Zit je ook in de WW?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:07 schreef El_Rolando het volgende:
Lauwe Schultenbrau
Grolsch en Hertog Jan, i love Brechtjequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:06 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind voornamelijk Grolsch en Hertog jan erg lekker, maar vele zijn het niet met mij eens.![]()
Wat is jouw favoriete bier?![]()
Dan dacht je dat verkeerd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik d8 dat ts nog geen 16 was
je weet dat breezers niet tot de catagorie bier horen he!?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:23 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Grolsch en Hertog Jan, i love Brechtje![]()
Tieft es op.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je weet dat breezers niet tot de catagorie bier horen he!?![]()
quote:
JIJ BENT KATS HOMO JIJquote:
Ik mag alles.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:44 schreef Koploperkopper het volgende:
Mag dat wel van je moeder?
met mate ja!quote:
DIE VAN MIJ STAAN BOVENAANquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:51 schreef Joydesign het volgende:cool topic... met mijn oude account heb ik deze ooit gemaakt:
Bier! allemaal lekker! welke lekkerste?
waar ik dus een poll had.. met dit resultaat:
[afbeelding]
mijn eigen favo's zijn nog altijd hertog jan, jupiler en grolsch!
DIt is gelukkig niet mijn echte naam...quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:44 schreef Koploperkopper het volgende:
Mag dat wel van je moeder?
Over Jupiler?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:52 schreef BossFight het volgende:
Ow en ik heb over je gedroomd
Precies! Over jou dromen doe ik niet, hoewel je wel moest blozen van mijn zwammen.quote:
Klopt dus precies met mijn top 2, ik heb wel smaakquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:51 schreef Joydesign het volgende:cool topic... met mijn oude account heb ik deze ooit gemaakt:
Bier! allemaal lekker! welke lekkerste?
waar ik dus een poll had.. met dit resultaat:
[afbeelding]
mijn eigen favo's zijn nog altijd hertog jan, jupiler en grolsch!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:00 schreef BossFight het volgende:
[..]
Precies! Over jou dromen doe ik niet, hoewel je wel moest blozen van mijn zwammen.
Maar een man moet prioriteiten stellen! Ik heb weekend!
DAG HE!
Drink hem lauw, Schultenbrau!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:07 schreef El_Rolando het volgende:
Lauwe Schultenbrau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |