Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Wacht, ik verander de hele TT wel even.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
doe even een punt achter de c, ziet ie er netter uit
![]()
Verneuk hem nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wacht, ik verander de hele TT wel even.
Self-annoying is ok.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:46 schreef golfer het volgende:
Ja hoi ik ben Golfer aan het irriteren![]()
Tuurlijk tong, al je topics zijn briljant. En alles is relatief.quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:03 schreef tong80 het volgende:
De favoriete muzikant van hangjongeren. Even zeggen dat ik me in het slotje kan vinden. Al is het een briljant topic. Maar wel even hier posten. Mag niet verloren gaan voor het nageslacht.
Omdat het ergens over gaat.quote:Op maandag 10 september 2007 00:25 schreef Snien het volgende:
WAAROM is dit dan geen bagger? He?
quote:Op zondag 9 september 2007 21:07 schreef remlof het volgende:
Omdat je OP niet aan de kwaliteitseisen voldoet.
Wat doe je?quote:Op maandag 10 september 2007 23:18 schreef remlof het volgende:
Dat kan heul niet, want het WTC is zes jaar geleden al door een neoconservatieve samenzwering vernietigd.
En waarom vind je dat je dat hier in het feedbacktopic moet melden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:28 schreef MouzurX het volgende:
Jaaaa! mijn eerste naamtopic!! wooot
Nee, dat doen we achter de schermen, da's overzichtelijker.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:26 schreef Tha-CheF het volgende:
Valt nog wat te rellen hier?
Duidelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat doen we achter de schermen, da's overzichtelijker.
lekker dan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef Snakey het volgende:
Zoiets.
En dat hij zijn bek moet houden omdat brechtje erg goed schijnt te zijn in bier halen, hoorde ik laatst
Dan moet je dat in de TT zetten lijkt me.quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:58 schreef Dirkh het volgende:
Het was een kuttopic dude... of had je verwacht dat het een leuk ONZ topic zou zijn?
Nu zijn we klaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al [afbeelding]
Wat nu? [afbeelding]
Dat stond in de TT. Donn-¤, zo heet iequote:Op woensdag 12 september 2007 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet je dat in de TT zetten lijkt me.
Ik heb alleen die ¤ tekens aan het einde weg gehaald, dat verneukte de boel nogal
een schrikkeljaar heeft toch 366 dagenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:57 schreef remlof het volgende:
Ondertussen ben je nog wel 365 dagen* 25
*ja, 365 dagen, want 2008 is een schrikkeljaar
Ja, maar ze was gister jarigquote:Op donderdag 13 september 2007 00:53 schreef Gambrono het volgende:
[..]
een schrikkeljaar heeft toch 366 dagen![]()
De ¤ wil ie niet plaatsen.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat stond in de TT. Donn-¤, zo heet ie
De tt was Donn-¤ - $$$$$$$$$$$
Zo ken ik je niet, begin je te luisteren naar al die huilies?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:49 schreef Dirkh het volgende:
Ik doe mijn best Paramnesia, ik doe mijn best om saai te worden.
Noem jij de FA's hier in het openbaar huilies?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet, begin je te luisteren naar al die huilies?
ik dacht dat je alleen maar klachten kreeg van newbiesquote:Op donderdag 13 september 2007 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Noem jij de FA's hier in het openbaar huilies?
Ik heb geen namen genoemd.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik dacht dat je alleen maar klachten kreeg van newbies![]()
heeft NJ foei gezegd?
Nee, als je wil proberen mod te worden moet je gewoon mailen voor maandag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:12 schreef Sala-adin het volgende:
Hallo allen modjes.
Zou ik eff lekker mogen inlikken?
Ik had al een hele tijd terug een mail gestuurdquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, als je wil proberen mod te worden moet je gewoon mailen voor maandag.
en ik noemde de FA's geen huiliesquote:
Welke vacature?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:51 schreef remlof het volgende:
Ga ergens anders slowchatten over die vacature.
Oh god.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees terug of kijk in MED, Hollandiagebruiker.
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:50 schreef jogy het volgende:
Ik stuur deze even naar de kelder waar deze topic hoort net als goede wijn.
TT gefixt, en PI ook, maar de PI die je in een topiclijst ziet kan niet meer veranderd worden, is een Replique bug geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2007 03:29 schreef Maki-maki. het volgende:
Kan een vriendelijke mod een PI toewijzen en de fout (is=in) uit de TT willen halen (en als het mogelijk is, nog een punt achter de TT plaatsen)?
[AA SC] :'). #XX Ramadan, kutreeksen en exen in nurseoutfits
Kusje.
Goede service vanuit het buitenland.quote:Op zondag 16 september 2007 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
TT gefixt, en PI ook, maar de PI die je in een topiclijst ziet kan niet meer veranderd worden, is een Replique bug geloof ik.
Zo zijn wijquote:Op zondag 16 september 2007 03:55 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Goede service vanuit het buitenland.
Sorryquote:
De search.quote:Op maandag 17 september 2007 16:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om eerst even te zoeken
Dat is de lite search, die doet het erg goed als je alleen maar in TT's wil zoeken. En dat is meestal voldoende om te checken of een topic over een bepaald onderwerp al bestaatquote:
De NSB is al 62 jaar een verboden politieke partij, gelukkig.quote:Op maandag 17 september 2007 18:20 schreef Sala-adin het volgende:
Nou wie is de nieuwe NSB'er?
Je weet wat ik bedoel dus vertel wie is het?quote:Op maandag 17 september 2007 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De NSB is al 62 jaar een verboden politieke partij, gelukkig.
Dat zal in de loop van deze week wel bekend gemaakt worden denk ik. Officieel is er nog niets beslist.quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel dus vertel wie is het?
Oow ik dacht dat het maandag bekend gemaakt zou worden.quote:Op maandag 17 september 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal in de loop van deze week wel bekend gemaakt worden denk ik. Officieel is er nog niets beslist.
Nee, tot maandag kon er gesolliciteerd worden. Dat stond er in die MED en niets anders.quote:Op maandag 17 september 2007 18:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat het maandag bekend gemaakt zou worden.
ik ben benieuwd.quote:Op maandag 17 september 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal in de loop van deze week wel bekend gemaakt worden denk ik. Officieel is er nog niets beslist.
Het originele bericht wat niet geedit was: "quote:
Ja, en? Vind je dat dat het slotje onterecht maakt?quote:Op maandag 17 september 2007 21:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het originele bericht wat niet geedit was: "".
Even voor de duidelijkheid.
Nee.quote:Op maandag 17 september 2007 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en? Vind je dat dat het slotje onterecht maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |