Moet 'ie wel mijn gen overnemen, natuurlijk.quote:Op zondag 9 september 2007 19:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als ik een kind met Cowi krijg wordt het een literair meester. Groots op gebied der dichtkunst en fictie.![]()
Ja perfectie.
Gewoon meerdere kinderen maken, dan zit er vast 1 tussen die meerendeel jouw gen heeftquote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet 'ie wel mijn gen overnemen, natuurlijk.
"Gewoon meer kinderen krijgen", tssk.quote:Op zondag 9 september 2007 19:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gewoon meerdere kinderen maken, dan zit er vast 1 tussen die meerendeel jouw gen heeft
Hoezo, mijn literair vermogen wordt weer eens onderschat. Why Chowi Why.quote:Op zondag 9 september 2007 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet 'ie wel mijn gen overnemen, natuurlijk.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Gewoon meer kinderen krijgen", tssk.. Jij hoeft niet je vagina ingeknipt te hebben en dood te gaan van de pijn, ja? Je maakt niet gewoon nog een kind.
Haha. Ahuh.quote:Op zondag 9 september 2007 19:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hoezo, mijn literair vermogen wordt weer eens onderschat. Why Chowi Why.
Pijnlijke onderwerpen voor een vrouw, mijn beste. Je moet nog veel leren.quote:
nóg eentje?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:50 schreef QueenR het volgende:
kan geeneen fokker verzinnen :S waar ik nog een kind van zou willen.
Teach me, master.quote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pijnlijke onderwerpen voor een vrouw, mijn beste. Je moet nog veel leren.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:39 schreef mvt het volgende:
[..]
nóg eentje?
Meid, dan ben je wel heeeeel lang zwanger geweest als je van alle fokkers er al minimaal eentje hebt
tuurlijk wel. De oplevering indien het klaar is wordt meestal wat moeilijker.quote:Op zondag 9 september 2007 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Gewoon meer kinderen krijgen", tssk.. Jij hoeft niet je vagina ingeknipt te hebben en dood te gaan van de pijn, ja? Je maakt niet gewoon nog een kind.
Bekeek ff de fotos, lief hoor.quote:Op zondag 9 september 2007 19:54 schreef E.T. het volgende:
Ik heb al twee kinderen van een fokker.. en de derde is op komst
ik zie 3 kinderenquote:Op zondag 9 september 2007 19:57 schreef E.T. het volgende:
Mijn fokker met onze twee kinderen
[afbeelding]
pics!!quote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef JDude het volgende:
Kuukske..
Over een paar jaar, that is..
Ladidadida? brechtje?quote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef Hanstin het volgende:
wie was die Fok!ker ook alweer met lekkerste tieten?
voordat je kindjes krijgt moet er toch wel hevig gebatst worden he (h)
hmmmquote:Op zondag 9 september 2007 21:41 schreef Hanstin het volgende:
[..]
nee ze heeft het ook in der icon ze had van die lekkere tieten echt lekkere die sappige![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef KopieerMachine het volgende:
Ladiaiaialdiaia laat zich alleen naaien door Jezus christus![]()
Dat was fraubitchquote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef Hanstin het volgende:
wie was die Fok!ker ook alweer met lekkerste tieten?
voordat je kindjes krijgt moet er toch wel hevig gebatst worden he (h)
*HIJG*quote:
Als ik "quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 22:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik "" bedoelde, dan had ik wel "
" getypt
Dan is het goedquote:Op zondag 9 september 2007 22:17 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Het was vanuit mijn kant. Jeweet![]()
Nee, maar bij mannen schijnt dat niet uit maken. Wij kunnen tot onze dood kinderen maken.quote:Op zondag 9 september 2007 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De kans is wel groterEn jij bent over 20 jaar ook de jongste niet meer
Ja, en waar komt dat uit?quote:
Mijn muzieksmaak is heel breed, maar van R&B en hiphop word ik dan weer niet vrolijk.quote:Op zondag 9 september 2007 18:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder goede muziek verstaat.. de rest is te doen, maar als je voetbal gaat kijken, dan gooi ik de tv uit het raam en eis ik dat je me neukt.
Nee, het is gewoon een verkapt Welke-FOK!ster-wil-je-keihard-doen topic.quote:Op zondag 9 september 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:
Is het trouwens niet "met welke fokster wil jij een kind"? want nu lijkt het net alsof de mannen het kind baren
Zo'n topic kunnen we ook makenquote:Op maandag 10 september 2007 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een verkapt Welke-FOK!ster-wil-je-keihard-doen topic.
quote:Op maandag 10 september 2007 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus als we een kindje krijgen wat niet op m'n nichtje lijkt wil je het niet?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lijkt me duidelijk.
Mits het kind op Renske lijkt, he
Ja, nee...Uhm...Heu...Hmz...Tja...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus als we een kindje krijgen wat niet op m'n nichtje lijkt wil je het niet?.
Wooo, je zoontje heeft aardig hard gezopen gister.quote:Op zondag 9 september 2007 19:57 schreef E.T. het volgende:
Mijn fokker met onze twee kinderen
[afbeelding]
en wat nou als een jonge Vladimir voor je neus staat?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:19 schreef Elixabete het volgende:
Maar om jullie te verlozzen over de gedachten van TS.
Ik wil geen kinderen![]()
ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:19 schreef Elixabete het volgende:
Maar om jullie te verlozzen over de gedachten van TS.
Ik wil geen kinderen![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 00:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |