Echt vreselijk dat je altijd ontevreden bent met jezelf he... Heb ik ook. Zelfs toen ik 55-60 kg woog trouwens. Alhoewel, nee, ik was toen wel echt trots op m'n platte buik. Nu nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:24 schreef octopussy het volgende:
http://brainy.mine.nu/sig/bikini.jpg
zo zag ik er 8 jaar geleden uit met 75 kilo. En zelfs toen gooide ik liefst een handdoek over mijn buik heen omdat ik me te dik voelde![]()
Het is nu mijn streven om weer dit postuur te krijgen. Al zal mijn buik nooit meer zo mooi worden.
Ik weet het, maar als ik het zo vertel lijkt het nog wel mee te vallenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarvan er 100 in 4 jaar en 100 in (iets meer dan) 1 jaar![]()
Dus afgelopen jaar hebben we bijna 2 topics per week gevuld![]()
En ik op 8quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:55 schreef Riann het volgende:
leuk die statistieken
en ik op nr 5woei
ga je schamenquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
In iets meer dan een maand 327 posts
Das bijna 10 per dag
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
In iets meer dan een maand 327 posts
Das bijna 10 per dag
Het is een top 50, dus het kan zijn dat je wel de 25e plek bezit maar dat je toevallig van het lijstje afvielquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Wel vreemd dat ik niet in het lijstje met topicopeners sta, want ik weet zeker dat ik een tijdje geleden een dieetclubtopic heb geopend en kan me niet voorstellen dat dat de enige was...
verslaafdequote:Op vrijdag 7 september 2007 16:11 schreef Rewimo het volgende:
Hoe kan ik nou op 2 staanIk doe nog geen eens twee jaar mee
Kletskous!quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:11 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:11 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt niet alleen gewone diarree, maar ook topicdiarreequote:Op vrijdag 7 september 2007 16:11 schreef Rewimo het volgende:
Whoehahaquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:04 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik wilde me (helaas) weer aanmelden hier, maar nu blijkt dat ik als soort van ballotage eerst een foto van mezelf in zwembroek moet plaatsen. Ik denk dat ik dus nog maar een weekje wacht tot deze hype over is gewaaid.![]()
Rewimo jij hebt vitiligo he? Ik heb het dus ook, ernstig zelfs, mijn voeten zijn bijne helemaal wit, mijn knien, handen, rug, ellebogen, bovenbenen, enz. enz. Maar op die foto is het gecamoufleerd. Iedereen hier in Mexico zweert bij een lotion die in Cuba is gemaakt met een nogal merkwaardig extract: menselijke placenta in een natriumchlorideoplossing. Van de 200 proefpersonen hadden 186 mensen positief resultaat. Ik heb nu ook een potje in mijn bezit (via de zwarte markt, want alleen in Cuba te krijgen), en ben sinds deze week aan het smeren. Heb ook gelijk een mailtje gestuurd naar het SNIP in Amsterdam, om te vragen of zij het kenden. Heb nog geen antwoord gehad.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Een bikinirokje?
Ik heb geen bikinifoto's. Ik heb ook geen bikiniIk kan ook niet in bikini zonder met tweedegraads brandwonden in een ziekenhuis te belanden, mooi excuus nietwaar?
Ik lig in bikini omdat het een sauna in een bungalow was waar iedereen constant in en uit de badruimte liep en ik geen zin had naakt tegenover sommige mensen te gaan liggenquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:19 schreef Vogue het volgende:
Isa heb ik iets gemist? Wat heb je gedaan in Amsterdam? En de foto is wel een beetje wazig, maar wat ik zie ziet er goed uitWaarom lig je in de sauna in bikini?
Ja, ik heb vitiligo en ook in ernstige mate. Gelukkig niet zo heel erg "in het zicht", maar het is nog altijd in beweging en dus wordt het erger.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:38 schreef Vogue het volgende:
Rewimo jij hebt vitiligo he? Ik heb het dus ook, ernstig zelfs, mijn voeten zijn bijne helemaal wit, mijn knien, handen, rug, ellebogen, bovenbenen, enz. enz. Maar op die foto is het gecamoufleerd. Iedereen hier in Mexico zweert bij een lotion die in Cuba is gemaakt met een nogal merkwaardig extract: menselijke placenta in een natriumchlorideoplossing. Van de 200 proefpersonen hadden 186 mensen positief resultaat. Ik heb nu ook een potje in mijn bezit (via de zwarte markt, want alleen in Cuba te krijgen), en ben sinds deze week aan het smeren. Heb ook gelijk een mailtje gestuurd naar het SNIP in Amsterdam, om te vragen of zij het kenden. Heb nog geen antwoord gehad.
Dat schiet dan niet op voor de overige 4 dagen van de weekquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:48 schreef octopussy het volgende:
Isabeau, elke week van Hoogeveen naar Amsterdam komen is wel een gedoe.Kom je dichterbij wonen?
![]()
Zo ongeveer klopt ie welquote:Op donderdag 6 september 2007 22:50 schreef Elvi het volgende:
Ow mensen daar komen we weer met dezelfde discussieFijn dat er nog niks is veranderd in de 2 weekjes zes maanden[/b] dat ik niet langs ben geweest
![]()
Ik 20ste en ook nog geen jaar hierquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:10 schreef gothic-blackie het volgende:
wat lief van de ouders fannetje
enne ik sta op de 21ste plaats, en doe volgens mij nog geen jaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |