Bij Ian op bezoek!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Gelukkig jullie doen het nog allemaal![]()
![]()
Ik ben druk me vakantie te plannen. Denk dat ik maar naar Duitsland ga.
Die komt morgen voor 2 maanden naar nederland.quote:
zelfde insteek mildere muziek (hun ouwe tijd was beter)quote:Op donderdag 6 september 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, titel spreekt me bijzonder aan, muziek daarentegen des te minder.
Waarom ben je boos?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat wetenZoek het uit!
![]()
![]()
dankje had m al een tijdje maar ik haal het eind meestal nooit dus had ik m naar disaan gestuurd.quote:
Dit typisch Amerikaanse geluid vind ik echt vreselijk, sorry.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
zelfde insteek mildere muziek (hun ouwe tijd was beter)
http://www.youtube.com/watch?v=43rgB93AvSM
hoezo zo? ik ben ook niet sagoquote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo klink je iig als een wijf...![]()
hoihoiquote:
Slaap lekker WJquote:Op donderdag 6 september 2007 00:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi
nou, da's een mooi moment om nog ff een liedje d'r in te gooien alvorens te speeltuin, tot m'n spijt, te verlaten:
http://www.youtube.com/watch?v=WIXg9KUiy00
truste ieders
Geen fruit kopenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Wat te doen tegen fruitvliegjes, iemand?
Maar da's juist zo goed vor m'n pietamientjes. Ik heb een ananas en een halve meloen goed verpakt in huis liggen. Die kutfruitvliegjes zitten evengoed overalquote:
Schaaltjes met azijn neerzetten en laten verdampen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Wat te doen tegen fruitvliegjes, iemand?
is de ananas komt een sterke geur vanaf, leg m in de koelkastquote:Op donderdag 6 september 2007 00:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Maar da's juist zo goed vor m'n pietamientjes. Ik heb een ananas en een halve meloen goed verpakt in huis liggen. Die kutfruitvliegjes zitten evengoed overal![]()
Azijn! dat was het, yes! dankquote:Op donderdag 6 september 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Schaaltjes met azijn neerzetten en laten verdampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |