abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2007 @ 15:10:54 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53097276
Leuke RAW opzich, maar wat een anti climax
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_53099220
Anti climax idd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games dinsdag 11 september 2007 @ 16:46:38 #53
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53099261
TNA vond ik niks, even RAW kijken.
.....Kennedy
pi_53099444
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Anti climax idd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:36:03 #55
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53101880
SPOILER
pi_53107832
Kurt Angle was dus boos op No Surrender
SPOILER
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:38:54 #57
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53107927
Heb er zelf nieteens stil bij gestaan als ik eerlijk ben, maar hij heeft wel gelijk ja..

Ohja en Nash wil Waltman en hall naar TNA halen.. hmmz
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_53109227
Alweer? Wat the hell moet Waltman daar nog? Toch wel netjes van Kurt ja. Als het waar is dan heeft hij in ieder geval zn hoofd wel op de juist plek.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_53109925
SPOILER
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_53110703
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:40 schreef BigFire het volgende:
SPOILER
Dat ook natuurlijk
SPOILER
pi_53111047
Exit Light!!! of wacht Exit Sandman!!!
pi_53111617
quote:
Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef roepdeman het volgende:
Exit Light!!! of wacht Exit Sandman!!!
Vraag me de reden wel af. Hij was wel een beetje last van ze been. Maar dat lijkt me niet echt een reden

We zien het snel denk ik.

Misschien heeft het te maken met die recht zaak van een of andere slet die zei dat hij haar had aangerand tijdens zijn entrance

[ Bericht 18% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 12-09-2007 01:17:31 ]
pi_53132181
TVP!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_53132386
Redelijke ECW, weinig boeiends verder.
SPOILER
Sandman zegt wat over zijn release:
quote:
The Sandman posted the following on his MySpace blog regarding his release from World Wrestling Entertainment this past Tuesday:

"Hey people, this is The Sandman. I think now that all of you have heard about World Wrestling Entertainment releasing me from my contract. Please, I have recieved emails and comments with hurtful things to the WWE such as not watching their programs and doing stuff to them where they lose a fan base...PLEASE DO NOT DO ANYTHING HARMFUL TO THE WWE. I am VERY upset about my release but I am even more upset if you guys take it out on them. I have a great attitude towards WWE, Vince McMahon, Stephanie, HHH, and Johnny Ace...I will make damn sure I am back in the WWE one day. WWE treated me well, I had a great time on WWE Raw and on ECW on SciFi...I loved every moment of it and the wrestling business is and has always been one big family combined with entertainment purposes. I appreciate all of your messages and all and I can not thank you guys enough! I will be back in WWE one day again...count on it."
Valt me wel op dat de meeste die ontslagen worden, altijd nog heel positief over de WWE zijn, en dat ze allemaal weer terug willen. Vraag me af of ze dat misschien nog moeten zeggen van de WWE of zo

[ Bericht 77% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-09-2007 16:58:55 ]
  donderdag 13 september 2007 @ 17:21:26 #66
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53150284
Denk het niet hè, hij staat immer niet meer onder contract.
pi_53150337
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:21 schreef Wes_FR het volgende:
Ze kunnen dat denk wel verplichten hoor..
pi_53150422
Nee, dit zegt meer over de persoon zelf. Zelfrespect.
(en natuurlijk dat je meer kans maakt om terug te komen als je niemand in het harnas jaagt)
pi_53150438
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:21 schreef Wes_FR het volgende:
Als jij een contract tekent, en daar staat in dat je 90 dagen na je release niet mag worstelen kunnen ze ook makkelijk zoiets erin zetten lijkt mij
pi_53151382
ze willen gewoon de deur open houden voor de toekomst.. ga je een grote bek opentrekken kun je het wel vergeten.. helemaal als je geen belangrijke pief bent

- Edgar Davids
pi_53151580
Ik vind de manier hoe ze cena nu hebben wel leuk.. past wel bij hem..
  donderdag 13 september 2007 @ 23:39:18 #72
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53160328
*zucht* je denkt echt dat ze in een contract gaan zetten dat ze wat positiefs moeten zeggen over hun tijd in de WWE???

Ze kunnen alleen erin zetten dat je niks schadelijks mag vertellen (smaad) maar je kan NOOIT iemand dwingen iets te zeggen als het contract al verlopen is, zou ff lekker zijn zeg

Nee Sandman heeft waarschijnlijk een foutje gemaakt, weet dit en is begripvol over waarom hij ontslagen is (met de druk vh congres enzo ook nog erbij) en wil geen stomme dingen doen zodat hij zeker geen kans meer krijgt in de WWE (en dus minder kans op een aardig salaris)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_53160444
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef kidkash19 het volgende:
*zucht* je denkt echt dat ze in een contract gaan zetten dat ze wat positiefs moeten zeggen over hun tijd in de WWE???
In Amerika wel ja.
quote:
Ze kunnen alleen erin zetten dat je niks schadelijks mag vertellen (smaad) maar je kan NOOIT iemand dwingen iets te zeggen als het contract al verlopen is, zou ff lekker zijn zeg
En dan bedoel ik meer op zoiets natuurlijk. Ik bedoel niet dat ze hem dwingen om wat te zeggen hoor. Wat er dus op neer komt dat ze niks mogen zeggen als in smaad. Ze vertellen dus ook nooit een reden. Ariel zei niks, Cryme Time heeft niks gezegd, Sandman zegt niks. En vele voor hun zeggen ook allemaal niks. Zal vast dus wel in een contract staan dat ze dus niet de reden mogen vertellen, en dat ze niks slechts mogen zeggen over de WWE. Iig voor een bepaalde periode.
  vrijdag 14 september 2007 @ 08:59:06 #74
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53164162
Nou ik geloof daar niet zo in zeker met de voorbeelden die je net geeft ...Ariel kan haar geld in meer dingen verdienen dan in de WWE, waarom zou ze haar aandacht en tijd verspillen aan de WWE?

Cryme Tyme weet waarschijnlijk ook dat ze fout zijn geweest en kunnen dus moeilijk wat zeggem, daarbij is Shad nog gelovig ook en zal die ook weinig zeggen daardoor.
Als je de berichten mag geloven is er op de internationale tour iets gebeurd waardoor Sandman niet helemaal 100% op zn werk verscheen, weet dus dat hij fout zat en kan dus moeilijk iets zeggen erover, zeker niet als hij ooit terug wil komen (net als Cryme Tyme)

Laten we het dan eens hebben over Angle, Rhino, Test en al die andere gasten die WEL zulke dingen hebben gezegd.....beetje vreemd om het in 1 contract wel te zetten en een ander niet
Luck is for losers
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:02:25 #75
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53165293
Over Chris Masters gesproken.. is hij de volgende die kan opzouten??
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:14:14 #76
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53165548
Mwah misschien...volgens mij zien mensen met invloed het nog wel in hem zitten en dan kan je je wat misstapjes veroorloven....al zou het me niet verbazen als hij ineens ontslagen is
Luck is for losers
pi_53169406
Hij was trouwens degene die zijn vliegtuig gemist had toen iedereen bij elkaar geroepen werd omdat ze suspended werden

Masters nooit zon slim type gevonden
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:53:49 #78
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53169496
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hij was trouwens degene die zijn vliegtuig gemist had toen iedereen bij elkaar geroepen werd omdat ze suspended werden

Masters nooit zon slim type gevonden
hahaha ja ik las het
daarom denk ik ook dat de dagen van ene Chris Masters geteld zijn!
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:25:42 #79
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53170317
TNA
SPOILER
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:41:22 #80
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_53170754
SPOILER
Luck is for losers
pi_53177650
TNA:
SPOILER
Smackdown:
SPOILER
pi_53182245
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:53 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

hahaha ja ik las het
daarom denk ik ook dat de dagen van ene Chris Masters geteld zijn!
die kerel heeft echt 1 van de lelijkste opgepompte lichaam
pi_53182631
Wat The-Brahma-Bull zegt over Smackdown! Alles vond ik leuk te zien tot aan het segment van Khali en zijn match.

Toch vraag ik me af waar Rey Mysterio was?
World Wrestling Entertainment
pi_53182825
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 21:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat The-Brahma-Bull zegt over Smackdown! Alles vond ik leuk te zien tot aan het segment van Khali en zijn match.

Toch vraag ik me af waar Rey Mysterio was?
SPOILER
pi_53189428
hopelijk krijgt cena klappen zondag
pi_53189855
Vond bij Smackdown trouwens weer MVP vs Matt feud echt geweldig
SPOILER
pi_53195780
Jah die feud van Matt en MVP is echt leuk geworden zeg

Hopelijk gaat het nog even door, en wint Matt de US title op Survivor Series
World Wrestling Entertainment
  zaterdag 15 september 2007 @ 17:39:09 #88
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53200032
ja thank god voor MVP/Hardy, voor de rest wel een aardige SD!
SPOILER
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:56:53 #89
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53201639
John Cena vs. Randy Orton
Laatste PPV dat Cena zijn title retained!

The Great Khali vs. Batistavs. Rey Mysterio
Eindelijk verlost van Khali als world champion

CM Punk vs. Elijah Burke
Tja.. hij heeft hem pas dus zal hem ook wel nog ff houden

Candice Michelle vs. Beth Phoenix
Don't care.. Candice retained door DQ

Cade and Murdoch vs. London and Kendrick
Cade sucks, Murdoch nog harder..

MVP and Matt Hardy vs. Deuce and Domino
MVP.. Hardy..

The Undertaker vs. Mark Henry
Bijgetekend of niet.. hoop dat we hem (iig geval) voorlopig niet meer terug zien!!

Triple H vs. Carlito
The King of Kings
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:37:46 #90
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_53202567
Ben wel benieuwd wat ze met Khali gaan doen wanneer hij de title verliest, misschien nog een rematch op No Mercy, maar daarna? Hopelijk dondert ie helemaal op, maar dat zit er niet in denk ik.
pi_53202987
John Cena vs. Randy Orton
Na Summerslam hoop opgegeven. Misschien als ik eens op Cena stem dat hij hem dan eindelijk verliest

The Great Khali vs. Batista vs. Rey Mysterio
Lastig, ga toch voor Rey, onder andere door het david vs goliath verhaal. En als Edge terugkomt krijgen we Edge tegen Rey. (Edge tegen Batista al 20 keer gehad) Edge wint. En dan uiteindelijk Edge vs Taker op Wrestlemania 24. Zo zie ik het tenminste. Ik zie Khali ook wel nog een keer retainen om dat alles te rekken.

CM Punk vs. Elijah Burke
Duidelijk, heeft hem net dus.

Candice Michelle vs. Beth Phoenix
Beth zo sterk opgebouwd dat ze Candice met 1 hand aan moet kunnen. Dus WWE kennede zal Candice wel retainen (zoals met Orton vs Cena op Summerslam) Zou niet verbaast zijn als Beth nog wint maar ok.

Cade and Murdoch vs. London and Kendrick
Lastig, weet niet of ze de title switch van de house shows zo serieus nemen. Als ze dat wel doen dan retainen Cade en Murdoch lijkt mij. Maar anders London/Kendrick.

MVP and Matt Hardy vs. Deuce and Domino
Pas gewonnen. Denk dat ze dit nog heel even door laten gaan. Denk PPV later wel verliezen.

The Undertaker vs. Mark Henry
Als Undertaker nu verliest ga ik lachen

Triple H vs. Carlito
Triple H kent het wordt verliezen amper dus
  Redactie Games zaterdag 15 september 2007 @ 19:56:17 #92
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53203093

John Cena (c) vs Randy Orton voor de WWE Championship
Mijn vader wat doe je? Pakt Randy Orton Cena zijn titel af net voordat hij 1 jaar Champ is, of retained Cena again?

The 'Great' Khali (c) vs Batista vs Rey Mysterio voor de WWE Heavyweight Championship
Grootst,Groot,klein
Blijft de altijd leuke Khali champ of worden we daar door verlost door Batista of Rey?

The Undertaker vs Mark Henry
The Phenom is terug , en dat hij de Silverback maar even een enkeltje naar huis geeft

Triple H vs Carlito in een No-DQ match voor Carlito
Carlito is in het voordeel omdat hij niet gediskwalificeerd kan worden, maar kan hij daardoor ook The King of Kings verslaan?

CM Punk (c) vs Elijah Burke voor de ECW Championship
De net nieuwe kampioen mag het eindelijk opnemen tegen Burke , niet rushen en het kan nog geestig worden

Candice Michelle (c) vs Beth Phoenix voor de Women's Championship
Jaahaa, een Diva match, wat boeiend

Paul London en Brian Kendrick vs Lance Cade en Trevor Murdoch (c) voor de Tag Team Championships
Doen Londrick hun kunstje na wat ze bij de House Shows deden of retainen Cade en Murdoch?

Deuce and Domino (c) vs Matt Hardy en MVP voor de WWE Tag Team Championships
BALLIN
.....Kennedy
pi_53206244
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:56 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
John Cena (c) vs Randy Orton voor de WWE Championship
Mijn vader wat doe je[afbeelding]? Pakt Randy Orton Cena zijn titel af net voordat hij 1 jaar Champ is, of retained Cena again?

[afbeelding]
The 'Great' Khali (c) vs Batista vs Rey Mysterio voor de WWE Heavyweight Championship
Grootst,Groot,klein
Blijft de altijd leuke Khali champ of worden we daar door verlost door Batista of Rey?

[afbeelding]
The Undertaker vs Mark Henry
The Phenom is terug , en dat hij de Silverback maar even een enkeltje naar huis geeft

[afbeelding]
Triple H vs Carlito in een No-DQ match voor Carlito
Carlito is in het voordeel omdat hij niet gediskwalificeerd kan worden, maar kan hij daardoor ook The King of Kings verslaan?

[afbeelding]
CM Punk (c) vs Elijah Burke voor de ECW Championship
De net nieuwe kampioen mag het eindelijk opnemen tegen Burke , niet rushen en het kan nog geestig worden

[afbeelding]
Candice Michelle (c) vs Beth Phoenix voor de Women's Championship
Jaahaa, een Diva match, wat boeiend [afbeelding]

[afbeelding]
Paul London en Brian Kendrick vs Lance Cade en Trevor Murdoch (c) voor de Tag Team Championships
Doen Londrick hun kunstje na wat ze bij de House Shows deden of retainen Cade en Murdoch?

[afbeelding]
Deuce and Domino (c) vs Matt Hardy en MVP voor de WWE Tag Team Championships
BALLIN
Who the fuck is die tweede van links bij kendrick en london.. Das toch niet degene met dat baardje? Of is dit een hele oude pic?
pi_53206343
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:01 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Who the fuck is die tweede van links bij kendrick en london.. Das toch niet degene met dat baardje? Of is dit een hele oude pic?
Nee, dat is nieuw tegenwoordig, je kan je baard er weer afscheren echt helemaal nieuw. Misschien dat je het daarom nog niet kent.
pi_53206426
lol.. wat een lelijkerd zo.. dat baardje stond nog wel
pi_53206566
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:08 schreef wc-eend het volgende:
lol.. wat een lelijkerd zo.. dat baardje stond nog wel
Baardje heeft hij trouwens maar 1/2 maanden gehad hoor.

zaterdag 15 september 2007 @ 22:24:04 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53206783
Goed nieuws voor de TNA fans
quote:
The new 2-hour timeslot will allow for more in-ring action and gives them a chance to help further develop the characters and personalities of their deep roster. Dixie promised more in-ring action and longer matches.
pi_53207479
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Goed nieuws voor de TNA fans
[..]
waarvoor zouden ze anders uitbreiden?

- Edgar Davids
  zaterdag 15 september 2007 @ 23:03:46 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_53207696
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:

[..]

waarvoor zouden ze anders uitbreiden?
dat het er dik in zat weet ik ook wel, maar het is altijd een verwijt geweest en het blijft TNA he

dus goed om van dixie zelf te horen dat ze nu ook echt van plan zijn de matches langer te maken!!
pi_53207793
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:03 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

dat het er dik in zat weet ik ook wel, maar het is altijd een verwijt geweest en het blijft TNA he

dus goed om van dixie zelf te horen dat ze nu ook echt van plan zijn de matches langer te maken!!
Interview staat gewoon op de site van TNA sinds gister. Wordt een beetje gezegd tussen alles door. Maar het is eigenlijk wel een beetje het idee erachter lijkt mij ja

Vraag me af wat ze anders met een extra uur willen doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')