origineelquote:Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef Jekoos het volgende:
Hier een hoer als deze moeten we op school dan hebben:
[afbeelding]
Ze verkopen hier ook broodjes hamburger enzoquote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb net even de OP gelezen en ik ben tegen. Hoeren die zoveel kosten als je lunchgeld. Dat kan nooit wat soeps zijn.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waarom zou je een gigolo willen als je maar in een cafe hoeft te lopen en "wie wil er nueqen" hoeft te roepen![]()
Dat maakt het dan helmaal goedquote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ze verkopen hier ook broodjes hamburger enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
te hoog voor jou gegrepen mannetjequote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef Jekoos het volgende:
Oh wacht ik ben nu in de war met breezers
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef Paramnesia het volgende:
Dat maakt het dan helemaal goed
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kijk eens in het vriendelijke masseur topic, die gozert is 1,90![]()
kut nu ben ik een noob?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
te hoog voor jou gegrepen mannetje![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat maakt het dan helmaal goed
ja heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jekoos wil vast wel een keer anaal-gemasseerd worden door die gastquote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoi!![]()
![]()
Kijk eens in het vriendelijke masseur topic, die gozert is 1,90
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jekoos wil vast wel een keer anaal-gemasseerd worden door die gast![]()
Tof! Dan kan hij zaterdag ook meequote:Op donderdag 27 september 2007 14:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
jekoos wil vast wel een keer anaal-gemasseerd worden door die gast![]()
van goeie gay_pr0n krijgt hij geen genoegquote:Op donderdag 27 september 2007 14:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tof! Dan kan hij zaterdag ook mee, filmen wij het wel.
spermasokkenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
dit topic begint te ruiken naar leren schooltassen en stinkende spermasokken.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoi!![]()
![]()
Kijk eens in het vriendelijke masseur topic, die gozert is 1,90
handoekje!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
dit topic begint te ruiken naar leren schooltassen en stinkende spermasokken.
Nee, als ik dan toch een plastic dame heb wil ik wel een stille!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zolang het maar een gat heeft toch?
Nee, een RealDoll in een doosje, persoonlijk vind ik dit best een harde grap. Ik verkies dan ook de optie om hier geen verdere grappen over te maken. En als helemaal niet in de trend van: "Nee, te mager!" Want dat zou ik bijzonder kwetsend vinden.quote:[..]
Een jood tijdens een neonazistische oorlog?
Ja, eigenlijk wel!quote:[..]
Zolang het maar een gat heeft toch?![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef Paramnesia het volgende:
Ik ook![]()
![]()
![]()
ow ja ik loop mank aan een voet dus daar heb je niks aan
Maar 5 tegen 1 is altijd pwnage.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]kom ik met me 1,65.
We hebben er trouwens (als ik mezelf meereken) 8.
Bravebart heeft zichzelf ook op het lijstje gezet.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:59 schreef Paramnesia het volgende:
Elixabete kijkt even of ze dan geen afspraak heeft. Anders gaat ze misschien ook mee. Dan hebben we 2 vrouwmenschen.![]()
Wat bang dat we je allemaal gaan versieren ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |