alleen alleen jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:24 schreef Knoflook het volgende:
Kut stad....
Alleen de infrastructuur alleen al...
Haal het hele bericht maar wegquote:[ Bericht 36% gewijzigd door Knoflook op 08-09-2007 20:37 (ff een worod weg gehaalt.) ]
Nu zitten we iedere morgen als 10000 sardientjes in een koekblik...quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:43 schreef Elvislives het volgende:
Ja, dat wilde de NS wel, maar de gemeenteraad van Arnhem was tegen. Ja kutstad he![]()
Weet je tenminste zeker dat je niet door de coupé vliegt, als er weer een Duitse conducteur een rood sein negeertquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nu zitten we iedere morgen als 10000 sardientjes in een koekblik...
Ha.. maar leuk is anders.. op de terugweg was ie laatst net Presikhaaf uit (in die bocht), ging ie daar 10 minuten stilstaan (with no reasonquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:02 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Weet je tenminste zeker dat je niet door de coupé vliegt, als er weer een Duitse conducteur een rood sein negeert
Heijen - Arnhem fietsen, dat wordt 'm nietquote:Op maandag 10 september 2007 19:38 schreef Vork het volgende:
Sterker nog, zodra ik weer een goede fiets heb, fiets ik gewoon wel gelijk door naar Wageningen. Dat gedoe met die treinen en bussen die niet op elkaar aansluiten ben ik nu wel een beetje zat.
nou ja.. welke van de 3?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:46 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Haal het hele bericht maar weg![]()
@motorbloempje, volgende keer bij de goede brug poseren he!
Op naar stadje
ah okey ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja.. welke van de 3?
maar ach.. was onderweg naar Nijmegen, ook een beetje mijn stad omdat mn vriend er woon![]()
zwarte motor, zwart met rood pak?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:49 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
ah okey ik vergeef het je.![]()
Vanmiddag dacht ik je nog te zien rijden bij de han. Korte dagjes hoor![]()
Jouw gezicht komt me wel bekend voor op de HAN | ICAquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef Tha_Mars het volgende:
uhm ja was rond die tijd, ik besloot met mijn stagiaire genootje om even op die blauwe banken te gaan werken... was niet heel praktisch met de laptop vs zon.
maar idd, jij was, ik heb je gespot. hahaha right.
OT:
TT is bridge to bridge, maar heeft iemand hem ook gelopen ?
inmiddels 3e jaar he, ik huppel er al 2 jaar rond. (sinds 2 maanden ben ik deze versie trouwensquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jouw gezicht komt me wel bekend voor op de HAN | ICA![]()
Ben dit jaar pas begonnenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:29 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
inmiddels 3e jaar he, ik huppel er al 2 jaar rond. (sinds 2 maanden ben ik deze versie trouwens)
Die van jou minder, en je naam komt me ook niet bekend voor.
ik was mentorpapa tijdens de introquote:
Misschien ken ik daar wel vanquote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
ik was mentorpapa tijdens de intro
ff off: je hebt gans geen foto in je FB van jezelf![]()
Uh kamer zoeken is toch niet moeilijk joh, gewoon ff goed zoeken![]()
Nee, helaas.. (never been there) Maar ze hebben wel smaak met Franky Rizardoquote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar de Manhattan () (
) vannacht?
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:42 schreef Vork het volgende:
Een kamer vinden in Arnhem is relatief gezien, zeker in vergelijking met andere steden, makkelijk te vinden.
En wat zou ik in hemelsnaam in Manhatten moeten doen dan?
In die tent hadden we vroeger weleens schoolfeesten.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar de Manhattan () (
) vannacht?
Is geen popiejopiemuziekquote:Op donderdag 13 september 2007 22:42 schreef -skippybal- het volgende:
Mja, ben niet zo thuis in die popie jopie dance muziek.
Ik heb één keer Vitalic daar gehoord, maar voor de rest bij allemaal zooi die op elkaar lijkt.
Duh, dat is toch vragen om problemen, in de Arnhemse Media Markt, waar je je tas niet mee naar binnen mag nemen, overal een beveiliging opzit en 20 camera's om je hoofd zitten te zoemen...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag was ik bij de Media Markt, toen er iemand op diefstal werd betrapt. Die gast werd door vier medewerkers aan zijn handen en voeten door de winkel naar het magazijn gesleurd.
Erg vermakelijk voor het winkelend publiek.
Die mensen kregen er duidelijk een kick van, ze deden net alsof ze bij Abu Ghraib werkten i.p.v. Media Markt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef -skippybal- het volgende:
Best triest, dat ze vier mensen nodig hebben.
Toen de MM net open was, stond er zo'n stierennek bij de ingang op tassen te controleren. De laatste maanden heb ik daar nooit last meer van gehad.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:53 schreef donroyco het volgende:
Duh, dat is toch vragen om problemen, in de Arnhemse Media Markt, waar je je tas niet mee naar binnen mag nemen, overal een beveiliging opzit en 20 camera's om je hoofd zitten te zoemen...![]()
Ik was er 's middags ook effe, gebeurde ook iets raars voor de deur.. groepje van 4 gozers die op iets aan het stampen waren wat een van hun net had gekocht, hoop geschreeuw. Altijd een dolle boel daarquote:Op donderdag 13 september 2007 22:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vandaag was ik bij de Media Markt, toen er iemand op diefstal werd betrapt. Die gast werd door vier medewerkers aan zijn handen en voeten door de winkel naar het magazijn gesleurd.
Erg vermakelijk voor het winkelend publiek.
quote:
Die kwamen op André Rieu af?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:55 schreef -skippybal- het volgende:
Er schijnen vannacht flink wat UFO waarnemingen te zijn geweest in Arnhem
Ballonnen m'n ass! Dat zijn gewoon visitors die onze techniek komen afkijken bij het fenomenale stationquote:Lichtgevende bollen boven Arnhem
ARNHEM - Boven Arnhem zijn vrijdagavond lichtgevende bollen gezien.
Diverse mensen hebben erover met Radio en TV Gelderland gebeld. Vermoedelijk gaat het om Thaise ballonnen. Deze grote lichtgevende gevaartes kunnen tot een kilometer hoog komen en worden vaak aangezien voor ufo's.
Het oplaten van zulke ballonnen is in Nederland verboden.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:43 schreef Listo het volgende:
[nog even over die treinen]
Of je pakt lijn 5 donroyco. Zit ook vol, maar imho een stuk fijner dan de trein.
Het was wel handiger geweest als ze 'm ook gelijk even hadden ontvoerd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:16 schreef Elvislives het volgende:
Die kwamen op André Rieu af?
Dit dus (maar dan vast van iemand anders).quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:02 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb een verjaardag vanavond.
En hela hola kinder cola, zie ik daar toevallig die UFO's van vannacht aan het plafond hangen?!quote:
Ik zou de Geitenkamp en Malburgen links laten liggen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:![]()
over een jaartje kom ik in Arnhem wonenik ben me zodoende natuurlijk erg aan het oriënteren op de wijken en huizen die daar staan. regelmatig hoor je dingen over 'goede en slechte wijken'...
mijn vraag is dus een beetje, waar wil je echt niet zitten? en zijn de wijken als malburgen en presikhaaf nou echt zo erg??
verder ga ik lekker met jullie meelezen![]()
![]()
![]()
Oh boy oh boy!!quote:Morfine verloren in Arnhemse wijk
ARNHEM - In de omgeving van de Arnhemse wijk De Laar West heeft iemand dinsdag zes morfinetabletten verloren. De politie waarschuwt dat de pillen gevaarlijk kunnen zijn voor kinderen.
Morfine kan leiden tot problemen met de ademhaling, shock-achtige verschijnselen geven of tot een bewustzijnsdaling leiden. De betrokkene maakt dan een versufte indruk.
Wie de gevaarlijke medicijnen vindt, wordt verzocht zich bij de politie te melden.
Da's een paar honderd meter bij mij vandaan. Wat dat pand precies is weet ik niet, maar ik ken wel mensen die in de Van Hasseltstraat wonen en over het algemeen zijn dat hele leuke woningen, volgens mij uit jaren 50/60 maar wel gerenoveerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef ozzyat105 het volgende:
Beste fok vrinden.
Vol blijdschap verneem ik van woningstichting Portaal dat ik ben geselecteerd als kandidaat huurder voor de Van Hasseltstraat 114 in Arnhem.
In de wijk St. Marten/Sonsbeek-zuid
Nu is het helaas niet meer mogelijk op de website van www.entree.nu terug te vinden wat voor woning dit nu eigenlijk is en in de brief staat niets meer als het adres en de huurprijs.
Welke (Arnhemse) Fokker kan me meer vertellen over de woning (aantal kamers/tuin e.d.) en over de wijk
Klarendal, en dan vooral langs in de omgeving van de Velperweg en hogerop richting de Vogelwijk is ook leuk als je een beperkt budget hebt, maar wel centraal wilt wonen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:34 schreef Guppyfriend het volgende:
het is ook vooral goed rondkijken, logischvan de week ben ik een rondje door malburgen gereden met de auto, gewoon om eens te kijken. om sommige stukken was het best oke, maar je hebt ook bepaalde stukken waar mijn nekharen overeind gaan staan!
beetje het bekende nadeel van het beperkte budget, maar goed. ik kijk ondertussen goed rond en lees met jullie mee. met de tijd zal ik dan nog wel eens specifieker vragen![]()
Ik stond slechts 32ste voor die woningquote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef ozzyat105 het volgende:
Beste fok vrinden.
Vol blijdschap verneem ik van woningstichting Portaal dat ik ben geselecteerd als kandidaat huurder voor de Van Hasseltstraat 114 in Arnhem.
In de wijk St. Marten/Sonsbeek-zuid
Nu is het helaas niet meer mogelijk op de website van www.entree.nu terug te vinden wat voor woning dit nu eigenlijk is en in de brief staat niets meer als het adres en de huurprijs.
Welke (Arnhemse) Fokker kan me meer vertellen over de woning (aantal kamers/tuin e.d.) en over de wijk
*kuch*quote:Op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef donroyco het volgende:
How about de Driekoningenstraat?
Ze beginnen tegen 12 uur met afbreken, dus om een uur of twee is het meeste wel weg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand tot hoelang de markt bij de Eusebieus er staat vandaag?
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:45 schreef remlof het volgende:
De brug was nu ook afgezet. Maar geen bier of film.
Konijn2000 - zie ik tot mijn verbazing op www.arnhemlive.comquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:02 schreef -skippybal- het volgende:
Ik verveel me de tyfus[afbeelding] Is er iets tofs in Arnhem?
Jij wist daar toch altijd gratis bier te regelen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef -skippybal- het volgende:
Hmm, njaa... Vaak een beetje muziek voor Economie-studenten he.
Alleen met oud en nieuw toenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij wist daar toch altijd gratis bier te regelen?![]()
Je moet wat als je de volgende dag om 7 uur op moet om te werkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alleen met oud en nieuw toen![]()
Maar ik ga dus maar bij iemand balkonzuipen en zie dan wel weer verder.
Mensen die de zaterdag gebruiken om "even rustig aan te doen"![]()
Ja moeten we doen, maar volgende week zaterdag zit ik in Groningen.quote:Op zondag 23 september 2007 20:13 schreef -skippybal- het volgende:
Flofrem, we moeten binnenkort weer eens bier gaan drinken vind ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |