Ik ben pot geworden weet je nogquote:Op donderdag 27 september 2007 15:01 schreef Paramnesia het volgende:
Wat bang dat we je allemaal gaan versieren ofzo.![]()
Neem een hoer meequote:Op donderdag 27 september 2007 15:02 schreef Jekoos het volgende:
Heb ik nu een probleem op de groningenmeet?
kan ie niet betalen van zijn zakgeldquote:Op donderdag 27 september 2007 15:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neem een hoer meedan niet.
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Grafwat is die Jekoos een irritant tyfusventje zeg
![]()
hij is bovendien ook zo jongquote:Op donderdag 27 september 2007 15:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Grafwat is die Jekoos een irritant tyfusventje zeg
![]()
Doodsverwensing!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef Jekoos het volgende:
Ik ken jullie 2 helemaal niet. In de tijd dat ik hier heel actief was hebk jullie nooit gezien. Iedereen mag me, iedereen kent me. MAar ik ken jullie niet. Zijn jullien nieuw in ONZ?
Kankernieuwelingen, sterf maar
Is het al vrijdag?quote:
Nog maar 7 uur en 42 minutenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:17 schreef SicSicSics het volgende:
Is het al vrijdag?
1: kijk maar wanneer geregistreerd.. en als je piepeloi niet kent kom je niet genoeg in ONZ...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef Jekoos het volgende:
Ik ken jullie 2 helemaal niet. In de tijd dat ik hier heel actief was hebk jullie nooit gezien(1). Iedereen mag me(2), iedereen kent me(3). MAar ik ken jullie niet. Zijn jullien nieuw in ONZ?(4)
Kankernieuwelingen, sterf maar(5)
Zolangnog!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nog maar 7 uur en 42 minuten![]()
Nee, dat was wijze raadquote:Op donderdag 27 september 2007 15:19 schreef Jekoos het volgende:
In mijn fobo was geen doodsverwensing zeker, dat scheelt!
Ja dattequote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
1: kijk maar wanneer geregistreerd.. en als je piepeloi niet kent kom je niet genoeg in ONZ...![]()
2:(kan alleen geen meisje vinden die je ontmaagd)
3:(waarschijnlijk de reden waarom je nog maagd bent)
4: zie puntje 1![]()
5: [afbeelding] doodsverwensing![]()
helaas wederom fout gegokt mijn kindquote:Op donderdag 27 september 2007 15:26 schreef Jekoos het volgende:
[..]
ouderwets. dan heb je vast je icoon veranderd in de tijd dat ik hier niet was![]()
nee joh, lekker baggertopic dit.quote:
Ga eens knocken on heavens door.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef Jekoos het volgende:
Ik ken jullie 2 helemaal niet. In de tijd dat ik hier heel actief was hebk jullie nooit gezien. Iedereen mag me, iedereen kent me. MAar ik ken jullie niet. Zijn jullien nieuw in ONZ?
Kankernieuwelingen, sterf maar
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:40 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ga eens knocken on heavens door.
Ik ben down met je syndroom, vinger omhoog.
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:41 schreef Paramnesia het volgende:
dus..................
je bent nog maagd?
Nou ja BaajGuardian ook. Dus dan heb je wel de ONZ-vibe te pakken.
vol moet ie inieder gevalquote:Op donderdag 27 september 2007 15:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is gewoon een grafkind. Maar dit topic moet wel vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |