Hé, daar hebben we Gargamelquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:08 schreef RayMania het volgende:
Godverdegoverde#($**($$#.
TVU Player.. Perfect beeld, engels commentaar, GOLTVquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wel zonde dat je voor Spaans voetbal aan iets van sopcast vastzit
Of ik weet iets niet
geen Sopcast, al is de kwaliteit ook niet optimaal: http://www.justin.tv/baloncestoquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Enige manier om nog iets van het seizoen te maken, dat is wel duidelijk.
Wel zonde dat je voor Spaans voetbal aan iets van sopcast vastzit
Of ik weet iets niet
Spaans commentaar bij Barcaquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
TVU Player.. Perfect beeld, engels commentaar, GOLTV!
GolTV was toch weggehaald ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doelde meer op een 'normale' zender, is het hele seizoen al baggerquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
volgens mij was de Copa del Rey sowieso niet op Sport1, en al helemaal niet op het open net in NL.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doelde meer op een 'normale' zender, is het hele seizoen al bagger
Neuh, ik heb hem in dat programma onder favorieten gezet. Elke wedstrijd van Barca en Madrid live.quote:
Maak daar maar Amerikaans commentaar vanquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan is het geluid sneller als het beeld. Lijkt me niks.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Heb ook GOLTV op de TVU, maar met geluid op mute en CADENA SER aan
Ach, ik ben graag snel op de hoogte, en een volledige live stream heb ik nog niet gevondenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan is het geluid sneller als het beeld. Lijkt me niks.
zie venomsnake: tvu://65217/quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:36 schreef RayMania het volgende:
2-0, nee, effe serieus? Ik ga ook niet meer proberen ook,.
-TVUPlayer installeren.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
Help mij, nu! Ik kan GOLTV niet vinden in TVUPlayer.
tvu://65217/quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:35 schreef RayMania het volgende:
Help mij, nu! Ik kan GOLTV niet vinden in TVUPlayer.
Maak die 1-1 nou.
Ik mag er vanuit gaan dat ze die winnen. Anders is het wel erg matig gesteld met dit teamquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:43 schreef mcyodogg het volgende:
Ze moeten eerst nog tegen Schalke hoor
Schalke eindigde boven Valencia in de CL-poule, en daar heeft Barca nu volgens mij allerlei moeite meequote:Op donderdag 20 maart 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik mag er vanuit gaan dat ze die winnen. Anders is het wel erg matig gesteld met dit team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |