Dat kan nog leuk worden dan als evt. kinderen oud genoeg worden om de onzin er van in te zienquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:08 schreef Sazzefraz het volgende:
Ik laat mn kind echt niet leren dat de duitsers ons onderdrukten en dat de joden zielig zijn. fuck de joden.
Ten eerste is Hitler er neergezet door onder andere de dupons en de rockefellers is neergezet om de boel eens even te regelen. Het was een mooi begin van de 80% van de mensheid uitroeien nietwaar! De rijke mensen zaten uiteraard hoog en droog ergens in engeland the chillen, maar de arme mensen konden de gasfles krijgen. Nadat Amerika duitsland van het nodige ijzer en wapens had voorzien kon de afslachting van start gaan, en alsof dat nog niet genoeg was, konden ze ook nog èn de held uithangen èn het land verdelen.![]()
En de Amerikanen weten wel hoe ze land moeten jatten. Of olie, of papaver.![]()
En dan zal je zien dat ze straks ook nog les krijgen over 9/11. fuck dat. Ik zit dus net leuk een beetje te zappen, komt het "ware" verhaal van 9/11 langs op rtl7. is het niet fantastisch. De stuwerdessen belden mobiel in het vliegtuig wat technisch toen nog onmogelijk was, maar het gesprek is wel opgenomen. Het hele vliegtuig is gesmolten in het gebouw, maar het papieren paspoort van de kaper is wel teruggevonden!![]()
Laat ik maar niet over het christendom beginnen![]()
kortom: kinderen worden indd dom gehouden van jongs af aan al. Even voor de duidelijkheid: ook jullie kinderen moeten dit in hun hoofd stampen en er een toets over afleggen![]()
Als dit topic nu zou zijn dat mensen op Amerikaanse scholen dom worden gehouden, dan steun ik dat direct.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:08 schreef Sazzefraz het volgende:
Ik laat mn kind echt niet leren dat de duitsers ons onderdrukten en dat de joden zielig zijn. fuck de joden.
Ten eerste is Hitler er neergezet door onder andere de dupons en de rockefellers is neergezet om de boel eens even te regelen. Het was een mooi begin van de 80% van de mensheid uitroeien nietwaar! De rijke mensen zaten uiteraard hoog en droog ergens in engeland the chillen, maar de arme mensen konden de gasfles krijgen. Nadat Amerika duitsland van het nodige ijzer en wapens had voorzien kon de afslachting van start gaan, en alsof dat nog niet genoeg was, konden ze ook nog èn de held uithangen èn het land verdelen.![]()
En de Amerikanen weten wel hoe ze land moeten jatten. Of olie, of papaver.![]()
En dan zal je zien dat ze straks ook nog les krijgen over 9/11. fuck dat. Ik zit dus net leuk een beetje te zappen, komt het "ware" verhaal van 9/11 langs op rtl7. is het niet fantastisch. De stuwerdessen belden mobiel in het vliegtuig wat technisch toen nog onmogelijk was, maar het gesprek is wel opgenomen. Het hele vliegtuig is gesmolten in het gebouw, maar het papieren paspoort van de kaper is wel teruggevonden!![]()
Laat ik maar niet over het christendom beginnen![]()
kortom: kinderen worden indd dom gehouden van jongs af aan al. Even voor de duidelijkheid: ook jullie kinderen moeten dit in hun hoofd stampen en er een toets over afleggen![]()
September Clues deel 3quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:14 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
inmiddels kan je inderdaad wel mobiel bellen in het vliegtuig, maar dit is pas mogelijk in vliegtuigen na 11 september. Daarvoor niet, athans niet in een normaal passasiersvliegtuig.
dan wil ik wel weer naar schoolquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat kan nog leuk worden dan als evt. kinderen oud genoeg worden om de onzin er van in te zien
Indien je verder geleerd hebt, vraag ik me af of 't zin gehad heeft?quote:Op woensdag 12 september 2007 03:46 schreef CodeCaster het volgende:
Mijn conclusie uit de berichten van TS komt op mij over als: "Hè, bah, ik heb te weinig geleerd op school terwijl ik daar uren voor heb zitten blokken". En nu wil 'ie iemand de schuld geven.
En bij het stuk van natuurkunde en wiskunde waarbij je verplicht Frans of economie moest kiezen ben ik gestopt. Ik heb de invoering van de tweede fase meegemaakt, en dat statement is je reinste onzin.
Om nog maar niet te beginnen over de chemtrails.
De topic is algemeen de westerse scholing.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Als dit topic nu zou zijn dat mensen op Amerikaanse scholen dom worden gehouden, dan steun ik dat direct.
Het kan pas echt ver na 2001. Eerder denk ik 2005. En vanaf 2006 kan er ieder vliegtuig gebeld worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:47 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Onzin, uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat op bepaalde plekken in Nederland je nog verbinding kunt hebben met je GSM tot 10.000 voet hoogte (3km). Boven dichtbebouwd gebied vaker dan boven de veluwe, maar het is wel degelijk mogelijk... Tot een kilometer hoogte bijna overal wel...
Dat heeft niets met jaartallen te maken. Kan me nog goed herinneren dat ik rond 1999 een passagier rondvloog boven Flevoland en dat hij een halfuur voor dat we landen alvast naar zijn vrouw belde dat hij er aan kwam. En dat was niet in een vliegtuig met een GSM systeem, het was en simpel sportvliegtuigje.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het kan pas echt ver na 2001. Eerder denk ik 2005. En vanaf 2006 kan er in ieder vliegtuig gebeld worden.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 september 2007 07:54 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat heeft niets met jaartallen te maken. Kan me nog goed herinneren dat ik rond 1999 een passagier rondvloog boven Flevoland en dat hij een halfuur voor dat we landen alvast naar zijn vrouw belde dat hij er aan kwam. En dat was niet in een vliegtuig met een GSM systeem, het was en simpel sportvliegtuigje.
grootst mogelijke onzin!quote:Op woensdag 12 september 2007 07:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het kan pas echt ver na 2001. Eerder denk ik 2005. En vanaf 2006 kan er ieder vliegtuig gebeld worden.
Ik snap je frustratie jegens school. Je bent zelf nooit de slimste geweestquote:Op woensdag 12 september 2007 07:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het kan pas echt ver na 2001. Eerder denk ik 2005. En vanaf 2006 kan er ieder vliegtuig gebeld worden.
Jy bent echt stupide. Mobiel bellen in vliegtuig op hoogte was tot 2006 een onmogelijkheid . PUNT!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
grootst mogelijke onzin!
sommige GSM cellen overbruggen afstanden van meer dan 20 kilometer.
op het moment dat er vrij zicht is kan die afstand nog oplopen. dit is dan wel een horizontale afstand maar dat neemt niet weg dat verticaal er zomaar een kilometer of 6 tot 8 overbrugt kan worden.
werd jij dom gehouden op school soms?
![]()
Daar ben ik het absoluut mee eens.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De topic is algemeen de westerse scholing.
Als je kan zien is er ook wat gaande op onze NL scholen.
Gozer, ik zeg je dat ik dat al deed in1999. PUNT!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jy bent echt stupide. Mobiel bellen in vliegtuig op hoogte was tot 2006 een onmogelijkheid . PUNT!
Maar Zapruder zegt van niet! Hoe durf je dat tegen te spreken!!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 09:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Gozer, ik zeg je dat ik dat al deed in1999. PUNT!
Op kruishoogte (10km) is het inderdaad voor 99% onmogelijk zonder aangepaste systemen aan boord (ook omdat aan boord je bereik lichtelijk beperkt wordt door de buisconstructie), maar op lagere hoogte (3km en lager) is het zeker mogelijk. Al vanaf 1999 als ik mijn ervaring laat spreken.....
Nee het is niet opzettelijk door de docenten. Zij zijn ook maar poppetjes. En zijn inweze al door en door geindrodoctineerd. Zij zijn ook maar met de handen vastgebonden. 30 keer hetzelfde sommetje uitleggen maar klassiekaal een moeilijke opgave behandelen. Dat kan niet. Dat is tijd verknoeien van leerlingen en tijd verknoeien van docenten.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar ben ik het absoluut mee eens.
Het niveau op de scholen daalt, de manier van lesgeven verandert en is zo gebleken niet altijd ten goede.
Ik denk alleen niet dat dat met het doel is ons opzetteljik dom te houden.
Nou was dat even toevallig dat het tijdens 911 op 10km glashelder en tot 13 keer toe werkte bij F93.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Gozer, ik zeg je dat ik dat al deed in1999. PUNT!
Op kruishoogte (10km) is het inderdaad voor 99% onmogelijk zonder aangepaste systemen aan boord (ook omdat aan boord je bereik lichtelijk beperkt wordt door de buisconstructie), maar op lagere hoogte (3km en lager) is het zeker mogelijk. Al vanaf 1999 als ik mijn ervaring laat spreken.....
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt! Juist het enige wat docenten deden bij mij was die moeilijke som uitleggen of juist die moeilijke opgave uitleggen. Daarvoor stonden ze er .quote:Op woensdag 12 september 2007 10:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee het is niet opzettelijk door de docenten. Zij zijn ook maar poppetjes. En zijn inweze al door en door geindrodoctineerd. Zij zijn ook maar met de handen vastgebonden. 30 keer hetzelfde sommetje uitleggen maar klassiekaal een moeilijke opgave behandelen. Dat kan niet. Dat is tijd verknoeien van leerlingen en tijd verknoeien van docenten.
Docenten zitten tegenwoordig alleen maar de krant te lezen. Lesgeven is er niet meer bij ...
Je draait je in elke hoek die maar mogelijk is om je gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou was dat even toevallig dat het tijdens 911 op 10km glashelder en tot 13 keer toe werkte bij F93.
We hebben het hier niet over relatief laag bij de grond.
Dat was ook zo in mijn tijd. Maar dat mag nu dus niet meer...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt! Juist het enige wat docenten deden bij mij was die moeilijke som uitleggen of juist die moeilijke opgave uitleggen. Daarvoor stonden ze er .
Ja in mijn tijd mocht dat ook nog.. 3 jaar geledenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat was ook zo in mijn tijd. Maar dat mag nu dus niet meer...
Men, jij bent wel heel volhardend. 't Is moeilijk om je ongelijk toe te geven, hé. Zal ome Haus je even helpen dan? Het gaat ongeveer zo:quote:Op woensdag 12 september 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nou was dat even toevallig dat het tijdens 911 op 10km glashelder en tot 13 keer toe werkte bij F93.
Jij kunt het vast ook, succes ermee !quote:Potjandrie, je hebt gelijk. Dat was niet zo slim van mij om dat zomaar klakkeloos van andere mensen aan te nemen.
Er werd slechts twee keer met een gsm gebeld.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat jij PUNT! zegt moet de rest van de wereld dat maar geloven?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jy bent echt stupide. Mobiel bellen in vliegtuig op hoogte was tot 2006 een onmogelijkheid . PUNT!
dat die airphones gebruikt zijn wist ik dan weer niet. wat ik wel weet over airphones is dat ik lang geleden met mijn toenmalig vriendinnetje naar ibiza (1993 of 1994) vloog en voor de gein naar huis gebeld heb terwijl we zo'n beetje boven frankrijk vlogen. was wel tering duur trouwensquote:Op woensdag 12 september 2007 12:02 schreef gorgg het volgende:
[..]
Er werd slechts twee keer met een gsm gebeld.
De andere waren allemaal met Airphones. Dat is je al een miljard keer uitgelegd.
De personen die met GSM belden waren Edward Felt en CeeCee Lyles. Beiden telefoneerden rond 9.58u. Kort voor het vliegtuig neerstortte. Het vliegtuig vloog toen maar zo'n 1.500m - 2.500m hoog.
Kom op zeg. Andere mensen voor dom uit maken terwijl je je ongelijk niet toe wil geven?quote:Op woensdag 12 september 2007 09:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Compleet bullshit.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:02 schreef gorgg het volgende:
[..]
Er werd slechts twee keer met een gsm gebeld.
De andere waren allemaal met Airphones. Dat is je al een miljard keer uitgelegd.
De personen die met GSM belden waren Edward Felt en CeeCee Lyles. Beiden telefoneerden rond 9.58u. Kort voor het vliegtuig neerstortte. Het vliegtuig vloog toen maar zo'n 1.500m - 2.500m hoog.
Het heeft lang de ronde gedaan dat Tom Burnett me zijn GSM gebeld heeft. Dat bleek later niet waar te zijn. Hier meer details:quote:Op woensdag 12 september 2007 15:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Compleet bullshit.
Ene Tom Burnett heeft ook mobiel gebeld en dat was een halfuur eerder.
9:27 was er al mobiel gebeld.
http://www.cooperativeres(...)lls#a927burnettcalls
Dan is deze press release zeker ook onzin.
Je spreekt jezelf nu tegen. Heb je op school niets geleerd over het toepassen van logica?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Compleet bullshit.
Ene Tom Burnett heeft ook mobiel gebeld en dat was een halfuur eerder.
9:27 was er al mobiel gebeld.
http://www.cooperativeres(...)lls#a927burnettcalls
Dan is deze press release zeker ook onzin.
Dat plaatje covered de 27e minuut niet ...dus er is nog niets ontkracht.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:28 schreef gorgg het volgende:
[..]
Het heeft lang de ronde gedaan dat Tom Burnett me zijn GSM gebeld heeft. Dat bleek later niet waar te zijn. Hier meer details:
[afbeelding]
nee ik had de zin zo geformuleerd dat ik jullie al voor ben door de stelling meteen al in twijfel te trekken.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu tegen. Heb je op school niets geleerd over het toepassen van logica?
Preciesquote:Op woensdag 12 september 2007 16:37 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom is het School maakt dom topic een Flight 93 telefoongesprek topic geworden.
Nu maar weer ontopic "School maakt dom"
Ja, of "complot-denken maakt dom", da's ook een goeiequote:Op woensdag 12 september 2007 16:37 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom is het School maakt dom topic een Flight 93 telefoongesprek topic geworden.
Nu maar weer ontopic "School maakt dom"
feit.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
of "mensen die nooit de feiten nagaan", en overnemen wat de overheid voorschoteld. da's ook een goeiequote:Op woensdag 12 september 2007 16:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, of "complot-denken maakt dom", da's ook een goeie
Kom nou, er zijn hier diverse mensen geweest die hebben aangegeven dat het gewoon mogelijk was. Dat is ook logisch, want er waren allang vaste telefoons in de business-class waarmee je kon bellen.quote:
Sommige mensen moeten idd hun 'feiten' nog eens goed bekijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:09 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
of "mensen die nooit de feiten nagaan", en overnemen wat de overheid voorschoteld. da's ook een goeie
Op die manier.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De topic is algemeen de westerse scholing.
Als je kan zien is er ook wat gaande op onze NL scholen.
Nederland wil graag de policy van Amerika opvolgen. Tevens is het keer op keer het braafste jongetje van Europa.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:12 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Op die manier.
Nederland:
Ik weet niet of de politiek bewust bezig is om mensen dom te maken/houden. Naar mijn mening zijn er veel te veel mensen ettelijke decennia bezig het onderwijs aan te passen naar hun 'inzicht', daarbij voorbijgaand aan:de mogelijkheid dat hun inzicht misschien wel eens bijzonder dom kan zijn; het niet handig is om elk jaar nieuwe inzichten te presenteren en te verwachten dat iedere scholier dat dan direct kan volgen (laat staan of die scholier dat wil); zich niet afvragend of je uberhaupt zou moeten veranderen.
Ergo: ik verwijt de overheid domheid. Dat is op wel meer vlakken dan alleen de scholen, maar dat is hier niet de discussie.
Het beleid gaat al jarenlang van de ene gril naar de andere, waarbij kinderen steeds vroeger een keuze moeten maken die zo ongeveer de rest van hun leven bepaald. Die keuze kunnen ze niet goed maken, want ze hebben niet de kennis om die verantwoord te maken (want slecht onderwijs). En zo blijf je dus lekker bezig. En de politiek maar afvragen waarom er zo veel afvallers zijn...
Buitenland:
Eigenlijk geen ervaring, maar voor zover ik weet is het Belgische systeem toch veel beter (dat lijkt trouwens verdacht veel op het systeem dat wij hier ooit hadden, in de "goeie oude tijd").
Even voor de duidelijkheid. Cell Phone is het engelse woord voor het mobieltje. Vermoedelijk zijn hier gasten die denken dat een cell phone de telefoon is die in de hoofdsteun in de stoel voor je zit ...quote:Op woensdag 12 september 2007 17:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kom nou, er zijn hier diverse mensen geweest die hebben aangegeven dat het gewoon mogelijk was. Dat is ook logisch, want er waren allang vaste telefoons in de business-class waarmee je kon bellen.
Verkeerde topic Lambiekjequote:Op woensdag 12 september 2007 19:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Cell Phone is het engelse woord voor het mobieltje. Vermoedelijk zijn hier gasten die denken dat een cell phone de telefoon is die in de hoofdsteun in de stoel voor je zit ...
Ja in vliegtuigen zit ook een telefoon, creditcard erdoor en bellen. We hebben het nu over dat er eigen mobieltjes gebeld werd in F93. En dat is gewoon een onmogelijkheid
Daarvoor investeren maatschappijen ook in die mogelijkheid. Maar als het volgens jullie gewoon kon in 2001 dan snap ik niet waarom men in hun nopjes zijn met deze techniek....Denk dat er iemand niet waarheid spreekt, een ik weet wel wie...
Ja het kon, het was alleen niet zo bedrijfszeker omdat er geen specifieke voorzieningen voor getroffen zijn. De bedrijven investeren nu fors in die technieken (die je terecht aanhaalt).quote:Op woensdag 12 september 2007 19:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Cell Phone is het engelse woord voor het mobieltje. Vermoedelijk zijn hier gasten die denken dat een cell phone de telefoon is die in de hoofdsteun in de stoel voor je zit ...
Ja in vliegtuigen zit ook een telefoon, creditcard erdoor en bellen. We hebben het nu over dat er eigen mobieltjes gebeld werd in F93. En dat is gewoon een onmogelijkheid
Daarvoor investeren maatschappijen ook in die mogelijkheid. Maar als het volgens jullie gewoon kon in 2001 dan snap ik niet waarom men in hun nopjes zijn met deze techniek....Denk dat er iemand niet waarheid spreekt, een ik weet wel wie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |