taalhoerenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed taalgebruik. Daar zijn inderdaad wel wat hoeren voor nodig om dat te verbeteren.
is dat het nieuwe album van Tavares?!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef Jekoos het volgende:
ze moeten er natuurlijk wel redelijk uitzien, want anders krijg je tavarelen als erectie problemen.
Puberquote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef Jekoos het volgende:
ik vind dat leerlingen als afleiding per dag meerdere malen seks moet hebben om relaxt en rustgevend op school aan het werk te kunnen.
zo blijft de motivatie en de wil om naar school te gaan hoog, en raken ze eerder geinspireerd door ervaring. zo blijven ze ook sociaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
ik vind dat er prostituées moeten kome en dat je van je lunch geld kan betalen.
ze moeten er natuurlijk wel redelijk uitzien, want anders krijg je ta[b]fe]/b]relen als erectieproblemen.
Al met al moeten de lelijke leraren verdwijnen en mogen de meiden in strakke lederen pakjes en/of tijgerstringetjes wel tevoorschijn komen.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als jullie nou met mekaar gaan batsen, kan hier een slotje op![]()
Zie bovenstaande postquote:Op donderdag 27 september 2007 14:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is het geen hunk dan?
[afbeelding]
te oudquote:Op donderdag 27 september 2007 14:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Tevens ben ik te oud, ervaren en hooggegrepen voor Jekoos. Dus dat zit er helaas niet in.
Hij is jonger dan mij, conclusie: ik ben te oudquote:
en die hunk langs jou op de foto niet?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hij is jonger dan mij, conclusie: ik ben te oud![]()
Had natuurlijk ook kunnen zeggen hij is te jong. Maar ik koos voor het eerste
Dat is dan ook een vriend. No more no less.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
en die hunk langs jou op de foto niet?
Het zal vast frustrerend zijn maagd te zijn.quote:je had misschien beter kunnen zeggen dat je een jongen wil die niet zo sexueel gefrustreerd is dan deze jongeman![]()
waarom zou je je eigen vriendin dan naaien als je voor studieredenen een ander kunt nemenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:13 schreef makkie88 het volgende:
ik vind het idee van sex op school wel een goed idee,
maar ik vind dan wel dat je het ook met andere mag doen dan alleen prostituees (eigen vriendin bijvoorbeeld)
Manquote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waarom zou je je eigen vriendin dan naaien als je voor studieredenen een ander kunt nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |