Ik denk dat ik voor Valencia gaquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:38 schreef AminBen het volgende:![]()
![]()
![]()
voor de finale : mijn ploeg is Getafe
Ik vind dat commentaar geweldig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:29 schreef RayMania het volgende:
Ik word helemaal lijp van dat commentaar @ GolTV.
Dat is Ray Hudson, en gewoon Engels hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind dat commentaar geweldig.
Vooral die Schotse verslaggever, die is zwaar op de hand van Barcelona.
Ah oke, heeft zo'n mooi accent.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is Ray Hudson, en gewoon Engels hoor.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
De volgende spelers de deur wijzen:
- Puyol.
En die hoef ik ook niet bij Barcelona te zien.quote:
Ook omdat Morera Koeman steunt, en dit resultaat is voor zijn positie ook gunstig natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Koemans redding.
Eenschquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:56 schreef jojomen4 het volgende:
Eto'o is killer zat. Daar kun je nog jaren plezier aan hebben lijkt me. Met Henry, Messi, Dinho, Dos Santos en Bojan, Iniesta en Gudjonsson zou je in principe genoeg genoeg goals moeten hebben. Nog een centrale spits erbij lijkt me onnodig, dan krijgt Bojan ook minder minuten, terwijl die samen met Dos Santos eigenlijk veel moeten spelen.
Mendieta, briljante spelerquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Real Union + Real Betis + Atletico Madrid + Barcelona = finale
Heb er zin in, laatste keer dat we wonnen scoorden Gaizka schitterend.
Ach, die oude tijden
Bedanktquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:03 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd trouwens Gordon_Shumway .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |