Ik vermoed dat dit voetbalseizoen Depor te lang zal duren. De zoveelste eens topploeg die in korte tijd ras aan kwaliteit moet inboeten.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef WeebI het volgende:
Oh en even ook de andere uitslag vermelden:
Depor kon een na een half uur behaalde voorsprong door een goal van Sergio González niet behouden; vlak voor tijd maakte Corominas namens Espanyol gelijk. Ook hier 1-1 dus.
Odds 1.57 @ betfair.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Getafe vrij simpel door
de livescore ding had het niet goedquote:
Niemand overleden dus?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:06 schreef borisz het volgende:
Levante en Zaragoza ook door.
geen verassingen dus.
zegt meer over het feit dat er een thuis en uitwedstrijd gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Sevilla - Barca liegt er niet om. Geen laagvliegers er meer in, zegt veel over de sterkte van de teams in de Primera Division. (o, was jou ook al opgevallen WeebI)
Dat is altijd zo geweest, en nog kwamen de kleinere clubs vaak heel ver, en met meerdere tegelijk. Dit is echt een uitzondering.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:50 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
zegt meer over het feit dat er een thuis en uitwedstrijd gespeeld wordt.
ja en? zonder die terugwedstrijden had je dit gehad:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest, en nog kwamen de kleinere clubs vaak heel ver, en met meerdere tegelijk. Dit is echt een uitzondering.
Denk je nu echt dat die clubs hun B of zelfs C-opstelling zouden gebruiken als het maar over één duel ging?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:53 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
ja en? zonder die terugwedstrijden had je dit gehad:
CD Denia 1 - 1 FC Sevilla
Hercules Alicante 2 - 2 Athletic Bilbao
Pontevedra CF 1 - 0 Real Zaragoza
Malaga CF 0 - 0 Racing Santander
Elche CF 1 - 1 Real Betis Sevilla
Alicante CF 1 - 1 Real Madrid
Pontevedra dus door ten koste van een primera division-club, de rest verlengingen en/of strafschoppen.
Real Madrid dat uiteindelijk met 1 doelpunt verschil wint tegen een derde divisieclub kan ik ook niet echt sterk noemen
De Real Madrid 'C'-opstelling heeft dus spelers als Robben en Drenthe, die samen alleen al meer waard zijn dan 10 keer de begroting van Alicante.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat die clubs hun B of zelfs C-opstelling zouden gebruiken als het maar over één duel ging?
Dat heeft er geen kont mee te maken. Die spelers zijn zoveel waard omdat ze wat hebben gepresteerd. De waarde zegt niets over huidige vorm of instelling.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
De Real Madrid 'C'-opstelling heeft dus spelers als Robben en Drenthe, die samen alleen al meer waard zijn dan 10 keer de begroting van Alicante.
Voor de rest bestond het grootste deel van de Madridopstelling ook niet uit internationals natuurlijk... ´Vorm´ of niet, het klasseverschil tussen Madridspelers en Alicante zou heel groot moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat heeft er geen kont mee te maken. Die spelers zijn zoveel waard omdat ze wat hebben gepresteerd. De waarde zegt niets over huidige vorm of instelling.
Dat ontken ik ook niet, maar kijkend naar andere competities is dit iets dat overal voorkomt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:41 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Voor de rest bestond het grootste deel van de Madridopstelling ook niet uit internationals natuurlijk... 'Vorm' of niet, het klasseverschil tussen Madridspelers en Alicante zou heel groot moeten zijn.
´t Lijkt me nogal duidelijk dat er ´stuntuitslagen´ in de nationale beker zijn, dat is ook het leuke aan dat toernooi. Maar het feit dat het over twee wedstrijden is heeft nogal wat te maken met het feit dat er dit seizoen geen primera divisionteams uitgeschakeld zijn, zoals dat er altijd wat mee te maken heeft gehad. Rayo Vallecano was de enige niet Primera Division club die in de vorige editie zover wist te komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar kijkend naar andere competities is dit iets dat overal voorkomt.
Ajax had de grootst mogelijke moeite met de amateurs van Kozakken Boys, terwijl AZ zelfs onderuit ging tegen Cambuur. Manchester United knalde er vorig seizoen uit tegen Coventry, en Werder Bremen redde het niet tegen FK Pirmasens.
En in de Copa ging Espanyol vorig jaar onderuit tegen Rayo Vallecano, terwijl Celta van Alavés verloor en Cádiz te sterk was voor Sevilla in 2006.
De grotere clubs stellen gewoon niet hun sterkste team op, en ondanks dat je weet dat zelfs dat elftal gewoon zou moeten winnen heb je te maken met weinig wedstrijdritme en vaak ook onderschatting.
Dan was het de League Cupquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:19 schreef mcyodogg het volgende:
Zie je inderdaad in heel Europa dat soort stuntuitslagen. Maar even een technisch detail, Manchester United stuitte op Chelsea vorig seizoen
Juist, en wat is nu precies je punt? Dat de Spaanse beker over één duel moet gaan? Of zoals in Engeland een replay bij een gelijkspel?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:49 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
´t Lijkt me nogal duidelijk dat er ´stuntuitslagen´ in de nationale beker zijn, dat is ook het leuke aan dat toernooi. Maar het feit dat het over twee wedstrijden is heeft nogal wat te maken met het feit dat er dit seizoen geen primera divisionteams uitgeschakeld zijn, zoals dat er altijd wat mee te maken heeft gehad. Rayo Vallecano was de enige niet Primera Division club die in de vorige editie zover wist te komen.
Je moet dan ook niet kijken naar het eind van het seizoen, maar naar het moment van handelen. Op dat moment stond Celta in de middenmoot van de PD terwijl Alavés ongeveer op dezelfde plek stond in de SD.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:49 schreef MahirBurekovic het volgende:
Dat Celta Alaves versloeg is trouwens bepaald geen indrukwekkende prestatie aangezien alaves net was gedegradeerd, en celta een seizoen later
Mijn punt is dat de 2 wedstrijden de belangrijkste reden is dat kleine clubs worden uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Juist, en wat is nu precies je punt? Dat de Spaanse beker over één duel moet gaan? Of zoals in Engeland een replay bij een gelijkspel?
[..]
Alaves stond wat hoger, maar dat maakt niet uit. Als alaves toen nog in de primera division had gespeeld hadden ze waarschijnlijk niet ver van Celta afgestaan... M.a.w. 2 kutteams tegen elkaar, en eentje wint met een klein verschil.quote:Je moet dan ook niet kijken naar het eind van het seizoen, maar naar het moment van handelen. Op dat moment stond Celta in de middenmoot van de PD terwijl Alavés ongeveer op dezelfde plek stond in de SD.
Bojan, Henry en Eto'o voorin. Toure in Afrika, Dinho, MEssi (die volgens mij nog geblesseerd is) en Deco gespaard.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef alvarez het volgende:
Programma vanavond in de Copa:
Op de laatste wedstrijd na (die begint om 22u), is alles al een half uurtje onderweg.. Ben benieuwd of Rijkaard het ook tegen Sevilla aandurft om al die jonkies erin te zetten, net als vorige week tegen Alcoyano.
Thanks!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:37 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Bojan, Henry en Eto'o voorin. Toure in Afrika, Dinho, MEssi (die volgens mij nog geblesseerd is) en Deco gespaard.
Volgens As.com.
Lag er meer dan een half jaar uit wegens gescheurde kruisband, maar heeft afgelopen weekend, meen ik, weer zn rentree gemaakt tegen Mallorca. Behoorlijk aanvallend met Iniesta, maar Rijkaard had weinig opties volgens mij (behalve uit de B-selectie dan).quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:13 schreef jojomen4 het volgende:
Geen Bojan maar Dos Santos. Middenveld is Iniesta, Xavi en Edmilson. Die laatste heeft toch ook al een lange tijd nie gespeeld?
Dat was echt een gelijkmaker die er direct vanaf de aftrap in werd gejast of niet? Op Livescore stond heel even 24ste minuut voor beide goals, maar die van Higuain staat nu op de 25ste minuut.quote:
2-2 vind ik ook goedquote:
Doe even normaal zeg!quote:
ik moet het nog eens zien, was een lastig gevalletje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:50 schreef WeebI het volgende:
terecht? ik kijk niet meer, luister alleen naar Cadena Ser en speel een potje poker
En als ze van Villarreal weten te winnen wordt het Atlético of Valenciaquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef Marcoss het volgende:
Hmm, Barca treft dus na Sevilla nu Villareal. DIe loting had ook wel iets beter gekund
Hmm, die zogenaamde "loting" staat dus al helemaal vast? Beetje jammer eigenlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
En als ze van Villarreal weten te winnen wordt het Atlético of Valencia
Hoezo jammer? Vanaf de achtste finales wordt er gewoon geloot voor de rest van het toernooi.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hmm, die zogenaamde "loting" staat dus al helemaal vast? Beetje jammer eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:39 schreef WeebI het volgende:
Mallorca voor. Gelukkig is het maar de beker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |