taalhoerenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed taalgebruik. Daar zijn inderdaad wel wat hoeren voor nodig om dat te verbeteren.
is dat het nieuwe album van Tavares?!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef Jekoos het volgende:
ze moeten er natuurlijk wel redelijk uitzien, want anders krijg je tavarelen als erectie problemen.
Puberquote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef Jekoos het volgende:
ik vind dat leerlingen als afleiding per dag meerdere malen seks moet hebben om relaxt en rustgevend op school aan het werk te kunnen.
zo blijft de motivatie en de wil om naar school te gaan hoog, en raken ze eerder geinspireerd door ervaring. zo blijven ze ook sociaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
ik vind dat er prostituées moeten kome en dat je van je lunch geld kan betalen.
ze moeten er natuurlijk wel redelijk uitzien, want anders krijg je ta[b]fe]/b]relen als erectieproblemen.
Al met al moeten de lelijke leraren verdwijnen en mogen de meiden in strakke lederen pakjes en/of tijgerstringetjes wel tevoorschijn komen.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als jullie nou met mekaar gaan batsen, kan hier een slotje op![]()
Zie bovenstaande postquote:Op donderdag 27 september 2007 14:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is het geen hunk dan?
[afbeelding]
te oudquote:Op donderdag 27 september 2007 14:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Tevens ben ik te oud, ervaren en hooggegrepen voor Jekoos. Dus dat zit er helaas niet in.
Hij is jonger dan mij, conclusie: ik ben te oudquote:
en die hunk langs jou op de foto niet?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hij is jonger dan mij, conclusie: ik ben te oud![]()
Had natuurlijk ook kunnen zeggen hij is te jong. Maar ik koos voor het eerste
Dat is dan ook een vriend. No more no less.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
en die hunk langs jou op de foto niet?
Het zal vast frustrerend zijn maagd te zijn.quote:je had misschien beter kunnen zeggen dat je een jongen wil die niet zo sexueel gefrustreerd is dan deze jongeman![]()
waarom zou je je eigen vriendin dan naaien als je voor studieredenen een ander kunt nemenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef makkie88 het volgende:
ik vind het idee van sex op school wel een goed idee,
maar ik vind dan wel dat je het ook met andere mag doen dan alleen prostituees (eigen vriendin bijvoorbeeld)
Manquote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waarom zou je je eigen vriendin dan naaien als je voor studieredenen een ander kunt nemen![]()
ik denk niet zo zeer dat hij gefrustreerd is maagd te zijn, maar eerder dat er geen enkel meisjes met hem naar bed wil... daarom beschrijft hij ook meteen de "prosituee" in zijn betoog... zodat hij zelf ook nog aan z'n trekken kan komen!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Het zal vast frustrerend zijn maagd te zijn.
Hij heeft de breez4hs gewoon nog niet uit gevondenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik denk niet zo zeer dat hij gefrustreerd is maagd te zijn, maar eerder dat er geen enkel meisjes met hem naar bed wil... daarom beschrijft hij ook meteen de "prosituee" in zijn betoog... zodat hij zelf ook nog aan z'n trekken kan komen!![]()
daarom had ik het meteen doorgestreept..quote:Op donderdag 27 september 2007 14:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Flikker toch op met je breezer![]()
Zal er een in je aars planten
Ze heeft het over "aars planten" hoor... Dat is redelijk on-topic gezien het feit dat dit topic ook door een aars plantje gemaakt is! Verder, ja...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:23 schreef Jekoos het volgende:
ontopic graag
Braaf!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
daarom had ik het meteen doorgestreept..![]()
Wel van breezers in je aarsch dan?quote:en van planten hou ik niet![]()
Preciesquote:Op donderdag 27 september 2007 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
Ze heeft het over "aars planten" hoor... Dat is redelijk on-topic gezien het feit dat dit topic ook door een aars plantje gemaakt is!
omdat ie zelf niets kan krijgenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze heeft het over "aars planten" hoor... Dat is redelijk on-topic gezien het feit dat dit topic ook door een aars plantje gemaakt is! Verder, ja...
Ik zouw er bijna terrug naar school foor gaan!![]()
Ik snap je redenering alleen niet, waarom hoeren als er zat klasgenootjes/schoolgenootjes rondlopen?
iets in aarsquote:Op donderdag 27 september 2007 14:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wel van breezers in je aarsch dan?
Daarom moet het ook verplicht worden!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
omdat ie zelf niets kan krijgen![]()
Mits wij meisjes de docenten mogen uitkiezenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
Daarom moet het ook verplicht worden!
Een soort... Lichamelijk Opvoeding! Werkt ook goed tegen het leraren tekort!![]()
hier heb je nog meer inspiratiequote:
quote:anale seks: Achteruit inparkeren, achterom, anaal speciaal, rioolwerken, choclabuisker, anaal gaan, chocoprinzen, bruinwerken, de achterdeur nemen, hole-in-one, (op z'n) Grieks, kontenbonken, kontneuken, (op z'n) Turks, relnicht, sluitspiermassage, in de anoes, aarsbatsen, anaalridderen, anaalgeneraal spelen, darmcoureren, darmtoerist, reetracer, strontpompen, strontstoempen, endeldarmtoerisme, de achtertuin aanschoffelen, endeldarmracen, (olie op)boren, van de poepstamperij, pralinestoempen, Lans-a-vot, in de stront roeren, sterrenkunde, van Sterrenburg gaan, sterspelen, strontstukadoren, kusteren, poepboeren, een eugëntje, een mijnramp veroorzaken, sterrenjagen, schoorsteenvegen, poepstampen, op zijn staggies, reetroeien, (via) de artiesten ingang, dubbele poepsteek, aambeienschoffelen, nauw&wauw, backstage gaan.
jullie mogen de docent uit kiezen als jullie geen bh'tjes onder de tshirts aantrekkenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mits wij meisjes de docenten mogen uitkiezen![]()
Dat moet je aan TS vragen, het was niet mijn idee!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mits wij meisjes de docenten mogen uitkiezen![]()
Zodat we als we 30 zijn allemaal hangende thee-zakjes hebben?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
jullie mogen de docent uit kiezen als jullie geen bh'tjes onder de tshirts aantrekken![]()
Nee dank jequote:Op donderdag 27 september 2007 14:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hier heb je nog meer inspiratie
als vrouwen 30 zijn wil toch niemand ze meer... daarom willen vrouwen snel trouwenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zodat we als we 30 zijn allemaal hangende thee-zakjes hebben?Strak plan! [afbeelding]. En we moeten ook nog T-shirts aantrekken?
![]()
Tofquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Paramnesia het volgende:
Seks in de gym-kleedkamer is oke![]()
sorry dat ik het verteld heb sanne
Nah.. ik ga op me 40ste wel op zoek naar een mannetje van 20quote:Op donderdag 27 september 2007 14:37 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als vrouwen 30 zijn wil toch niemand ze meer... daarom willen vrouwen snel trouwen![]()
verkapte-ik-doe-net-alsof-ik-geneuqt-heb-in-de-kleedkamer-postquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Paramnesia het volgende:
Seks in de gym-kleedkamer is oke![]()
sorry dat ik het verteld heb sanne
terwijl die dan een lekker strak meidje van 18 kunnen nemenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nah.. ik ga op me 40ste wel op zoek naar een mannetje van 20![]()
broodje butquote:Op donderdag 27 september 2007 14:37 schreef zoalshetis het volgende:
ga lekker met die puisterige pikkies in het fietsenhok in een kringetje rukken. degene die het laatst klaarkomt moet alles opdrinken.
Plastische Chirurgie weetjequote:Op donderdag 27 september 2007 14:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
terwijl die dan een lekker strak meidje van 18 kunnen nemen![]()
Want dat is gayquote:Op donderdag 27 september 2007 14:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Puber![]()
En waarom geen gigolo's voor de meisjes? Nou?
Nog leuke tijd gehad in discoquote:
Ja leuk, een wandelende én pratende Real Doll...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Plastische Chirurgie weetje![]()
marijke helwegenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Plastische Chirurgie weetje![]()
waarom zou je een gigolo willen als je maar in een cafe hoeft te lopen en "wie wil er nueqen" hoeft te roepenquote:
Zolang het maar een gat heeft toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ja leuk, een wandelende én pratende Real Doll...
Een jood tijdens een neonazistische oorlog?quote:Dan heb ik er liever een die gewoon stilletjes onder mijn bed blijft liggen en er onder vandaan gehaald kan worden als ik der nodig heb!![]()
Zolang het maar een gat heeft toch?quote:Strax heb je zo'n plastic ding wat ook nog een mening heeft! Brrrrr...![]()
origineelquote:Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef Jekoos het volgende:
Hier een hoer als deze moeten we op school dan hebben:
[afbeelding]
Ze verkopen hier ook broodjes hamburger enzoquote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb net even de OP gelezen en ik ben tegen. Hoeren die zoveel kosten als je lunchgeld. Dat kan nooit wat soeps zijn.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waarom zou je een gigolo willen als je maar in een cafe hoeft te lopen en "wie wil er nueqen" hoeft te roepen![]()
Dat maakt het dan helmaal goedquote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ze verkopen hier ook broodjes hamburger enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
te hoog voor jou gegrepen mannetjequote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef Jekoos het volgende:
Oh wacht ik ben nu in de war met breezers
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef Paramnesia het volgende:
Dat maakt het dan helemaal goed
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kijk eens in het vriendelijke masseur topic, die gozert is 1,90![]()
kut nu ben ik een noob?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
te hoog voor jou gegrepen mannetje![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:48 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat maakt het dan helmaal goed
ja heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jekoos wil vast wel een keer anaal-gemasseerd worden door die gastquote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoi!![]()
![]()
Kijk eens in het vriendelijke masseur topic, die gozert is 1,90
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jekoos wil vast wel een keer anaal-gemasseerd worden door die gast![]()
Tof! Dan kan hij zaterdag ook meequote:Op donderdag 27 september 2007 14:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
jekoos wil vast wel een keer anaal-gemasseerd worden door die gast![]()
van goeie gay_pr0n krijgt hij geen genoegquote:Op donderdag 27 september 2007 14:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tof! Dan kan hij zaterdag ook mee, filmen wij het wel.
spermasokkenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
dit topic begint te ruiken naar leren schooltassen en stinkende spermasokken.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoi!![]()
![]()
Kijk eens in het vriendelijke masseur topic, die gozert is 1,90
handoekje!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
dit topic begint te ruiken naar leren schooltassen en stinkende spermasokken.
Nee, als ik dan toch een plastic dame heb wil ik wel een stille!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zolang het maar een gat heeft toch?
Nee, een RealDoll in een doosje, persoonlijk vind ik dit best een harde grap. Ik verkies dan ook de optie om hier geen verdere grappen over te maken. En als helemaal niet in de trend van: "Nee, te mager!" Want dat zou ik bijzonder kwetsend vinden.quote:[..]
Een jood tijdens een neonazistische oorlog?
Ja, eigenlijk wel!quote:[..]
Zolang het maar een gat heeft toch?![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef Paramnesia het volgende:
Ik ook![]()
![]()
![]()
ow ja ik loop mank aan een voet dus daar heb je niks aan
Maar 5 tegen 1 is altijd pwnage.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]kom ik met me 1,65.
We hebben er trouwens (als ik mezelf meereken) 8.
Bravebart heeft zichzelf ook op het lijstje gezet.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:59 schreef Paramnesia het volgende:
Elixabete kijkt even of ze dan geen afspraak heeft. Anders gaat ze misschien ook mee. Dan hebben we 2 vrouwmenschen.![]()
Wat bang dat we je allemaal gaan versieren ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |