Ik vermoed dat dit voetbalseizoen Depor te lang zal duren. De zoveelste eens topploeg die in korte tijd ras aan kwaliteit moet inboeten.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef WeebI het volgende:
Oh en even ook de andere uitslag vermelden:
Depor kon een na een half uur behaalde voorsprong door een goal van Sergio González niet behouden; vlak voor tijd maakte Corominas namens Espanyol gelijk. Ook hier 1-1 dus.
Odds 1.57 @ betfair.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Getafe vrij simpel door
de livescore ding had het niet goedquote:
Niemand overleden dus?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:06 schreef borisz het volgende:
Levante en Zaragoza ook door.
geen verassingen dus.
zegt meer over het feit dat er een thuis en uitwedstrijd gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Sevilla - Barca liegt er niet om. Geen laagvliegers er meer in, zegt veel over de sterkte van de teams in de Primera Division. (o, was jou ook al opgevallen WeebI)
Dat is altijd zo geweest, en nog kwamen de kleinere clubs vaak heel ver, en met meerdere tegelijk. Dit is echt een uitzondering.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
zegt meer over het feit dat er een thuis en uitwedstrijd gespeeld wordt.
ja en? zonder die terugwedstrijden had je dit gehad:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest, en nog kwamen de kleinere clubs vaak heel ver, en met meerdere tegelijk. Dit is echt een uitzondering.
Denk je nu echt dat die clubs hun B of zelfs C-opstelling zouden gebruiken als het maar over één duel ging?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:53 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
ja en? zonder die terugwedstrijden had je dit gehad:
CD Denia 1 - 1 FC Sevilla
Hercules Alicante 2 - 2 Athletic Bilbao
Pontevedra CF 1 - 0 Real Zaragoza
Malaga CF 0 - 0 Racing Santander
Elche CF 1 - 1 Real Betis Sevilla
Alicante CF 1 - 1 Real Madrid
Pontevedra dus door ten koste van een primera division-club, de rest verlengingen en/of strafschoppen.
Real Madrid dat uiteindelijk met 1 doelpunt verschil wint tegen een derde divisieclub kan ik ook niet echt sterk noemen
De Real Madrid 'C'-opstelling heeft dus spelers als Robben en Drenthe, die samen alleen al meer waard zijn dan 10 keer de begroting van Alicante.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat die clubs hun B of zelfs C-opstelling zouden gebruiken als het maar over één duel ging?
Dat heeft er geen kont mee te maken. Die spelers zijn zoveel waard omdat ze wat hebben gepresteerd. De waarde zegt niets over huidige vorm of instelling.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
De Real Madrid 'C'-opstelling heeft dus spelers als Robben en Drenthe, die samen alleen al meer waard zijn dan 10 keer de begroting van Alicante.
Voor de rest bestond het grootste deel van de Madridopstelling ook niet uit internationals natuurlijk... ´Vorm´ of niet, het klasseverschil tussen Madridspelers en Alicante zou heel groot moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat heeft er geen kont mee te maken. Die spelers zijn zoveel waard omdat ze wat hebben gepresteerd. De waarde zegt niets over huidige vorm of instelling.
Dat ontken ik ook niet, maar kijkend naar andere competities is dit iets dat overal voorkomt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:41 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Voor de rest bestond het grootste deel van de Madridopstelling ook niet uit internationals natuurlijk... 'Vorm' of niet, het klasseverschil tussen Madridspelers en Alicante zou heel groot moeten zijn.
´t Lijkt me nogal duidelijk dat er ´stuntuitslagen´ in de nationale beker zijn, dat is ook het leuke aan dat toernooi. Maar het feit dat het over twee wedstrijden is heeft nogal wat te maken met het feit dat er dit seizoen geen primera divisionteams uitgeschakeld zijn, zoals dat er altijd wat mee te maken heeft gehad. Rayo Vallecano was de enige niet Primera Division club die in de vorige editie zover wist te komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar kijkend naar andere competities is dit iets dat overal voorkomt.
Ajax had de grootst mogelijke moeite met de amateurs van Kozakken Boys, terwijl AZ zelfs onderuit ging tegen Cambuur. Manchester United knalde er vorig seizoen uit tegen Coventry, en Werder Bremen redde het niet tegen FK Pirmasens.
En in de Copa ging Espanyol vorig jaar onderuit tegen Rayo Vallecano, terwijl Celta van Alavés verloor en Cádiz te sterk was voor Sevilla in 2006.
De grotere clubs stellen gewoon niet hun sterkste team op, en ondanks dat je weet dat zelfs dat elftal gewoon zou moeten winnen heb je te maken met weinig wedstrijdritme en vaak ook onderschatting.
Dan was het de League Cupquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:19 schreef mcyodogg het volgende:
Zie je inderdaad in heel Europa dat soort stuntuitslagen. Maar even een technisch detail, Manchester United stuitte op Chelsea vorig seizoen
Juist, en wat is nu precies je punt? Dat de Spaanse beker over één duel moet gaan? Of zoals in Engeland een replay bij een gelijkspel?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:49 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
´t Lijkt me nogal duidelijk dat er ´stuntuitslagen´ in de nationale beker zijn, dat is ook het leuke aan dat toernooi. Maar het feit dat het over twee wedstrijden is heeft nogal wat te maken met het feit dat er dit seizoen geen primera divisionteams uitgeschakeld zijn, zoals dat er altijd wat mee te maken heeft gehad. Rayo Vallecano was de enige niet Primera Division club die in de vorige editie zover wist te komen.
Je moet dan ook niet kijken naar het eind van het seizoen, maar naar het moment van handelen. Op dat moment stond Celta in de middenmoot van de PD terwijl Alavés ongeveer op dezelfde plek stond in de SD.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:49 schreef MahirBurekovic het volgende:
Dat Celta Alaves versloeg is trouwens bepaald geen indrukwekkende prestatie aangezien alaves net was gedegradeerd, en celta een seizoen later
Mijn punt is dat de 2 wedstrijden de belangrijkste reden is dat kleine clubs worden uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Juist, en wat is nu precies je punt? Dat de Spaanse beker over één duel moet gaan? Of zoals in Engeland een replay bij een gelijkspel?
[..]
Alaves stond wat hoger, maar dat maakt niet uit. Als alaves toen nog in de primera division had gespeeld hadden ze waarschijnlijk niet ver van Celta afgestaan... M.a.w. 2 kutteams tegen elkaar, en eentje wint met een klein verschil.quote:Je moet dan ook niet kijken naar het eind van het seizoen, maar naar het moment van handelen. Op dat moment stond Celta in de middenmoot van de PD terwijl Alavés ongeveer op dezelfde plek stond in de SD.
Bojan, Henry en Eto'o voorin. Toure in Afrika, Dinho, MEssi (die volgens mij nog geblesseerd is) en Deco gespaard.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef alvarez het volgende:
Programma vanavond in de Copa:
Op de laatste wedstrijd na (die begint om 22u), is alles al een half uurtje onderweg.. Ben benieuwd of Rijkaard het ook tegen Sevilla aandurft om al die jonkies erin te zetten, net als vorige week tegen Alcoyano.
Thanks!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:37 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Bojan, Henry en Eto'o voorin. Toure in Afrika, Dinho, MEssi (die volgens mij nog geblesseerd is) en Deco gespaard.
Volgens As.com.
Lag er meer dan een half jaar uit wegens gescheurde kruisband, maar heeft afgelopen weekend, meen ik, weer zn rentree gemaakt tegen Mallorca. Behoorlijk aanvallend met Iniesta, maar Rijkaard had weinig opties volgens mij (behalve uit de B-selectie dan).quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:13 schreef jojomen4 het volgende:
Geen Bojan maar Dos Santos. Middenveld is Iniesta, Xavi en Edmilson. Die laatste heeft toch ook al een lange tijd nie gespeeld?
Dat was echt een gelijkmaker die er direct vanaf de aftrap in werd gejast of niet? Op Livescore stond heel even 24ste minuut voor beide goals, maar die van Higuain staat nu op de 25ste minuut.quote:
2-2 vind ik ook goedquote:
Doe even normaal zeg!quote:
ik moet het nog eens zien, was een lastig gevalletje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef WeebI het volgende:
terecht? ik kijk niet meer, luister alleen naar Cadena Ser en speel een potje poker
En als ze van Villarreal weten te winnen wordt het Atlético of Valenciaquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef Marcoss het volgende:
Hmm, Barca treft dus na Sevilla nu Villareal. DIe loting had ook wel iets beter gekund
Hmm, die zogenaamde "loting" staat dus al helemaal vast? Beetje jammer eigenlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
En als ze van Villarreal weten te winnen wordt het Atlético of Valencia
Hoezo jammer? Vanaf de achtste finales wordt er gewoon geloot voor de rest van het toernooi.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hmm, die zogenaamde "loting" staat dus al helemaal vast? Beetje jammer eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef WeebI het volgende:
Mallorca voor. Gelukkig is het maar de beker.
gol tv op tvu player doet het bij mij.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef venomsnake het volgende:
Ik geef het op, ik krijg geen stream aan de praat..
Inderdaadquote:
Een degelijke wedstrijd gespeeld. Niet opvallend verder.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Alles is eigenlijk wel gezegd, punt grotendeels te danken aan Hildebrand. Maduro speelt wel, maar je ziet 'm niet echt, al is dat niet zozeer negatief.
Mooie uitbraak bij de goal, jammer dat je het dan in de blessuretijd weggeeft, maar was wel terecht natuurlijk
Wat? Krijgen we niets meer voor een gelijkspel ofzo?quote:
Hildebrand keepte echt geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:56 schreef venomsnake het volgende:
Phew, in de 94ste minuut..![]()
Afgelopen dus,: 1-1
het gekke is, Barcelona heeft gewoon uitstekend gespeeld. Maar er stond iemand geweldig te keepen in het doel van valencia: Hildebrand man van de wedstrijd!!
19 schoten op doel van Barcelona (10 geweldige reddingen van Hildebrand)
4 schoten op doel van Valencia
Yaya![]()
Wat heeft die man hard gewerkt.
Bojan in de basis.!quote:
Hé, daar hebben we Gargamelquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:08 schreef RayMania het volgende:
Godverdegoverde#($**($$#.
TVU Player.. Perfect beeld, engels commentaar, GOLTVquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wel zonde dat je voor Spaans voetbal aan iets van sopcast vastzit
Of ik weet iets niet
geen Sopcast, al is de kwaliteit ook niet optimaal: http://www.justin.tv/baloncestoquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Enige manier om nog iets van het seizoen te maken, dat is wel duidelijk.
Wel zonde dat je voor Spaans voetbal aan iets van sopcast vastzit
Of ik weet iets niet
Spaans commentaar bij Barcaquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
TVU Player.. Perfect beeld, engels commentaar, GOLTV!
GolTV was toch weggehaald ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doelde meer op een 'normale' zender, is het hele seizoen al baggerquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
volgens mij was de Copa del Rey sowieso niet op Sport1, en al helemaal niet op het open net in NL.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doelde meer op een 'normale' zender, is het hele seizoen al bagger
Neuh, ik heb hem in dat programma onder favorieten gezet. Elke wedstrijd van Barca en Madrid live.quote:
Maak daar maar Amerikaans commentaar vanquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan is het geluid sneller als het beeld. Lijkt me niks.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Heb ook GOLTV op de TVU, maar met geluid op mute en CADENA SER aan
Ach, ik ben graag snel op de hoogte, en een volledige live stream heb ik nog niet gevondenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan is het geluid sneller als het beeld. Lijkt me niks.
zie venomsnake: tvu://65217/quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:36 schreef RayMania het volgende:
2-0, nee, effe serieus? Ik ga ook niet meer proberen ook,.
-TVUPlayer installeren.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
Help mij, nu! Ik kan GOLTV niet vinden in TVUPlayer.
tvu://65217/quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
Help mij, nu! Ik kan GOLTV niet vinden in TVUPlayer.
Maak die 1-1 nou.
Ik mag er vanuit gaan dat ze die winnen. Anders is het wel erg matig gesteld met dit teamquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ze moeten eerst nog tegen Schalke hoor
Schalke eindigde boven Valencia in de CL-poule, en daar heeft Barca nu volgens mij allerlei moeite meequote:Op donderdag 20 maart 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik mag er vanuit gaan dat ze die winnen. Anders is het wel erg matig gesteld met dit team
Dat is helaas het beeld wat ik bij Barca heb dit seizoen. Dan spelen ze een keer geweldig gaan ze de week daarop weer onderuit bij een laagvlieger. Wisselvalligheid ten top hoort niet bepaald bij het verwachtingspatroon van Barcaquote:
De hand van Koeman werpt alleen nu pas zijn vruchten afquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Schalke eindigde boven Valencia in de CL-poule, en daar heeft Barca nu volgens mij allerlei moeite mee
Bovendien moet ManU eerst maar eens Roma uitschakelen.. Je weet wel, dat team dat Madrid eruit kegelde.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ze moeten eerst nog tegen Schalke hoor
Ze gaan Roma ook gewoon uitschakelen. De beste voetballer van Europa op dit moment zorgt hier in zijn eentje voorquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bovendien moet ManU eerst maar eens Roma uitschakelen.. Je weet wel, dat team dat Madrid eruit kegelde.!
Om vervolgens compleet onzichtbaar te zijn tegen Barcelona. Of je moet John O'Shea bedoelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze gaan Roma ook gewoon uitschakelen. De beste voetballer van Europa op dit moment zorgt hier in zijn eentje voor
2quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:06 schreef mcyodogg het volgende:
Moet Barcelona er nu trouwens 2 of 3 maken om meteen door te zijn?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eto'o speelt heel erg zwak.
Ik denk dat ik voor Valencia gaquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:38 schreef AminBen het volgende:![]()
![]()
![]()
voor de finale : mijn ploeg is Getafe
Ik vind dat commentaar geweldig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:29 schreef RayMania het volgende:
Ik word helemaal lijp van dat commentaar @ GolTV.
Dat is Ray Hudson, en gewoon Engels hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind dat commentaar geweldig.
Vooral die Schotse verslaggever, die is zwaar op de hand van Barcelona.
Ah oke, heeft zo'n mooi accent.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is Ray Hudson, en gewoon Engels hoor.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
De volgende spelers de deur wijzen:
- Puyol.
En die hoef ik ook niet bij Barcelona te zien.quote:
Ook omdat Morera Koeman steunt, en dit resultaat is voor zijn positie ook gunstig natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Koemans redding.
Eenschquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:56 schreef jojomen4 het volgende:
Eto'o is killer zat. Daar kun je nog jaren plezier aan hebben lijkt me. Met Henry, Messi, Dinho, Dos Santos en Bojan, Iniesta en Gudjonsson zou je in principe genoeg genoeg goals moeten hebben. Nog een centrale spits erbij lijkt me onnodig, dan krijgt Bojan ook minder minuten, terwijl die samen met Dos Santos eigenlijk veel moeten spelen.
Mendieta, briljante spelerquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Real Union + Real Betis + Atletico Madrid + Barcelona = finale
Heb er zin in, laatste keer dat we wonnen scoorden Gaizka schitterend.
Ach, die oude tijden
Bedanktquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:03 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd trouwens Gordon_Shumway .
laat ze het in catalunya maar niet lezenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Laporta weet in ieder geval wat hem te doen staat in de zomer.
- 2 Barca waardige, centrale verdedigers.
- Betere rechtsback dan die pastavreter.
- Nieuwe 10.
- Een echte killer: Huntelaar.
De volgende spelers de deur wijzen:
- Deco.
- Puyol.
- Valdez.
- Edmilson.
- Marquez.
Zo eerst maar![]()
Mooie tijd, Gronigen Ajax is dan al afgelopenquote:Op maandag 14 april 2008 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
De finale is woensdag live te zien op Sport 1 vanaf 22.00.
quote:Koeman rekent op Spaanse beker
MADRID - Het zwaard van Damocles mag dan wel boven het hoofd van Ronald Koeman hangen, het weerhoudt de trainer van Valencia niet om optimistisch te blijven omtrent de Spaanse bekerfinale. "Ik heb vertrouwen in de goede afloop. Waar dat op gebaseerd is? Op het feit dat Fernando Morientes en Hedwiges Maduro terugkeren na een blessure, dat wij meer ervaring hebben dan Getafe en die ploeg de laatste tijd veel duels heeft gespeeld. We beschikken over een fysiek fitter elftal en hopen dat dit de doorslag geeft."
Het overgrote deel van voetbalminnend Spanje heeft volgens hem echter een voorkeur voor het Getafe van zijn vriend Michael Laudrup. "De wedstrijd in de UEFA Cup tegen Bayern München heeft Getafe veel sympathie opgeleverd. Het was onbegrijpelijk dat Bayern zo veel moeite had met een ploeg die vanaf de zesde minuut met tien man stond. Met mazzel maakten 'die Duitsers' in de 90e minuut gelijk, waarna ze met elf tegen tien 3-1 achterkwamen in de verlenging. Op basis van geluk en doorzettingsvermogen maakte Bayern nog 3-3, genoeg om door te gaan. Nu gunt iedereen in Spanje Getafe de beker."
Koeman en consorten zullen zich uiteraard niet zonder slag of stoot gewonnen geven. De geplaagde trainer heeft nog de hoop dat de bekerzege zijn verblijf in Valencia verlengt. "Als het vandaag regent in Spanje, kan morgen de zon schijnen. Voor het bekerduel met Barcelona werd ik uitgefloten, daarna toegezongen. Zo snel kan het gaan!"
Telesport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |