Ik heb bij Luc Spruijtenburg gelest, met een tankchauffeur als instructeurquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
Iemand nog tips voor een goede/fijne rijschool?
ja berg je maar vast
Ow ja, de eerste avond zou ik er wel bijblijvenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef Listo het volgende:
Poeh, ik moet tot 8 uur werken en ik heb dan net 2 nieuwe kittens die ik moet vertroetelen. Ik ben bang dat ik weer moet passen
22 uur, Moortgat?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:12 schreef -skippybal- het volgende:
Waar, wat, hoe?
quote:Leuk, ik ben er (onder voorbehoud) ook bij
René en ik zijn in Arnhem vrijdag, dus het lijkt me een goed planquote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Ow, dames en heren, Vork, Quickie_Bijt en ik gaan a.s. vrijdagavond weer eens gezellig bieren. Nog mensen die mee willen doen?
Jammerquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:34 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga er vanavond niet voor. Ik ben geslachtofferd door de consumptiemaatschappij![]()
quote:
Ja, hier. Maar niet dat ze er routes bijzetten ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
weet IEMAND waar in informatie over de nachtbussen kan vinden???
geenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
hoeveel gratis bier krijg je voor die 5 euro?
quote:Schildering verdwijnt
ARNHEM - De controversiële wandschildering bij voormalig krakersbolwerk Kultuurhuis Bosch in Arnhem verdwijnt.
foto Gerben Grotenhuis/De Gelderlander
Eind volgende week laat de eigenaar van de muur, de hotelier van Hotel Rembrandt, het stucwerk aan de wand repareren. Bij die operatie sneuvelt de tekening, een herinnering aan het tienjarige bestaan in 1989 van, toen nog, Hotel Bosch. De huidige bewoners van het gebouw aan de Apeldoornsestraat komen nu in actie voor een nieuwe schildering.
Ik was daar zaterdag, goeie tent! Niet te druk (toen), lekker donker en vette muziek.quote:
Mooi man :. Ik kwam gisteren in de stad zo'n promo chickie tegen en die drukte me wat materiaal in de hand. Bleken het 2 pasjes te zijn die gratis toegang geven tot en met het einde van 2007quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik was daar zaterdag, goeie tent! Niet te druk (toen), lekker donker en vette muziek.
Okee, jij bent binnenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mooi man :. Ik kwam gisteren in de stad zo'n promo chickie tegen en die drukte me wat materiaal in de hand. Bleken het 2 pasjes te zijn die gratis toegang geven tot en met het einde van 2007.
Ik ookquote:Op maandag 17 september 2007 17:18 schreef remlof het volgende:
Ah er was alweer een nieuw topic, helemaal gemist
Ik was pas zaterdagnacht nog aan het werk, was bijna kwart over 12 en moest nog wat dingetjes doen en dacht 'ach, neem ik de nachtbus van 00:40 wel'quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:16 schreef Elvislives het volgende:
Ik wachtte laatst ook op de nachtbus, maar die kwam mooi niet. Vraag me af of dat nog wel bestaat, of neem anders scooterbob
M'n zus zat ook bij J.Dam, was erg tevreden eroverquote:Op woensdag 26 september 2007 10:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat ziet er goed uit inderdaadIk las ook goede dingen over Dick Joosten en Frank Ligthart.. iene miene mutte..
Schandalig inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:15 schreef mindgames het volgende:
Een groot deel van de oude stationshal bij Arnhem CS werd vorig week gebulldozert om plaats te maken voor het nieuwe station. Het welbekende torentje bleef staan. Maar nu zag ik vanochtend dat ze zelfs het torentje gesloopt hebben!![]()
Schandalig!
Nou ja, misschien komt-ie terug, verwerkt in het nieuwe station? Maar die kans is heel klein. Ik zal morgen eens proberen te kijken of ik 'em tussen het puin zie liggen, of dat hij netjes verhuisd is. Ik denk het eerstequote:Op maandag 1 oktober 2007 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad![]()
Hadden ze dat torentje niet naar het Openluchtmuseum kunnen verhuizen?
Uit deze uitspraak blijkt duidelijk dat je import bent en nog geen binding metquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
het zal me een worst wezen
OV suckt
Oeh, ik kom welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Op 2 november komt Too Loud For Granny weer op bezoek in Arnhem
Dus als jullie niks te doen hebben![]()
Jules weerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Oeh, ik kom wel![]()
Maar waar treden jullie op?
Vrijdag 2 november, Jules, 22:00, checkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jules weer![]()
![]()
22:00 tot 22:45 als het goed is
Moet je op de link klikken dan hoor je hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
ah, klinkt tof
denk ik..
wat voor muziek is het Dribbel?misschien dat ik
ook wel mee krijg
zit op m'n werkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je op de link klikken dan hoor je het![]()
Dan kan je altijd nog op deze link klikkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit op m'n werkdie heeft 'dat soort sites' geblokkeerd
dus klik er maar niet eens op
Waar ongeveer? Ik woon tegenover de (kort geleden gesloopte) Texaco.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:59 schreef LasTeR het volgende:
Ik woon ook in Arnhem. Malburgen-oost nigga.![]()
Ik moet wel iedere keer die klote brug over'bruggen' om naar school te gaan.
De flats/appartementjes naast de gesloopte Texacoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar ongeveer? Ik woon tegenover de (kort geleden gesloopte) Texaco.
Nee, ik woon schuin tegenover dat bushokje. Ietsje verder van het winkelcentrum vandaan, de 2 flats waar idd ramen zijn dichtgetimmerd maar die nog niet worden geslooptquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
De flats/appartementjes naast de gesloopte TexacoDaar staat toch een bushokje voor?
En dan bedoel ik niet de dichtgetimmerde ramen etc. De andere kant.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
M'n zus zat ook bij J.Dam, was erg tevreden erover
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik heb wat info bij ze aangevraagd en denk dat dat 'm gaat wordenDank voor alle tips
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:12 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb 2 instructeurs gehad bij Dam en beiden waren ze niet bepaald goed. Eerste hebben ze eruit gegooid omdat ze iets te creatief was met de boekhouding, maar die kwam dus ook soms gewoon niet opdagen of verzette afspraken zonder je even in te lichten (klachten deed de rijschool niets mee), 2e was een overlate hippie zonder enig geduld en toen had ik het wel gehad met ze.
Dick Joosten was wel prima en goedkoper, daar dan ook geslaagd![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:12 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb 2 instructeurs gehad bij Dam en beiden waren ze niet bepaald goed. Eerste hebben ze eruit gegooid omdat ze iets te creatief was met de boekhouding, maar die kwam dus ook soms gewoon niet opdagen of verzette afspraken zonder je even in te lichten (klachten deed de rijschool niets mee), 2e was een overlate hippie zonder enig geduld en toen had ik het wel gehad met ze.
Dick Joosten was wel prima en goedkoper, daar dan ook geslaagd![]()
Is dat wat vroeger Upstairs van The Move was?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:01 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, als je echt eens naar iets hards wilt in Arnhem kun je dus alleen maar terecht in The Stage![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:31 schreef voodoolady het volgende:
Simulator is volgens mij alleen leuk als je 17 bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |