD_EXPLOI
SMACK_BROUGHT1.action
RAW_LOWER_DISP4
CD_VOLUME4_1.act
RAW_WAR_BUMPER_T
LUGZ_BAR_3.action
WWM99_MATCH_TRIP
WM99_PROMO_TAG
SURVIVOR_RE_SPON
SAVE_US.222
SMACK DMIEN1.act
LIVEWIRE_OPEN
TALENT_PRE_BU
BAT_ASS_WEEK1
JVC_FIX_MOIVE
RAW_NEW8.comp
AKKED_BROLL_M
AW_DOUBLE_FIN
BOWL_FLAG1.action
RAW_REV_MAY2.action
8_1998_06:46:25

Dit haal ik uit de Raw van de computer af. Vraag me af wat het laatste betekend.
Waar staat dat dan? en hoe kom je eraan?
pi_53470099
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:57 schreef blessed19 het volgende:
Vraagje!

Is goldberg nog aktief?
Ja.. maar niet met worstelen.. wel cool stukje over law and order, heeftie gastrol..

http://www.billgoldberg.com/home/
  Redactie Games dinsdag 25 september 2007 @ 21:05:05 #262
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53470129
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:00 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Waar staat dat dan? en hoe kom je eraan?
Lees jij ook de thread of niet ?
.....Kennedy
pi_53470196
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:05 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Lees jij ook de thread of niet ?
Jah die link naar promo werkte eerst niet bij mij, nu wel.. maar die promo zat niet in mijn raw versie.. weggeknipt..
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:10:58 #264
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53470324
Op 0:01 kun je ook helemaal onderaan als je goed kijkt "NO_MERCY_PROMO" zien staan.

En:
"Chris Jericho made his debut promo in the summer of 1999.. which was the 8th month of 1999, August 9 in Chicago, Illinois."

PPV: No Mercy
Date: October 7, 2007
Time: 6:45 p.m.
Venue: Allstate Arena
City/State: Chicago, Ill.

Zelfde arena?

En nog meerrr.
quote:
Here are a few other key phrases that are visible, followed by how they could be linked to Y2J.

CHAMP_HARD – Chris Jericho is a former WWF Hardcore Champion.

SMACK_BROUGHT1 – This one is a little shaky, but Jericho interviewed the first person brought over from SmackDown in the 2005 Draft Lottery, that being John Cena.

RAW_LOWER_DISP – I had to think about this one, but whenever Jericho brought out the Highlight Reel, a Highlight Reel logo was displayed in the lower left hand corner of the screen during Raw.

RAW_WAR_BUMPER – Again, this one is a little hard to explain. Though Jericho did often rearrange the old "Raw is War" slogan to Raw Is Jericho.

WM00_MATCH – Jericho wrestled Chris Benoit and Kurt Angle at WrestleMania 2000.

LIVEWIRE – Although I originally thought this had something to do with the old WWF show Livewire, further research tells me that on Fozzy's self-titled debut album, they covered Motley Crew's track Live Wire.

r/shara/catman/a_man/cat1/ - A lot of this means nothing to me but "catman" is interesting as Jericho used to wrestle under the name Lionheart. Lions are cats, if you didn't know.

SUMMER_PROM – This could mean anything but several promos aired in the summer of 99 hyping Jericho's debut.

RAW_REV_MAY2.action – Looking through some archives, Jericho won the Intercontinental Championship on May 2nd in 2000. However, this was at a SmackDown taping. The only other possible link to May 2nd is that it is The Rock's birthday; Jericho debuted interrupting The Rock.

WM99_MATCH – The main event of this show was The Rock vs. Steve Austin… the two men Jericho beat in one night to become Undisputed Champion.

giga/flame_5.0.7OCT/action – This is interesting; WWE No Mercy starts at 5.00pm on the 7th of October. A possible return date? Who the hell knows?
Vergezocht, maar so what? He's coming back to take us downtown to Chinatown.
pi_53471859
Perfecte manier om Cena van de titel af te halen.

Y2J interfeert/ leidt Cena af, Randy wint. Randy feudt verder met Trips en Y2J vs. Cena

en iedereen is blij
pi_53472048
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:00 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Waar staat dat dan? en hoe kom je eraan?
In de promo heh, heb hem frame voor frame doorgespoeld. En dit waren de key woorden.
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:46:48 #267
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53475855
Zoals ik zei volgens mij zijn het allemaal bestandjes van filmclipjes die ze gebruiken voor Promos enzo als ik de bestandsnamen zo zie BATS_ASS zegt mij dat het is met Batista is met Assistance ofzo...denk dat veel geen betekenis heeft behalve de save_us.222 en het aftellen wat erin verwerkt is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:47:42 #268
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53475888
dit is echt super we hebben eindelijk weer wat te speculeren.. goed gedaan door de WWE als het idd zo bedoelt was!!

er zijn nu ook tal van referentie's gevonden naar billy gunn.. al vind ik die minder dan de verwijzingen die gemaakt zouden worden naar Jericho!

wat me eigenlijk nog het meeste bezighoud is deze: 8_1998_06:46:25
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:59:17 #269
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53476215
dit zijn de matches van Jericho in augustus 1998

August 3, 1998 - Nitro: Rey Mysterio Jr. defeated Chris Jericho in a NON TITLE match..
August 8, 1998 - Road Wild: Juventud Guerrera defeated Chris Jericho to win the Cruiserweight title (Dean Malenko as referee)..
August 10, 1998 - Nitro: Chris Jericho defeated Stevie Ray to capture the Television title..
August 17, 1998 - Nitro: Chris Jericho defeated Chavo Guerrero Jr. to retain the Television title..
August 24, 1998 - Nitro: Chris Jericho vs Curt Hennig ended in a draw..

niks bijzonders dus.. toch? (was trouwens nog in zijn WCW tijd)

SUMMER_PROM --> Summer 1999: A mysterious "Count-down to the Millenium" clock appeared on a weekly basis but nobody knew what it was..

Save_us.222 --> Jericho's message in August 1999 was that RAW had become boring and needed to be rescued!

[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 26-09-2007 00:10:13 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 26 september 2007 @ 08:25:21 #270
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53478984
quote:
http://www.myspace.com/therockofjericho

linksboven staat zijn foto en rechts naast de foto staat: I'm coming back


Jammer genoeg heeft Jericho geen MySpace meer dus die site is fake
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 26 september 2007 @ 08:30:24 #271
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53479028
quote:
Op woensdag 26 september 2007 08:25 schreef kidkash19 het volgende:

[..]



Jammer genoeg heeft Jericho geen MySpace meer dus die site is fake
haha funny shit.. ik ben net wakker dus ik denk ff snel mijn pc aan voordat je weg moet.. ik wilde ook net komen posten dat zijn myspace fake is

[ Bericht 8% gewijzigd door Tazmaniac op 26-09-2007 11:24:31 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 26 september 2007 @ 12:54:22 #272
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53484423
Het kan op dit moment van alles zijn, hij is bij ECW en bij SD! te zien. Het lijkt mij niet dat het een Cyber Sunday advertentie is want dat zou dan aan het einde wel duidelijk zijn (+ de IM BACK! zou dan nergens op slaan)
Het wijst allemaal naar Jericho, de termen in de code, de kleurstelling, de muziekstijl....we'll just wait and see, goed gedaan vd WWE.

Ow en een dingetje van de Impact taping af
-Jeremy Borash tells everyone that if they boo Christian hard enough, some people will be chosen to go backstage.

hahahahhahaha

[ Bericht 21% gewijzigd door kidkash19 op 26-09-2007 13:00:04 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 26 september 2007 @ 13:54:42 #273
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53486121
Ik heb net weer ff een heel aantal topics doorgelezen maar ben ik de enige die het 'niet eens' is met de CHAMP_HARD (ze bedoelen niet hardcore champion) want als jullie goed kijken is de volledige tekst CHAMP_HARD_EXPLO...

dat wijst er dus op dat de entrance als zijnde champion van deze persoon met een harde explosie samen gaat.. beetje als bij Batista mss? Had Jericho een harde explosie bij zijn opkomsten als champion?

Ohja en bij WM99_PROMO staat erachter Tag_T... dat zal dus hoogswaarschijnlijk een tag team zijn..

enige tag team match op WM15 was: Owen Hart and Jeff Jarrett (w/Debra) defeated Test and D'Lo Brown (w/Ivory) to retain the WWF Tag Team Championship

JJ zit bij TNA
Test is afgeschreven in de wrestling business voorlopig
Owen is deaud
Houden we over --> D'Lo Brown...

[ Bericht 37% gewijzigd door Tazmaniac op 26-09-2007 14:00:58 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 26 september 2007 @ 14:28:28 #274
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53487151
neem niet alle bestadsnamen letterlijk, het zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon random screenshots van wat ze gebruiken bij de WWE promo afdeling, er staat zoveel in wat niet met Jericho te maken heeft.

Bijvoorbeeld:
SUMMER_PROM - kan ook een Summerslam Promo zijn
RAW_LOWER_DISP - kan van alles zijn wat onderin tevoorschijn komt tijdens Raw (namen tijdens entrances, logos enz enz)
WM00_MATCH - kan ELKE match zijn van WM00

vergeet niet wat een gigantische afdeling dat is en hoeveel filmpjes en clips ze wel niet hebben
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 26 september 2007 @ 15:09:21 #275
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53488291
quote:
Source: F4Wonline.com

- This past June, before the Benoit deaths, former WWE creative writer Court Bauer approached the rest of the WWE creative team with an idea to bring back either Chris Jericho or The New Hart Foundation. The idea was to do a viral marketing campaign, something Jericho-like that would basically be an updated version of the Y2J countdown clock that he debuted to in 1999. Ideas included websites setup by third parties so they wouldn't be traced to WWE, deals on YouTube and TV, mystery ads on WWE.com (where for example, in the Hart Foundation idea, maybe a "public service announcement" about heart attacks that would take you to a Calgary-related website) and more. The idea was to be something that the fans could get involved with and excited about in trying to "crack the code."

At the time, the rest of the WWE creative team loved the idea then things went into disarray when the Benoit tragedy happened and everything related to the idea went down. One of the main parts is that there would have been clues indicating that the promos were all about Jericho (the WWE theme music CD clue) but also deliberate misdirects (WrestleMania99) to confuse the fans and make the game more interesting. The whole SAVE_US.222 could have nothing to do with Jericho, but it is very similar to the original idea and has the whole Jericho feel to it.
  woensdag 26 september 2007 @ 15:18:18 #276
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53488529
quote:
This past June, before the Benoit deaths, former WWE creative writer Court Bauer approached the rest of the WWE creative team with an idea to bring back either Chris Jericho or The New Hart Foundation. The idea was to do a viral marketing campaign, something Jericho-like that would basically be an updated version of the Y2J countdown clock that he debuted to in 1999. Ideas included websites setup by third parties so they wouldn't be traced to WWE, deals on YouTube and TV, mystery ads on WWE.com (where for example, in the Hart Foundation idea, maybe a "public service announcement" about heart attacks that would take you to a Calgary-related website) and more. The idea was to be something that the fans could get involved with and excited about in trying to "crack the code."

At the time, the rest of the WWE creative team loved the idea then things went into disarray when the Benoit tragedy happened and everything related to the idea went down. One of the main parts is that there would have been clues indicating that the promos were all about Jericho (the WWE theme music CD clue) but also deliberate misdirects (WrestleMania99) to confuse the fans and make the game more interesting. The whole SAVE_US.222 could have nothing to do with Jericho, but it is very similar to the original idea and has the whole Jericho feel to it.


Edit: haha waarom is iedereen me altijd een paar minuten voor
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53492025
Leuk allemaal weer, denk dat 2007 gewoon een slecht jaar is. Met Benoit, Steroids, Blessures. Nu komt dat eigenlijk volgende maandag weer allemaal goed. Kennedy etc komen dan weer terug van suspension. Meeste geblesseerde zijn terug. Alleen HBK en Lasley, maar Lasley missen we (ik) niet.

Als Jericho dan ook nog eens komt ziet 2008 er wel goed uit
  woensdag 26 september 2007 @ 18:42:38 #278
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53493354
Ja tot die grote Steroid inval van vorige week weer randzaken met zich meebrengt (zou zomaar kunnen) dan kan het nog leuk worden.

Ach...dat gebeurt niet vOOR 13 oktober
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53494201
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:42 schreef kidkash19 het volgende:
Ja tot die grote Steroid inval van vorige week weer randzaken met zich meebrengt (zou zomaar kunnen) dan kan het nog leuk worden.

Ach...dat gebeurt niet vOOR 13 oktober
Alle mensen die daarin betrokken zijn, zijn al gearresteerd. Dus zullen geen WWE worstelaars bijzitten lijkt mij.

Randy had trouwens vrij omdat hij ging trouwen. Ik dacht dus eerst dat hij gearresteerd was toen Coach zei dat hij suspended was
  woensdag 26 september 2007 @ 19:26:50 #280
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53494471
Ja die mensen wel....maar niet de duizenden atleten die bij elkaar op de lijsten stonden....die niet
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53496062
Ik zeg dat iemand maar heel snel een passende topic titel voor de volgende 300 berichten moet gaan verzinnen
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53496086
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:22 schreef roepdeman het volgende:
Ik zeg dat iemand maar heel snel een passende topic titel voor de volgende 300 berichten moet gaan verzinnen
Save_us.222 ?
  woensdag 26 september 2007 @ 22:30:07 #283
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53501079
Breaking the Code ?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53501430
Break The Walls Down ?
  woensdag 26 september 2007 @ 22:48:42 #285
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53501779
quote:
Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Break The Walls Down ?
Breaking Down the Walls ?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53501998
quote:
Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Breaking Down the Walls ?
Nee.
  woensdag 26 september 2007 @ 23:51:39 #287
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53503685
ff bij het weggetje

Naast SURVIVOR_RE_... heb ik deze ook nog gezien --> SURVIVOR_REU... (een reunie???)

2001: Team WWF (The Rock, Chris Jericho, The Undertaker, Kane and Big Show)
2003: Team Bischoff (Chris Jericho, Christian, Randy Orton, Scott Steiner and Mark Henry)
2004: Team Orton (Randy Orton, Chris Benoit, Chris Jericho, and Maven)

een Orton/Jericho reunie op No Mercy om Cena van de title te helpen door een controversiele interference waar nog jaren na dato over gepraat zal worden.. kijkcijfers schieten omhoog..

and Y2J saves the WWE

I rest my case
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53503903
straks gaat het alleen om een surprise-optreden van Fozzy tijdens een ppv
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53504058
hij is trouwens wel de ideale man om Cena z'n titel af te pakken zeg.. hij heeft nog een appeltje te schillen met hem

maar goed, we zien wel vaker dat de WWE kant en klare feuds niet uitvoert.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53505222
Sja, af en toe willen ze gewoon geen geld verdienen...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 27 september 2007 @ 14:01:34 #291
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53515023
save_us.222 in super slow motion

http://www.dailymotion.com/video/x32c9x_saveus222
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53521146
Beter dat Y2J gewoon terug komt, maar het zou me niet verbazen als we weer een gigantische tegenvaller gaan krijgen. WWE kennende dat is eh
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 27 september 2007 @ 17:41:51 #293
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53521620
Daarom ga ik er ook nog niet 100% van uit dat dit Jericho is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53521728
Er wijst wel heel veel op. En er waren al reports dat hij terug zou komen als snel as Oktober. Plus het feit dat ze deze hele media campange al hadden bedacht voor zijn return. Dus wel 99.9% zeker voor mij. Helaas kan het altijd nog die ene 0.01% zijn dat het niet zo is.
  donderdag 27 september 2007 @ 17:47:53 #295
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_53521755
Maar als het Jericho is. En de geruchten zijn waar dat The Rock op Wrestlemania 24 nog 1 maal wil optreden om dan een match tussen die 2 te krijgen. De twee mannen met de beste Mic-skills. Daar kan heel wat van gemaakt worden!
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_53521873
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:47 schreef ArmaniXL het volgende:
Maar als het Jericho is. En de geruchten zijn waar dat The Rock op Wrestlemania 24 nog 1 maal wil optreden om dan een match tussen die 2 te krijgen. De twee mannen met de beste Mic-skills. Daar kan heel wat van gemaakt worden!
En de historie tussen die 2 ook

Alleen heb ik sinds dat gepost is hier er verder niks over gelezen, en kon het ook nergens op nieuws sites vinden. Alleen ergens op een ander forum nog.
  donderdag 27 september 2007 @ 18:12:30 #297
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_53522267
Gewoon ff een paar redenen waarom een terugkeer van Jericho de moeite waard zou zijn, even schaamteloos gejat van een ander board:

Tegen Chyna:
quote:
The thought of you as a credible Intercontinental champion is even more ridiculously enhanced then your breasts are
Over Steph:
quote:
She says she's the queen of hardcore, but movies don't count!

Stephanie McMahon has the home field advantage.After all we are in the middle of Silicon Valley!

Stephanie, here we are in Washington DC and you, without your cigar...

Jericho: Happy birthday huh, how old you gonna be 37, 38?
Steph: Im going to be 25!
Jericho: No no I asked you how old you were, not how many men you've been with in the last week.
Bekvechten met Trish:
quote:

Trish: I'm a three time babe of the year!
Jericho: Wasn't babe a talking pig?
Over Steph en Rhyno toen die "samen" waren:
quote:
We're looking at the GORE and the WHORE!

Now at the next PPV, I will get my hands on that, greasy, that nasty, that filthy animal...oh and you too Rhino!

You know, I think that's just what Y2J and The Rock wanted. Thank you Stephanie, you're the breast. I mean best.


Nadat hij de intercontinental titel verloor van HHH tegen Steph:
quote:
If you try to screw me I'll make you scream louder than that assclown husband of yours ever has.
Over Viscera:
quote:
Viscera is the love child of Fat Albert and Mister T
Over Kurt Angle:
quote:
Jericho: Kurt Angle is a 31 year old virgin who still lives with his mother!
Jerry Lawler: Hey, Kurt Angle is not 31!

Welcome to RAW is Jericho! And Kirk Angel, I admit you've got the Intercontinental Championship, but you've also got bad breath and a terrible case of BO! And I would much rather look like this than look like a 30 year-old, never-kissed-a-woman olympic geek who still lives at home with his mommy. So Mrs. Angel, put down your Whiskey sour, pick the corn chips from between your teeth and see your baby boy 'Jackass' get a Y2J beating that he will never, ever forget a-gain.
En natuurlijk over The Rock:
quote:
I don't give a brahma bulls ass what the rock has to say. You with you're unibrow and you're Just Bring IT, bring what? A vomit bag, a fig newton, or how bout a Y2J telling you to Shut the Hell Up!

No no no no no Rock, i've tasted WWF Championship. I know what it tastes like, and I love it, and I wanna have it again. And the only thing that matters is that the coffee fearing Kane isn't in this arena to spoil my chances. And the only thing that matters more than anything else, is that i've got every single Jerichoholic in this arena, and at home want to see the WWF Title around my waist again. If you smmmmeeeeeeeeellllllllelelelelelel what Y2J is cookin.
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_53522388
Allemaal leuke stukjes ja, vooral met Steph was bij erg grappig bezig
pi_53522412
ECW Scoorde trouwens maar een 1.1, heel laag Als TNA een 1.2 haalt ooit, hebben ze iig een keer hoger gehad dan ECW's laagste.
pi_53522432
En dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')