Jij was toch ook pro-competitie voor de WWE?quote:Op zondag 16 september 2007 09:47 schreef kidkash19 het volgende:
spreek voor jezelf met WE hebben het gehoopt
quote:John Cena vs. Randy Orton
Randy overleeft FU, Cena flipt, DQ (geen titelchange)
The Great Khali vs. Batista vs. Rey Mysterio
2 on 1, maarja de 2 zijn verzwakt door de Claw, dus die kunnen nooit winnen![]()
CM Punk vs. Elijah Burke
Hopelijk krijgen ze de tjid om er wat moois van te maken.
Candice Michelle vs. Beth Phoenix
![]()
Cade and Murdoch vs. London and Kendrick
Ach.
MVP and Matt Hardy vs. Deuce and Domino
kom op, niet zo rekken. MVP vs. Matt willen we zien
Matt laat MVP in de steek, of andersom
The Undertaker vs. Mark Henry
Z'n return, die kan niet verliezen (tenminste, laten we het hopen, iemand moet Khali toch eens verslaan)
Triple H vs. Carlito
Triple H voor champ![]()
quote:Hey, just got back from Green Bay, WI. today and I just wanted to pass along a note from after the show.
We had went to a local bar afterwards, and that seemed the place to be! RIght when we got there we saw Kennedy (who we were THRILLED with seeing as he is suspended). We got our pictures with him as well, awesome guy! Also there were Carlito, Beth Phoenix, Sandman, Tommy Dreamer, Santino Marella, Coach, Kevin Thorn, Cody Rhodes, Shelton Benjamin, and last but not least, Randy Orton. I will get back to him in a minute. Everyone else here was awesome, signing autographs, pictures, whatever fans wanted. I even heard Kennedy say he would see Coach on October 1st. Must be when his suspension is over. Anyway, they eventually moved the party to the upstairs to get some privacy. As they were going up my friend asked Randy Orton if he could have a quick picture. Orton said, "everyone wants a quick picture." Then Orton took the camera upstairs with him and proceeded to throw it off, down to the bar. Luckily enough some other guy caught it and gave it back to my friend. Low and behold he realizes his sim card is gone from his camera. Eventually the police came and he explained he just wanted his card back, it had all our pictures from RAW on it. The officers questioned Orton, asked my friend if $100 would cover it. My friend said that was fine. Well it turns out Orton left right after the cops questioned him and had to pull him over to talk to him again. Turns out he autographed the $100 with his name. He addressed it, "To Dip****". That pretty much sums up everything I have heard about Orton right there. He is a super ass. Everyone else was cool though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.World Wrestling Entertainment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik ben zo'n wiggertje of wat bedoel je daarmee?'quote:Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Orton hoeft t gelukkig niet te hebben van wiggertjes zoals bij Cena
quote:Op maandag 17 september 2007 21:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist niet eens dat er een Wrestling topic op FOK! was
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
quote:Op maandag 17 september 2007 22:19 schreef outsidr het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist niet eens dat er een Wrestling topic op FOK! wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in het topic
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 17 september 2007 22:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Dank USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in het topic
Ik begrijp niet waarom mensen hier zeggen dat CMPunk kut/klote is of niet kan worstelen.
Voor zover ik heb kunnen zien bij allerlij indy's waar hij bij heeft geworsteld heeft deze kerel bijzonder veel in zijn mars.
Hij wordt bij de WWE gewoon in een hele andere vorm geboetseerd, wat bij veel meer andere worstelaars gebeurd.
Ik noem Paul London, en Kid Kash (die nu is ontslagen)
Deze 3 worstelaars zijn gewoon bizar goed !
Alleen omdat Vince en de WWE zo fuckin veel moves bannen, komen de meeste worstelaars niet echt tot hun recht.
Waar het de laatste tijd veel meer om draait bij de WWE zoals vele wel weten is de showmanship en mic skills. Worstelen gaat het allang niet meer over.
Je moet gewoon een opgepompte idioot zijn ala Batista en dat verkoopt om 1 of andere reden veel meer kaarten dan een Lightweight als London ofzo, die WEL kan worstelen.
En zelfs dat begrijp ik niet want Batista ken niet worstelen (alhoewel het wel wat beter is geworden ten opzichte van 1 jaar geleden) en ook nog eens geen mic skills heeft![]()
"Its all about tha monaaaaaayyyyy"
Ik zeg : Alle moves unbannen, en lightweights meer showtime geven, iedereen een policy laten tekenen dat ze zelf voor de gevaarlijke moves verantwoordelijk zijn en de WWE verdient nog meer cash naar mijn inziens
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
Cena fans bestaan voornamelijk uit wannabe wiggers enrasechte wiggersquote:Op maandag 17 september 2007 21:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
en ik ben zo'n wiggertje of wat bedoel je daarmee?'![]()
Alleen Taz haat Punk hoor, de rest nietquote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef outsidr het volgende:
Ik begrijp niet waarom mensen hier zeggen dat CMPunk kut/klote is of niet kan worstelen.
Voor zover ik heb kunnen zien bij allerlij indy's waar hij bij heeft geworsteld heeft deze kerel bijzonder veel in zijn mars.
Hij wordt bij de WWE gewoon in een hele andere vorm geboetseerd, wat bij veel meer andere worstelaars gebeurd.
Ik noem Paul London, en Kid Kash (die nu is ontslagen)
Deze 3 worstelaars zijn gewoon bizar goed !
Alleen omdat Vince en de WWE zo fuckin veel moves bannen, komen de meeste worstelaars niet echt tot hun recht.
Waar het de laatste tijd veel meer om draait bij de WWE zoals vele wel weten is de showmanship en mic skills. Worstelen gaat het allang niet meer over.
Je moet gewoon een opgepompte idioot zijn ala Batista en dat verkoopt om 1 of andere reden veel meer kaarten dan een Lightweight als London ofzo, die WEL kan worstelen.
En zelfs dat begrijp ik niet want Batista ken niet worstelen (alhoewel het wel wat beter is geworden ten opzichte van 1 jaar geleden) en ook nog eens geen mic skills heeft![]()
"Its all about tha monaaaaaayyyyy"
Ik zeg : Alle moves unbannen, en lightweights meer showtime geven, iedereen een policy laten tekenen dat ze zelf voor de gevaarlijke moves verantwoordelijk zijn en de WWE verdient nog meer cash naar mijn inziens
quote:Op maandag 17 september 2007 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cena fans bestaan voornamelijk uit wannabe wiggers enrasechte wiggers
Waaruit vooral tieners/
Dat hip hop gedoe is populair he ( de laatste paar jaren ) en daar haalt hij zijn faam uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 17 september 2007 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Beetje humor kan geen kwaad hoor. Ik zou ook gek worden van al die fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haten is een groot woord.. ik vind hem gewoon geen championship material op dit moment.. maja voor ECW kan het dan nog wel net door de beugel!quote:Op maandag 17 september 2007 22:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Alleen Taz haat Punk hoor, de rest niet
Je hebt humor en je hebt Orton.. neej haha onzin maar ik vond het niet echt humor.. als jij naar Duitsland gaat om RAW te zien en je wil met iemand op de foto.. hij neemt je camera af.. loopt ermee weg en wil hem dan ook nogus kapot gooien (oid).. denk niet dat je het dan nog als humor ziet!quote:Op maandag 17 september 2007 22:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Beetje humor kan geen kwaad hoor. Ik zou ook gek worden van al die fans
Tuurlijk als het bij mij gebeurd ben ik minder blij, maar ik begrijp het best van zijn kant hoor. Ze touren 4 dagen per week. Slapen in hotels, gaan ook uit naar bars en dergelijke, hebben ook urenlange handtekening sessions. Trainen vaak. Amper tijd voor zichzelf.quote:Op maandag 17 september 2007 22:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je hebt humor en je hebt Orton.. neej haha onzin maar ik vond het niet echt humor.. als jij naar Duitsland gaat om RAW te zien en je wil met iemand op de foto.. hij neemt je camera af.. loopt ermee weg en wil hem dan ook nogus kapot gooien (oid).. denk niet dat je het dan nog als humor ziet!
Maja dat je gek wordt van alle fans als wrestler zijnde kan ik me idd ook goed voorstellen!
Simpel.....dan moet je niet naar plekken gaan waar veel mensen komen, dan ga je lekker in je hotelletje zitten en rusten....niet naar een club gaan danquote:Tuurlijk als het bij mij gebeurd ben ik minder blij, maar ik begrijp het best van zijn kant hoor. Ze touren 4 dagen per week. Slapen in hotels, gaan ook uit naar bars en dergelijke, hebben ook urenlange handtekening sessions. Trainen vaak. Amper tijd voor zichzelf.
Denk dat ik al veel eerder mensen had aangevallen en cameras kapot zou gooien
Daar wordt je denk ik nogal gek van lijkt mij, hotel in hotel uit en een beetje op je kamer zitten. Orton heeft ook gezegd dat je plezier moet hebben, en dat heeft hij van Triple H en Flair geleerd tijdens Evolution. Elke dag in je hotelkamer zitten lijkt mij ook niksquote:Op maandag 17 september 2007 23:33 schreef kidkash19 het volgende:
Simpel.....dan moet je niet naar plekken gaan waar veel mensen komen, dan ga je lekker in je hotelletje zitten en rusten....niet naar een club gaan dan
Ik zeg niet dat Trips en Flair dit doen, al zou me dat niks verbazen. Het is dat nu "een fan" dit report. Hoeveel er van waar is weet je niet. Zie dat vooral vroeger ook gebeuren. In de tijd dat er geen internet sites waren.quote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef kidkash19 het volgende:
Ok dan moet je dus duidelijk niet zo reageren....dan moet je een man zijn en gewoon die foto laten nemen, wat is die 2 seconden nou? Ga je naar buiten dan moet je je normaal gedragen en niet suf doen, afslaan is een optie maar doe dit dan vriendelijk (desnoods wat minder vriendelijk) maar ga niet met andermans spul kloten
Heb je ooit zoiets gehoord van Trips en Flair?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk had hij het niet (bijna) kapot moeten maken of de kaart eruit moeten halen, maar ok. Zo erg is het nu ook weer niet. Je doet net alsof hij iemand vermoord heeft. En trouwens, het staat natuurlijk algemeen bekend dat Orton wat anger probleempjes heeft. Schijnbaar heeft die anger management weinig geholpen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Deze vond ik trouwens ook erg leuk:
Voor de 4chan kenners denk ik.
[ Bericht 39% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 18-09-2007 01:22:16 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |