Tussen d'r benen?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:36 schreef willem-jozef het volgende:
effe een zeehond gereanimeerd
wat toch niet mijn filmpiequote:Op woensdag 5 september 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooiiiiiiiiiiiii, die gaat op me hyves!!!!![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
pfff de 2e afspraak die je niet nakomt talk to the hand !
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat was dan waarschijnlijk helemaal geen kersenwijn als het van Lobasca kwam.
Lobas, je hebt een goede vaste camerahand!
en ja, het middeltje werkt toch, ik ben overtuigd
wel grappig! die bruine hufter zou m'n broertje kunnen zijn! (stuur wel een keer een fotootje ter check)quote:Op woensdag 5 september 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik voor (ben barbie) WJ wou weer eens stoerdoen met zn wilde dans pasjes
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel grappig! die bruine hufter zou m'n broertje kunnen zijn! (stuur wel een keer een fotootje ter check)
me klit?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
helemaal linksbovenin in je zwarte doca in die zwarte flacon met dat bloedrode labeltje
Sorry, was ff verhaaltje aan het typen..quote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Wel me meest slechtste score ooit. 15 minuten later en nog niemand terug gegroet.
Jullie vinden me niet leuk meer![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Wel me meest slechtste score ooit. 15 minuten later en nog niemand terug gegroet.
![]()
clipje nog een keer gekeken, erg leuk.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
geen rim foto's meer in mn inbox
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
clipje nog een keer gekeken, erg leuk.
helemaal met de wetenschap dat sommige 'echte' artiesten een paar ton voor een clip lappen en zoiets als dit vaak leuker is
Zwarte magie en middeltjes. Nee, je klit is niet zwart toch, of wel soms?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
me klit?![]()
Man, waar heb je het over?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
![]()
hoiveulenhoiveulenhoiveulenhoiveulenvreetjebakleeghoiveulenhoiveulenhoiveulenhoiveulenvreetjebakleegquote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
![]()
lekker rustgevend maar ben toch meerquote:Op woensdag 5 september 2007 23:55 schreef tipsch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YpMfjazKIvU
Sorryquote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
![]()
hmm, titel spreekt me bijzonder aan, muziek daarentegen des te minder.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekker rustgevend maar ben toch meer
http://www.youtube.com/watch?v=3bZzM4s0Hgs van deze kant
Ik snap er nog steeds geen jota van, is dat ook onderdeel van de magie?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zwarte magie en middeltjes. Nee, je klit is niet zwart toch, of wel soms?![]()
dat ik nog punkert was(voor m'n discoperiode)vaak gedraaid die rukkerts.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekker rustgevend maar ben toch meer
http://www.youtube.com/watch?v=3bZzM4s0Hgs van deze kant
Ga heen, doosquote:Op donderdag 6 september 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen jota van, is dat ook onderdeel van de magie?![]()
Bij Ian op bezoek!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Gelukkig jullie doen het nog allemaal![]()
![]()
Ik ben druk me vakantie te plannen. Denk dat ik maar naar Duitsland ga.
Die komt morgen voor 2 maanden naar nederland.quote:
zelfde insteek mildere muziek (hun ouwe tijd was beter)quote:Op donderdag 6 september 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, titel spreekt me bijzonder aan, muziek daarentegen des te minder.
Waarom ben je boos?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat wetenZoek het uit!
![]()
![]()
dankje had m al een tijdje maar ik haal het eind meestal nooit dus had ik m naar disaan gestuurd.quote:
Dit typisch Amerikaanse geluid vind ik echt vreselijk, sorry.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
zelfde insteek mildere muziek (hun ouwe tijd was beter)
http://www.youtube.com/watch?v=43rgB93AvSM
hoezo zo? ik ben ook niet sagoquote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo klink je iig als een wijf...![]()
hoihoiquote:
Slaap lekker WJquote:Op donderdag 6 september 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi
nou, da's een mooi moment om nog ff een liedje d'r in te gooien alvorens te speeltuin, tot m'n spijt, te verlaten:
http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00
truste ieders
Geen fruit kopenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Wat te doen tegen fruitvliegjes, iemand?
Maar da's juist zo goed vor m'n pietamientjes. Ik heb een ananas en een halve meloen goed verpakt in huis liggen. Die kutfruitvliegjes zitten evengoed overalquote:
Schaaltjes met azijn neerzetten en laten verdampen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Wat te doen tegen fruitvliegjes, iemand?
is de ananas komt een sterke geur vanaf, leg m in de koelkastquote:Op donderdag 6 september 2007 00:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar da's juist zo goed vor m'n pietamientjes. Ik heb een ananas en een halve meloen goed verpakt in huis liggen. Die kutfruitvliegjes zitten evengoed overal![]()
Azijn! dat was het, yes! dankquote:Op donderdag 6 september 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schaaltjes met azijn neerzetten en laten verdampen.
Ik had deze week eerder een ananas gehaald en die gewoon buiten de koelkast gelegd in een tasje. Die was binnen 1 1/2 dag heul rot. Ananas in de koelkast, logisch, zal lastig worden. Onhandelbare dingen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
is de ananas komt een sterke geur vanaf, leg m in de koelkast
Fruit in de koelkast? Wie doet dat nou.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
is de ananas komt een sterke geur vanaf, leg m in de koelkast
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi
nou, da's een mooi moment om nog ff een liedje d'r in te gooien alvorens te speeltuin, tot m'n spijt, te verlaten:
http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00
truste ieders
Plastic versnelt het rottingsproces.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:30 schreef tipsch het volgende:
Ik had deze week eerder een ananas gehaald en die gewoon buiten de koelkast gelegd in een tasje. Die was binnen 1 1/2 dag heul rot. Ananas in de koelkast, logisch, zal lastig worden. Onhandelbare dingen.
ik en ik kan het weten serieusquote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Fruit in de koelkast? Wie doet dat nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |