SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:42 schreef Cubeforce het volgende:
Geweldig,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O man wat zou dat fucking fantastisch zijn zeg als hij het doetquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:45 schreef kidkash19 het volgende:
Dave Meltzer reports that The Rock has agreed to work a match at WrestleMania 24, only if WWE can provide him a high profile match and put him over. Shawn Michaels' return is being rushed for this purpose. It's believed he will turn heel in order to feud with Rock in what The Rock wants to be his sendoff from wrestling. The possibility of Michaels walking into WrestleMania as WWE Champion has also been mentioned, though nothing concrete has come of it. WrestleMania 24 will take place in The Rock's home state of Florida.
-Wrestling Observer
beter laat dan nooit zullen we maar zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joepie
Edit: was vergeten dat er eigenlijk wat over een spoiler stond.
[ Bericht 23% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 18-09-2007 22:53:51 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batista vs Khali zal wel een disqualification worden ofzo..
quote:Op maandag 17 september 2007 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Orton moet gewoon een bad ass zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zijn personage.![]()
true!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Orton moet gewoon een bad ass zijn.
Dat is zijn personage.
Fans zijn in mijn ogen belangrijk voor je carriere, als orton gewoon netjes nee had gezegd, omdat hij er geen zin in had of geen tijd of weet ik veel wat. dan respecteert iemand je nog even goed.. maar als je zo doet.. tjah wrom die gast dan nog respecteren.. Ok het is maar 1 fan nu, maar het worden er vanzelf meer als je je niet gedraagt.. Daarom heeft cena denk ik nog zo'n grote fanbase.. hij doet buiten de ring gewoon veel en goed.. die mensen die dat zien en meemaken blijven fan..quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Orton moet gewoon een bad ass zijn.
Dat is zijn personage.
En die Cena aanval was geen aanval op jou hoorquote:
Cena zal dan vast om zijn riempje blijven vechtenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja, hijs zeker verschillend van HHH maar er zijn er ook niet echt veel zoals Trips he
Maja zoals je zelf al zegt.. hij trekt mensen naar de shows en zorgt voor een betere buyrate.. dus in dat opzicht slaagt hij met lof.. daarnaast heeft ie goeie mic skills dus wat dat betreft is het een terechte champion.. maar ik denk echt dat het einde Cena is op No Mercy
hmmz mss dat ze hem ff uit de title picture houden, als hij zijn rematch enzo gehad heeft.. er zijn sowieso veel geruchten dat ze naar een Orton-HHH feud willen toewerken..quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cena zal dan vast om zijn riempje blijven vechten
Tenzij zijn fans hem in de steek laten
[ Bericht 50% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 19-09-2007 18:14:44 ]
quote:http://muchnick.net/babylon/2007/09/19/orton-further-notes/
Brian Stull invited me onto his “Stranglehold” show Tuesday night on KFNS radio in St. Louis to discuss the blog report on Randy Orton’s rumored suicide attempt.
Off the air, Stull had spoken with Cowboy Bob Orton, Randy’s father. Bob Orton told Stull the report was false. Bob Orton also said he had spoken with his son, and Randy said he had no idea where this rumor started.
I have little doubt that the story is substantially true, though the time frame of my original blog item (http://muchnick.net/babylon/2007/09/18/did-randy-orton-attempt-suicide/) was mistaken. The Randy Orton incident, whatever it was, occurred in the spring of 2006, shortly after he was suspended by World Wrestling Entertainment for “unprofessional conduct,” and a few months before he was suspended a second time, in August of last year, for failing a drug test.
I compared notes on this with another journalist, who not only has unimpeachable credentials but also had looked into the same story last year on the basis of a tip from a completely different direction. Independently, we each had the name of the St. Louis area hospital where Orton was said to have been taken (and, no, it’s not some generic name like “St. Louis Hospital”).
Likeliest explanation: Randy was depressed and OD’d on something.
The Orton camp’s contention that there is neither smoke nor fire here is, sadly, not the case. Indeed, WWE’s vice president of talent relations (now senior vice president) John Laurinaitis was concerned enough about the rumor last year to investigate it himself. Laurinaitis talked to Randy and others, and concluded that there had not been a suicide attempt. I would say that such a finding is hardly dispositive, given the company’s nonexistent reservoir of credibility these days.
Like his many fans, I hope Randy Orton will be OK. If he is relying solely or largely on the WWE wellness policy to regulate his drug use and mental hygiene, however, I am not confident on that score.
Suicide attempt or not ��" and I stand by the report that there was one in the spring of 2006 ��" WWE needs to explain why Randy Orton was not suspended for 60 days upon exposure of his role in the recent Signature Pharmacy dragnet. The explanation that Orton’s August 2006 suspension already covered this wellness policy violation does not wash, since the evidence shows that he continued to receive Signature shipments as late as February 2007.
Are these questions impertinent three months after the Chris Benoit horror?
Or would a fair-minded observer agree that they are newly urgent?
Irvin Muchnick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dus omdat er een gerucht ging dat Orton in 2006 een zelfmoord poging heeft gedaan. Mag hij de titel niet hebben? Waarom dan niet?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:27 schreef kidkash19 het volgende:
Ja geef deze man alsjeblieft de World Title![]()
Irv Muchnick sent along the following:
[..]
That 'll teach em!!quote:Things are not looking good for WWE as Monday’s edition of RAW did a weak 3.3 cable rating. This number is way down from last week’s 3.9 which was credited to the announcement of Vince McMahon’s bastard son. The first hour did a 3.2 with the second hour doing a 3.5.
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
ECWIs dat het nog waard om vermeld te worden? Zitten bijna bij elke show wel TNA fans. Ook met signs. En als ze geen signs hebben dan chanten ze wel. En WWE tourde laatste tijd door de echte TNA plekken (Nashville, Atlanta etc) dus dan is het helemaal te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 3.3 is iets van 4 miljoen. Heel vreemd systeemquote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Zijn dat 3.3 miljoen mensen die keken of is het een percentage?
4 miljoen is niet zo veel.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Een 3.3 is iets van 4 miljoen. Heel vreemd systeem
haha ik typ net precies hetzelfde!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Een 3.3 is iets van 4 miljoen. Heel vreemd systeem
Raw doet meestal zoiets hoor. Zo rond de 4 misschien 5 miljoen max. Zitten meestal tegenover Monday Night Football, die meestal een 9.1 scoort, en dus veel van Raw wegtrekt. Over geheel Amerika gezien is het niet zo veel nee. Maar het is wel een topscoorder voor USA (de zender). Je moet natuurlijk niet vergeten dat je in Amerika 20 miljard kanalen hebtquote:
Als je het verhaal leest zie je dat het meer is dan een gerucht....er zijn 2 journalisten die onafhankelijk van elkaar onderzoek hebben gedaan en beide kwamen ze met hetzelfde ziekenhuis op de proppen + wat andere feiten.quote:Dus omdat er een gerucht ging dat Orton in 2006 een zelfmoord poging heeft gedaan. Mag hij de titel niet hebben? Waarom dan niet?
Als je het verhaal leest zie je dat het ook door meerdere mensen wordt ontkent, waaronder zijn vader. Tuurlijk kan die erin meespelen. Maar sinds wanneer is de media te vertrouwen? Die zeggen nogsteeds dat Benoit ze familie vermoord heeft door steroids, en dat na onderzoek van zijn hersensen het de schuld van steroids isquote:Op woensdag 19 september 2007 23:06 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Als je het verhaal leest zie je dat het meer is dan een gerucht....er zijn 2 journalisten die onafhankelijk van elkaar onderzoek hebben gedaan en beide kwamen ze met hetzelfde ziekenhuis op de proppen + wat andere feiten.
Het gaat niet alleen om dit verhaal, zo zijn er een aantal verhalen over Orton en zn gedrag.....Dude cant be trusted en aangezien de Titel een uithangbord is van je bedrijf is Randy op dit moment niet de man om de titel te geven (+ nog de Steroids zaak waar hij in betrokken is en dat ligt nog gevoeliger op dit moment). Ik heb niks tegen het personage Randy Orton...die is wel de man voor de titel op dit moment maar de ECHTE persoon Orton is dat gewoon niet
quote:Als je het verhaal leest zie je dat het ook door meerdere mensen wordt ontkent, waaronder zijn vader. Tuurlijk kan die erin meespelen. Maar sinds wanneer is de media te vertrouwen? Die zeggen nogsteeds dat Benoit ze familie vermoord heeft door steroids, en dat na onderzoek van zijn hersensen het de schuld van steroids is
Dat is echt onzin.....het moment dat je uit de Arena stapt ben je je personage niet meer, de dagen van het Kayfabe en dat alle heels en faces apart moeten blijven zijn allang voorbij, je ziet de Boogeyman ook niet met zn facepaint door de straat heen lopen.....Het cameraverhaal heeft niks met zn gimmick te maken maar gewoon met zn eigen gedrag....Voor mij persoonlijk is het geen toeval dat er in die paar jaar al een aantal verhalen over Orton naar buiten zijn gekomen die laten zien dat hij niet echt een fijn iemand is maar goed ik loop daar niet rond dus ik zou het niet weten.quote:Het kan best kloppen, maar laat het bewijs maar zien dan. Ik zie het niet. En dat verhaal met de camera past juist mooi bij zijn on-screen gimmick niet? WWE moedigt dat ook aan om zoveel mogelijk in je rol te blijven. (Ok hij gaat misschien wat ver maar toch.)
Weet ik maar feit blijft dat hij WEL is genoemd.....en WAAROM doen ze niks tegen hem? omdat hij al had bekend? Dan is hij dus zo ie zo schuldig terwijl het tegen de rest niet eens bewezen isquote:En met het steroids verhaal heeft WWE al duidelijk laten zien dat ze niks tegen Randy gaan doen.
O nee? Ze waren anders boos omdat mensen fotos hadden van Eugene die aan het bellen was in een net pak. Omdat het niet bij zijn gimmick paste. En zo zijn er nog veel meer berichten, zon voorval was er ook met Little Bastard die in normale kleren op een vliegveld liep. En dat wouden ze ook niet meer. Dus die tijden zijn er gewoon nog steeds.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:22 schreef kidkash19 het volgende:
Dat is echt onzin.....het moment dat je uit de Arena stapt ben je je personage niet meer, de dagen van het Kayfabe en dat alle heels en faces apart moeten blijven zijn allang voorbij, je ziet de Boogeyman ook niet met zn facepaint door de straat heen lopen.....Het cameraverhaal heeft niks met zn gimmick te maken maar gewoon met zn eigen gedrag....Voor mij persoonlijk is het geen toeval dat er in die paar jaar al een aantal verhalen over Orton naar buiten zijn gekomen die laten zien dat hij niet echt een fijn iemand is maar goed ik loop daar niet rond dus ik zou het niet weten.
Je ziet Taker toch ook niet als Deadman rondlopen? Ik heb fotos gezien van een aantal superstars in een club waar ze helemaal los gingen en ook daar was niemand in zn gimmick (ook Hornswoggle niet) en daar zijn geen nieuwsberichten van geweest. Ik zou dat verhaal wel eens willen lezen van Hornswoggle dat ze boos waren want ik kan me bijna niet voorstellen dat ze willen dat hij in zn groene pakje als een leprechaun rondloopt.quote:O nee? Ze waren anders boos omdat mensen fotos hadden van Eugene die aan het bellen was in een net pak. Omdat het niet bij zijn gimmick paste. En zo zijn er nog veel meer berichten, zon voorval was er ook met Little Bastard die in normale kleren op een vliegveld liep. En dat wouden ze ook niet meer. Dus die tijden zijn er gewoon nog steeds.
En in welke zaak wordt Orton zn naam genoemd? Precies! Trouwens is het niet de 1e x....April 2006 geschorst omdat hij marijuana rookte in de kleedkamer, Augustus 2006 omdat hij de Wellness Policy had overtreden en in April 2007 heeft ie een hotelkamer vernield met een schade van $30.000. dus in een jaar tijd heeft hij 4 grote incidenten gehad.....dat heeft niks meer met zn gimmick te maken maar met zn levensstijl.quote:En het camera verhaal heeft hij gedaan ja. En niet zijn gimmick, maar het sluit wel mooi aan (als het al waar is) op zijn gimmick. En trouwens, iedereen houdt wel van badboys, Cena wordt nu ook steeds meer door het "normale" publiek uitgekotst. En Orton wordt steeds meer toegejuichd overal. En slechte publiciteit is toch publiciteit. En zolang het maar niet met steroids of mensen vermoorden te maken heeft of iets dergelijks en het maar bij zulke kleine dingen is, maakt het ze (WWE) weinig uit denk ik.
Gaat ie weg bij TNA, duurt het weken voordat ie op tv komt.. issie een keer of 5 op tv geweest.. mag ie alweer opzoutenquote:Courtesy of ECW.com:
Marcus Cor Von released
Written: September 19, 2007
As first reported by WWE Mobile Alerts, WWE has come to terms on the release of ECW Superstar Marcus Cor Von as of September 19. We wish him the best in all his future endeavors.
Lees je wel wat ik zeg? Voor taker kan ik hetzelfde antwoord geven als bij Boogeyman. Als hij in zijn normale kleren op straat loopt herken je hem amper. De normale fans iig. Ik heb ook die foto's gezien die jij bedoeld en dat waren foto's van een afgesloten feest. Ze kunnen niet alle foto's tegenhouden.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:48 schreef kidkash19 het volgende:
Je ziet Taker toch ook niet als Deadman rondlopen? Ik heb fotos gezien van een aantal superstars in een club waar ze helemaal los gingen en ook daar was niemand in zn gimmick (ook Hornswoggle niet) en daar zijn geen nieuwsberichten van geweest. Ik zou dat verhaal wel eens willen lezen van Hornswoggle dat ze boos waren want ik kan me bijna niet voorstellen dat ze willen dat hij in zn groene pakje als een leprechaun rondloopt.
En voor welke zaak heeft WWE al een excuus? Precies! Die zaak.quote:En in welke zaak wordt Orton zn naam genoemd? Precies! Trouwens is het niet de 1e x....April 2006 geschorst omdat hij marijuana rookte in de kleedkamer, Augustus 2006 omdat hij de Wellness Policy had overtreden en in April 2007 heeft ie een hotelkamer vernield met een schade van $30.000. dus in een jaar tijd heeft hij 4 grote incidenten gehad.....dat heeft niks meer met zn gimmick te maken maar met zn levensstijl.
Zoals ik heb gezegd....het personage Randy Orton mag van mij zo de titel krijgen, graag zelfs maar de persoon Orton mag van mij wegblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |