Ik denk dat ik voor Valencia gaquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:38 schreef AminBen het volgende:![]()
![]()
![]()
voor de finale : mijn ploeg is Getafe
Ik vind dat commentaar geweldig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:29 schreef RayMania het volgende:
Ik word helemaal lijp van dat commentaar @ GolTV.
Dat is Ray Hudson, en gewoon Engels hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind dat commentaar geweldig.
Vooral die Schotse verslaggever, die is zwaar op de hand van Barcelona.
Ah oke, heeft zo'n mooi accent.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is Ray Hudson, en gewoon Engels hoor.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
De volgende spelers de deur wijzen:
- Puyol.
En die hoef ik ook niet bij Barcelona te zien.quote:
Ook omdat Morera Koeman steunt, en dit resultaat is voor zijn positie ook gunstig natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Koemans redding.
Eenschquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:56 schreef jojomen4 het volgende:
Eto'o is killer zat. Daar kun je nog jaren plezier aan hebben lijkt me. Met Henry, Messi, Dinho, Dos Santos en Bojan, Iniesta en Gudjonsson zou je in principe genoeg genoeg goals moeten hebben. Nog een centrale spits erbij lijkt me onnodig, dan krijgt Bojan ook minder minuten, terwijl die samen met Dos Santos eigenlijk veel moeten spelen.
Mendieta, briljante spelerquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Real Union + Real Betis + Atletico Madrid + Barcelona = finale
Heb er zin in, laatste keer dat we wonnen scoorden Gaizka schitterend.
Ach, die oude tijden
Bedanktquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:03 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd trouwens Gordon_Shumway .
laat ze het in catalunya maar niet lezenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Laporta weet in ieder geval wat hem te doen staat in de zomer.
- 2 Barca waardige, centrale verdedigers.
- Betere rechtsback dan die pastavreter.
- Nieuwe 10.
- Een echte killer: Huntelaar.
De volgende spelers de deur wijzen:
- Deco.
- Puyol.
- Valdez.
- Edmilson.
- Marquez.
Zo eerst maar![]()
Mooie tijd, Gronigen Ajax is dan al afgelopenquote:Op maandag 14 april 2008 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
De finale is woensdag live te zien op Sport 1 vanaf 22.00.
quote:Koeman rekent op Spaanse beker
MADRID - Het zwaard van Damocles mag dan wel boven het hoofd van Ronald Koeman hangen, het weerhoudt de trainer van Valencia niet om optimistisch te blijven omtrent de Spaanse bekerfinale. "Ik heb vertrouwen in de goede afloop. Waar dat op gebaseerd is? Op het feit dat Fernando Morientes en Hedwiges Maduro terugkeren na een blessure, dat wij meer ervaring hebben dan Getafe en die ploeg de laatste tijd veel duels heeft gespeeld. We beschikken over een fysiek fitter elftal en hopen dat dit de doorslag geeft."
Het overgrote deel van voetbalminnend Spanje heeft volgens hem echter een voorkeur voor het Getafe van zijn vriend Michael Laudrup. "De wedstrijd in de UEFA Cup tegen Bayern München heeft Getafe veel sympathie opgeleverd. Het was onbegrijpelijk dat Bayern zo veel moeite had met een ploeg die vanaf de zesde minuut met tien man stond. Met mazzel maakten 'die Duitsers' in de 90e minuut gelijk, waarna ze met elf tegen tien 3-1 achterkwamen in de verlenging. Op basis van geluk en doorzettingsvermogen maakte Bayern nog 3-3, genoeg om door te gaan. Nu gunt iedereen in Spanje Getafe de beker."
Koeman en consorten zullen zich uiteraard niet zonder slag of stoot gewonnen geven. De geplaagde trainer heeft nog de hoop dat de bekerzege zijn verblijf in Valencia verlengt. "Als het vandaag regent in Spanje, kan morgen de zon schijnen. Voor het bekerduel met Barcelona werd ik uitgefloten, daarna toegezongen. Zo snel kan het gaan!"
Telesport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |