gewoon in de koelkast duurt langer voor die rijp is maar geen vliegjes, als je een blad eruit kan halen zonder te trekken is ie rijpquote:Op donderdag 6 september 2007 00:34 schreef tipsch het volgende:
Nou weet ik het niet meer, wel of niet in de koelkast. Plastic niet goed?
hmm, en koud fruit vind ik eigenlijk niet lekker, maar dat moet ik dan maar in de planning meenemen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Plastic versnelt het rottingsproces.![]()
Ik ga dat gewoon proberen. Jammer dat die krengen zoveel ruimte in beslag nemen.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
gewoon in de koelkast duurt langer voor die rijp is maar geen vliegjes, als je een blad eruit kan halen zonder te trekken is ie rijp
Dat is alleen handig als je het weken gaat bewaren. Als je het binnen een week gaat opeten gewoon uit de koelkast laten.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:32 schreef Pavement het volgende:
ik en ik kan het weten serieus
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga dat gewoon proberen. Jammer dat die krengen zoveel ruimte in beslag nemen.
Die azijn ga ik eerst eens proberen. Tis vaak zo dat ik iets op de markt haal en de volgende dag wil opeten, dan moet het vlot volledig gerijpt zijn. Koud fruit is idd half zo lekker.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je het weken gaat bewaren. Als je het binnen een week gaat opeten gewoon uit de koelkast laten.
Koud fruit is vies en vaak word het niet lekkerder. Zeker omdat fruit net voor rijpheid word geplukt.
Tegen fruitvliegjes kun je het beste een bakje azijn er naast poten (of gewoon af en toe een doordrenkt watje er naast)
Ga jij nou maar azijn kopen!quote:Op donderdag 6 september 2007 00:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou, probeer ik het eens, is het weer niet goed![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:51 schreef tipsch het volgende:
Die azijn ga ik eerst eens proberen. Tis vaak zo dat ik iets op de markt haal en de volgende dag wil opeten, dan moet het vlot volledig gerijpt zijn. Koud fruit is idd half zo lekker.
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jij nou maar azijn kopen!
azijnpisser
Ben blij om te lezen, dat ik niet de enige ben, die vind dat fruit niet in de koelkast hoort, net zoals tomaten.
Tomaten uit de koelkast. Bah.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
azijnpisser
Ben blij om te lezen, dat ik niet de enige ben, die vind dat fruit niet in de koelkast hoort, net zoals tomaten.
Neeeeeeeeee, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... doet au aan mijn tandjes...quote:Op donderdag 6 september 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
lekkere kouwe appel mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
![]()
Ik noem het een tomatenplantquote:Op donderdag 6 september 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tomaten uit de koelkast. Bah.
Ik heb ze liever zo van de struik/boom (hoe noem je dat).
Tuste lekker dierquote:Op donderdag 6 september 2007 00:58 schreef Pavement het volgende:
mensen slaap lekker en bis morgen
http://www.youtube.com/watch?v=whIQlw8VZX8
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
azijnpisser
hoihoiquote:
Ik hoop op Eurosport en anders kijk ik streams via Bwin...quote:Op donderdag 6 september 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Roddick? op televee of streams, wat?
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoop op Eurosport en anders kijk ik streams via Bwin...![]()
Wat is Bwin? En wat heb je met tennis? Doe je zelf ook tennis?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik hoop op Eurosport en anders kijk ik streams via Bwin...![]()
Hoi Veulenquote:
Roger Federer...quote:Op donderdag 6 september 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
En tegen wie speelt Andy Ratnick?
Beetje welquote:
Zit je weer in jezelf te lallen?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
I'm like, you know, totally cool with it.
Kan nog wel later worden als Venus op stoom komt.quote:
Heb jij nu nooit eens iets positiefs te melden??!!quote:Op donderdag 6 september 2007 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Kan nog wel later worden als Venus op stoom komt.![]()
Weltrustequote:
Roddick kan morgen bij mamma lunchen ipv in het spelershotel.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
Heb jij nu nooit eens iets positiefs te melden??!!![]()
Wedje doen?quote:Op donderdag 6 september 2007 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Roddick kan morgen bij mamma lunchen ipv in het spelershotel.![]()
Aloha beauty!quote:Op donderdag 6 september 2007 01:56 schreef TherAngelina het volgende:
Bonjour!
Jij hebt er meer ervaring mee dan ikquote:
Ik zat meer aan geld te denken.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Jij hebt er meer ervaring mee dan ik![]()
Het moet wel iets uitvoerbaars zijn.
Jij een lekkere fles wijn, en ik een mooi ruikertje?
Met het ruikertje bedoelde ik een bruidsboeket...quote:Op donderdag 6 september 2007 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zat meer aan geld te denken.![]()
Wat moet jij nou met een flesje Old Spice?
quote:Op donderdag 6 september 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
Met het ruikertje bedoelde ik een bruidsboeket...![]()
Tientje?quote:Hoeveel leggen we in? Niet te gek he?
lèlèlèlèquote:Op donderdag 6 september 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit je weer in jezelf te lallen?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |