Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Wacht, ik verander de hele TT wel even.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
doe even een punt achter de c, ziet ie er netter uit
![]()
Verneuk hem nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wacht, ik verander de hele TT wel even.
Self-annoying is ok.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:46 schreef golfer het volgende:
Ja hoi ik ben Golfer aan het irriteren![]()
Tuurlijk tong, al je topics zijn briljant. En alles is relatief.quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:03 schreef tong80 het volgende:
De favoriete muzikant van hangjongeren. Even zeggen dat ik me in het slotje kan vinden. Al is het een briljant topic. Maar wel even hier posten. Mag niet verloren gaan voor het nageslacht.
Omdat het ergens over gaat.quote:Op maandag 10 september 2007 00:25 schreef Snien het volgende:
WAAROM is dit dan geen bagger? He?
quote:Op zondag 9 september 2007 21:07 schreef remlof het volgende:
Omdat je OP niet aan de kwaliteitseisen voldoet.
Wat doe je?quote:Op maandag 10 september 2007 23:18 schreef remlof het volgende:
Dat kan heul niet, want het WTC is zes jaar geleden al door een neoconservatieve samenzwering vernietigd.
En waarom vind je dat je dat hier in het feedbacktopic moet melden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:
Jaaaa! mijn eerste naamtopic!! wooot
Nee, dat doen we achter de schermen, da's overzichtelijker.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:26 schreef Tha-CheF het volgende:
Valt nog wat te rellen hier?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat doen we achter de schermen, da's overzichtelijker.
lekker dan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef Snakey het volgende:
Zoiets.
En dat hij zijn bek moet houden omdat brechtje erg goed schijnt te zijn in bier halen, hoorde ik laatst
Dan moet je dat in de TT zetten lijkt me.quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:58 schreef Dirkh het volgende:
Het was een kuttopic dude... of had je verwacht dat het een leuk ONZ topic zou zijn?
Nu zijn we klaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al [afbeelding]
Wat nu? [afbeelding]
Dat stond in de TT. Donn-¤, zo heet iequote:Op woensdag 12 september 2007 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet je dat in de TT zetten lijkt me.
Ik heb alleen die ¤ tekens aan het einde weg gehaald, dat verneukte de boel nogal
een schrikkeljaar heeft toch 366 dagenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:57 schreef remlof het volgende:
Ondertussen ben je nog wel 365 dagen* 25
*ja, 365 dagen, want 2008 is een schrikkeljaar
Ja, maar ze was gister jarigquote:Op donderdag 13 september 2007 00:53 schreef Gambrono het volgende:
[..]
een schrikkeljaar heeft toch 366 dagen![]()
De ¤ wil ie niet plaatsen.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat stond in de TT. Donn-¤, zo heet ie
De tt was Donn-¤ - $$$$$$$$$$$
Zo ken ik je niet, begin je te luisteren naar al die huilies?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe mijn best Paramnesia, ik doe mijn best om saai te worden.
Noem jij de FA's hier in het openbaar huilies?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet, begin je te luisteren naar al die huilies?
ik dacht dat je alleen maar klachten kreeg van newbiesquote:Op donderdag 13 september 2007 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Noem jij de FA's hier in het openbaar huilies?
Ik heb geen namen genoemd.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik dacht dat je alleen maar klachten kreeg van newbies![]()
heeft NJ foei gezegd?
Nee, als je wil proberen mod te worden moet je gewoon mailen voor maandag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef Sala-adin het volgende:
Hallo allen modjes.
Zou ik eff lekker mogen inlikken?
Ik had al een hele tijd terug een mail gestuurdquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als je wil proberen mod te worden moet je gewoon mailen voor maandag.
en ik noemde de FA's geen huiliesquote:
Welke vacature?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:51 schreef remlof het volgende:
Ga ergens anders slowchatten over die vacature.
Oh god.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees terug of kijk in MED, Hollandiagebruiker.
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:50 schreef jogy het volgende:
Ik stuur deze even naar de kelder waar deze topic hoort net als goede wijn.
TT gefixt, en PI ook, maar de PI die je in een topiclijst ziet kan niet meer veranderd worden, is een Replique bug geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2007 03:29 schreef Maki-maki. het volgende:
Kan een vriendelijke mod een PI toewijzen en de fout (is=in) uit de TT willen halen (en als het mogelijk is, nog een punt achter de TT plaatsen)?
[AA SC] :'). #XX Ramadan, kutreeksen en exen in nurseoutfits
Kusje.
Goede service vanuit het buitenland.quote:Op zondag 16 september 2007 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
TT gefixt, en PI ook, maar de PI die je in een topiclijst ziet kan niet meer veranderd worden, is een Replique bug geloof ik.
Zo zijn wijquote:Op zondag 16 september 2007 03:55 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Goede service vanuit het buitenland.
Sorryquote:
De search.quote:Op maandag 17 september 2007 16:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om eerst even te zoeken
Dat is de lite search, die doet het erg goed als je alleen maar in TT's wil zoeken. En dat is meestal voldoende om te checken of een topic over een bepaald onderwerp al bestaatquote:
De NSB is al 62 jaar een verboden politieke partij, gelukkig.quote:Op maandag 17 september 2007 18:20 schreef Sala-adin het volgende:
Nou wie is de nieuwe NSB'er?
Je weet wat ik bedoel dus vertel wie is het?quote:Op maandag 17 september 2007 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De NSB is al 62 jaar een verboden politieke partij, gelukkig.
Dat zal in de loop van deze week wel bekend gemaakt worden denk ik. Officieel is er nog niets beslist.quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel dus vertel wie is het?
Oow ik dacht dat het maandag bekend gemaakt zou worden.quote:Op maandag 17 september 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal in de loop van deze week wel bekend gemaakt worden denk ik. Officieel is er nog niets beslist.
Nee, tot maandag kon er gesolliciteerd worden. Dat stond er in die MED en niets anders.quote:Op maandag 17 september 2007 18:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat het maandag bekend gemaakt zou worden.
ik ben benieuwd.quote:Op maandag 17 september 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal in de loop van deze week wel bekend gemaakt worden denk ik. Officieel is er nog niets beslist.
Het originele bericht wat niet geedit was: "quote:
Ja, en? Vind je dat dat het slotje onterecht maakt?quote:Op maandag 17 september 2007 21:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het originele bericht wat niet geedit was: "".
Even voor de duidelijkheid.
Nee.quote:Op maandag 17 september 2007 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en? Vind je dat dat het slotje onterecht maakt?
Ja maar topics die je 's nachts opent worden verbaggerd door lieden zoals jij. Niet de tijd dus om een welkomsttopic te openen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 02:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Dacht er pas later aan , fok is 24 h open meneertje
Lollllquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb hem even gestickied onderaan
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja sorry, ik zal binnenkort wel een nieuwe vrolijkere foto maken
Mij.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag. Zeg het eens, wat hebben we gemist?
Kijk hier eens: ONZ-Banners, uitleg.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:00 schreef The_Langolier het volgende:
Al 3 en een halve maand geen TTT's. Waar moet ik nu de goede topics van de afgelopen tijd vinden?
tips?
Omdat jij je spam gewoon copy/paste en denkt dat je daarmee een leuk topic hebt?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:50 schreef Apekoek het volgende:
ontzettend goede afsluitende grap van jou remlof, echt van de bovenste plank, maar waarom wordt mijn topic gelijk gesloten? Verstandelijke gehandicapten (op msn)met hun kettingmailtjes
Uhu! 01001000 01100101 01110100 00100000 01110111 01100001 01110011 00100000 01100111 01100101 01110111 01101111 01101111 01101110 00100000 01110100 01101111 01100110 00100001 00100000 00111011 00101000quote:
Dat ookquote:Op donderdag 20 september 2007 15:30 schreef Misstique het volgende:
Had dan op zn mínst 01110011 01101100 01101111 01110100 01101010 01100101 00100001 gepost.
Ja goh wat orgineel, een post-hier-teksten-die-je-door-een-of-andere-vertaler-hebt-gehaald topic hebben we nog nooit gehad.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
remlof, waarom is het binaire topic dicht? We hadden enorme lol daar. Zelfs je mede-moderator Misstique.
Misschien moet je een binaire vertaler even door het topic laten gaan
Wel? Ik kende het helemaal nietquote:Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja goh wat orgineel, een post-hier-teksten-die-je-door-een-of-andere-vertaler-hebt-gehaald topic hebben we nog nooit gehad.
Gelukkig zijn alle andere topics wél origineelquote:Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja goh wat orgineel, een post-hier-teksten-die-je-door-een-of-andere-vertaler-hebt-gehaald topic hebben we nog nooit gehad.
Ja en dan staat aan het einde van de middag heel ONZ vol met vertalertopics, want "jullie mochten het ook". Het is wel goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle andere topics wél origineel
Laat ons ook een keertje spelen, dat jij het niet leuk vindt is prima, maar wij vonden het wel lollig.
"Stel hier vragen aan iemand die denkt dat het na 1 topic ophoudt"quote:Op donderdag 20 september 2007 15:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet niet hoor, maar meestal houdt dat na 1 topic gewoon op lijkt me.
Geen idee, dat was niet in ONZ, vraag maar aan Yvonne ofzo.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom duurde het zolang voordat brechtje nav dit topic Waarom een ban op tubgirl? werd gebanned? De ban staat pas twee uur later. Gevalletje dochter van de baas?
Dan nog, kun je na 1 topic zeggen dat het wel weer genoeg is geweest en vervolg topics sluitenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
"Stel hier vragen aan iemand die denkt dat het na 1 topic ophoudt"
Nee, misschien niet binair maar wel hexadecimaal, octaal, fries, west-catalonisch of ork. Het blijft een pot nat, gooi een tekst door een vertaler en post het. Voor mij is het gewoon verkapte bagger en dit soort topics zijn voor zover ik weet altijd al meteen op slot gegooid. En terecht.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan nog, kun je na 1 topic zeggen dat het wel weer genoeg is geweest en vervolg topics sluiten
Het laatste binaire topic stamt trouwens uit 2005. het is niet dat het bijzonder vaak voorkomt ofzo. Redelijke originaliteit, gezien het aantal binaire topics (5 ofzo) in de geschiedenis van ONZ.
Gekker nog, ik denk dat ik er in de loop der jaren een stuk of 4 - 5 heb gedelete omdat het totaal uit de klauwen liep.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, misschien niet binair maar wel hexadecimaal, octaal, fries, west-catalonisch of ork. Het blijft een pot nat, gooi een tekst door een vertaler en post het. Voor mij is het gewoon verkapte bagger en dit soort topics zijn voor zover ik weet altijd al meteen op slot gegooid. En terecht.
Jij weet toch alles?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, dat was niet in ONZ, vraag maar aan Yvonne ofzo.
Verwijderd.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb overigens net weer een tubgirl gespot en ik zeg lekker niet waar![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Je beste post eruit staat nog in je notes
Voor jou maken ze wel een uitzondering.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kwaliteitsusers horen niet gebanned te worden![]()
Of kunnen we dat anders tenminste oefenen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:06 schreef Paramnesia het volgende:
Is Dirkh dood?
Vakantie he? Dan zuipen en lantefanteren ze alleen maar, getverdrie!quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Veel TTT's worden er potdomme ook niet meer gepost hè.
Been there, done that. En dat pimpen met m'n pussy doe ik al in [Centraal] Katten met foto's deel 46quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
remlof, maak dan eens goddomme je eigen TTT
of ga pimpen met die gangsterkat van je
Tis een schatjequote:Op zaterdag 22 september 2007 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Been there, done that. En dat pimpen met m'n pussy doe ik al in [Centraal] Katten met foto's deel 46
Nee. Ik opende alleen de laatstequote:Op zaterdag 22 september 2007 18:58 schreef Snakey het volgende:
Ow, je spamt hier vrolijk verder?
Gelijk heb jequote:Daarbij totaal geen leuk topic, slotteke dusch.![]()
Ja maar, ja maarquote:Op zondag 23 september 2007 03:48 schreef remlof het volgende:
Het topicst was al stukst, dan moet je het gewoon laten wegrotten![]()
![]()
hoe smaakte het bier deze avond?quote:Op zondag 23 september 2007 03:48 schreef remlof het volgende:
Het topicst was al stukst, dan moet je het gewoon laten wegrotten![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 24 september 2007 01:15 schreef fraubitch het volgende:
hoi, gooi het geweldige topic van paultjuh weer open wil je![]()
Ik ben weldegelijk jarigquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:38 schreef Dirkh het volgende:
Niet
Waarom zou ik in godsnaam dat willen spammen? Welk belang zou ik daarbij hebben? Ik vond de inhoud van de ketting mail aller grappigst en wou de rest mee laten lezen en meningen delen over dit soort mails. Ik bedoel die kerel van de ketting mail doet als of hij een advocaat is terwijl de inhoudt echt zo amateuristisch is als de pest. Daar zat toch wel enig Ha-ha gehalte in, maar goed. Niet dat het persee het aller leukst is, maar dat hoeft ook niet op fok. Dan kun je gelijk 80% van de topics wel sluiten. Kortom jou reden is niet gegrond maar puur uit je eigen perspectief beoordeeld en dat vind ik gewoon niet zo fijn, jij telt immers niet voor een geheel representatief publiek wat hier op fok reageerd.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat jij je spam gewoon copy/paste en denkt dat je daarmee een leuk topic hebt?
Ik oordeel inderdaad uit mijn eigen perspectief, maar vergeet niet dat ik mede op dat perspectief ben uitgekozen om op ONZ te modden en het kaf van het koren te scheiden. En helaas voor jou vond ik jouw topic onder "kaf" vallen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef Apekoek het volgende:
Kortom jou reden is niet gegrond maar puur uit je eigen perspectief beoordeeld en dat vind ik gewoon niet zo fijn, jij telt immers niet voor een geheel representatief publiek wat hier op fok reageerd.
Dat ook ja, naast jouw met een wquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:32 schreef Snakey het volgende:
Het is reageert, met een t.
Stel je even aan, ik ben niet perfect, en jij ook niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:32 schreef Snakey het volgende:
Het is reageert, met een t.
Goede grap dat met die letters enzo, nog niet eerder gezien. Misschien moet je stand up comedy overwegen te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:36 schreef Snakey het volgende:
Ic vont hed trauwens ook bacher, dat topik.![]()
Nu doe je alsof je boven iedereen uit steekt. Je bent ook maar een gewoon mens, en ook jij hebt je eigen mening die verschilt van de anderen. Dan kan je nog wel geselecteerd zijn, maar zo veel betekend dat ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik oordeel inderdaad uit mijn eigen perspectief, maar vergeet niet dat ik mede op dat perspectief ben uitgekozen om op ONZ te modden en het kaf van het koren te scheiden. En helaas voor jou vond ik jouw topic onder "kaf" vallen.
Nee, ik zei alleen maar dat ik wel aardig aanvoel welke topics de moeite waard zijn en welke niet. En ik kwam al meteen tot de conclusie waartoe jij kennelijk nu pas komt:quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nu doe je alsof je boven iedereen uit steekt. Je bent ook maar een gewoon mens, en ook jij hebt je eigen mening die verschilt van de anderen. Dan kan je nog wel geselecteerd zijn, maar zo veel betekend dat ook weer niet.
quote:Maar even los van alles, inderdaad mijn topic was ook kut.
Taal purist of leraar Nederlands? Het schijnt (wetenschappelijk bewezen) zo te zijn dat als je je hersen capaciteit voor het een gebruikt, in dit geval goed zijn in Nederlands, dat je in het andere vaak niet uitblinkt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:09 schreef Snakey het volgende:
Betekent is met een t.![]()
Apekoek.![]()
Lang niet gezien trouwens.![]()
Het is sowieso niet netjes om PM's openbaar te maken. Net als MSN logs. Het zijn prive conversaties tussen mensen en hebben dan ook verder niets met FOK! te maken. Niet posten dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:51 schreef Nielsch het volgende:
Het openbaar maken van puur beledigende PM's, is dat strafbaar?
Yep. Als je echt last hebt van iemand kun je beter even met de FA's overleggen. forum@fok.nlquote:Op woensdag 26 september 2007 11:51 schreef Nielsch het volgende:
Het openbaar maken van puur beledigende PM's, is dat strafbaar?
Graag gedaan.quote:
Een strip 'bespreking' is niet zo leuk voor ONZ. Probeer het eens in GC.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef Jekoos het volgende:
Wat vinden jullie van het Nozzman album #1
schop hem even dan?
is het wel veilig buiten de ONZ wereld?
schopje graag
Zal ik dat dan doen als ik hem daadwerkelijk binnen heb?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een strip 'bespreking' is niet zo leuk voor ONZ. Probeer het eens in GC.![]()
Gelijk ban voor Jekoos? 4x doodverwensenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:34 schreef Jekoos het volgende:
Sex op school
mag ik hier een slotje op?
Is al.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:34 schreef Jekoos het volgende:
Sex op school
mag ik hier een slotje op?
Het viel nauwelijks op tussen de bagger. En het was ook meer bagger dan een serieuze doodsverwensing.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gelijk ban voor Jekoos? 4x doodverwensenin zijn eigen topic nog wel!
Ja, ja, intelligentie op niveau. Het is geen zandbak, ga lekker stoeien met je pocketrocket in de wc.quote:
Grafmodquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:06 schreef Dirkh het volgende:
Topic gaat dicht en wel om de volgende reden:
[..]
Daar werken wij niet aan mee. Open ook geen nieuw topic, de intentie is duidelijk van dit zogenaamde grapje.
Dat was ook héélemaal niet sarcastisch hehquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:06 schreef Dirkh het volgende:
Topic gaat dicht en wel om de volgende reden:
[..]
Daar werken wij niet aan mee. Open ook geen nieuw topic, de intentie is duidelijk van dit zogenaamde grapje.
Zie je PM met uitleg.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat was ook héélemaal niet sarcastisch heh
Dat is voldoende voor ons om er niet aan mee te werken of er een platform voor te bieden. Je krijgt behoorlijk de ruimte in ONZ, maar dreigen met geweld, ook al is het sarcastisch bedoeld, werken we niet aan mee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Is wel ter sprake gekomen, maar niet serieus bedoeld.
Ksst!quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:48 schreef mcDavid het volgende:
We gaan wel verder in MLN. Daar komt toch geen hond.
Nu kunnen we ons er in ieder geval op beroepen dat we het niet aangemoedigd hebben. Maar misschien moeten we dit soort topics in het vervolg nog eerder sluiten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Maar wat ik dan niet begrijpdan is het kwaad al geschied.
Mocht er op een of andere reden toch geweld plaatsvinden (wat niet de bedoeling is), dan kan hij achteraf altijd nog op de 2 voorgaande topic terugvallen.
Jij zat anders ook vrolijk te posten in deel 2quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:57 schreef remlof het volgende:
Nu kunnen we ons er in ieder geval op beroepen dat we het niet aangemoedigd hebben. Maar misschien moeten we dit soort topics in het vervolg nog eerder sluiten.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:44 schreef Maisnon het volgende:
KPD of B&H, eventueel creatief met vaseline van de AH of C&A.
lijkt me verdiende loon als je als pedo zijnde je info neerplempt op diverse sitesquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:00 schreef Dirkh het volgende:
Totdat ze jouw gegevens even op het forum plempen en beloven je harses in te verbouwen. Lefgozertje
Och arme, ga er dan lekker heen en doe stoer. Maar laat FOK! er buiten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
lijkt me verdiende loon als je als pedo zijnde je info neerplempt op diverse sites
FOK leent zich wel als platform voor diverse porno avonturen en mensen die anderen graag belachelijk maken (MMarsu, Anthony_Zeus, Answa)quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Och arme, ga er dan lekker heen en doe stoer. Maar laat FOK! er buiten.
omdat die mensen er zelfs mee te koop gaan staan, zelf hun escapades posten, me foto's en al, tsja, dan vraag je er ook omquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FOK leent zich wel als platform voor diverse porno avonturen en mensen die anderen graag belachelijk maken (MMarsu, Anthony_Zeus, Answa)
Jankerd...
De 'vriendelijke masseur' heeft zn NAW gegevens op meerdere, openbaar, toegankelijk fora gepost, niet op FOK direct, maar een ieder kan met wat gegoogle aan die gegevens komen. Het 'grootste forum' van Nederlan greep ook niet in toen bv. Anthony_Zeus zn gegevens over shockblogs als Geenstijl etc. werden gesmeten, waaronder wie hij was, waar hij werkte, wie zij was, etc.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat die mensen er zelfs mee te koop gaan staan, zelf hun escapades posten, me foto's en al, tsja, dan vraag je er ook om
ik weet niet de precieze redenen waarom onze grote vriend Dirkh de topics tot een halt heeft geroepen, maar je weet niet waartoe die man in staat is, en ook niet waar de fok!kers toe in staat zijn, je weet niet wat er kan gebeurenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De 'vriendelijke masseur' heeft zn NAW gegevens op meerdere, openbaar, toegankelijk fora gepost, niet op FOK direct, maar een ieder kan met wat gegoogle aan die gegevens komen. Het 'grootste forum' van Nederlan greep ook niet in toen bv. Anthony_Zeus zn gegevens over shockblogs als Geenstijl etc. werden gesmeten, waaronder wie hij was, waar hij werkte, wie zij was, etc.
Dus waarom nu wel dusdanig de 'vriendelijke masseur' in bescherming nemen.
Begrijp me goed, ik vind het erg goed dat de mods zn NAW gegevens deleten hier, dat soort dingen moeten mensen zelf maar zoeken als ze daar behoefte aan hebben. Het is niet de bedoeling dat s'nachts een of andere dronken tor zo iemand gaat opbellen.
Maar om nu alle topics te sluiten wat over een meeting gaat, waar 1 mongool post dat hij hem wel een paar tikkies zou willen geven, en het voor de rest vooral gaat om een lollige confrontatie waar de nodige voorzorgsmaatregelen worden getroffen en geweld niet eens ter sprake komt, gaat mij toch wat ver.
Nee dokter peter zette ook écht niet zelf 26 advertenties op internetquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat die mensen er zelfs mee te koop gaan staan, zelf hun escapades posten, me foto's en al, tsja, dan vraag je er ook om
in mijn mening is dat heel wat anders dan met die'' vriendelijke masseur''
hij adverteert er niet mee op fok!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee dokter peter zette ook écht niet zelf 26 advertenties op internet
Hmm kan gebeuren, zie dan niet in waarom de topics over MMarsu die een internetdate dacht te hebben met een chick, en opgewacht werd door een paar andere meiden (en wellicht gasten) die mooie plaatjes van m schoten terwijl hij alleen stond te wachten op het station en alle links naar een topic waar iedereen elkaar zwaar aan het uit schelden was en voor rotte vis uitmaakte, wel op FOK! welkom zijn...quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik weet niet de precieze redenen waarom onze grote vriend Dirkh de topics tot een halt heeft geroepen, maar je weet niet waartoe die man in staat is, en ook niet waar de fok!kers toe in staat zijn, je weet niet wat er kan gebeuren
de een geeft een tik aan de man, de man mept terug, de andere beginnen zich te bemoeien, omdat een van de fok!kers is begonnen met aggresiviteit, is die persoon in kwestie technisch gezien strafbaar, en kan de man aangifte doen.
dit is ongelovelijk mierenneukeeukerig, maar zo denk ik erover
ik ben nog maar een newbie, de lijn van wat wel en niet moch toendietijd zal wel anders gelegen hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm kan gebeuren, zie dan niet in waarom de topics over MMarsu die een internetdate dacht te hebben met een chick, en opgewacht werd door een paar andere meiden (en wellicht gasten) die mooie plaatjes van m schoten terwijl hij alleen stond te wachten op het station en alle links naar een topic waar iedereen elkaar zwaar aan het uit schelden was en voor rotte vis uitmaakte, wel op FOK! welkom zijn...
Bagger.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo..... en nu is het eerst even tijd voor een waarom is dit kwaliteitstopic dicht?![]()
Ik heb belangrijke bagger gemist!.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, maar niet gewenst buiten KPD.
Heb je weer eens gedronken Snakey, je begint loslippig te worden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Rot op met je persoonlijke zooi.![]()
Zeur niet, dit is nog steeds FB.quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je weer eens gedronken Snakey, je begint loslippig te worden.
en er worden duidelijke argumenten gegeven waarom dat BS is, en goeie vergelijkingen gemaakt met andere gevallen waar ongeveer hetzelfde speelde, en die topics echter wel openbleven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:39 schreef remlof het volgende:
Hallo, het is geen slowchat hier. Er is duidelijk uitgelegd waarom dat topic dicht is. Lees maar terug.
Kom je nog met wat nieuws, of draai je gewoon iedere keer hetzelfde plaatje?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
en er worden duidelijke argumenten gegeven waarom dat BS is, en goeie vergelijkingen gemaakt met andere gevallen waar ongeveer hetzelfde speelde, en die topics echter wel openbleven.
Maar goed, als we dan als mod niks meer te melden hebben gaan we maar snel roepen dat er niet geklaagd (of noem het slowchat als meerdere mensen er over komen klagen) mag worden in FB?![]()
drink es wat minder dan 3 kratten, als je terugleest zeg ik duidelijk dat ik BEGRIJP (B. E. G. R. I. J. P.) dat jullie NAW gegevens verwijderen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom je nog met wat nieuws, of draai je gewoon iedere keer hetzelfde plaatje?
Topic werd gesloten omdat er gedreigd werd met fysiek geweld wanneer ze die gast zouden ontmoeten (en voor de ontmoeting waren concrete plannen)
Hoeveel meer uitleg heb je nodig om het te kunnen begrijpen?
Ik heb het helemaal nergens over NAW gegevens. Het gaat mij, of liever gezegd ons, om de combinatie van werkelijk ontmoeten en het "dreigen" om die gast een draai om de oren te geven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
drink es wat minder dan 3 kratten, als je terugleest zeg ik duidelijk dat ik BEGRIJP (B. E. G. R. I. J. P.) dat jullie NAW gegevens verwijderen.
Als je dan verder leest vraag ik alleen om een korte uitleg waarom andere topics waarin het risico bestond dat het IRL uit de klauwen ging lopen, wél open bleven.
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:44 schreef Blight het volgende:
Iets over appelspersoonlijke willekeur en perenrechtlijnigheid.
Duidelijk gevalletje van "the eye of the beholder".quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef Blight het volgende:
Sure. Want die topics hebben echt exact een zelfde soort insteek.
Nouja vooruit, ik gooi hem nog wel even open omdat er geen ander nachtbagger topic is. Het gaat gewoon nergens meer naartoe, en ik ben half ziek aan het wordenquote:Op zondag 30 september 2007 01:29 schreef tong80 het volgende:
Heb je het Dirkh-slotjes virus Maisnon
Wat is een Spleenheup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |