Dan ga ik per direkt de shit schuilenquote:Op donderdag 6 september 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieverd uit jouw mond, klinkt dat als muziek in mijn oren![]()
![]()
Bruidsboeket wacht op je...quote:Op donderdag 6 september 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Doe maar niet en kijk voortaan uit voor enge mannen op het Internet.![]()
Als Roddick zou winnen verlies ik een tientje aan jou, terwijl ik 37.55¤ win (47.55 - 10).
Als Federer wint zou ik een tientje van jou krijgen en verlies ik vijf op Betfair zodat ik nog winst zou maken.![]()
Ga maar sparen voor ons bruidsboeket, daar hebben wij meer aan.![]()
Maar ik ga het huishoudboekje beheren....
Ik help jequote:Op donderdag 6 september 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga ik per direkt de shit schuilen![]()
Je bent gewoon een bange poepert..quote:Op donderdag 6 september 2007 02:28 schreef APK het volgende:
Toch liev van mij dat ik arme meisjes niet uitbuit.![]()
Iets zegt mij dat jij meer verstand van bloemen hebt dan van wedden.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij meer verstand van bloemen hebt dan van wedden.
Da's ook alleen maar omdat je weet dat ik meekijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:28 schreef APK het volgende:
Toch liev van mij dat ik arme meisjes niet uitbuit.![]()
Straks weer werken, truste allemaal.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Kan nog wel later worden als Venus op stoom komt.![]()
Neuh, dat is een zwendeltent.quote:
Als je dat maar onthoudt. Welterustenquote:Op donderdag 6 september 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dat is een zwendeltent.
Oops, Disana leest mee.![]()
Truste bruidegompiequote:Op donderdag 6 september 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Straks weer werken, truste allemaal.
Was Ich noch zu sagen hatte, dauert eine Sigarette... und ein leztes Glass im stehen.....
Euh, nee.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
En mocht Andy winnen, ik weet je te vinden![]()
Hmmm, nee. 'All kinds of everything' misschien? Even kijken of het er is...quote:Op donderdag 6 september 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
Saantje, heb je nog een mooi plaatje om de dood te tijden?
Een oudje, maar ik ken het welquote:Op donderdag 6 september 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmm, nee. 'All kinds of everything' misschien? Even kijken of het er is...
http://www.youtube.com/watch?v=0iueDfDC18E
Oh god ja. En het is nog altijd even vreselijk![]()
Jemig, sorry dat ik alweer zo laat reageer. Ik ben de nieuwe Paint Shop Pro aan het testen, ik vergeet gewoon de tijd.quote:
Maar ik heb tenminste niet 20 minuten voor niks gewachtquote:Op donderdag 6 september 2007 04:15 schreef doka het volgende:
Valt tegen, geloof ik...
Yeayquote:Op donderdag 6 september 2007 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik heb tenminste niet 20 minuten voor niks gewacht
Ik heb een reactie![]()
![]()
Hajoquote:
Ik wacht op je... tot je klaar bent...kan ik lekker tegen je aan kruipen in bedquote:Op donderdag 6 september 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
't Is mijn eigen schuld... Lobasje ziet me niet meer staan![]()
Ik ben het kabeltje van mijn telefoon kwijt, om over te zetten naar de PCquote:
En nu weer één!!quote:Op donderdag 6 september 2007 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik heb tenminste niet 20 minuten voor niks gewacht
Ik heb een reactie![]()
![]()
Met m'n vier katten?quote:Op donderdag 6 september 2007 04:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wacht op je... tot je klaar bent...kan ik lekker tegen je aan kruipen in bed![]()
Zelfs ik heb betere smoezen ....quote:Op donderdag 6 september 2007 04:46 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ben het kabeltje van mijn telefoon kwijt, om over te zetten naar de PC![]()
Het is echt zoquote:Op donderdag 6 september 2007 04:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zelfs ik heb betere smoezen ....![]()
En met mijn 2 tijgersquote:Op donderdag 6 september 2007 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Met m'n vier katten?![]()
Fijn dat je zo geduldig bent, ik zit gewoon van alles uit te proberen en zie nu pas tot mijn schrik hoe laat het is. Heb jij je nog een beetje vermaakt?
Een bezig bijtjequote:Op donderdag 6 september 2007 04:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En met mijn 2 tijgers![]()
Dat wordt dolletjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The usual things, afwasje, bed verschonen, planten water, tennis gluren, spelletje, telefoontje etc....
Kortom... ik heb tijd te kort...alsmede slaap...
Misschienquote:Op donderdag 6 september 2007 04:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Maar dat kabeltje ga jij vandaag braaf kopen![]()
Nou ja, je hebt nuttigere dingen gedaan dan ikquote:Op donderdag 6 september 2007 04:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En met mijn 2 tijgers![]()
Dat wordt dolletjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The usual things, afwasje, bed verschonen, planten water, tennis gluren, spelletje, telefoontje etc....
Kortom... ik heb tijd te kort...alsmede slaap...
Welterusten, booby manquote:Op donderdag 6 september 2007 04:52 schreef doka het volgende:
[..]
Een bezig bijtje![]()
Ik gaTrusten mensen
Loop maar weg!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 04:52 schreef doka het volgende:
[..]
Een bezig bijtje![]()
Ik gaTrusten mensen
Misschien moeten jij en ik elkaar eens telefonisch op de hoogte houden van onze beslommeringen des levens.....quote:Op donderdag 6 september 2007 04:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt nuttigere dingen gedaan dan ikMijn afwas staat er nog, de planten bekijken het maar even, tennis is niet zo mijn ding, voor spelletjes had ik geen tijd, niemand wil ooit met mij bellen...
maar goed, toch werd het vanzelf weer laat
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 04:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en ik elkaar eens telefonisch op de hoogte houden van onze beslommeringen des levens.....![]()
Dat was ik helemaal niet. Ik heb jullie allemaal voor de gek gehoudenquote:Op donderdag 6 september 2007 05:09 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Leuk trouwens: ik ken jouw telefoonstem al![]()
Het was je buurvrouw! Wat een leuke stem heeft ze, jullie kunnen het vast goed met elkaar vindenquote:Op donderdag 6 september 2007 05:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat was ik helemaal niet. Ik heb jullie allemaal voor de gek gehouden![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 05:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was je buurvrouw! Wat een leuke stem heeft ze, jullie kunnen het vast goed met elkaar vinden![]()
Echt leuk, ik vind allemaal foutjes in de nieuwe PSP, en die zit ik lekker te rapporteren. Heerlijk![]()
Vooruit maar:quote:Op donderdag 6 september 2007 05:22 schreef Disana het volgende:
Lobasca, heb jij ook zo'n slaap? Ik in elk geval wel. Dus ga ik je welterusten zwaaien, en je een fantastische nachtochtendrust wensen.
Tot morgen vanmiddag of vanavond![]()
![]()
Wel ja zeg, seven night stand... dat red ik niet hoor. We PM'men hierover, goed?quote:Op donderdag 6 september 2007 05:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw en ik liggen elkaar niet zo, vertel ik je wel een keer door de telefoon..
Dus als ik binnenkort een seven-night-stand bij je heb, gaan we fijn PSP-en?![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 05:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw en ik liggen elkaar niet zo, vertel ik je wel een keer door de telefoon..
Dus als ik binnenkort een seven-night-stand bij je heb, gaan we fijn PSP-en?![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:51 schreef itsme het volgende:
Morning![]()
Nog 1 ochtend die kippen en haan verzorgen en dan ben ik er weer vanaf. Waren 8 zware ochtenden![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat?
![]()
goeiemorgen...
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 13:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klap ik weer op het foute moment uit de school?
![]()
![]()
moguh uwe onmogelijkheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |