Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:40 schreef Pinball het volgende:
Van die ene onvruchtbare, hoe heet ze ook al weer...
En anders wil ik dat ene kind van Yvonne wel, die Brechtje.![]()
Nouja zeg, IRL heb ik hele mooie rechte tanden!quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:34 schreef Paramnesia het volgende:
Stel je nageslacht is afhankelijk van het aanbod op Fok!
Wie van de dames acht jij goed genoeg om jouw zaad tot een voldragen kind te kunnen dragen.![]()
Om het maar zo te zeggen, wie zou er in aanmerking komen om de moeder van je kinderen te worden.
Iedereen is toegestaan, meerdere ook maar ik wil motivatie.
TS begint:
-Elixabete: we zijn allebei genie, ons kind zou een supergenie zijn.![]()
Nadeel: we hebben allebei konijnentanden dus dat wordt een Pluisignijntje irl.![]()
-Moemoe: Gentisch bij elkaar passend. Thats all. En ons kind houdt van roti.
- nog even nadenken
game on
fotoquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nouja zeg, IRL heb ik hele mooie rechte tanden!
kijk dit bedoel ik met geniale ideeenquote:
het kind moet ook van Baskenland houdenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik met geniale ideeen
Want?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
het kind moet ook van Baskenland houden![]()
Is goed als het ook van Suriname houdt, Wiskey Single malt, muziek en computers.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
het kind moet ook van Baskenland houden![]()
gewoon meteen aanleren bij de geboorte denkquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Is goed als het ook van Suriname houdt, Wiskey Single malt, muziek en computers.![]()
En wat als:quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wij willen ook geen kinderen van jou![]()
= leuk om naar te kijken, maar geen kinderenquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:20 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
En wat als:
Elixabete + Knorretje + PluisigNijntje =![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
= leuk om naar te kijken, maar geen kinderen
Ik ben single, en volgens mij niet echt lelijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:32 schreef --- het volgende:
vrouwen op internet:
Knap = al bezet
Knap = Pshychisch gestoord
of ze zijn gewoon lelijk
mensen die zichzelf knap vindenquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik ben single, en volgens mij niet echt lelijk
Disapproved
ik ben bezet en psychisch gestoordquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik ben single, en volgens mij niet echt lelijk
Disapproved
edit: Ohnee, wacht: Ik hoor bij de psychisch gestoorden.
Als ik mezelf knap vond, had ik er wel knap neergezet.quote:
Weet je dat nou wel zo zeker?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:42 schreef Nosh het volgende:
Ik steek 'm nog liever in een groentevermaler.
Oh boy... Ik houd overigens niet van rotiquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:34 schreef Paramnesia het volgende:
-Moemoe: Gentisch bij elkaar passend. Thats all. En ons kind houdt van roti.
Hoezo om naar te kijken ???quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
= leuk om naar te kijken, maar geen kinderen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik wil het kind van Yvonne wel![]()
(OK, Brechtje ziet er wel wat goedkoop uit maar dan heb ik eindeijk iemand waar ik mee naar de Lidl kan)![]()
![]()
![]()
Genoeg vrijwilligers om jullie te helpen hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ben een fokster, wat nu?meisjes kunnen samen heul geen kindertjes krijgen
![]()
'k had er zelf maar al gewoon fokker van gemaaktquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
![]()
Maar?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik wil er wel een van crossover
En anders Kaneelstokje of mash_
Wij zullen ook wel mooie kids samen krijgen hequote:Op zaterdag 8 september 2007 21:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
![]()
Nouja zeg, en ik maar denken dat er hoop wasquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb je fotoboek even bekeken en ik zou je opzich wel even willen zwaffelen maar een kind niet, want dat is zonde want daar kun je niet mee zwaffelen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik wil het kind van Yvonne wel![]()
(OK, Brechtje ziet er wel wat goedkoop uit maar dan heb ik eindeijk iemand waar ik mee naar de Lidl kan)![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee wie je bent, dus ik weet nog niet of ik dat kind ook wilquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:38 schreef Yestuuur het volgende:
ladididia, ganz fapbaar, net als ik, word de nieuwe patrick swayze!
quote:Op zondag 9 september 2007 17:30 schreef Shitonya het volgende:
Van geen enkele. Ik wil me sowieso niet voortplanten. Kinderen...-_-
Ja maar eigenlijk moet ze dan juist wel véél kinderen nemen om dat geweldige gen door te gevenquote:Op zondag 9 september 2007 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je nou ook nog vertelt dat je van bier, sex en goede muziek houdt en tijdens belangrijke EK en WK wedstrijden je kop dicht houdt en ook nog humor hebt dan ben je bij deze de ideale vrouw.
Goed punt.quote:Op zondag 9 september 2007 18:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk moet ze dan juist wel véél kinderen nemen om dat geweldige gen door te geven
Oke, haar eitjes bij een andere vrouw inplanteren oid?quote:Op zondag 9 september 2007 18:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed punt.
Aleen hoor je wel eens dat vrouwen die kinderen hebben veranderen in drie sterren vrieskistjes en dan is ze wel van de liefde voor sex af.![]()
Reageerbuisbabyquote:Op zondag 9 september 2007 18:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke, haar eitjes bij een andere vrouw inplanteren oid?![]()
Mij?quote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef enter het volgende:
Van welke fokker mag ik een baby? over 20 jaar!
Van mij wel. Maar we moeten de komende twintig jaar natuurlijk wel goed oefenen.quote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef enter het volgende:
We moeten natuurlijk wel wat zaadvloeistof overhoudenquote:Op zondag 9 september 2007 18:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar we moeten de komende twintig jaar natuurlijk wel goed oefenen.![]()
![]()
![]()
Als je over 20 jaar een baby krijgt, dan wordt het waarschijnlijk een mongooltje. Aaaaahquote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef enter het volgende:
Is het niet: hoe meer je oefent, hoe beter de "zaadvloeistof"(quote:Op zondag 9 september 2007 18:43 schreef enter het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk wel wat zaadvloeistof overhoudenOHJAA invriezen dan weet ik tenminste ook zeker dat het kwalitatief goed zit.
zwakzinnigheidquote:Op zondag 9 september 2007 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je over 20 jaar een baby krijgt, dan wordt het waarschijnlijk een mongooltje. Aaaaah
[afbeelding]
ik heb een goede productielijn en die moet ik wel draaiende houden anders drogen de onderdelen uit.quote:Op zondag 9 september 2007 18:43 schreef enter het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk wel wat zaadvloeistof overhoudenOHJAA invriezen dan weet ik tenminste ook zeker dat het kwalitatief goed zit.
mijn moeder was 41 toen ze mijn broertje kreeg en da's geen mongooltje. (Ok, toegegevn, hij heeft VCF)quote:Op zondag 9 september 2007 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je over 20 jaar een baby krijgt, dan wordt het waarschijnlijk een mongooltje. Aaaaah
[afbeelding]
Geen idee, er wordt ook beweerd dat zaadvloeistof van vegetariers lekkerder smaakt dan dat van vleesetersquote:Op zondag 9 september 2007 18:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is het niet: hoe meer je oefent, hoe beter de "zaadvloeistof"() wordt?
De kans is wel groterquote:Op zondag 9 september 2007 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
mijn moeder was 41 toen ze mijn broertje kreeg en da's geen mongooltje. (Ok, toegegevn, hij heeft VCF)
Gewoon propagandaquote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef enter het volgende:
[..]
Geen idee, er wordt ook beweerd dat zaadvloeistof van vegetariers lekkerder smaakt dan dat van vleeseters![]()
Lieve schat, om een kind te krijgen moet de piem0l in die lippen tussen je benen , niet tussen de lippen in je hoofd.quote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef enter het volgende:
[..]
Geen idee, er wordt ook beweerd dat zaadvloeistof van vegetariers lekkerder smaakt dan dat van vleeseters![]()
We hadden het over zaadquote:Op zondag 9 september 2007 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve schat, om een kind te krijgen moet de piem0l in die lippen tussen je benen , niet tussen de lippen in je hoofd.![]()
Hangt er vanaf wat je onder goede muziek verstaat.. de rest is te doen, maar als je voetbal gaat kijken, dan gooi ik de tv uit het raam en eis ik dat je me neukt.quote:Op zondag 9 september 2007 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je nou ook nog vertelt dat je van bier, sex en goede muziek houdt en tijdens belangrijke EK en WK wedstrijden je kop dicht houdt en ook nog humor hebt dan ben je bij deze de ideale vrouw.
Hmm voetbal of seks wat zal hij kiezen....quote:Op zondag 9 september 2007 18:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder goede muziek verstaat.. de rest is te doen, maar als je voetbal gaat kijken, dan gooi ik de tv uit het raam en eis ik dat je me neukt.
Volgens mij is dat gewoon het beste samen te eten met eieren ofzo, lekker veel eiwit:quote:
Mijn eitje en jouw zaadquote:Op zondag 9 september 2007 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon het beste samen te eten met eieren ofzo, lekker veel eiwit:
[afbeelding]
MMM. Delicious.
Daar zeg je wat.quote:
Als ik een kind met Cowi krijg wordt het een literair meester. Groots op gebied der dichtkunst en fictie.quote:Op zondag 9 september 2007 19:18 schreef Chowi het volgende:
Cool, dank je.
o... ik lette meer op de buitenkantquote:Op zondag 9 september 2007 19:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als ik een kind met Cowi krijg wordt het een literair meester. Groots op gebied der dichtkunst en fictie.![]()
Ja perfectie.
ach ja eigenlijk wel, maar dit is wel grappig verwarrend.quote:Op zondag 9 september 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:
Is het trouwens niet "met welke fokster wil jij een kind"? want nu lijkt het net alsof de mannen het kind baren
Moet 'ie wel mijn gen overnemen, natuurlijk.quote:Op zondag 9 september 2007 19:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als ik een kind met Cowi krijg wordt het een literair meester. Groots op gebied der dichtkunst en fictie.![]()
Ja perfectie.
Gewoon meerdere kinderen maken, dan zit er vast 1 tussen die meerendeel jouw gen heeftquote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet 'ie wel mijn gen overnemen, natuurlijk.
"Gewoon meer kinderen krijgen", tssk.quote:Op zondag 9 september 2007 19:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gewoon meerdere kinderen maken, dan zit er vast 1 tussen die meerendeel jouw gen heeft
Hoezo, mijn literair vermogen wordt weer eens onderschat. Why Chowi Why.quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet 'ie wel mijn gen overnemen, natuurlijk.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Gewoon meer kinderen krijgen", tssk.. Jij hoeft niet je vagina ingeknipt te hebben en dood te gaan van de pijn, ja? Je maakt niet gewoon nog een kind.
Haha. Ahuh.quote:Op zondag 9 september 2007 19:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hoezo, mijn literair vermogen wordt weer eens onderschat. Why Chowi Why.
Pijnlijke onderwerpen voor een vrouw, mijn beste. Je moet nog veel leren.quote:
nóg eentje?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:50 schreef QueenR het volgende:
kan geeneen fokker verzinnen :S waar ik nog een kind van zou willen.
Teach me, master.quote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pijnlijke onderwerpen voor een vrouw, mijn beste. Je moet nog veel leren.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef mvt het volgende:
[..]
nóg eentje?
Meid, dan ben je wel heeeeel lang zwanger geweest als je van alle fokkers er al minimaal eentje hebt
tuurlijk wel. De oplevering indien het klaar is wordt meestal wat moeilijker.quote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Gewoon meer kinderen krijgen", tssk.. Jij hoeft niet je vagina ingeknipt te hebben en dood te gaan van de pijn, ja? Je maakt niet gewoon nog een kind.
Bekeek ff de fotos, lief hoor.quote:Op zondag 9 september 2007 19:54 schreef E.T. het volgende:
Ik heb al twee kinderen van een fokker.. en de derde is op komst
ik zie 3 kinderenquote:Op zondag 9 september 2007 19:57 schreef E.T. het volgende:
Mijn fokker met onze twee kinderen
[afbeelding]
pics!!quote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef JDude het volgende:
Kuukske..
Over een paar jaar, that is..
Ladidadida? brechtje?quote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef Hanstin het volgende:
wie was die Fok!ker ook alweer met lekkerste tieten?
voordat je kindjes krijgt moet er toch wel hevig gebatst worden he (h)
hmmmquote:Op zondag 9 september 2007 21:41 schreef Hanstin het volgende:
[..]
nee ze heeft het ook in der icon ze had van die lekkere tieten echt lekkere die sappige![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef KopieerMachine het volgende:
Ladiaiaialdiaia laat zich alleen naaien door Jezus christus![]()
Dat was fraubitchquote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef Hanstin het volgende:
wie was die Fok!ker ook alweer met lekkerste tieten?
voordat je kindjes krijgt moet er toch wel hevig gebatst worden he (h)
*HIJG*quote:
Als ik "quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 22:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik "" bedoelde, dan had ik wel "
" getypt
Dan is het goedquote:Op zondag 9 september 2007 22:17 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Het was vanuit mijn kant. Jeweet![]()
Nee, maar bij mannen schijnt dat niet uit maken. Wij kunnen tot onze dood kinderen maken.quote:Op zondag 9 september 2007 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De kans is wel groterEn jij bent over 20 jaar ook de jongste niet meer
Ja, en waar komt dat uit?quote:
Mijn muzieksmaak is heel breed, maar van R&B en hiphop word ik dan weer niet vrolijk.quote:Op zondag 9 september 2007 18:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder goede muziek verstaat.. de rest is te doen, maar als je voetbal gaat kijken, dan gooi ik de tv uit het raam en eis ik dat je me neukt.
Nee, het is gewoon een verkapt Welke-FOK!ster-wil-je-keihard-doen topic.quote:Op zondag 9 september 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:
Is het trouwens niet "met welke fokster wil jij een kind"? want nu lijkt het net alsof de mannen het kind baren
Zo'n topic kunnen we ook makenquote:Op maandag 10 september 2007 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een verkapt Welke-FOK!ster-wil-je-keihard-doen topic.
quote:Op maandag 10 september 2007 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus als we een kindje krijgen wat niet op m'n nichtje lijkt wil je het niet?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lijkt me duidelijk.
Mits het kind op Renske lijkt, he
Ja, nee...Uhm...Heu...Hmz...Tja...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus als we een kindje krijgen wat niet op m'n nichtje lijkt wil je het niet?.
Wooo, je zoontje heeft aardig hard gezopen gister.quote:Op zondag 9 september 2007 19:57 schreef E.T. het volgende:
Mijn fokker met onze twee kinderen
[afbeelding]
en wat nou als een jonge Vladimir voor je neus staat?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:19 schreef Elixabete het volgende:
Maar om jullie te verlozzen over de gedachten van TS.
Ik wil geen kinderen![]()
ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:19 schreef Elixabete het volgende:
Maar om jullie te verlozzen over de gedachten van TS.
Ik wil geen kinderen![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:59 schreef enter het volgende:
Ik wil een kind met Whoopsydaisy!
probleem:, je hebt geen piemelquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:59 schreef enter het volgende:
hij mag de jouwe toch wel lenen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
probleem:, je hebt geen piemel
quote:
Eerst lurken in m'n fobo hè?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het blijft een Hoax tot het tegendeel bewezen is.
Tieten posten dus.
Even controleren of ik ze überhaupt wel wil zien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eerst lurken in m'n fobo hè?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef Elixabete het volgende:
[..]
hij mag de jouwe toch wel lenen?
Door wat?quote:
Oh, goh, bedankt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Even controleren of ik ze überhaupt wel wil zien.
Blijkbaar wel, dus beschouw het als complimentquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Door wat?
[..]
Oh, goh, bedankt.
Fotos posten van jezelfquote:
Nou. Ik word er verlegen van.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, dus beschouw het als compliment
Dat veroorzaakt dat mensen in mijn fobo kijken? Je draait oorzaak en gevolg om, knulquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Fotos posten van jezelf(waar je rondingen duidelijk te zien zijn)
Ja door mond-tot-mond reclame ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou. Ik word er verlegen van.
[..]
Dat veroorzaakt dat mensen in mijn fobo kijken? Je draait oorzaak en gevolg om, knul
Dus in jouw fotoboek kijken veroorzaakt dat je foto's van je rondingen post?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou. Ik word er verlegen van.
[..]
Dat veroorzaakt dat mensen in mijn fobo kijken? Je draait oorzaak en gevolg om, knul
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Tjoeke tjoeke tjoek toet toet
Wat komt daar aanrijden?Koppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Tjoeke tjoeke tjoek toet toet
Wat komt daar aanrijden?Volgens mij doen treinen al een paar jaar geen tjoeke tjoeke tjoek toet toet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Is gewoon een vraag. Moet ik em koppen?quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag. Moet ik em koppen?
nee lenen.nl is veel beterquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hoe ga je dat betalen?
Frisia financeringen![]()
Tofquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb je fotoboek even bekeken en ik zou je opzich wel even willen zwaffelen maar een kind niet, want dat is zonde want daar kun je niet mee zwaffelen.
uit Yvonne komt alleen nog maar bagger...quote:
als je het maar vaak en hard genoeg roeptquote:Op woensdag 12 september 2007 11:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Yvonne is zo oud als zij zich voelt.![]()
Een jaar of 100 dusquote:Op woensdag 12 september 2007 11:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Yvonne is zo oud als zij zich voelt.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:59 schreef enter het volgende:
Bagger? Bonkjes en sliertjes was het toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
uit Yvonne komt alleen nog maar bagger...
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bagger? Bonkjes en sliertjes was het toch?![]()
![]()
als je an theezakjes die op haar knieen hangen houdt!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:04 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Da's best geil op latere leeftijd!
Denk het niet..quote:Op woensdag 12 september 2007 15:32 schreef Ulreazj het volgende:
Er wordt straks vast wel flink afgeneukt.
Dit is reeëler denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:32 schreef Ulreazj het volgende:
Er wordt straks vast wel flink afgeneuktafgerukt.
Het is net als met auto's kopen.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:25 schreef Linkmiegel het volgende:
mag ik er maar 1 kiezen?
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is net als met auto's kopen.
Je maakt meerdere proefritten en uiteindelijk neem je degene die het lekkerste rijdt. (en er ook nog leuk uitziet)![]()
Ik denk dat het meer is:quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:32 schreef --- het volgende:
vrouwen op internet:
Knap = al bezet
Knap = Pshychisch gestoord
of ze zijn gewoon lelijk
Sorry?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:48 schreef mcDavid het volgende:
Nou, waar blijven die foto's, Ladida?
waars je bosmongool tag?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is:
Knap = photoshop
Knap = zo'n pose op de foto dat je de lelijke dingen niet ziet.
Of ze staan op foto's die ze zelf niet hebben genomen enzijn wel knap.
Of ze zijn gewoon lelijk.
jij wil heul geen kind van haar.. je wil proberen kinderen te maken met haar....quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Van ladidadida
Ze is zelf nog een breezaquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij wil heul geen kind van haar.. je wil proberen kinderen te maken met haar....![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
Heeft Sjors ook een Fok!-account?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:00 schreef JortK het volgende:
Het zou te voor de hang liggend zijn als ik zou zeggen ijsmeis
quote:Op zondag 16 september 2007 04:08 schreef remlof het volgende:
Als het dan moet van moemoe natuurlijk
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer is:
Knap = photoshop
Knap = zo'n pose op de foto dat je de lelijke dingen niet ziet.
Of ze staan op foto's die ze zelf niet hebben genomen enzijn wel knap.
Of ze zijn gewoon lelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |