Net zoals SP-stemmers medeplichtig zijn aan de misdaden die in naam van Mao gepleegd zijn?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef dhimmiboy het volgende:
als het slachtoffer politieke partijen heeft gestemd die voor deelname aan de oorlog in irak was issie wel medeplichting in indirecte zin
Ja, hoe wazig iemand kan worden in zijn hersens.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eerst iemand met een bijl in zijn achterhoofd slaan en vervolgens gebaren dat 112 gebeld moet worden?![]()
Ja, zit er dik in volgens mij. Nu maar hopen dat ie wilt meewerken naar het onderzoek. Anders hebben we straks hetzelfde probleem als bij Johan-Frederik S. Geen rapport: dan meestal ook geen TBS.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn gok: die man krijgt TBS. Dit is niet een mohammed B. ofzo, he? Deze man is heel evident niet goed in zijn knikker. Schizofreen ofzo, mijn gok.
Ik zou juist zeggen dat niet-patriottische mensen aan de schandpaal worden genageld.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
zou uitleveren aan amerika niet juist een doofpot worden?
die amerikanen wringen zich in allerlei bochten om hun eigen rotte appels te verstoppen. helemaal wanneer het tegenstanders zijn van hun o zo geliefde oorlogsspelletje, en dat met zo'n daad duidelijk willen maken
en dat is waarom precies een probleem?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, zit er dik in volgens mij. Nu maar hopen dat ie wilt meewerken naar het onderzoek. Anders hebben we straks hetzelfde probleem als bij Johan-Frederik S. Geen rapport: dan meestal ook geen TBS.
wmb ook prima, als ie dan maar levenslang de lik in gaat. Scheelt nog een hoop pieken voor die tbs-behandeling ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, zit er dik in volgens mij. Nu maar hopen dat ie wilt meewerken naar het onderzoek. Anders hebben we straks hetzelfde probleem als bij Johan-Frederik S. Geen rapport: dan meestal ook geen TBS.
Als meneer geestesziek is, dan is ie gebaat bij een behandeling. Ook de maatschappij, als ie ooit weer vrijkomt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:42 schreef milagro het volgende:
[..]
en dat is waarom precies een probleem?
Neuh, als de samenleving maar tegen hem wordt beschermd.quote:doet het er toe waar die meneer zijn (levens)lange straf uitzit?
Ik weet niet of hij wat heeft en zo ja of hij te genezen is. Er zijn zeker aandoeingen die niet te genezen zijn iig. In dat geval hoopt je dan maar dat zo'n iemand voorgoed in de longstay van de TBS verdwijnt.quote:of ben je in de veronderstelling alvast dat dit te genezen is ?
l
Waarom wil jij bij iemand anders doen wat hij bij die jongen deed?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Werkelijk helemaal te gek voor woorden. Kan je niemand vinden in je doelgroep, dan pak je een willekeurige jongen van 22 jaar.
Wat mijn betreft voeren we doodstraf weer in. De langzame variant uiteraard.
Ik ga naar de hel, want ik lachte.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Daar heb je het al! De bijl kwam weer van links! De Amerikaanse tegenhanger van Volkert is dit gewoon.
Ik ben het niet met hem eens, maar dat is anders.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoals SP-stemmers medeplichtig zijn aan de misdaden die in naam van Mao gepleegd zijn?
Nee, dat is niet te genezen, maar hij verdient wel behandeling als hij ziek is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:42 schreef milagro het volgende:
[..]
en dat is waarom precies een probleem?
doet het er toe waar die meneer zijn (levens)lange straf uitzit?
of ben je in de veronderstelling alvast dat dit te genezen is ?
l
Vergelding. En de samenleving beschermen tegen tuig.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom wil jij bij iemand anders doen wat hij bij die jongen deed?
Ziek.
De kans levenslang krijgt is idg bijzonder gering. Zoals ik dat nu inschat. Om te beginnen gaat het hier om een enkelvoudige moord als het al geen doodslag is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
wmb ook prima, als ie dan maar levenslang de lik in gaat. Scheelt nog een hoop pieken voor die tbs-behandeling ook.
hoe weet jij dat hij niet te genezen is?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat is niet te genezen, maar hij verdient wel behandeling als hij ziek is.
prima, maar niet linea recta naar de kliniek (als dat ueberhaupt kan met zoiets als dit)quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:07 schreef Sidekick het volgende:
Ik gok 15 jaar en TBS.
Vaak naar 1/3 deel van de straf wordt met behandeling gestart. Rechter kan echter daar vanaf wijken en opleggen dat behandeling bijvoorbeeld na pas na 2/3 deel van de straf begint.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:09 schreef milagro het volgende:
[..]
prima, maar niet linea recta naar de kliniek (als dat ueberhaupt kan met zoiets als dit)
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:39 schreef Bresser het volgende:
viel de dader van achteren aan?
een 22 jarige sportief persoon moet zich toch nog redelijk kunnen verdedigen of weg kunnen rennen als er iemand met een bijl op je af komt?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:39 schreef Bresser het volgende:
viel de dader van achteren aan?
een 22 jarige sportief persoon moet zich toch nog redelijk kunnen verdedigen of weg kunnen rennen als er iemand met een bijl op je af komt?
is toch een normale vraag?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:43 schreef milagro het volgende:
[..]
nog maar eens dan
ms kon hij geen kant op, letterlijk, rug tegen de muur, in een hoek zittend/staand.
ms realiseerde hij zich niet 1,2,3 wat er gebeurde, zoiets bizars en compleet onverwachts, en reageerde daarom niet alert, letterlijk aan de grond genageld
ms was de eerste klap meteen raak en was hij daarna kansloos
het was een afgesloten (niet op slot) ruimte, volgens mij, dus waar moet je heen, als er iemand pal voor je staat , op je in te hakken, wederom letterlijk.
sorry, hoor, maar ik erger me echt rot aan zo'n opmerking, had hij zich niet kunnen verdedigen of zo.... djezus.
Is het kwestie van geen ogen in je achterhoofd hebben? Zeker als je van achteren wordt aangevallen ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:53 schreef Bresser het volgende:
[..]
is toch een normale vraag?
een handbij is een hakwapen en om daarmee schade aan te richten muit je uithalen.
wanneer iemand voor je staat en uithaalt zit tussen opheffen arm en het treffen een aanzienlijke tijd wil je iemand verwonden.
vroeg het me gewoon af aangezien ik me niet kan voorstellen dat iemand die sportief is het aflegt tegen een kabouter met een bijltje met een frontale aanval.
blijf me verbazen dat mensen zo ff iemand zo gruwelijk kunnen toetakelen met zulke prehistorische wapens.
als je iemand neerschiet oke, een gaatje, beetje bloed.
maar iemand tot moes slaan met een bijl![]()
ik vind het geen normale vraag, sorry.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:53 schreef Bresser het volgende:
[..]
is toch een normale vraag?
een handbij is een hakwapen en om daarmee schade aan te richten muit je uithalen.
wanneer iemand voor je staat en uithaalt zit tussen opheffen arm en het treffen een aanzienlijke tijd wil je iemand verwonden.
vroeg het me gewoon af aangezien ik me niet kan voorstellen dat iemand die sportief is het aflegt tegen een kabouter met een bijltje met een frontale aanval.
blijf me verbazen dat mensen zo ff iemand zo gruwelijk kunnen toetakelen met zulke prehistorische wapens.
als je iemand neerschiet oke, een gaatje, beetje bloed.
maar iemand tot moes slaan met een bijl![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |