Genoeg vrijwilligers om jullie te helpen hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ben een fokster, wat nu?meisjes kunnen samen heul geen kindertjes krijgen
![]()
'k had er zelf maar al gewoon fokker van gemaaktquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
![]()
Maar?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik wil er wel een van crossover
En anders Kaneelstokje of mash_
Wij zullen ook wel mooie kids samen krijgen hequote:Op zaterdag 8 september 2007 21:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
![]()
Nouja zeg, en ik maar denken dat er hoop wasquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik wil er wel een van crossover
En anders Kaneelstokje of mash_
Ik heb je fotoboek even bekeken en ik zou je opzich wel even willen zwaffelen maar een kind niet, want dat is zonde want daar kun je niet mee zwaffelen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik wil het kind van Yvonne wel![]()
(OK, Brechtje ziet er wel wat goedkoop uit maar dan heb ik eindeijk iemand waar ik mee naar de Lidl kan)![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee wie je bent, dus ik weet nog niet of ik dat kind ook wilquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:38 schreef Yestuuur het volgende:
ladididia, ganz fapbaar, net als ik, word de nieuwe patrick swayze!
quote:Op zondag 9 september 2007 17:30 schreef Shitonya het volgende:
Van geen enkele. Ik wil me sowieso niet voortplanten. Kinderen...-_-
Ja maar eigenlijk moet ze dan juist wel véél kinderen nemen om dat geweldige gen door te gevenquote:Op zondag 9 september 2007 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je nou ook nog vertelt dat je van bier, sex en goede muziek houdt en tijdens belangrijke EK en WK wedstrijden je kop dicht houdt en ook nog humor hebt dan ben je bij deze de ideale vrouw.
Goed punt.quote:Op zondag 9 september 2007 18:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk moet ze dan juist wel véél kinderen nemen om dat geweldige gen door te geven
Oke, haar eitjes bij een andere vrouw inplanteren oid?quote:Op zondag 9 september 2007 18:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed punt.
Aleen hoor je wel eens dat vrouwen die kinderen hebben veranderen in drie sterren vrieskistjes en dan is ze wel van de liefde voor sex af.![]()
Reageerbuisbabyquote:Op zondag 9 september 2007 18:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke, haar eitjes bij een andere vrouw inplanteren oid?![]()
Mij?quote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef enter het volgende:
Van welke fokker mag ik een baby? over 20 jaar!
Van mij wel. Maar we moeten de komende twintig jaar natuurlijk wel goed oefenen.quote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef enter het volgende:
We moeten natuurlijk wel wat zaadvloeistof overhoudenquote:Op zondag 9 september 2007 18:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar we moeten de komende twintig jaar natuurlijk wel goed oefenen.![]()
![]()
![]()
Als je over 20 jaar een baby krijgt, dan wordt het waarschijnlijk een mongooltje. Aaaaahquote:Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef enter het volgende:
Is het niet: hoe meer je oefent, hoe beter de "zaadvloeistof"(quote:Op zondag 9 september 2007 18:43 schreef enter het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk wel wat zaadvloeistof overhoudenOHJAA invriezen dan weet ik tenminste ook zeker dat het kwalitatief goed zit.
zwakzinnigheidquote:Op zondag 9 september 2007 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je over 20 jaar een baby krijgt, dan wordt het waarschijnlijk een mongooltje. Aaaaah
[afbeelding]
ik heb een goede productielijn en die moet ik wel draaiende houden anders drogen de onderdelen uit.quote:Op zondag 9 september 2007 18:43 schreef enter het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk wel wat zaadvloeistof overhoudenOHJAA invriezen dan weet ik tenminste ook zeker dat het kwalitatief goed zit.
mijn moeder was 41 toen ze mijn broertje kreeg en da's geen mongooltje. (Ok, toegegevn, hij heeft VCF)quote:Op zondag 9 september 2007 18:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je over 20 jaar een baby krijgt, dan wordt het waarschijnlijk een mongooltje. Aaaaah
[afbeelding]
Geen idee, er wordt ook beweerd dat zaadvloeistof van vegetariers lekkerder smaakt dan dat van vleesetersquote:Op zondag 9 september 2007 18:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is het niet: hoe meer je oefent, hoe beter de "zaadvloeistof"() wordt?
De kans is wel groterquote:Op zondag 9 september 2007 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
mijn moeder was 41 toen ze mijn broertje kreeg en da's geen mongooltje. (Ok, toegegevn, hij heeft VCF)
Gewoon propagandaquote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef enter het volgende:
[..]
Geen idee, er wordt ook beweerd dat zaadvloeistof van vegetariers lekkerder smaakt dan dat van vleeseters![]()
Lieve schat, om een kind te krijgen moet de piem0l in die lippen tussen je benen , niet tussen de lippen in je hoofd.quote:Op zondag 9 september 2007 18:51 schreef enter het volgende:
[..]
Geen idee, er wordt ook beweerd dat zaadvloeistof van vegetariers lekkerder smaakt dan dat van vleeseters![]()
We hadden het over zaadquote:Op zondag 9 september 2007 18:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lieve schat, om een kind te krijgen moet de piem0l in die lippen tussen je benen , niet tussen de lippen in je hoofd.![]()
Hangt er vanaf wat je onder goede muziek verstaat.. de rest is te doen, maar als je voetbal gaat kijken, dan gooi ik de tv uit het raam en eis ik dat je me neukt.quote:Op zondag 9 september 2007 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je nou ook nog vertelt dat je van bier, sex en goede muziek houdt en tijdens belangrijke EK en WK wedstrijden je kop dicht houdt en ook nog humor hebt dan ben je bij deze de ideale vrouw.
Hmm voetbal of seks wat zal hij kiezen....quote:Op zondag 9 september 2007 18:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder goede muziek verstaat.. de rest is te doen, maar als je voetbal gaat kijken, dan gooi ik de tv uit het raam en eis ik dat je me neukt.
Volgens mij is dat gewoon het beste samen te eten met eieren ofzo, lekker veel eiwit:quote:
Mijn eitje en jouw zaadquote:Op zondag 9 september 2007 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon het beste samen te eten met eieren ofzo, lekker veel eiwit:
[afbeelding]
MMM. Delicious.
Daar zeg je wat.quote:
Als ik een kind met Cowi krijg wordt het een literair meester. Groots op gebied der dichtkunst en fictie.quote:Op zondag 9 september 2007 19:18 schreef Chowi het volgende:
Cool, dank je.
o... ik lette meer op de buitenkantquote:Op zondag 9 september 2007 19:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als ik een kind met Cowi krijg wordt het een literair meester. Groots op gebied der dichtkunst en fictie.![]()
Ja perfectie.
ach ja eigenlijk wel, maar dit is wel grappig verwarrend.quote:Op zondag 9 september 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:
Is het trouwens niet "met welke fokster wil jij een kind"? want nu lijkt het net alsof de mannen het kind baren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |