Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:40 schreef Pinball het volgende:
Van die ene onvruchtbare, hoe heet ze ook al weer...
En anders wil ik dat ene kind van Yvonne wel, die Brechtje.![]()
Nouja zeg, IRL heb ik hele mooie rechte tanden!quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:34 schreef Paramnesia het volgende:
Stel je nageslacht is afhankelijk van het aanbod op Fok!
Wie van de dames acht jij goed genoeg om jouw zaad tot een voldragen kind te kunnen dragen.![]()
Om het maar zo te zeggen, wie zou er in aanmerking komen om de moeder van je kinderen te worden.
Iedereen is toegestaan, meerdere ook maar ik wil motivatie.
TS begint:
-Elixabete: we zijn allebei genie, ons kind zou een supergenie zijn.![]()
Nadeel: we hebben allebei konijnentanden dus dat wordt een Pluisignijntje irl.![]()
-Moemoe: Gentisch bij elkaar passend. Thats all. En ons kind houdt van roti.
- nog even nadenken
game on
fotoquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nouja zeg, IRL heb ik hele mooie rechte tanden!
kijk dit bedoel ik met geniale ideeenquote:
het kind moet ook van Baskenland houdenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik met geniale ideeen
Want?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
het kind moet ook van Baskenland houden![]()
Is goed als het ook van Suriname houdt, Wiskey Single malt, muziek en computers.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
het kind moet ook van Baskenland houden![]()
gewoon meteen aanleren bij de geboorte denkquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Is goed als het ook van Suriname houdt, Wiskey Single malt, muziek en computers.![]()
En wat als:quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:15 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wij willen ook geen kinderen van jou![]()
= leuk om naar te kijken, maar geen kinderenquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:20 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
En wat als:
Elixabete + Knorretje + PluisigNijntje =![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
= leuk om naar te kijken, maar geen kinderen
Ik ben single, en volgens mij niet echt lelijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:32 schreef --- het volgende:
vrouwen op internet:
Knap = al bezet
Knap = Pshychisch gestoord
of ze zijn gewoon lelijk
mensen die zichzelf knap vindenquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik ben single, en volgens mij niet echt lelijk
Disapproved
ik ben bezet en psychisch gestoordquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik ben single, en volgens mij niet echt lelijk
Disapproved
edit: Ohnee, wacht: Ik hoor bij de psychisch gestoorden.
Als ik mezelf knap vond, had ik er wel knap neergezet.quote:
Weet je dat nou wel zo zeker?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:42 schreef Nosh het volgende:
Ik steek 'm nog liever in een groentevermaler.
Oh boy... Ik houd overigens niet van rotiquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:34 schreef Paramnesia het volgende:
-Moemoe: Gentisch bij elkaar passend. Thats all. En ons kind houdt van roti.
Hoezo om naar te kijken ???quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
= leuk om naar te kijken, maar geen kinderen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:05 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik wil het kind van Yvonne wel![]()
(OK, Brechtje ziet er wel wat goedkoop uit maar dan heb ik eindeijk iemand waar ik mee naar de Lidl kan)![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |