Die XX staat er expres. Serene TT.quote:Op zondag 16 september 2007 01:23 schreef MASD het volgende:
fout in TT
goeie TTquote:Op zondag 16 september 2007 01:23 schreef Maki-maki. het volgende:
Maar goed, krioro, geen grotere versie dus?
het is dat ik niet van grote tieten hou, maar verder welquote:Op zondag 16 september 2007 01:24 schreef MASD het volgende:
nog een keer dan maarwel klikken hè?
[afbeelding]
Ik heb er net een foto van gezien, wolla!quote:Op zondag 16 september 2007 01:25 schreef MASD het volgende:
exen is nurseoutfits klopt imo niet
Gewoon de orignele foto,quote:Op zondag 16 september 2007 01:25 schreef krioro het volgende:
[..]
goeie TT![]()
ik wil hem best groter maken hoor, alleen lukt dat dan weer niet met die resizer en ik weet niet hoe wel.![]()
![]()
dat bedoelde ik.. zo heb ik hem op mijn telefoon gekregen.. meer kan ik er niet van maken, sorry.quote:
masd however kan het wel.quote:Op zondag 16 september 2007 01:33 schreef MASD het volgende:
dit is het beste dat ik ervan kon maken
[afbeelding]
Niet slecht,quote:Op zondag 16 september 2007 01:33 schreef MASD het volgende:
dit is het beste dat ik ervan kon maken
[afbeelding]
Welke telefoonquote:Op zondag 16 september 2007 01:36 schreef krioro het volgende:
[..]
dat bedoelde ik.. zo heb ik hem op mijn telefoon gekregen.. meer kan ik er niet van maken, sorry.![]()
ja nou eigenlijk online want internationaal doet dat mmsen allemaal moeilijk. dus krijg je dan zo'n sms met code om online op te halen en zo. in baggerkwaliteit. ze zal haar telefoon ook wel verkeerd hebben ingesteld, de domme hoer.quote:
Domme hoer V.2.0 BETAquote:Op zondag 16 september 2007 01:41 schreef krioro het volgende:
[..]
ja nou eigenlijk online want internationaal doet dat mmsen allemaal moeilijk. dus krijg je dan zo'n sms met code om online op te halen en zo. in baggerkwaliteit. ze zal haar telefoon ook wel verkeerd hebben ingesteld, de domme hoer.![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 01:24 schreef MASD het volgende:
nog een keer dan maarwel klikken hè?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |