Lag er meer dan een half jaar uit wegens gescheurde kruisband, maar heeft afgelopen weekend, meen ik, weer zn rentree gemaakt tegen Mallorca. Behoorlijk aanvallend met Iniesta, maar Rijkaard had weinig opties volgens mij (behalve uit de B-selectie dan).quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:13 schreef jojomen4 het volgende:
Geen Bojan maar Dos Santos. Middenveld is Iniesta, Xavi en Edmilson. Die laatste heeft toch ook al een lange tijd nie gespeeld?
Dat was echt een gelijkmaker die er direct vanaf de aftrap in werd gejast of niet? Op Livescore stond heel even 24ste minuut voor beide goals, maar die van Higuain staat nu op de 25ste minuut.quote:
2-2 vind ik ook goedquote:
Doe even normaal zeg!quote:
ik moet het nog eens zien, was een lastig gevalletje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef WeebI het volgende:
terecht? ik kijk niet meer, luister alleen naar Cadena Ser en speel een potje poker
En als ze van Villarreal weten te winnen wordt het Atlético of Valenciaquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef Marcoss het volgende:
Hmm, Barca treft dus na Sevilla nu Villareal. DIe loting had ook wel iets beter gekund
Hmm, die zogenaamde "loting" staat dus al helemaal vast? Beetje jammer eigenlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
En als ze van Villarreal weten te winnen wordt het Atlético of Valencia
Hoezo jammer? Vanaf de achtste finales wordt er gewoon geloot voor de rest van het toernooi.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hmm, die zogenaamde "loting" staat dus al helemaal vast? Beetje jammer eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef WeebI het volgende:
Mallorca voor. Gelukkig is het maar de beker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |