Dat kan nog leuk worden dan als evt. kinderen oud genoeg worden om de onzin er van in te zienquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:08 schreef Sazzefraz het volgende:
Ik laat mn kind echt niet leren dat de duitsers ons onderdrukten en dat de joden zielig zijn. fuck de joden.
Ten eerste is Hitler er neergezet door onder andere de dupons en de rockefellers is neergezet om de boel eens even te regelen. Het was een mooi begin van de 80% van de mensheid uitroeien nietwaar! De rijke mensen zaten uiteraard hoog en droog ergens in engeland the chillen, maar de arme mensen konden de gasfles krijgen. Nadat Amerika duitsland van het nodige ijzer en wapens had voorzien kon de afslachting van start gaan, en alsof dat nog niet genoeg was, konden ze ook nog èn de held uithangen èn het land verdelen.![]()
En de Amerikanen weten wel hoe ze land moeten jatten. Of olie, of papaver.![]()
En dan zal je zien dat ze straks ook nog les krijgen over 9/11. fuck dat. Ik zit dus net leuk een beetje te zappen, komt het "ware" verhaal van 9/11 langs op rtl7. is het niet fantastisch. De stuwerdessen belden mobiel in het vliegtuig wat technisch toen nog onmogelijk was, maar het gesprek is wel opgenomen. Het hele vliegtuig is gesmolten in het gebouw, maar het papieren paspoort van de kaper is wel teruggevonden!![]()
Laat ik maar niet over het christendom beginnen![]()
kortom: kinderen worden indd dom gehouden van jongs af aan al. Even voor de duidelijkheid: ook jullie kinderen moeten dit in hun hoofd stampen en er een toets over afleggen![]()
Als dit topic nu zou zijn dat mensen op Amerikaanse scholen dom worden gehouden, dan steun ik dat direct.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:08 schreef Sazzefraz het volgende:
Ik laat mn kind echt niet leren dat de duitsers ons onderdrukten en dat de joden zielig zijn. fuck de joden.
Ten eerste is Hitler er neergezet door onder andere de dupons en de rockefellers is neergezet om de boel eens even te regelen. Het was een mooi begin van de 80% van de mensheid uitroeien nietwaar! De rijke mensen zaten uiteraard hoog en droog ergens in engeland the chillen, maar de arme mensen konden de gasfles krijgen. Nadat Amerika duitsland van het nodige ijzer en wapens had voorzien kon de afslachting van start gaan, en alsof dat nog niet genoeg was, konden ze ook nog èn de held uithangen èn het land verdelen.![]()
En de Amerikanen weten wel hoe ze land moeten jatten. Of olie, of papaver.![]()
En dan zal je zien dat ze straks ook nog les krijgen over 9/11. fuck dat. Ik zit dus net leuk een beetje te zappen, komt het "ware" verhaal van 9/11 langs op rtl7. is het niet fantastisch. De stuwerdessen belden mobiel in het vliegtuig wat technisch toen nog onmogelijk was, maar het gesprek is wel opgenomen. Het hele vliegtuig is gesmolten in het gebouw, maar het papieren paspoort van de kaper is wel teruggevonden!![]()
Laat ik maar niet over het christendom beginnen![]()
kortom: kinderen worden indd dom gehouden van jongs af aan al. Even voor de duidelijkheid: ook jullie kinderen moeten dit in hun hoofd stampen en er een toets over afleggen![]()
September Clues deel 3quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:14 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
inmiddels kan je inderdaad wel mobiel bellen in het vliegtuig, maar dit is pas mogelijk in vliegtuigen na 11 september. Daarvoor niet, athans niet in een normaal passasiersvliegtuig.
dan wil ik wel weer naar schoolquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat kan nog leuk worden dan als evt. kinderen oud genoeg worden om de onzin er van in te zien
Indien je verder geleerd hebt, vraag ik me af of 't zin gehad heeft?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:46 schreef CodeCaster het volgende:
Mijn conclusie uit de berichten van TS komt op mij over als: "Hè, bah, ik heb te weinig geleerd op school terwijl ik daar uren voor heb zitten blokken". En nu wil 'ie iemand de schuld geven.
En bij het stuk van natuurkunde en wiskunde waarbij je verplicht Frans of economie moest kiezen ben ik gestopt. Ik heb de invoering van de tweede fase meegemaakt, en dat statement is je reinste onzin.
Om nog maar niet te beginnen over de chemtrails.
De topic is algemeen de westerse scholing.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Als dit topic nu zou zijn dat mensen op Amerikaanse scholen dom worden gehouden, dan steun ik dat direct.
Het kan pas echt ver na 2001. Eerder denk ik 2005. En vanaf 2006 kan er ieder vliegtuig gebeld worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Onzin, uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat op bepaalde plekken in Nederland je nog verbinding kunt hebben met je GSM tot 10.000 voet hoogte (3km). Boven dichtbebouwd gebied vaker dan boven de veluwe, maar het is wel degelijk mogelijk... Tot een kilometer hoogte bijna overal wel...
Dat heeft niets met jaartallen te maken. Kan me nog goed herinneren dat ik rond 1999 een passagier rondvloog boven Flevoland en dat hij een halfuur voor dat we landen alvast naar zijn vrouw belde dat hij er aan kwam. En dat was niet in een vliegtuig met een GSM systeem, het was en simpel sportvliegtuigje.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het kan pas echt ver na 2001. Eerder denk ik 2005. En vanaf 2006 kan er in ieder vliegtuig gebeld worden.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 september 2007 07:54 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat heeft niets met jaartallen te maken. Kan me nog goed herinneren dat ik rond 1999 een passagier rondvloog boven Flevoland en dat hij een halfuur voor dat we landen alvast naar zijn vrouw belde dat hij er aan kwam. En dat was niet in een vliegtuig met een GSM systeem, het was en simpel sportvliegtuigje.
grootst mogelijke onzin!quote:Op woensdag 12 september 2007 07:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het kan pas echt ver na 2001. Eerder denk ik 2005. En vanaf 2006 kan er ieder vliegtuig gebeld worden.
Ik snap je frustratie jegens school. Je bent zelf nooit de slimste geweestquote:Op woensdag 12 september 2007 07:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het kan pas echt ver na 2001. Eerder denk ik 2005. En vanaf 2006 kan er ieder vliegtuig gebeld worden.
Jy bent echt stupide. Mobiel bellen in vliegtuig op hoogte was tot 2006 een onmogelijkheid . PUNT!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
grootst mogelijke onzin!
sommige GSM cellen overbruggen afstanden van meer dan 20 kilometer.
op het moment dat er vrij zicht is kan die afstand nog oplopen. dit is dan wel een horizontale afstand maar dat neemt niet weg dat verticaal er zomaar een kilometer of 6 tot 8 overbrugt kan worden.
werd jij dom gehouden op school soms?
![]()
Daar ben ik het absoluut mee eens.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De topic is algemeen de westerse scholing.
Als je kan zien is er ook wat gaande op onze NL scholen.
Gozer, ik zeg je dat ik dat al deed in1999. PUNT!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jy bent echt stupide. Mobiel bellen in vliegtuig op hoogte was tot 2006 een onmogelijkheid . PUNT!
Maar Zapruder zegt van niet! Hoe durf je dat tegen te spreken!!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Gozer, ik zeg je dat ik dat al deed in1999. PUNT!
Op kruishoogte (10km) is het inderdaad voor 99% onmogelijk zonder aangepaste systemen aan boord (ook omdat aan boord je bereik lichtelijk beperkt wordt door de buisconstructie), maar op lagere hoogte (3km en lager) is het zeker mogelijk. Al vanaf 1999 als ik mijn ervaring laat spreken.....
Nee het is niet opzettelijk door de docenten. Zij zijn ook maar poppetjes. En zijn inweze al door en door geindrodoctineerd. Zij zijn ook maar met de handen vastgebonden. 30 keer hetzelfde sommetje uitleggen maar klassiekaal een moeilijke opgave behandelen. Dat kan niet. Dat is tijd verknoeien van leerlingen en tijd verknoeien van docenten.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar ben ik het absoluut mee eens.
Het niveau op de scholen daalt, de manier van lesgeven verandert en is zo gebleken niet altijd ten goede.
Ik denk alleen niet dat dat met het doel is ons opzetteljik dom te houden.
Nou was dat even toevallig dat het tijdens 911 op 10km glashelder en tot 13 keer toe werkte bij F93.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Gozer, ik zeg je dat ik dat al deed in1999. PUNT!
Op kruishoogte (10km) is het inderdaad voor 99% onmogelijk zonder aangepaste systemen aan boord (ook omdat aan boord je bereik lichtelijk beperkt wordt door de buisconstructie), maar op lagere hoogte (3km en lager) is het zeker mogelijk. Al vanaf 1999 als ik mijn ervaring laat spreken.....
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt! Juist het enige wat docenten deden bij mij was die moeilijke som uitleggen of juist die moeilijke opgave uitleggen. Daarvoor stonden ze er .quote:Op woensdag 12 september 2007 10:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee het is niet opzettelijk door de docenten. Zij zijn ook maar poppetjes. En zijn inweze al door en door geindrodoctineerd. Zij zijn ook maar met de handen vastgebonden. 30 keer hetzelfde sommetje uitleggen maar klassiekaal een moeilijke opgave behandelen. Dat kan niet. Dat is tijd verknoeien van leerlingen en tijd verknoeien van docenten.
Docenten zitten tegenwoordig alleen maar de krant te lezen. Lesgeven is er niet meer bij ...
Je draait je in elke hoek die maar mogelijk is om je gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou was dat even toevallig dat het tijdens 911 op 10km glashelder en tot 13 keer toe werkte bij F93.
We hebben het hier niet over relatief laag bij de grond.
Dat was ook zo in mijn tijd. Maar dat mag nu dus niet meer...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt! Juist het enige wat docenten deden bij mij was die moeilijke som uitleggen of juist die moeilijke opgave uitleggen. Daarvoor stonden ze er .
Ja in mijn tijd mocht dat ook nog.. 3 jaar geledenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat was ook zo in mijn tijd. Maar dat mag nu dus niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |