SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Anti climax iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:40 schreef BigFire het volgende:Dat ook natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me de reden wel af. Hij was wel een beetje last van ze been. Maar dat lijkt me niet echt een redenquote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef roepdeman het volgende:
Exit Light!!! of wacht Exit Sandman!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sandman zegt wat over zijn release:Valt me wel op dat de meeste die ontslagen worden, altijd nog heel positief over de WWE zijn, en dat ze allemaal weer terug willen. Vraag me af of ze dat misschien nog moeten zeggen van de WWE of zoquote:The Sandman posted the following on his MySpace blog regarding his release from World Wrestling Entertainment this past Tuesday:
"Hey people, this is The Sandman. I think now that all of you have heard about World Wrestling Entertainment releasing me from my contract. Please, I have recieved emails and comments with hurtful things to the WWE such as not watching their programs and doing stuff to them where they lose a fan base...PLEASE DO NOT DO ANYTHING HARMFUL TO THE WWE. I am VERY upset about my release but I am even more upset if you guys take it out on them. I have a great attitude towards WWE, Vince McMahon, Stephanie, HHH, and Johnny Ace...I will make damn sure I am back in the WWE one day. WWE treated me well, I had a great time on WWE Raw and on ECW on SciFi...I loved every moment of it and the wrestling business is and has always been one big family combined with entertainment purposes. I appreciate all of your messages and all and I can not thank you guys enough! I will be back in WWE one day again...count on it."
[ Bericht 77% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-09-2007 16:58:55 ]
Ze kunnen dat denk wel verplichten hoor..quote:Op donderdag 13 september 2007 17:21 schreef Wes_FR het volgende:
Denk het niet hè, hij staat immer niet meer onder contract.
Als jij een contract tekent, en daar staat in dat je 90 dagen na je release niet mag worstelen kunnen ze ook makkelijk zoiets erin zetten lijkt mijquote:Op donderdag 13 september 2007 17:21 schreef Wes_FR het volgende:
Denk het niet hè, hij staat immer niet meer onder contract.
In Amerika wel ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef kidkash19 het volgende:
*zucht* je denkt echt dat ze in een contract gaan zetten dat ze wat positiefs moeten zeggen over hun tijd in de WWE???
En dan bedoel ik meer op zoiets natuurlijk. Ik bedoel niet dat ze hem dwingen om wat te zeggen hoor. Wat er dus op neer komt dat ze niks mogen zeggen als in smaad. Ze vertellen dus ook nooit een reden. Ariel zei niks, Cryme Time heeft niks gezegd, Sandman zegt niks. En vele voor hun zeggen ook allemaal niks. Zal vast dus wel in een contract staan dat ze dus niet de reden mogen vertellen, en dat ze niks slechts mogen zeggen over de WWE. Iig voor een bepaalde periode.quote:Ze kunnen alleen erin zetten dat je niks schadelijks mag vertellen (smaad) maar je kan NOOIT iemand dwingen iets te zeggen als het contract al verlopen is, zou ff lekker zijn zeg
hahaha ja ik las hetquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hij was trouwens degene die zijn vliegtuig gemist had toen iedereen bij elkaar geroepen werd omdat ze suspended werden
Masters nooit zon slim type gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smackdown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kerel heeft echt 1 van de lelijkste opgepompte lichaamquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hahaha ja ik las het
daarom denk ik ook dat de dagen van ene Chris Masters geteld zijn!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat The-Brahma-Bull zegt over Smackdown! Alles vond ik leuk te zien tot aan het segment van Khali en zijn match.
Toch vraag ik me af waar Rey Mysterio was?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Who the fuck is die tweede van links bij kendrick en london.. Das toch niet degene met dat baardje? Of is dit een hele oude pic?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:56 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
John Cena (c) vs Randy Orton voor de WWE Championship
Mijn vader wat doe je[afbeelding]? Pakt Randy Orton Cena zijn titel af net voordat hij 1 jaar Champ is, of retained Cena again?
[afbeelding]
The 'Great' Khali (c) vs Batista vs Rey Mysterio voor de WWE Heavyweight Championship
Grootst,Groot,klein
Blijft de altijd leuke Khali champ of worden we daar door verlost door Batista of Rey?
[afbeelding]
The Undertaker vs Mark Henry
The Phenom is terug, en dat hij de Silverback maar even een enkeltje naar huis geeft
[afbeelding]
Triple H vs Carlito in een No-DQ match voor Carlito
Carlito is in het voordeel omdat hij niet gediskwalificeerd kan worden, maar kan hij daardoor ook The King of Kings verslaan?
[afbeelding]
CM Punk (c) vs Elijah Burke voor de ECW Championship
De net nieuwe kampioen mag het eindelijk opnemen tegen Burke, niet rushen en het kan nog geestig worden
[afbeelding]
Candice Michelle (c) vs Beth Phoenix voor de Women's Championship
Jaahaa, een Diva match, wat boeiend [afbeelding]
[afbeelding]
Paul London en Brian Kendrick vs Lance Cade en Trevor Murdoch (c) voor de Tag Team Championships
Doen Londrick hun kunstje na wat ze bij de House Shows deden of retainen Cade en Murdoch?
[afbeelding]
Deuce and Domino (c) vs Matt Hardy en MVP voor de WWE Tag Team Championships
BALLIN
Nee, dat is nieuw tegenwoordig, je kan je baard er weer afscherenquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Who the fuck is die tweede van links bij kendrick en london.. Das toch niet degene met dat baardje? Of is dit een hele oude pic?
Baardje heeft hij trouwens maar 1/2 maanden gehad hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef wc-eend het volgende:lol.. wat een lelijkerd zo.. dat baardje stond nog wel
quote:The new 2-hour timeslot will allow for more in-ring action and gives them a chance to help further develop the characters and personalities of their deep roster. Dixie promised more in-ring action and longer matches.
waarvoor zouden ze anders uitbreiden?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Goed nieuws voor de TNA fans
[..]
dat het er dik in zat weet ik ook wel, maar het is altijd een verwijt geweest en het blijft TNA hequote:Op zaterdag 15 september 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
[..]
waarvoor zouden ze anders uitbreiden?![]()
Interview staat gewoon op de site van TNA sinds gister. Wordt een beetje gezegd tussen alles door. Maar het is eigenlijk wel een beetje het idee erachter lijkt mij jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
dat het er dik in zat weet ik ook wel, maar het is altijd een verwijt geweest en het blijft TNA he
dus goed om van dixie zelf te horen dat ze nu ook echt van plan zijn de matches langer te maken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |