Valt je zwaar he, je te onderwerpen??quote:Op woensdag 5 september 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was in opdracht, ik had geen keus![]()
Ja, heel zwaar. Maar ja, het is Pavement he... daar kun je moeilijk iets aan weigeren, da's zo'n bruut van een knul.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt je zwaar he, je te onderwerpen??![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was in opdracht, ik had geen keus![]()
IKHEBNETVOORVIEREUROEENTWEEDEHANDSMEMORYCARDVOORDEPS1GEKOCHTquote:Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef itsme het volgende:
Shit Nu ben ik mijn gekopieerde tekst kwijt.
Lekker schoon hier Disana.
maar ik wil nog wel in bad WJ.
Jimmy Hendrix was net voor mijn tijd maar steengoed nummer.
Ik vond dit ook een leuk nummer.
Heb het probleem dat ik nog steeds een beetje zo dans en mensen moeten er altijd om lachen.![]()
http://youtube.com/watch?v=R0sVcWbqpug
En ja ik was idd mijn geliefde Reality show aan het kijken![]()
Oh jee... da's inderdaad wel een probleem... Weet je wat? Wijt het gewoon aan je genialiteit: brains en een soepele body gaan gewoon zelden samen!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef itsme het volgende:
Heb het probleem dat ik nog steeds een beetje zo dans en mensen moeten er altijd om lachen.![]()
Wou in de vorige sc net gaan posten, zat ie vol dus ik bidden en ja mijn gebeden werden verhoordquote:Op woensdag 5 september 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Eindelijk. Beter laat dan nooit he!
Godin Disana hoorde jequote:Op woensdag 5 september 2007 22:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wou in de vorige sc net gaan posten, zat ie vol dus ik bidden en ja mijn gebeden werden verhoord![]()
dude had het eerder gezegd had m zo over de grens kunnen gooien voor jequote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
IKHEBNETVOORVIEREUROEENTWEEDEHANDSMEMORYCARDVOORDEPS1GEKOCHT
ENHIJDOETHETOOKECHTDUSIKKANEINDELIJKFF9SPELEN!!!!![]()
![]()
![]()
Netjes! Hoiquote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oehoeh ik ben zo gelukkigquote:Op woensdag 5 september 2007 22:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
dude had het eerder gezegd had m zo over de grens kunnen gooien voor je
Ik vind het echt super, die verhaal lijnen over al die jaren nog steeds kloppen geen foutje in welke aflevering ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben ook een ST fan. Heb alles gezien behalve de laatste film en de laatste twee afleveringen van Enterprise.
lol. Wat fijn . Die heb ik ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat doe je eigenlijk daar ?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oehoeh ik ben zo gelukkig![]()
![]()
![]()
En morgen lekker naar Nederland![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer Javaanse Jongens 3/4 shag en Hertog Jan![]()
![]()
![]()
Voyager en DS9 vond ik de minste... Voyager was te vaak zweverig. En ik dacht dat Enterprise niks kon zijn, maar het was juist heel goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vind het echt super, die verhaal lijnen over al die jaren nog steeds kloppen geen foutje in welke aflevering ook.
heb net ff voyager box6 van een vriend geleend (ook al heb ik het al gezien)
Rocktoise is a bitchquote:Op woensdag 5 september 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. Wat fijn . Die heb ik ook.![]()
laat me horen wat je er van vind.![]()
4 euro. Heb zelf ook een ps1 memory card voor al mijn oude FF games
Had je nog gelezen over die kut rocktoise? Ik deed het met een poppetje, van ver en er ging heel veel HP af, toen tot mijn verbijstering het hele blokje (HP) van de fucker weer oranje en vol was?
You can call me captain pavement ensign !quote:Op woensdag 5 september 2007 22:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk star trekker, al klaar?
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee... da's inderdaad wel een probleem... Weet je wat? Wijt het gewoon aan je genialiteit: brains en een soepele body gaan gewoon zelden samen!![]()
Spock rules, maar voyager is geniaal vooral die doctor.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Voyager en DS9 vond ik de minste... Voyager was te vaak zweverig. En ik dacht dat Enterprise niks kon zijn, maar het was juist heel goed.
Maar Mr. Spock blijft voor mij toch altijd nummer 1![]()
Ja, de dokter in Voyager is leuk. Wel bekijken hoor, de Enterprise serie - zal je enorm meevallen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Spock rules, maar voyager is geniaal vooral die doctor.
Die nieuwe serie heb ik nog niet gekeken werd al missleijk van die tune beetje over geamirkaniseerd
Dat is lief maar ik probeer het nog even zelf. (morgen zal ik het je natuurlijk toch vragen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rocktoise is a bitch![]()
Zoals heul veel van de grotere krengen die je onder andere op hunts zal tegenkomen heeft hij een hele nasty white magic waarmee zijn hele HP weer vol is![]()
Moet ik een hint geven waarmee je ongeveer 70% van die fuckers om zeep helpt?
Ik ga er aan beginnen zag dat ze waren afgeprijsd bij de media marktquote:Op woensdag 5 september 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de dokter in Voyager is leuk. Wel bekijken hoor, de Enterprise serie - zal je enorm meevallen.
haal dat zand is uit je kudtjequote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef itsme het volgende:
leuk, madness! deze ken je ook wel denk ik:
http://youtube.com/watch?v=kIPrltwASH4&mode=related&search=
quote:BAD is goed, neem gerust je dochter mee![]()
ah ja, ik weet wel wie dat zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's zodat de oudjes ook nog een beetje mee kunnen komen. Die werden er draaierig van.
dat wat schuurt tussen je benen waardoor je sago wordtquote:
ik ben heul niet sago, eikelquote:Op woensdag 5 september 2007 22:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat wat schuurt tussen je benen waardoor je sago wordt
Eentje is al naar bed gegaan rond tien uur. Die andere danst heel raar, iets geks uit de jaren tachtig dacht ik.quote:
Hee Peetquote:Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
hoi!!!
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
hoi!!!
die hangen aan de boomquote:
Goed zeaux, eerst zelf proberenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is lief maar ik probeer het nog even zelf. (morgen zal ik het je natuurlijk toch vragen.)
Misschien kan je me wel meer uitleg over die Quickenings geven.
Hoe werkt dat nu precies. Moet je op een bepaalde tijd een knop indrukken? Ik snap nog niet heo dat precies werkt.
Ja een karakter krijgt dan bv de X knop toegewezen en als er meer een quickening hebben kan je ook de andere toevoegen dmv de andere knoppen. en je verliest al je mp
Dat het nog kán dansen.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eentje is al naar bed gegaan rond tien uur. Die andere danst heel raar, iets geks uit de jaren tachtig dacht ik.
Hoi soury en pave!!!quote:
Hoe kom je dáár nu bij!?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
En nickski je bent heul wel saggo
ben het ook aan het kijken, miste net dat stukkie over dat censuur bij cambuur (wat moest ie er nu uithalen ? )quote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Wat is René v/d Gijp oud geworden zeg, ned2
Ik wordt er ook al van beticht. Ben helemaal niet sago, hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Peet![]()
[..]
Hoe kom je dáár nu bij!?![]()
Zet hem ook net aan schatquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
ben het ook aan het kijken, miste net dat stukkie over dat censuur bij cambuur (wat moest ie er nu uithalen ? )
hee, sjagerijnquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Petraa en Tipsch!!!
gast relativeer en hap niet gelijkquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik wordt er ook al van beticht. Ben helemaal niet sago, hoor![]()
jammerdt, cuby and the blizzardsquote:
Heyquote:Op woensdag 5 september 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eentje is al naar bed gegaan rond tien uur. Die andere danst heel raar, iets geks uit de jaren tachtig dacht ik.
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
gast relativeer en hap niet gelijk
Josti in je reet randmongoolquote:
Die kerels zien er allemaal slecht uit....quote:Op woensdag 5 september 2007 23:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
jammerdt, cuby and the blizzards![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die kerels zien er allemaal slecht uit....![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou jaaaah Hoe durf je.![]()
![]()
Ja het kan zeker nog dansen
[afbeelding]
waar op tv ?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
Wie is die man met die mooie bruine ogen Pave?
aww, poesjequote:Op woensdag 5 september 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vinnik best een lief koosnaampje
![]()
In hetzelfde programma, de enige die er nog een beetje apetijtelijk uitziet... zeg maar...quote:
Ehhh mensen die zegguh dat ze NIET saggo zijn, zijn meestal wel saggo. Want anders zeg je niet ik ben Niet saggo en nee ik ben geen psycholoog ook niet van de koude grond!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Peet![]()
[..]
Hoe kom je dáár nu bij!?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
WTF Dat arme schaap.![]()
Hey ik spaar schaapjes . grrrrrrr
ok ok relax poesjequote:Op woensdag 5 september 2007 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neehee, hij mag af en toe ook wat zeggen.... Laat maar!!![]()
Haai Lobas,quote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Petraa en Tipsch!!!
katje, danquote:Op woensdag 5 september 2007 23:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die vinnik minder, dan liever katje![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Haai Lobas,
Ben jij ook al saggo, is het besmettelijk ofzo![]()
Ik deed ut nietquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik wordt er ook al van beticht. Ben helemaal niet sago, hoor![]()
gozertquote:Op woensdag 5 september 2007 23:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
maakt me niet uit wie het deed, ja![]()
Tsss lekker dan!!! Laat maar er &*#($*)#$*( buitenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
maakt me niet uit wie het deed, ja![]()
kippen met grote hoofden doe ik ookquote:
Voor straf vanavond geen verhaaltje...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok ok relax poesje![]()
ik let al op
Wie is wie in dit filmpje?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:27 schreef Pavement het volgende:
Laatst samen met WJ een filmpje gemaakt http://www.youtube.com/watch?v=rrdtXxzhBWA
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
kippen met grote hoofden doe ik ook![]()
ik voor (ben barbie) WJ wou weer eens stoerdoen met zn wilde dans pasjesquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Tsss lekker dan!!! Laat maar er &*#($*)#$*( buiten![]()
WTF dan kun je me niet makenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor straf vanavond geen verhaaltje...![]()
Ik hou me aan me script!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Haai Lobas,
Ben jij ook al saggo, is het besmettelijk ofzo![]()
Welke verdovende middelen gebruiken jullie om zover te komen en zoiets te maken?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik voor (ben barbie) WJ wou weer eens stoerdoen met zn wilde dans pasjes
Daarom juist!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb je er toch buiten gelaten
![]()
srry had het niet gevraagd maar heb net ons duet gepost http://www.youtube.com/watch?v=rrdtXxzhBWAquote:Op woensdag 5 september 2007 23:36 schreef willem-jozef het volgende:
effe een zeehond gereanimeerd
Dat was het punt, lobasca had nog wat kersenwijn over en aangezien WJ en ik niet echt tegen dat spul kunnen begonnen we raar te doen en lobasca heeft het gefilmd ach ja je doe t wel eens gekquote:Op woensdag 5 september 2007 23:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welke verdovende middelen gebruiken jullie om zover te komen en zoiets te maken?![]()
effe serieus zijn jullie dat echt ????quote:Op woensdag 5 september 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
srry had het niet gevraagd maar heb net ons duet gepost http://www.youtube.com/watch?v=rrdtXxzhBWA
hmzz ik vind jullie rijp voor een inrichting!!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat was het punt, lobasca had nog wat kersenwijn over en aangezien WJ en ik niet echt tegen dat spul kunnen begonnen we raar te doen en lobasca heeft het gefilmd ach ja je doe t wel eens gek
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat was het punt, lobasca had nog wat kersenwijn over en aangezien WJ en ik niet echt tegen dat spul kunnen begonnen we raar te doen en lobasca heeft het gefilmd ach ja je doe t wel eens gek
Mooiiiiiiiiiiiii, die gaat op me hyves!!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na wat jij mij hebt geflikt??!!Echt wel!
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na wat jij mij hebt gefikt??!!Echt wel!
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
srry had het niet gevraagd maar heb net ons duet gepost http://www.youtube.com/watch?v=rrdtXxzhBWA
Tussen d'r benen?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:36 schreef willem-jozef het volgende:
effe een zeehond gereanimeerd
wat toch niet mijn filmpiequote:Op woensdag 5 september 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooiiiiiiiiiiiii, die gaat op me hyves!!!!![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
pfff de 2e afspraak die je niet nakomt talk to the hand !
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat was dan waarschijnlijk helemaal geen kersenwijn als het van Lobasca kwam.
Lobas, je hebt een goede vaste camerahand!
en ja, het middeltje werkt toch, ik ben overtuigd
wel grappig! die bruine hufter zou m'n broertje kunnen zijn! (stuur wel een keer een fotootje ter check)quote:Op woensdag 5 september 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik voor (ben barbie) WJ wou weer eens stoerdoen met zn wilde dans pasjes
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel grappig! die bruine hufter zou m'n broertje kunnen zijn! (stuur wel een keer een fotootje ter check)
me klit?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
helemaal linksbovenin in je zwarte doca in die zwarte flacon met dat bloedrode labeltje
Sorry, was ff verhaaltje aan het typen..quote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Wel me meest slechtste score ooit. 15 minuten later en nog niemand terug gegroet.
Jullie vinden me niet leuk meer![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Wel me meest slechtste score ooit. 15 minuten later en nog niemand terug gegroet.
![]()
clipje nog een keer gekeken, erg leuk.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
geen rim foto's meer in mn inbox
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
clipje nog een keer gekeken, erg leuk.
helemaal met de wetenschap dat sommige 'echte' artiesten een paar ton voor een clip lappen en zoiets als dit vaak leuker is
Zwarte magie en middeltjes. Nee, je klit is niet zwart toch, of wel soms?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
me klit?![]()
Man, waar heb je het over?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
![]()
hoiveulenhoiveulenhoiveulenhoiveulenvreetjebakleeghoiveulenhoiveulenhoiveulenhoiveulenvreetjebakleegquote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
![]()
lekker rustgevend maar ben toch meerquote:Op woensdag 5 september 2007 23:55 schreef tipsch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YpMfjazKIvU
Sorryquote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
![]()
hmm, titel spreekt me bijzonder aan, muziek daarentegen des te minder.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekker rustgevend maar ben toch meer
http://www.youtube.com/watch?v=3bZzM4s0Hgs van deze kant
Ik snap er nog steeds geen jota van, is dat ook onderdeel van de magie?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zwarte magie en middeltjes. Nee, je klit is niet zwart toch, of wel soms?![]()
dat ik nog punkert was(voor m'n discoperiode)vaak gedraaid die rukkerts.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekker rustgevend maar ben toch meer
http://www.youtube.com/watch?v=3bZzM4s0Hgs van deze kant
Ga heen, doosquote:Op donderdag 6 september 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen jota van, is dat ook onderdeel van de magie?![]()
Bij Ian op bezoek!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Gelukkig jullie doen het nog allemaal![]()
![]()
Ik ben druk me vakantie te plannen. Denk dat ik maar naar Duitsland ga.
Die komt morgen voor 2 maanden naar nederland.quote:
zelfde insteek mildere muziek (hun ouwe tijd was beter)quote:Op donderdag 6 september 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, titel spreekt me bijzonder aan, muziek daarentegen des te minder.
Waarom ben je boos?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat wetenZoek het uit!
![]()
![]()
dankje had m al een tijdje maar ik haal het eind meestal nooit dus had ik m naar disaan gestuurd.quote:
Dit typisch Amerikaanse geluid vind ik echt vreselijk, sorry.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
zelfde insteek mildere muziek (hun ouwe tijd was beter)
http://www.youtube.com/watch?v=43rgB93AvSM
hoezo zo? ik ben ook niet sagoquote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo klink je iig als een wijf...![]()
hoihoiquote:
Slaap lekker WJquote:Op donderdag 6 september 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi
nou, da's een mooi moment om nog ff een liedje d'r in te gooien alvorens te speeltuin, tot m'n spijt, te verlaten:
http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00
truste ieders
Geen fruit kopenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Wat te doen tegen fruitvliegjes, iemand?
Maar da's juist zo goed vor m'n pietamientjes. Ik heb een ananas en een halve meloen goed verpakt in huis liggen. Die kutfruitvliegjes zitten evengoed overalquote:
Schaaltjes met azijn neerzetten en laten verdampen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Wat te doen tegen fruitvliegjes, iemand?
is de ananas komt een sterke geur vanaf, leg m in de koelkastquote:Op donderdag 6 september 2007 00:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar da's juist zo goed vor m'n pietamientjes. Ik heb een ananas en een halve meloen goed verpakt in huis liggen. Die kutfruitvliegjes zitten evengoed overal![]()
Azijn! dat was het, yes! dankquote:Op donderdag 6 september 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schaaltjes met azijn neerzetten en laten verdampen.
Ik had deze week eerder een ananas gehaald en die gewoon buiten de koelkast gelegd in een tasje. Die was binnen 1 1/2 dag heul rot. Ananas in de koelkast, logisch, zal lastig worden. Onhandelbare dingen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
is de ananas komt een sterke geur vanaf, leg m in de koelkast
Fruit in de koelkast? Wie doet dat nou.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
is de ananas komt een sterke geur vanaf, leg m in de koelkast
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi
nou, da's een mooi moment om nog ff een liedje d'r in te gooien alvorens te speeltuin, tot m'n spijt, te verlaten:
http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00
truste ieders
Plastic versnelt het rottingsproces.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:30 schreef tipsch het volgende:
Ik had deze week eerder een ananas gehaald en die gewoon buiten de koelkast gelegd in een tasje. Die was binnen 1 1/2 dag heul rot. Ananas in de koelkast, logisch, zal lastig worden. Onhandelbare dingen.
ik en ik kan het weten serieusquote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fruit in de koelkast? Wie doet dat nou.
gewoon in de koelkast duurt langer voor die rijp is maar geen vliegjes, als je een blad eruit kan halen zonder te trekken is ie rijpquote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
Nou weet ik het niet meer, wel of niet in de koelkast. Plastic niet goed?
hmm, en koud fruit vind ik eigenlijk niet lekker, maar dat moet ik dan maar in de planning meenemen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Plastic versnelt het rottingsproces.![]()
Ik ga dat gewoon proberen. Jammer dat die krengen zoveel ruimte in beslag nemen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
gewoon in de koelkast duurt langer voor die rijp is maar geen vliegjes, als je een blad eruit kan halen zonder te trekken is ie rijp
Dat is alleen handig als je het weken gaat bewaren. Als je het binnen een week gaat opeten gewoon uit de koelkast laten.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:32 schreef Pavement het volgende:
ik en ik kan het weten serieus
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga dat gewoon proberen. Jammer dat die krengen zoveel ruimte in beslag nemen.
Die azijn ga ik eerst eens proberen. Tis vaak zo dat ik iets op de markt haal en de volgende dag wil opeten, dan moet het vlot volledig gerijpt zijn. Koud fruit is idd half zo lekker.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je het weken gaat bewaren. Als je het binnen een week gaat opeten gewoon uit de koelkast laten.
Koud fruit is vies en vaak word het niet lekkerder. Zeker omdat fruit net voor rijpheid word geplukt.
Tegen fruitvliegjes kun je het beste een bakje azijn er naast poten (of gewoon af en toe een doordrenkt watje er naast)
Ga jij nou maar azijn kopen!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou, probeer ik het eens, is het weer niet goed![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:51 schreef tipsch het volgende:
Die azijn ga ik eerst eens proberen. Tis vaak zo dat ik iets op de markt haal en de volgende dag wil opeten, dan moet het vlot volledig gerijpt zijn. Koud fruit is idd half zo lekker.
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij nou maar azijn kopen!
azijnpisser
Ben blij om te lezen, dat ik niet de enige ben, die vind dat fruit niet in de koelkast hoort, net zoals tomaten.
Tomaten uit de koelkast. Bah.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
azijnpisser
Ben blij om te lezen, dat ik niet de enige ben, die vind dat fruit niet in de koelkast hoort, net zoals tomaten.
Neeeeeeeeee, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... doet au aan mijn tandjes...quote:Op donderdag 6 september 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekkere kouwe appel mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
![]()
Ik noem het een tomatenplantquote:Op donderdag 6 september 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tomaten uit de koelkast. Bah.
Ik heb ze liever zo van de struik/boom (hoe noem je dat).
Tuste lekker dierquote:Op donderdag 6 september 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
mensen slaap lekker en bis morgen
http://www.youtube.com/watch?v=whIQlw8VZX8
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
azijnpisser
hoihoiquote:
Ik hoop op Eurosport en anders kijk ik streams via Bwin...quote:Op donderdag 6 september 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Roddick? op televee of streams, wat?
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoop op Eurosport en anders kijk ik streams via Bwin...![]()
Wat is Bwin? En wat heb je met tennis? Doe je zelf ook tennis?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoop op Eurosport en anders kijk ik streams via Bwin...![]()
Hoi Veulenquote:
Roger Federer...quote:Op donderdag 6 september 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
En tegen wie speelt Andy Ratnick?
Beetje welquote:
Zit je weer in jezelf te lallen?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
I'm like, you know, totally cool with it.
Kan nog wel later worden als Venus op stoom komt.quote:
Heb jij nu nooit eens iets positiefs te melden??!!quote:Op donderdag 6 september 2007 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Kan nog wel later worden als Venus op stoom komt.![]()
Weltrustequote:
Roddick kan morgen bij mamma lunchen ipv in het spelershotel.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
Heb jij nu nooit eens iets positiefs te melden??!!![]()
Wedje doen?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Roddick kan morgen bij mamma lunchen ipv in het spelershotel.![]()
Aloha beauty!quote:Op donderdag 6 september 2007 01:56 schreef TherAngelina het volgende:
Bonjour!
Jij hebt er meer ervaring mee dan ikquote:
Ik zat meer aan geld te denken.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Jij hebt er meer ervaring mee dan ik![]()
Het moet wel iets uitvoerbaars zijn.
Jij een lekkere fles wijn, en ik een mooi ruikertje?
Met het ruikertje bedoelde ik een bruidsboeket...quote:Op donderdag 6 september 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zat meer aan geld te denken.![]()
Wat moet jij nou met een flesje Old Spice?
quote:Op donderdag 6 september 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
Met het ruikertje bedoelde ik een bruidsboeket...![]()
Tientje?quote:Hoeveel leggen we in? Niet te gek he?
lèlèlèlèquote:Op donderdag 6 september 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit je weer in jezelf te lallen?![]()
quote:
Dan ga ik per direkt de shit schuilenquote:Op donderdag 6 september 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieverd uit jouw mond, klinkt dat als muziek in mijn oren![]()
![]()
Bruidsboeket wacht op je...quote:Op donderdag 6 september 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Doe maar niet en kijk voortaan uit voor enge mannen op het Internet.![]()
Als Roddick zou winnen verlies ik een tientje aan jou, terwijl ik 37.55¤ win (47.55 - 10).
Als Federer wint zou ik een tientje van jou krijgen en verlies ik vijf op Betfair zodat ik nog winst zou maken.![]()
Ga maar sparen voor ons bruidsboeket, daar hebben wij meer aan.![]()
Maar ik ga het huishoudboekje beheren....
Ik help jequote:Op donderdag 6 september 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga ik per direkt de shit schuilen![]()
Je bent gewoon een bange poepert..quote:Op donderdag 6 september 2007 02:28 schreef APK het volgende:
Toch liev van mij dat ik arme meisjes niet uitbuit.![]()
Iets zegt mij dat jij meer verstand van bloemen hebt dan van wedden.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij meer verstand van bloemen hebt dan van wedden.
Da's ook alleen maar omdat je weet dat ik meekijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:28 schreef APK het volgende:
Toch liev van mij dat ik arme meisjes niet uitbuit.![]()
Straks weer werken, truste allemaal.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Kan nog wel later worden als Venus op stoom komt.![]()
Neuh, dat is een zwendeltent.quote:
Als je dat maar onthoudt. Welterustenquote:Op donderdag 6 september 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dat is een zwendeltent.
Oops, Disana leest mee.![]()
Truste bruidegompiequote:Op donderdag 6 september 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Straks weer werken, truste allemaal.
Was Ich noch zu sagen hatte, dauert eine Sigarette... und ein leztes Glass im stehen.....
Euh, nee.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
En mocht Andy winnen, ik weet je te vinden![]()
Hmmm, nee. 'All kinds of everything' misschien? Even kijken of het er is...quote:Op donderdag 6 september 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
Saantje, heb je nog een mooi plaatje om de dood te tijden?
Een oudje, maar ik ken het welquote:Op donderdag 6 september 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmm, nee. 'All kinds of everything' misschien? Even kijken of het er is...
http://www.youtube.com/watch?v=0iueDfDC18E
Oh god ja. En het is nog altijd even vreselijk![]()
Jemig, sorry dat ik alweer zo laat reageer. Ik ben de nieuwe Paint Shop Pro aan het testen, ik vergeet gewoon de tijd.quote:
Maar ik heb tenminste niet 20 minuten voor niks gewachtquote:Op donderdag 6 september 2007 04:15 schreef doka het volgende:
Valt tegen, geloof ik...
Yeayquote:Op donderdag 6 september 2007 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik heb tenminste niet 20 minuten voor niks gewacht
Ik heb een reactie![]()
![]()
Hajoquote:
Ik wacht op je... tot je klaar bent...kan ik lekker tegen je aan kruipen in bedquote:Op donderdag 6 september 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
't Is mijn eigen schuld... Lobasje ziet me niet meer staan![]()
Ik ben het kabeltje van mijn telefoon kwijt, om over te zetten naar de PCquote:
En nu weer één!!quote:Op donderdag 6 september 2007 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik heb tenminste niet 20 minuten voor niks gewacht
Ik heb een reactie![]()
![]()
Met m'n vier katten?quote:Op donderdag 6 september 2007 04:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wacht op je... tot je klaar bent...kan ik lekker tegen je aan kruipen in bed![]()
Zelfs ik heb betere smoezen ....quote:Op donderdag 6 september 2007 04:46 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ben het kabeltje van mijn telefoon kwijt, om over te zetten naar de PC![]()
Het is echt zoquote:Op donderdag 6 september 2007 04:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zelfs ik heb betere smoezen ....![]()
En met mijn 2 tijgersquote:Op donderdag 6 september 2007 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Met m'n vier katten?![]()
Fijn dat je zo geduldig bent, ik zit gewoon van alles uit te proberen en zie nu pas tot mijn schrik hoe laat het is. Heb jij je nog een beetje vermaakt?
Een bezig bijtjequote:Op donderdag 6 september 2007 04:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En met mijn 2 tijgers![]()
Dat wordt dolletjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The usual things, afwasje, bed verschonen, planten water, tennis gluren, spelletje, telefoontje etc....
Kortom... ik heb tijd te kort...alsmede slaap...
Misschienquote:Op donderdag 6 september 2007 04:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Maar dat kabeltje ga jij vandaag braaf kopen![]()
Nou ja, je hebt nuttigere dingen gedaan dan ikquote:Op donderdag 6 september 2007 04:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En met mijn 2 tijgers![]()
Dat wordt dolletjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The usual things, afwasje, bed verschonen, planten water, tennis gluren, spelletje, telefoontje etc....
Kortom... ik heb tijd te kort...alsmede slaap...
Welterusten, booby manquote:Op donderdag 6 september 2007 04:52 schreef doka het volgende:
[..]
Een bezig bijtje![]()
Ik gaTrusten mensen
Loop maar weg!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 04:52 schreef doka het volgende:
[..]
Een bezig bijtje![]()
Ik gaTrusten mensen
Misschien moeten jij en ik elkaar eens telefonisch op de hoogte houden van onze beslommeringen des levens.....quote:Op donderdag 6 september 2007 04:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt nuttigere dingen gedaan dan ikMijn afwas staat er nog, de planten bekijken het maar even, tennis is niet zo mijn ding, voor spelletjes had ik geen tijd, niemand wil ooit met mij bellen...
maar goed, toch werd het vanzelf weer laat
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 04:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en ik elkaar eens telefonisch op de hoogte houden van onze beslommeringen des levens.....![]()
Dat was ik helemaal niet. Ik heb jullie allemaal voor de gek gehoudenquote:Op donderdag 6 september 2007 05:09 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Leuk trouwens: ik ken jouw telefoonstem al![]()
Het was je buurvrouw! Wat een leuke stem heeft ze, jullie kunnen het vast goed met elkaar vindenquote:Op donderdag 6 september 2007 05:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat was ik helemaal niet. Ik heb jullie allemaal voor de gek gehouden![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 05:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was je buurvrouw! Wat een leuke stem heeft ze, jullie kunnen het vast goed met elkaar vinden![]()
Echt leuk, ik vind allemaal foutjes in de nieuwe PSP, en die zit ik lekker te rapporteren. Heerlijk![]()
Vooruit maar:quote:Op donderdag 6 september 2007 05:22 schreef Disana het volgende:
Lobasca, heb jij ook zo'n slaap? Ik in elk geval wel. Dus ga ik je welterusten zwaaien, en je een fantastische nachtochtendrust wensen.
Tot morgen vanmiddag of vanavond![]()
![]()
Wel ja zeg, seven night stand... dat red ik niet hoor. We PM'men hierover, goed?quote:Op donderdag 6 september 2007 05:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw en ik liggen elkaar niet zo, vertel ik je wel een keer door de telefoon..
Dus als ik binnenkort een seven-night-stand bij je heb, gaan we fijn PSP-en?![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 05:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw en ik liggen elkaar niet zo, vertel ik je wel een keer door de telefoon..
Dus als ik binnenkort een seven-night-stand bij je heb, gaan we fijn PSP-en?![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:51 schreef itsme het volgende:
Morning![]()
Nog 1 ochtend die kippen en haan verzorgen en dan ben ik er weer vanaf. Waren 8 zware ochtenden![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat?
![]()
goeiemorgen...
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klap ik weer op het foute moment uit de school?
![]()
![]()
moguh uwe onmogelijkheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |