Zit je ook in de WW?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:07 schreef El_Rolando het volgende:
Lauwe Schultenbrau
Grolsch en Hertog Jan, i love Brechtjequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:06 schreef Brechtje het volgende:
Ik vind voornamelijk Grolsch en Hertog jan erg lekker, maar vele zijn het niet met mij eens.![]()
Wat is jouw favoriete bier?![]()
Dan dacht je dat verkeerd.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik d8 dat ts nog geen 16 was
je weet dat breezers niet tot de catagorie bier horen he!?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:23 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Grolsch en Hertog Jan, i love Brechtje![]()
Tieft es op.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je weet dat breezers niet tot de catagorie bier horen he!?![]()
quote:
JIJ BENT KATS HOMO JIJquote:
Ik mag alles.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:44 schreef Koploperkopper het volgende:
Mag dat wel van je moeder?
met mate ja!quote:
DIE VAN MIJ STAAN BOVENAANquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:51 schreef Joydesign het volgende:cool topic... met mijn oude account heb ik deze ooit gemaakt:
Bier! allemaal lekker! welke lekkerste?
waar ik dus een poll had.. met dit resultaat:
[afbeelding]
mijn eigen favo's zijn nog altijd hertog jan, jupiler en grolsch!
DIt is gelukkig niet mijn echte naam...quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:44 schreef Koploperkopper het volgende:
Mag dat wel van je moeder?
Over Jupiler?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:52 schreef BossFight het volgende:
Ow en ik heb over je gedroomd
Precies! Over jou dromen doe ik niet, hoewel je wel moest blozen van mijn zwammen.quote:
Klopt dus precies met mijn top 2, ik heb wel smaakquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:51 schreef Joydesign het volgende:cool topic... met mijn oude account heb ik deze ooit gemaakt:
Bier! allemaal lekker! welke lekkerste?
waar ik dus een poll had.. met dit resultaat:
[afbeelding]
mijn eigen favo's zijn nog altijd hertog jan, jupiler en grolsch!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:00 schreef BossFight het volgende:
[..]
Precies! Over jou dromen doe ik niet, hoewel je wel moest blozen van mijn zwammen.
Maar een man moet prioriteiten stellen! Ik heb weekend!
DAG HE!
Drink hem lauw, Schultenbrau!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:07 schreef El_Rolando het volgende:
Lauwe Schultenbrau
Hilarischquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:12 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Drink hem lauw, Schultenbrau!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schultenbr%C3%A4u
[afbeelding]
Ik drink eigenlijk alle biersoorten wel, mits het van een beetje kwaliteit is. Dus geen Aldi/Lidl/
Eeuroshopper/Hollandia zooi.
Ook van de Jan Linders!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:34 schreef Joydesign het volgende:
[..]
Hilarischschultenbrau komt van de aldi
![]()
met andere worden.. je lust geen bier..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:11 schreef Houzer het volgende:
Dommelsch ICE
idd en dan heb je t al over dommelsch, wat opzich wel lekker is alleen al heel zacht van smaak is...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
met andere worden.. je lust geen bier..
daar zit toch nog 0,0 smaak aan als het zo koud is?!![]()
De vraag is altijd " Wat is veel drinken"quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:50 schreef Gewas het volgende:
Als ik een avondje veel drink dan neem ik meestal goedkoop Albert Heijn bier. Anders neem ik een Duvel of Witbier en ik heb hier nog een fles Malle Mok staan voor vanavond. In een cafe gekocht waar ze het zelf hebben gebrouwen.
Ik lust wel bier.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
met andere worden.. je lust geen bier..
daar zit toch nog 0,0 smaak aan als het zo koud is?!![]()
1 ding is zekerquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De vraag is altijd " Wat is veel drinken"
4 halve liters, 6 halve liters, 12 halve liters, 18 halve liters?
Of gewoon een kratje met 24 kleine flesjes
18 Halve liters? Heb jij ooit zoveel gedronken?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De vraag is altijd " Wat is veel drinken"
4 halve liters, 6 halve liters, 12 halve liters, 18 halve liters?
Of gewoon een kratje met 24 kleine flesjes
Weet het niet meer. 12 halve liters weet ik wel nog maar dan wankel ik dus. Vroeger toen ik jong was dronk ik met uitgaan vast en zeker meer dan 12 halve liters ( constant 2 biertjes in de handen) , daarnaast nog mix-dranken maar toen was ik student.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:00 schreef Gewas het volgende:
[..]
18 Halve liters? Heb jij ooit zoveel gedronken?Ik bedoel met veel 6/7 halve liters.
vet stoer manquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet het niet meer. 12 halve liters weet ik wel nog maar dan wankel ik dus. Vroeger toen ik jong was dronk ik met uitgaan vast en zeker meer dan 12 halve liters ( constant 2 biertjes in de handen) , daarnaast nog mix-dranken maar toen was ik student.
Doe ik ook nu ik maar 1 keer per week drink en dan krijg ik dus ook geen 12 halve liters op. Ligt ook aan hoe vaak per week drink. Zou ik iedere dag drinken dan gaat er vanzelf meer in dan bij 1 keer per week.quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:13 schreef funkmaster het volgende:
[..]
vet stoer mananders geniet je gewoon van je drinken
overdrijven maakt de zaak duidelijkquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet het niet meer. 12 halve liters weet ik wel nog maar dan wankel ik dus. Vroeger toen ik jong was dronk ik met uitgaan vast en zeker meer dan 12 halve liters ( constant 2 biertjes in de handen) , daarnaast nog mix-dranken maar toen was ik student.
Met nieuw-jaar zal het ook meer dan 12 halve liters zijn. 1 halve liter = 2 biertjes, 12*2=24 biertjes. Stel zo'n avond duurt 10 uur dan is dat amper 2 biertjes per uurLigt er dus ook aan hoe snel ik drink. Drink ik de ene na de andere binnen een paar minuten dan hakt dat harder in dan gelijkmatig.
In 1 krat grolsch-beugel flessen zitten toch maar 16 flessen of niet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:52 schreef Joydesign het volgende:
[..]
1 ding is zeker
18 halve liters is meer dan een kratje flesjes
halve liter is dus 0,50 L (18 x 0,50 = 9 L )
gemiddeld flesje is 0,30 L (24 x 0,30 = 7,2 L )
mocht je het over grolsch hebben dan is het nog steeds minder
grolsch flesje is 0,33 L (24 x 0,33 = 7,92 L )
Overdrijven is mijn middle-namequote:Op vrijdag 7 september 2007 16:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
overdrijven maakt de zaak duidelijk![]()
dan verschillen we duidelijk van mening...ik ben daar toch wat kritischer inquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:17 schreef Mikevin het volgende:
carlsberg![]()
maar die ze niet hebben bij de cdoezoe hier![]()
maar ik haat die mensen die daar zo eeuwig over kunnen zeiken.
bier is om te zuipen, niet om over smaak te zeuren.
als ik bier ga halen neem ik meestal bavaria mee maar als iemand een ander merk wil vind ik het best, ik ken eigenlijk geen goor bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |