Ik zou t zelf idd voor het model eventueel wel overwegen (maar ze staan nu nog fier omhoog hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dat snap ik dan weer't Gaat me ook meer om het model (hang) dan om de grootte, hoewel een paar maatjes minder zeker welkom zijn. Beter voor mijn rug en schouders ook.
Zet ze ergens online en stuur ons een PM.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:18 schreef teigan het volgende:
ik heb wel ergens een bikinifoto staan op fok!, maar die post ik liever niet hier..
Er wordt zo veel drukte gemaakt over cellulitis, maar wat is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik ben zelf niet erg blij met die bovenbenen en onderbuik hoor....
(cellulitis...:()
Is inderdaad bepaald geen drma, ik zou dan ook niet wakkerliggen van dat beetje cellulitis.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:34 schreef teigan het volgende:
Ziet er netjes uit Beessie-Jen!!
Ik vind echt wel dat je een mooi lijf hebt! Er zit 'model' in! Nu nog een beetje bruin wordenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:38 schreef teigan het volgende:
Ik zet ff een linkje neer, dan kun je zelf beslissen of je klikt..
http://images.fotopic.net/?id=44835030&noresize=1
Hoe gaat het met je dieet?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:00 schreef Riann het volgende:
jullie zien er netjes uit in een bikini
ik koop nog niet eens een bikini want ik heb dus echte vetrollen![]()
Sunday's is je beste vriend!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:02 schreef teigan het volgende:
Ik was al wel wat bruiner geworden na deze foto hoor, maarja, met deze zomer vond ik het nog best lastig om een kleurtje op te doen..
goedquote:
zwembroek foto danquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:04 schreef locutus51 het volgende:
Zal ik mijn bikini foto's maar achterwege laten?![]()
Hiep hoi!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:04 schreef Riann het volgende:
[..]
goed
ik heb vanmorgen stiekem op de weegschaal gestaan en een halve kilo kwijt. Moet ik eigenlijk niet doen tussendoor op de weegschaal maar ik was te nieuwgierig want het dieet werkt pas na 48 uur. En dat is dus van 1 dag die halve kilo.
Die 79-kilofoto! Das best slank!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:09 schreef Sjeen het volgende:
Gevonden
90 kilo
[afbeelding]
79 kilo
[afbeelding]
Haha, zou een optie kunnen zijn idd, maar aangezien ik zelf altijd met de camera loopt zijn er zeer weinig foto's uberhaupt met mij erop te vinden, laat staan met een zwembroek....quote:
natuurlijk is het niet helemaal een eerlijke vergelijking, staand en liggendquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:09 schreef Sjeen het volgende:
Gevonden
90 kilo
[afbeelding]
79 kilo
[afbeelding]
Ik vind ze er allebei goed uit zienquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet helemaal een eerlijke vergelijking, staand en liggend
maar laatste ziet er goed uit
dat zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind ze er allebei goed uit zienArrogant als ik ben...
Nouuuu.... Ik vind die eerste bikini niet zo mooi anders, de tweede is veul leukerquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind ze er allebei goed uit zienArrogant als ik ben...
Wél als je zo'n lekker ding bent als Sjeen hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:49 schreef Miss_S het volgende:
als je dat al niet over jezelf denkt doet niemand het
Ja kijk, daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Die eerste is dan ook de 'peuter en ouder'-bikini en die andere de leuke bikiniquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nouuuu.... Ik vind die eerste bikini niet zo mooi anders, de tweede is veul leuker
Oei, da's een mooie keuken, Sjeen! Echt geschikt om de hele middag in rond te hobbelen.... Brood bakken enzo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja kijk, daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Die eerste is dan ook de 'peuter en ouder'-bikini en die andere de leuke bikini
Miss_D![]()
http://img.photobucket.com/albums/v719/Sjeen/60c3d24b.jpg
Waarvan er 100 in 4 jaar en 100 in (iets meer dan) 1 jaarquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:56 schreef Fannetje het volgende:
En deel 200!Eigenlijk valt dat nog wel mee, als je bedenkt dat we al 5 jaar bezig zijn. Gemiddeld dus maar zo'n 40 topics per jaar, minder dan één per week.
Ja dus donderdag was zeg maar mijn eerste afval dagquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hiep hoi!
Maar je bent toch ook al 48 uur bezig? Dinsdag begonnen, toch?
En, ook nog een beetje lekkere dingen gegeten?
Vertelquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:13 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja dus donderdag was zeg maar mijn eerste afval dag
en ik heb al heerlijke dingen gegeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |