alleen alleen jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:24 schreef Knoflook het volgende:
Kut stad....
Alleen de infrastructuur alleen al...
Haal het hele bericht maar wegquote:[ Bericht 36% gewijzigd door Knoflook op 08-09-2007 20:37 (ff een worod weg gehaalt.) ]
Nu zitten we iedere morgen als 10000 sardientjes in een koekblik...quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:43 schreef Elvislives het volgende:
Ja, dat wilde de NS wel, maar de gemeenteraad van Arnhem was tegen. Ja kutstad he![]()
Weet je tenminste zeker dat je niet door de coupé vliegt, als er weer een Duitse conducteur een rood sein negeertquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nu zitten we iedere morgen als 10000 sardientjes in een koekblik...
Ha.. maar leuk is anders.. op de terugweg was ie laatst net Presikhaaf uit (in die bocht), ging ie daar 10 minuten stilstaan (with no reasonquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:02 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Weet je tenminste zeker dat je niet door de coupé vliegt, als er weer een Duitse conducteur een rood sein negeert
Heijen - Arnhem fietsen, dat wordt 'm nietquote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef Vork het volgende:
Sterker nog, zodra ik weer een goede fiets heb, fiets ik gewoon wel gelijk door naar Wageningen. Dat gedoe met die treinen en bussen die niet op elkaar aansluiten ben ik nu wel een beetje zat.
nou ja.. welke van de 3?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:46 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Haal het hele bericht maar weg![]()
@motorbloempje, volgende keer bij de goede brug poseren he!
Op naar stadje
ah okey ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja.. welke van de 3?
maar ach.. was onderweg naar Nijmegen, ook een beetje mijn stad omdat mn vriend er woon![]()
zwarte motor, zwart met rood pak?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:49 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
ah okey ik vergeef het je.![]()
Vanmiddag dacht ik je nog te zien rijden bij de han. Korte dagjes hoor![]()
Jouw gezicht komt me wel bekend voor op de HAN | ICAquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef Tha_Mars het volgende:
uhm ja was rond die tijd, ik besloot met mijn stagiaire genootje om even op die blauwe banken te gaan werken... was niet heel praktisch met de laptop vs zon.
maar idd, jij was, ik heb je gespot. hahaha right.
OT:
TT is bridge to bridge, maar heeft iemand hem ook gelopen ?
inmiddels 3e jaar he, ik huppel er al 2 jaar rond. (sinds 2 maanden ben ik deze versie trouwensquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jouw gezicht komt me wel bekend voor op de HAN | ICA![]()
Ben dit jaar pas begonnenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:29 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
inmiddels 3e jaar he, ik huppel er al 2 jaar rond. (sinds 2 maanden ben ik deze versie trouwens)
Die van jou minder, en je naam komt me ook niet bekend voor.
ik was mentorpapa tijdens de introquote:
Misschien ken ik daar wel vanquote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
ik was mentorpapa tijdens de intro
ff off: je hebt gans geen foto in je FB van jezelf![]()
Uh kamer zoeken is toch niet moeilijk joh, gewoon ff goed zoeken![]()
Nee, helaas.. (never been there) Maar ze hebben wel smaak met Franky Rizardoquote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar de Manhattan () (
) vannacht?
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:42 schreef Vork het volgende:
Een kamer vinden in Arnhem is relatief gezien, zeker in vergelijking met andere steden, makkelijk te vinden.
En wat zou ik in hemelsnaam in Manhatten moeten doen dan?
In die tent hadden we vroeger weleens schoolfeesten.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar de Manhattan () (
) vannacht?
Is geen popiejopiemuziekquote:Op donderdag 13 september 2007 22:42 schreef -skippybal- het volgende:
Mja, ben niet zo thuis in die popie jopie dance muziek.
Ik heb één keer Vitalic daar gehoord, maar voor de rest bij allemaal zooi die op elkaar lijkt.
Duh, dat is toch vragen om problemen, in de Arnhemse Media Markt, waar je je tas niet mee naar binnen mag nemen, overal een beveiliging opzit en 20 camera's om je hoofd zitten te zoemen...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag was ik bij de Media Markt, toen er iemand op diefstal werd betrapt. Die gast werd door vier medewerkers aan zijn handen en voeten door de winkel naar het magazijn gesleurd.
Erg vermakelijk voor het winkelend publiek.
Die mensen kregen er duidelijk een kick van, ze deden net alsof ze bij Abu Ghraib werkten i.p.v. Media Markt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
Best triest, dat ze vier mensen nodig hebben.
Toen de MM net open was, stond er zo'n stierennek bij de ingang op tassen te controleren. De laatste maanden heb ik daar nooit last meer van gehad.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:53 schreef donroyco het volgende:
Duh, dat is toch vragen om problemen, in de Arnhemse Media Markt, waar je je tas niet mee naar binnen mag nemen, overal een beveiliging opzit en 20 camera's om je hoofd zitten te zoemen...![]()
Ik was er 's middags ook effe, gebeurde ook iets raars voor de deur.. groepje van 4 gozers die op iets aan het stampen waren wat een van hun net had gekocht, hoop geschreeuw. Altijd een dolle boel daarquote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag was ik bij de Media Markt, toen er iemand op diefstal werd betrapt. Die gast werd door vier medewerkers aan zijn handen en voeten door de winkel naar het magazijn gesleurd.
Erg vermakelijk voor het winkelend publiek.
quote:
Die kwamen op André Rieu af?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:55 schreef -skippybal- het volgende:
Er schijnen vannacht flink wat UFO waarnemingen te zijn geweest in Arnhem
Ballonnen m'n ass! Dat zijn gewoon visitors die onze techniek komen afkijken bij het fenomenale stationquote:Lichtgevende bollen boven Arnhem
ARNHEM - Boven Arnhem zijn vrijdagavond lichtgevende bollen gezien.
Diverse mensen hebben erover met Radio en TV Gelderland gebeld. Vermoedelijk gaat het om Thaise ballonnen. Deze grote lichtgevende gevaartes kunnen tot een kilometer hoog komen en worden vaak aangezien voor ufo's.
Het oplaten van zulke ballonnen is in Nederland verboden.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:43 schreef Listo het volgende:
[nog even over die treinen]
Of je pakt lijn 5 donroyco. Zit ook vol, maar imho een stuk fijner dan de trein.
Het was wel handiger geweest als ze 'm ook gelijk even hadden ontvoerd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:16 schreef Elvislives het volgende:
Die kwamen op André Rieu af?
Dit dus (maar dan vast van iemand anders).quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb een verjaardag vanavond.
En hela hola kinder cola, zie ik daar toevallig die UFO's van vannacht aan het plafond hangen?!quote:
Ik zou de Geitenkamp en Malburgen links laten liggen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:![]()
over een jaartje kom ik in Arnhem wonenik ben me zodoende natuurlijk erg aan het oriënteren op de wijken en huizen die daar staan. regelmatig hoor je dingen over 'goede en slechte wijken'...
mijn vraag is dus een beetje, waar wil je echt niet zitten? en zijn de wijken als malburgen en presikhaaf nou echt zo erg??
verder ga ik lekker met jullie meelezen![]()
![]()
![]()
Oh boy oh boy!!quote:Morfine verloren in Arnhemse wijk
ARNHEM - In de omgeving van de Arnhemse wijk De Laar West heeft iemand dinsdag zes morfinetabletten verloren. De politie waarschuwt dat de pillen gevaarlijk kunnen zijn voor kinderen.
Morfine kan leiden tot problemen met de ademhaling, shock-achtige verschijnselen geven of tot een bewustzijnsdaling leiden. De betrokkene maakt dan een versufte indruk.
Wie de gevaarlijke medicijnen vindt, wordt verzocht zich bij de politie te melden.
Da's een paar honderd meter bij mij vandaan. Wat dat pand precies is weet ik niet, maar ik ken wel mensen die in de Van Hasseltstraat wonen en over het algemeen zijn dat hele leuke woningen, volgens mij uit jaren 50/60 maar wel gerenoveerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef ozzyat105 het volgende:
Beste fok vrinden.
Vol blijdschap verneem ik van woningstichting Portaal dat ik ben geselecteerd als kandidaat huurder voor de Van Hasseltstraat 114 in Arnhem.
In de wijk St. Marten/Sonsbeek-zuid
Nu is het helaas niet meer mogelijk op de website van www.entree.nu terug te vinden wat voor woning dit nu eigenlijk is en in de brief staat niets meer als het adres en de huurprijs.
Welke (Arnhemse) Fokker kan me meer vertellen over de woning (aantal kamers/tuin e.d.) en over de wijk
Klarendal, en dan vooral langs in de omgeving van de Velperweg en hogerop richting de Vogelwijk is ook leuk als je een beperkt budget hebt, maar wel centraal wilt wonen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:34 schreef Guppyfriend het volgende:
het is ook vooral goed rondkijken, logischvan de week ben ik een rondje door malburgen gereden met de auto, gewoon om eens te kijken. om sommige stukken was het best oke, maar je hebt ook bepaalde stukken waar mijn nekharen overeind gaan staan!
beetje het bekende nadeel van het beperkte budget, maar goed. ik kijk ondertussen goed rond en lees met jullie mee. met de tijd zal ik dan nog wel eens specifieker vragen![]()
Ik stond slechts 32ste voor die woningquote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef ozzyat105 het volgende:
Beste fok vrinden.
Vol blijdschap verneem ik van woningstichting Portaal dat ik ben geselecteerd als kandidaat huurder voor de Van Hasseltstraat 114 in Arnhem.
In de wijk St. Marten/Sonsbeek-zuid
Nu is het helaas niet meer mogelijk op de website van www.entree.nu terug te vinden wat voor woning dit nu eigenlijk is en in de brief staat niets meer als het adres en de huurprijs.
Welke (Arnhemse) Fokker kan me meer vertellen over de woning (aantal kamers/tuin e.d.) en over de wijk
*kuch*quote:Op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef donroyco het volgende:
How about de Driekoningenstraat?
Ze beginnen tegen 12 uur met afbreken, dus om een uur of twee is het meeste wel weg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand tot hoelang de markt bij de Eusebieus er staat vandaag?
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:45 schreef remlof het volgende:
De brug was nu ook afgezet. Maar geen bier of film.
Konijn2000 - zie ik tot mijn verbazing op www.arnhemlive.comquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:02 schreef -skippybal- het volgende:
Ik verveel me de tyfus[afbeelding] Is er iets tofs in Arnhem?
Jij wist daar toch altijd gratis bier te regelen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, njaa... Vaak een beetje muziek voor Economie-studenten he.
Alleen met oud en nieuw toenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij wist daar toch altijd gratis bier te regelen?![]()
Je moet wat als je de volgende dag om 7 uur op moet om te werkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alleen met oud en nieuw toen![]()
Maar ik ga dus maar bij iemand balkonzuipen en zie dan wel weer verder.
Mensen die de zaterdag gebruiken om "even rustig aan te doen"![]()
Ja moeten we doen, maar volgende week zaterdag zit ik in Groningen.quote:Op zondag 23 september 2007 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
Flofrem, we moeten binnenkort weer eens bier gaan drinken vind ik![]()
Ik heb bij Luc Spruijtenburg gelest, met een tankchauffeur als instructeurquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand nog tips voor een goede/fijne rijschool?
ja berg je maar vast
Ow ja, de eerste avond zou ik er wel bijblijvenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef Listo het volgende:
Poeh, ik moet tot 8 uur werken en ik heb dan net 2 nieuwe kittens die ik moet vertroetelen. Ik ben bang dat ik weer moet passen
22 uur, Moortgat?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:12 schreef -skippybal- het volgende:
Waar, wat, hoe?
quote:Leuk, ik ben er (onder voorbehoud) ook bij
René en ik zijn in Arnhem vrijdag, dus het lijkt me een goed planquote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Ow, dames en heren, Vork, Quickie_Bijt en ik gaan a.s. vrijdagavond weer eens gezellig bieren. Nog mensen die mee willen doen?
Jammerquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:34 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga er vanavond niet voor. Ik ben geslachtofferd door de consumptiemaatschappij![]()
quote:
Ja, hier. Maar niet dat ze er routes bijzetten ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
weet IEMAND waar in informatie over de nachtbussen kan vinden???
geenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
hoeveel gratis bier krijg je voor die 5 euro?
quote:Schildering verdwijnt
ARNHEM - De controversiële wandschildering bij voormalig krakersbolwerk Kultuurhuis Bosch in Arnhem verdwijnt.
foto Gerben Grotenhuis/De Gelderlander
Eind volgende week laat de eigenaar van de muur, de hotelier van Hotel Rembrandt, het stucwerk aan de wand repareren. Bij die operatie sneuvelt de tekening, een herinnering aan het tienjarige bestaan in 1989 van, toen nog, Hotel Bosch. De huidige bewoners van het gebouw aan de Apeldoornsestraat komen nu in actie voor een nieuwe schildering.
Ik was daar zaterdag, goeie tent! Niet te druk (toen), lekker donker en vette muziek.quote:
Mooi man :. Ik kwam gisteren in de stad zo'n promo chickie tegen en die drukte me wat materiaal in de hand. Bleken het 2 pasjes te zijn die gratis toegang geven tot en met het einde van 2007quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik was daar zaterdag, goeie tent! Niet te druk (toen), lekker donker en vette muziek.
Okee, jij bent binnenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mooi man :. Ik kwam gisteren in de stad zo'n promo chickie tegen en die drukte me wat materiaal in de hand. Bleken het 2 pasjes te zijn die gratis toegang geven tot en met het einde van 2007.
Ik ookquote:Op maandag 17 september 2007 17:18 schreef remlof het volgende:
Ah er was alweer een nieuw topic, helemaal gemist
Ik was pas zaterdagnacht nog aan het werk, was bijna kwart over 12 en moest nog wat dingetjes doen en dacht 'ach, neem ik de nachtbus van 00:40 wel'quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:16 schreef Elvislives het volgende:
Ik wachtte laatst ook op de nachtbus, maar die kwam mooi niet. Vraag me af of dat nog wel bestaat, of neem anders scooterbob
M'n zus zat ook bij J.Dam, was erg tevreden eroverquote:Op woensdag 26 september 2007 10:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat ziet er goed uit inderdaadIk las ook goede dingen over Dick Joosten en Frank Ligthart.. iene miene mutte..
Schandalig inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:15 schreef mindgames het volgende:
Een groot deel van de oude stationshal bij Arnhem CS werd vorig week gebulldozert om plaats te maken voor het nieuwe station. Het welbekende torentje bleef staan. Maar nu zag ik vanochtend dat ze zelfs het torentje gesloopt hebben!![]()
Schandalig!
Nou ja, misschien komt-ie terug, verwerkt in het nieuwe station? Maar die kans is heel klein. Ik zal morgen eens proberen te kijken of ik 'em tussen het puin zie liggen, of dat hij netjes verhuisd is. Ik denk het eerstequote:Op maandag 1 oktober 2007 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad![]()
Hadden ze dat torentje niet naar het Openluchtmuseum kunnen verhuizen?
Uit deze uitspraak blijkt duidelijk dat je import bent en nog geen binding metquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
het zal me een worst wezen
OV suckt
Oeh, ik kom welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Op 2 november komt Too Loud For Granny weer op bezoek in Arnhem
Dus als jullie niks te doen hebben![]()
Jules weerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, ik kom wel![]()
Maar waar treden jullie op?
Vrijdag 2 november, Jules, 22:00, checkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jules weer![]()
![]()
22:00 tot 22:45 als het goed is
Moet je op de link klikken dan hoor je hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
ah, klinkt tof
denk ik..
wat voor muziek is het Dribbel?misschien dat ik
ook wel mee krijg
zit op m'n werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je op de link klikken dan hoor je het![]()
Dan kan je altijd nog op deze link klikkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit op m'n werkdie heeft 'dat soort sites' geblokkeerd
dus klik er maar niet eens op
Waar ongeveer? Ik woon tegenover de (kort geleden gesloopte) Texaco.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:59 schreef LasTeR het volgende:
Ik woon ook in Arnhem. Malburgen-oost nigga.![]()
Ik moet wel iedere keer die klote brug over'bruggen' om naar school te gaan.
De flats/appartementjes naast de gesloopte Texacoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar ongeveer? Ik woon tegenover de (kort geleden gesloopte) Texaco.
Nee, ik woon schuin tegenover dat bushokje. Ietsje verder van het winkelcentrum vandaan, de 2 flats waar idd ramen zijn dichtgetimmerd maar die nog niet worden geslooptquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
De flats/appartementjes naast de gesloopte TexacoDaar staat toch een bushokje voor?
En dan bedoel ik niet de dichtgetimmerde ramen etc. De andere kant.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
M'n zus zat ook bij J.Dam, was erg tevreden erover
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik heb wat info bij ze aangevraagd en denk dat dat 'm gaat wordenDank voor alle tips
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:12 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb 2 instructeurs gehad bij Dam en beiden waren ze niet bepaald goed. Eerste hebben ze eruit gegooid omdat ze iets te creatief was met de boekhouding, maar die kwam dus ook soms gewoon niet opdagen of verzette afspraken zonder je even in te lichten (klachten deed de rijschool niets mee), 2e was een overlate hippie zonder enig geduld en toen had ik het wel gehad met ze.
Dick Joosten was wel prima en goedkoper, daar dan ook geslaagd![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:12 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb 2 instructeurs gehad bij Dam en beiden waren ze niet bepaald goed. Eerste hebben ze eruit gegooid omdat ze iets te creatief was met de boekhouding, maar die kwam dus ook soms gewoon niet opdagen of verzette afspraken zonder je even in te lichten (klachten deed de rijschool niets mee), 2e was een overlate hippie zonder enig geduld en toen had ik het wel gehad met ze.
Dick Joosten was wel prima en goedkoper, daar dan ook geslaagd![]()
Is dat wat vroeger Upstairs van The Move was?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:01 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, als je echt eens naar iets hards wilt in Arnhem kun je dus alleen maar terecht in The Stage![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:31 schreef voodoolady het volgende:
Simulator is volgens mij alleen leuk als je 17 bent
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:50 schreef Adelante het volgende:
vergeet ook niet de betere ijssalon van arnhem
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat overstekend wild op het fietspad langs de V&D is ook godsgruwelijk irritant
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kijkt echt niemand met of zonder al dan niet gemotoriseerd voertuig. Is het druk in de stad trouwens?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Dik pluspunt voor het immer gezellige Arnhem: de taximeneer heeft mijn telefoon alsnog teruggevonden én gebeld dat dat is gebeurd.
Het wordt steeds lastiger om op Arnhem te bitchen inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!Valt weer mee he, dat Arnhem
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:08 schreef Vork het volgende:
Hmm, popronde is dit jaar wel klein en bescheiden in Arnhem zeg. Het lijkt wel of alle vormen van muziek en cultuur langzaamaan een beetje beginnen te verdwijnen hier.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:21 schreef LasTeR het volgende:
Was net de stad in. Wat is er dan gaande bij de Bijenkorf? Ik dacht dat die drie dwaze dagen afgelopen waren, jezus wat een kuddevolk daarbinnen zeg.Iedereen graaien in de kortingsbakken enzo.
En dan altijd van die mensen die midden in de stad stil staan. En bij velperplein had ik bijna iemand onder mijn rijwiel omdat ze fucking nooit kijken of er fietsers aankomen!!!!
Daar zouden ze echt hekken ofzo moeten maken, dat is zo'n vervelend punt voor fietsers... iedereen loopt daar blindelings over het fietspad alsof ze dood willenquote:Op zondag 7 oktober 2007 17:21 schreef LasTeR het volgende:
Was net de stad in. Wat is er dan gaande bij de Bijenkorf? Ik dacht dat die drie dwaze dagen afgelopen waren, jezus wat een kuddevolk daarbinnen zeg.Iedereen graaien in de kortingsbakken enzo.
En dan altijd van die mensen die midden in de stad stil staan. En bij velperplein had ik bijna iemand onder mijn rijwiel omdat ze fucking nooit kijken of er fietsers aankomen!!!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar zouden ze echt hekken ofzo moeten maken, dat is zo'n vervelend punt voor fietsers... iedereen loopt daar blindelings over het fietspad alsof ze dood willen
Het is ronduit belachelijk dat je met de auto door de Telefoonstraat moet, voor de Kijkshop langs als je via de Singel richting Airborneplein moet. Ze hadden toch wel 1 strook voor auto's kunnen reserveren op dat kutbustation op het Velperplein?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:51 schreef Litso het volgende:
Eigenlijk het hele plein idd wel, maar het ergste is dat punt tussen V&D en Musis, en tussen V&D en de kijkshop. Ik fiets tegenwoordig gewoon in normaal tempo rechtdoor waar ik heen wil, als mensen niet uitkijken is het hun eigen schuld. Uitwijken is niet meer aan te beginnen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is ronduit belachelijk dat je met de auto door de Telefoonstraat moet, voor de Kijkshop langs als je via de Singel richting Airborneplein moet. Ze hadden toch wel 1 strook voor auto's kunnen reserveren op dat kutbustation op het Velperplein?
Volgens mij is die simulator zonde van je geld, als je nu bang bent zul je straks nog steeds bang zijn om de straat op te gaan met een auto. Dan kan je beter op een rustig weggedeelte beginnen in een echte auto.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Of te schijterig om met rijlessen te beginnen![]()
Beide, van Entree hoor ik niksquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:32 schreef Litso het volgende:
sta je ingeschreven bij entree donroyco? Of solliciteer je gewoon onafhankelijk voor kamers?
Entree moet je dan ook zelf actief op reageren. Als je niet op advertenties reageert hoor je niks van ze inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beide, van Entree hoor ik niksEn via Kamernet.nl probeer ik ook van alles te vinden...
Als de website nuquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Entree moet je dan ook zelf actief op reageren. Als je niet op advertenties reageert hoor je niks van ze inderdaad.
Uhm, met een beetje geklooi op Telefoongids kom ik uit bij La Parranda... Das niet de goeie volgens mij hequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:20 schreef Litso het volgende:
Die website is kut inderdaad.
Ja ik ben even de naam kwijt skippybal, maar tussen de Donatello's en de La Luna op het Sint Jansplein zit een lekkere tent
stom.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:58 schreef Dribbel_ het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOO
het optreden is verschoven van 2 november naar 30 november in Juleskan gebeuren
![]()
30 november is er een Karaokemeet in Den Haag, ik denk dat ik daar heen ga, maar weet het nog niet zeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:58 schreef Dribbel_ het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOO
![]()
Karoake meequote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
30 november is er een Karaokemeet in Den Haag, ik denk dat ik daar heen ga, maar weet het nog niet zeker.
Ben je jaquote:
* moemoe mept hardquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
30 november is er een Karaokemeet in Den Haag, ik denk dat ik daar heen ga, maar weet het nog niet zeker.
Wist je dat nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:38 schreef Tha_Mars het volgende:
kom ik terug uit de stad, is er fokking kermis op presikhaaf... ik blijf binnen komende dagen en ga niet shoppen op presikhaaf
ik kom ook weer kijken! en schreeuwen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:58 schreef Dribbel_ het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOO
![]()
Nog in oprichting Dribbel (nee zo heet dat niet, maar het is nog zo). Over een week of 2 komt de rest van de band terug en gaan we de rest bij elkaar sprokkelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:37 schreef Dribbel_ het volgende:
tof
Wat was dat bandje waar je mee bezig was nou vork ?
Okee tofquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Nog in oprichting Dribbel (nee zo heet dat niet, maar het is nog zo). Over een week of 2 komt de rest van de band terug en gaan we de rest bij elkaar sprokkelen.
Heeft het haast dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee tofzorg maar dat je het snel voor elkaar hebt
![]()
Ben benieuwdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Heeft het haast dan?
Wij vonden namelijk van niet, maarja Lowlands komend jaar moet toch wel haalbaar zijn
Die hamsterweken komen op een of andere manier nooit uit. Vandaar dat we die dit jaar rond Lowlands maar overslaan. Spijtig, maar er komen vast welweer nieuwe hamsterweken, maar daarvoor is het misschien wel goed om er rekening mee te houden, want het zou wel zonde zijn als de volgende hamsterweken precies tijdens de Japanse tour zouden vallen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben benieuwd![]()
Achja dat moet geen probleem zijn he
We hebben het dit jaar afgezegt omdat het precies in de hamsterweken van AH viel dus dat was een beetje jammer.
Zat je weer in de koffieshopquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:46 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb gister een UFO gezien![]()
Echt zo'n oranje lichtbol die kk hard door de lucht heen schoot en van hoogte ging veranderen.
Vette shitquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
Op Vrijdag 2 november staat Focus Filmtheater te Arnhem helemaal in het teken van het GRUWELIJK-festival, vol grof, grafisch en grotesk geweld, met een vette, bloederige knipoog. Vertoond wordt dan de Grindhouse double feature van Quentin Tarantino en Robert Rodriguez, een combinatie van de films Death Proof en Planet Terror, waarmee het koningskoppel van de slechte smaak oude tijden doet herleven. Tevens worden er in een andere zaal diverse obscure horrorfilms gedraaid uit een collectie van een hard core verzamelaar. Op de avond zelf mogen de liefhebbers hun voorkeur aangeven.
De deuren gaan open om 23:30u, de films beginnen om 00:15u. Tijdens het festival doet de organisatie zijn uiterste best om de bezoekers de stuipen op het lijf te jagen en vinden er diverse toepasselijke activiteiten plaats. Wat precies, ga maar raden, maar het zal in ieder geval geheel in stijl zijn. De eenheidsprijs voor deze fijngevoelige nachtprogrammering is slechts ¤ 10,- . We gaan door tot 05.30 s’ ochtends.
meer informatie en reserveren via: www.focusarnhem.nl
Nopes, was best vaag hoor. Even in de tuin een peukje doen en ineens "Heuh, kijk daar dan!"quote:
Geplande wederopbouw. Inzakkende balkons. Lijn 5.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:23 schreef donroyco het volgende:
Hoe is de wijk Presikhaaf? Kan iemand een beknopte omschrijving geven?
Lol, dank jequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:27 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Geplande wederopbouw. Inzakkende balkons. Lijn 5.
Ja lekkerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb nog veel bier...
iemand?![]()
Uhm... ik heb al vakantiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
ehm.. is bij ons om de hoekdan kun je dat bier zelf komen halen
kun je vrijdag meteen met ons mee de stad in
Als ik knaken heb kom ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen zin om vrijdagavond naar de Popronde (www.popronde.nl) te gaan? En daarna even naar Bosch/Cavern??![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
dan drink je maar wat minder
Jij trouwens ook, dan loop je maar wat minderquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
je bent er maar gewoon![]()
dan drink je maar wat minder
![]()
Je hebt mijn telefoonnummer helemaal nietquote:
Duhh..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:44 schreef motorbloempje het volgende:
een van ONS (Vork/MoBlo) natuurlijk
'Durf te geloven in je wijk', zag die kreet al vanuit de trein, steekt ook zo mooi af tegen al die pauperzooi daarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:23 schreef Sodium het volgende:
Komende twee weken is Klarendal in het nieuws: Klik!
Ik loop er elke dag langs. Ben benieuwd wat er met dat pand gebeurd als de NCRV weer weg is, is wel een toplocatie namelijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
'Durf te geloven in je wijk', zag die kreet al vanuit de trein, steekt ook zo mooi af tegen al die pauperzooi daar
Pand is eigendom van Volkshuisvesting Arnhem, meen ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik loop er elke dag langs. Ben benieuwd wat er met dat pand gebeurd als de NCRV weer weg is, is wel een toplocatie namelijk.
jouw woonplaats is limburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |