Bron: nu.nl.quote:Gewonden door vallend balkon
Uitgegeven: 23 september 2007 23:25
ARNHEM - Een aantal mensen is zondagavond in Arnhem gewond geraakt nadat een balkon aan het Mardiep naar beneden was gestort.
Een persoon heeft vermoedelijk zware verwondingen opgelopen. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Meer informatie kon de politie nog niet geven.
(c) ANP
quote:Op maandag 24 september 2007 00:39 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd waar in Arnhem dat is gebeurd.
quote:Op maandag 24 september 2007 00:46 schreef remlof het volgende:
Yep, is het Marsdiep, dacht dat daar alleen studenten en asielzoekers woonden. Ik kan me niet herinneren dat er echte flats staan.
Da's de IJssellaan / Johan de Wittlaan.quote:Op maandag 24 september 2007 00:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dude, daar staan echt veel van die pauperflats. En dé beste bloemist van Arnhem [afbeelding]
quote:Op maandag 24 september 2007 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's de IJssellaan / Johan de Wittlaan.
quote:Balkon studentencomplex stort in
ARNHEM - Een houten balkon van een studentencomplex aan het Marsdiep in Arnhem is zondagavond ingestort. Hierbij raakten zes mensen lichtgewond.
Het incident gebeurde rond kwart voor elf. Op dat moment was er een feestje aan de gang. Twintig studenten, die op het balkon stonden, vielen twee en een halve meter naar beneden.
Waarom het balkon is ingestort, is nog niet duidelijk. De politie heeft een onderzoek ingesteld.
quote:Waarom het balkon is ingestort, is nog niet duidelijk. De politie heeft een onderzoek ingesteld.
quote:Een houten balkon
Lekker erbij springen en dan krakt 'ie wel ja.quote:Twintig studenten, die op het balkon stonden
quote:Op maandag 24 september 2007 01:33 schreef Zyggie het volgende:
Ik was laatst nog in Arnhem. Wtf, het komt steeds dichterbij.
Niks mis met hout hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 02:12 schreef Darklight het volgende:
lekker handig, met 20 mensen op een houten balkon gaan staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |