quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:59 schreef enter het volgende:
Ik wil een kind met Whoopsydaisy!
probleem:, je hebt geen piemelquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:59 schreef enter het volgende:
Ik wil een kind met Whoopsydaisy!
hij mag de jouwe toch wel lenen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
probleem:, je hebt geen piemel
quote:
Eerst lurken in m'n fobo hè?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het blijft een Hoax tot het tegendeel bewezen is.
Tieten posten dus.
Even controleren of ik ze überhaupt wel wil zien.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eerst lurken in m'n fobo hè?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:20 schreef Elixabete het volgende:
[..]
hij mag de jouwe toch wel lenen?
Door wat?quote:
Oh, goh, bedankt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Even controleren of ik ze überhaupt wel wil zien.
Blijkbaar wel, dus beschouw het als complimentquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Door wat?
[..]
Oh, goh, bedankt.
Fotos posten van jezelfquote:
Nou. Ik word er verlegen van.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, dus beschouw het als compliment
Dat veroorzaakt dat mensen in mijn fobo kijken? Je draait oorzaak en gevolg om, knulquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Fotos posten van jezelf(waar je rondingen duidelijk te zien zijn)
Ja door mond-tot-mond reclame ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou. Ik word er verlegen van.
[..]
Dat veroorzaakt dat mensen in mijn fobo kijken? Je draait oorzaak en gevolg om, knul
Dus in jouw fotoboek kijken veroorzaakt dat je foto's van je rondingen post?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou. Ik word er verlegen van.
[..]
Dat veroorzaakt dat mensen in mijn fobo kijken? Je draait oorzaak en gevolg om, knul
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Tjoeke tjoeke tjoek toet toet
Wat komt daar aanrijden?Koppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Tjoeke tjoeke tjoek toet toet
Wat komt daar aanrijden?Volgens mij doen treinen al een paar jaar geen tjoeke tjoeke tjoek toet toet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |