Tofquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Paramnesia het volgende:
Seks in de gym-kleedkamer is oke![]()
sorry dat ik het verteld heb sanne
Nah.. ik ga op me 40ste wel op zoek naar een mannetje van 20quote:Op donderdag 27 september 2007 14:37 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als vrouwen 30 zijn wil toch niemand ze meer... daarom willen vrouwen snel trouwen![]()
verkapte-ik-doe-net-alsof-ik-geneuqt-heb-in-de-kleedkamer-postquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Paramnesia het volgende:
Seks in de gym-kleedkamer is oke![]()
sorry dat ik het verteld heb sanne
terwijl die dan een lekker strak meidje van 18 kunnen nemenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nah.. ik ga op me 40ste wel op zoek naar een mannetje van 20![]()
broodje butquote:Op donderdag 27 september 2007 14:37 schreef zoalshetis het volgende:
ga lekker met die puisterige pikkies in het fietsenhok in een kringetje rukken. degene die het laatst klaarkomt moet alles opdrinken.
Plastische Chirurgie weetjequote:Op donderdag 27 september 2007 14:39 schreef ErwinEHVNL het volgende:
terwijl die dan een lekker strak meidje van 18 kunnen nemen![]()
Want dat is gayquote:Op donderdag 27 september 2007 14:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Puber![]()
En waarom geen gigolo's voor de meisjes? Nou?
Nog leuke tijd gehad in discoquote:
Ja leuk, een wandelende én pratende Real Doll...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Plastische Chirurgie weetje![]()
marijke helwegenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Plastische Chirurgie weetje![]()
waarom zou je een gigolo willen als je maar in een cafe hoeft te lopen en "wie wil er nueqen" hoeft te roepenquote:
Zolang het maar een gat heeft toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ja leuk, een wandelende én pratende Real Doll...
Een jood tijdens een neonazistische oorlog?quote:Dan heb ik er liever een die gewoon stilletjes onder mijn bed blijft liggen en er onder vandaan gehaald kan worden als ik der nodig heb!![]()
Zolang het maar een gat heeft toch?quote:Strax heb je zo'n plastic ding wat ook nog een mening heeft! Brrrrr...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |