Valt je zwaar he, je te onderwerpen??quote:Op woensdag 5 september 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was in opdracht, ik had geen keus![]()
Ja, heel zwaar. Maar ja, het is Pavement he... daar kun je moeilijk iets aan weigeren, da's zo'n bruut van een knul.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt je zwaar he, je te onderwerpen??![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was in opdracht, ik had geen keus![]()
IKHEBNETVOORVIEREUROEENTWEEDEHANDSMEMORYCARDVOORDEPS1GEKOCHTquote:Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef itsme het volgende:
Shit Nu ben ik mijn gekopieerde tekst kwijt.
Lekker schoon hier Disana.
maar ik wil nog wel in bad WJ.
Jimmy Hendrix was net voor mijn tijd maar steengoed nummer.
Ik vond dit ook een leuk nummer.
Heb het probleem dat ik nog steeds een beetje zo dans en mensen moeten er altijd om lachen.![]()
http://youtube.com/watch?v=R0sVcWbqpug
En ja ik was idd mijn geliefde Reality show aan het kijken![]()
Oh jee... da's inderdaad wel een probleem... Weet je wat? Wijt het gewoon aan je genialiteit: brains en een soepele body gaan gewoon zelden samen!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef itsme het volgende:
Heb het probleem dat ik nog steeds een beetje zo dans en mensen moeten er altijd om lachen.![]()
Wou in de vorige sc net gaan posten, zat ie vol dus ik bidden en ja mijn gebeden werden verhoordquote:Op woensdag 5 september 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Eindelijk. Beter laat dan nooit he!
Godin Disana hoorde jequote:Op woensdag 5 september 2007 22:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wou in de vorige sc net gaan posten, zat ie vol dus ik bidden en ja mijn gebeden werden verhoord![]()
dude had het eerder gezegd had m zo over de grens kunnen gooien voor jequote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
IKHEBNETVOORVIEREUROEENTWEEDEHANDSMEMORYCARDVOORDEPS1GEKOCHT
ENHIJDOETHETOOKECHTDUSIKKANEINDELIJKFF9SPELEN!!!!![]()
![]()
![]()
Netjes! Hoiquote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oehoeh ik ben zo gelukkigquote:Op woensdag 5 september 2007 22:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
dude had het eerder gezegd had m zo over de grens kunnen gooien voor je
Ik vind het echt super, die verhaal lijnen over al die jaren nog steeds kloppen geen foutje in welke aflevering ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben ook een ST fan. Heb alles gezien behalve de laatste film en de laatste twee afleveringen van Enterprise.
lol. Wat fijn . Die heb ik ook.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat doe je eigenlijk daar ?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oehoeh ik ben zo gelukkig![]()
![]()
![]()
En morgen lekker naar Nederland![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer Javaanse Jongens 3/4 shag en Hertog Jan![]()
![]()
![]()
Voyager en DS9 vond ik de minste... Voyager was te vaak zweverig. En ik dacht dat Enterprise niks kon zijn, maar het was juist heel goed.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik vind het echt super, die verhaal lijnen over al die jaren nog steeds kloppen geen foutje in welke aflevering ook.
heb net ff voyager box6 van een vriend geleend (ook al heb ik het al gezien)
Rocktoise is a bitchquote:Op woensdag 5 september 2007 22:48 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. Wat fijn . Die heb ik ook.![]()
laat me horen wat je er van vind.![]()
4 euro. Heb zelf ook een ps1 memory card voor al mijn oude FF games
Had je nog gelezen over die kut rocktoise? Ik deed het met een poppetje, van ver en er ging heel veel HP af, toen tot mijn verbijstering het hele blokje (HP) van de fucker weer oranje en vol was?
You can call me captain pavement ensign !quote:Op woensdag 5 september 2007 22:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk star trekker, al klaar?
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee... da's inderdaad wel een probleem... Weet je wat? Wijt het gewoon aan je genialiteit: brains en een soepele body gaan gewoon zelden samen!![]()
Spock rules, maar voyager is geniaal vooral die doctor.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Voyager en DS9 vond ik de minste... Voyager was te vaak zweverig. En ik dacht dat Enterprise niks kon zijn, maar het was juist heel goed.
Maar Mr. Spock blijft voor mij toch altijd nummer 1![]()
Ja, de dokter in Voyager is leuk. Wel bekijken hoor, de Enterprise serie - zal je enorm meevallen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Spock rules, maar voyager is geniaal vooral die doctor.
Die nieuwe serie heb ik nog niet gekeken werd al missleijk van die tune beetje over geamirkaniseerd
Dat is lief maar ik probeer het nog even zelf. (morgen zal ik het je natuurlijk toch vragen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rocktoise is a bitch![]()
Zoals heul veel van de grotere krengen die je onder andere op hunts zal tegenkomen heeft hij een hele nasty white magic waarmee zijn hele HP weer vol is![]()
Moet ik een hint geven waarmee je ongeveer 70% van die fuckers om zeep helpt?
Ik ga er aan beginnen zag dat ze waren afgeprijsd bij de media marktquote:Op woensdag 5 september 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de dokter in Voyager is leuk. Wel bekijken hoor, de Enterprise serie - zal je enorm meevallen.
haal dat zand is uit je kudtjequote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op woensdag 5 september 2007 22:41 schreef itsme het volgende:
leuk, madness! deze ken je ook wel denk ik:
http://youtube.com/watch?v=kIPrltwASH4&mode=related&search=
quote:BAD is goed, neem gerust je dochter mee![]()
ah ja, ik weet wel wie dat zijn.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's zodat de oudjes ook nog een beetje mee kunnen komen. Die werden er draaierig van.
dat wat schuurt tussen je benen waardoor je sago wordtquote:
ik ben heul niet sago, eikelquote:Op woensdag 5 september 2007 22:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat wat schuurt tussen je benen waardoor je sago wordt
Eentje is al naar bed gegaan rond tien uur. Die andere danst heel raar, iets geks uit de jaren tachtig dacht ik.quote:
Hee Peetquote:Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
hoi!!!
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:00 schreef petraa het volgende:
hoi!!!
die hangen aan de boomquote:
Goed zeaux, eerst zelf proberenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is lief maar ik probeer het nog even zelf. (morgen zal ik het je natuurlijk toch vragen.)
Misschien kan je me wel meer uitleg over die Quickenings geven.
Hoe werkt dat nu precies. Moet je op een bepaalde tijd een knop indrukken? Ik snap nog niet heo dat precies werkt.
Ja een karakter krijgt dan bv de X knop toegewezen en als er meer een quickening hebben kan je ook de andere toevoegen dmv de andere knoppen. en je verliest al je mp
Dat het nog kán dansen.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eentje is al naar bed gegaan rond tien uur. Die andere danst heel raar, iets geks uit de jaren tachtig dacht ik.
Hoi soury en pave!!!quote:
Hoe kom je dáár nu bij!?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
En nickski je bent heul wel saggo
ben het ook aan het kijken, miste net dat stukkie over dat censuur bij cambuur (wat moest ie er nu uithalen ? )quote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Wat is René v/d Gijp oud geworden zeg, ned2
Ik wordt er ook al van beticht. Ben helemaal niet sago, hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Peet![]()
[..]
Hoe kom je dáár nu bij!?![]()
Zet hem ook net aan schatquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
ben het ook aan het kijken, miste net dat stukkie over dat censuur bij cambuur (wat moest ie er nu uithalen ? )
hee, sjagerijnquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Petraa en Tipsch!!!
gast relativeer en hap niet gelijkquote:Op woensdag 5 september 2007 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik wordt er ook al van beticht. Ben helemaal niet sago, hoor![]()
jammerdt, cuby and the blizzardsquote:
Heyquote:Op woensdag 5 september 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Eentje is al naar bed gegaan rond tien uur. Die andere danst heel raar, iets geks uit de jaren tachtig dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |