die gast die die hotelketen heeft opgericht denk ikquote:Op woensdag 5 september 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:
Freddie wie?
Ik ben sowieso een held!quote:Op woensdag 5 september 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:
Sjimz een held? Hij heeft toch gewoon zn werk gedaan?![]()
Ja, en nu zitten ze hier aan de kust met dooie walvissenquote:Op woensdag 5 september 2007 19:02 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft voor het eerst zelf zijn PC problemen verholpen. Heb op heel veel knopjes geklikt en rare dingen gedaan. Was puur geluk. En ik kan nu al 2 uur lang gewoon posten. Jeetje wat ben ik trots op mezelf
Beter vdan levende lijkt bmijquote:Op woensdag 5 september 2007 19:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en nu zitten ze hier aan de kust met dooie walvissen
Ik wacht nog even met naar de hemel gaanquote:
Gelukkig wel. Die Kluun is een zwakke kloon van hem.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Maar er is maar één Jan Cremer.
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:05 schreef tong80 het volgende:
Golfert is alles wat Jan Cremer niet is. Daar baalt ie van
Ja heel vervelend om geen domme sexistische blaaskaak zonder schrijftalent te zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 21:05 schreef tong80 het volgende:
Golfert is alles wat Jan Cremer niet is. Daar baalt ie van
http://www.youtube.com/watch?v=Z9nwcpGZE6A&mode=related&search=quote:Op woensdag 5 september 2007 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Als hij nog geleefd had, was hij vandaag 61 geworden. Vandaar deze TT
Hee, ouwe slavendrijver, moet je niet ergens 'mein kampf' aan de man brengen?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja heel vervelend om geen domme sexistische blaaskaak zonder schrijftalent te zijn![]()
En, hoe staat je Wilderspruik? Oh, nee, dat mag ik niet zeggen. Die is geen nazi.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:54 schreef SCH het volgende:
Ik ben net terug van de Heerenveenjugend - Heil Gertjan
jij wilde weer 'goede' muziek op de radio ipv mijn request van gister zekerquote:Op woensdag 5 september 2007 22:19 schreef Againzender het volgende:
Freddy 61.... wat is het weer lang geleden dat hij dood ging zeg.....
Mijn requestje was net voor 10 uur op 3FMhad niets met Freddy te maken overigens
24 november 1991quote:Op woensdag 5 september 2007 22:19 schreef Againzender het volgende:
Freddie 61.... wat is het weer lang geleden dat hij dood ging zeg.....
Is een cornervlag verhinderd?quote:
Inderdaad een lust voor de tegenstander. een klein stiftballetje is al voldoende om de bal over je heen te krijgen.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is een cornervlagpenaltystip verhinderd?
Als sjimz iemand poort, loopt hij gewoon tussen de benen van de tegenstander door. Dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad een lust voor de tegenstander. een klein stiftballetje is al voldoende om de bal over je heen te krijgen.
Waar ik gegeten heb? In de keuken/leefruimte.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Waar gatje?
vlak daarvoor werd bekend dat wat iedereen al dacht waar was: AIDS. Ik was bezig met een partij tafelvoetbalquote:
bloes moet maar zeker langskomen om de keuken leefbaarder te makenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waar ik gegeten heb? In de keuken/leefruimte.
Hij is vandaag schoongemaakt, dus het was goed te doenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
bloes moet maar zeker langskomen om de keuken leefbaarder te maken![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als sjimz iemand poort, loopt hij gewoon tussen de benen van de tegenstander door. Dat is dan wel weer een voordeel.
die van jou heb ik gemist denk ik.....quote:Op woensdag 5 september 2007 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
jij wilde weer 'goede' muziek op de radio ipv mijn request van gister zeker![]()
wel mooie plaat ja
Ja. Ik wist toen als 10-jarige niet eens wie hij was. Dat is nu wel anders.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
vlak daarvoor werd bekend dat wat iedereen al dacht waar was: AIDS. Ik was bezig met een partij tafelvoetbalop school toen ik dat hoorde. Niemand was verbaasd, dat hij vlak daarna overleed, dat was wel een beetje een shock.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
die van jou heb ik gemist denk ik.....
Badly Drawn Boy heeft zulke mooie muziekje krijgt dan echt zin in de herfst
![]()
ik was toen 17, en Queen was (en is) een van mijn favourite bands, dus het greep mij toch wel aan. Het rare was: bijna iedereen uit mij klas was geraakt door dit, meest opvallend vond ik de hiphoppers die het verlies van Freddie zo enorm vonden. Die gasten bleken alles van Queen te kennen!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik wist toen als 10-jarige niet eens wie hij was. Dat is nu wel anders.
het zou gvd eens tijd wordenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef pascalheister het volgende:
misschien in 2010 toch nog CL in amsterdam
hoezo omrijden, wil je meteen de klappen van haar vriend ontvangen?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:40 schreef pascalheister het volgende:
morgenvroeg die mooie blonde staigaire bij ons op kantoor oppikken met de auto, stukje omrijden dan maar![]()
nee jij moet Johan Derksen kijken in profiel nu op NL2quote:Op woensdag 5 september 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Mag ik ook de 'Too much love will kill you'-versie van Brian May draaien in dit topic?.
nee, Innuendo gaat op!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Mag ik ook de 'Too much love will kill you'-versie van Brian May draaien in dit topic?.
Eén van mijn favoriete nummersquote:
Moeten?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
nee jij moet Johan Derksen kijken in profiel nu op NL2
uitzendinggemist is ook goed als je het maar kijktquote:
Ook alleen maar omdat het lekker verdient.quote:
Je draagt je Fok!Shirt vaak begrijp ik?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het lekker verdient.
ik vind dat zo'n slecht nummerquote:Op woensdag 5 september 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Die gebruik ik als poetsdoekquote:Op woensdag 5 september 2007 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je draagt je Fok!Shirt vaak begrijp ik?
het is vast heel smerig dan bij jou thuisquote:
Sssst. Zou weer een mooi verhaal opleveren.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo omrijden, wil je meteen de klappen van haar vriend ontvangen?
de mijne ookquote:Op woensdag 5 september 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eén van mijn favoriete nummers.
Zet ik Somebody To Love op!
Die is ook erg mooi. Zelfde geldt voor Show Must Go On samen met Elton John.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Somebody to love vind ik extra mooi in de versie met George Michael
Ontzettendquote:Op woensdag 5 september 2007 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is vast heel smerig dan bij jou thuis
prachtige spellenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sssst. Zou weer een mooi verhaal opleveren.
Vanavond zowel 7 card stud als Omaha gewonnen van twee vrienden. Bij het laatste spel kwam ik terug van 52, met 1525 chips in het spel en won ik ook nog.
ik negeer standaard alles met Elton Johnquote:Op woensdag 5 september 2007 23:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die is ook erg mooi. Zelfde geldt voor Show Must Go On samen met Elton John.
Dan doe je Bloes een blinddoek voorquote:Op woensdag 5 september 2007 23:21 schreef RayMania het volgende:
Ontzettend, Bluezz wilt niet langskomen
.
Ik ook hoorquote:
omaha is het leukste! In vrijwel al haar versiesquote:Op woensdag 5 september 2007 23:26 schreef borisz het volgende:
Stud games![]()
ik vind stud soms nog wel leuker dan holdem
maar dat is op toernooien limitquote:Op woensdag 5 september 2007 23:33 schreef borisz het volgende:
ik hou vooral van HORSE, lekker alles spelen
omaha is ook erg leukquote:Op woensdag 5 september 2007 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omaha is het leukste! In vrijwel al haar versies
Er zit meer geld in de andere varianten op de lage limieten heb ik het idee.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dat is op toernooien limit
limit is gay!quote:
echt welquote:Op woensdag 5 september 2007 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zit meer geld in de andere varianten op de lage limieten heb ik het idee.
Uruzgan.fm, Veenstra, Barbara Karel, Ekstra Weekendquote:Op woensdag 5 september 2007 23:40 schreef borisz het volgende:
iedereen moet wel stemmen voor de radioring
http://radioring2007.televizierring.nl/index.php
heb gestemd op noordpool.fm, Veenstra, Annemiekeen MIDNR
![]()
ik ga stemmen op noordpool.fm, Sander de Heer, Annemieke (irl nog meerquote:Op woensdag 5 september 2007 23:40 schreef borisz het volgende:
iedereen moet wel stemmen voor de radioring
http://radioring2007.televizierring.nl/index.php
heb gestemd op noordpool.fm, Veenstra, Annemiekeen MIDNR
![]()
Doe verstandig en boycot heel 3FMquote:Op woensdag 5 september 2007 23:54 schreef borisz het volgende:
Sander Lantinga
maar goed ik heb de C&S show inmiddels geboycot
ik vind hem vooral geniaal in combinatie met Coen, dat duo werkt gewoonquote:Op woensdag 5 september 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Sander geniaal, echt een kwestie van smaak bij zijn manier van radiomaken.
en dan? alleen XFM blijft over danquote:Op woensdag 5 september 2007 23:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe verstandig en boycot heel 3FM.
zijn we het niet over eensquote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind hem vooral geniaal in combinatie met Coen, dat duo werkt gewoon
vroeger altijd op vrijdagavond Lantinga en Swijnenbergquote:Op woensdag 5 september 2007 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat je nooit zo voor was, die gasten passen inderdaad uitstekend bij elkaar.
Vreselijk, alleen maar stomme jingles. Een radio is voor muziek.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind hem vooral geniaal in combinatie met Coen, dat duo werkt gewoon
niet mee eens, lul programma's zijn ook zeer leukquote:Op woensdag 5 september 2007 23:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vreselijk, alleen maar stomme jingles. Een radio is voor muziek.
nee als ik alleen muziek wel gooi ik er wel een CD in, ik wil ook vermaakt worden, grappige nieuwtjes horen enzoquote:Op woensdag 5 september 2007 23:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
bel de baas af ofzo was altijd wel grappigquote:Op woensdag 5 september 2007 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vroeger altijd op vrijdagavond Lantinga en Swijnenbergen daarna gingen ze Giel vervangen in zn vakantie, prachtig
C&S boycotten maar wel naar 538 gaanquote:Op woensdag 5 september 2007 23:59 schreef borisz het volgende:
maar goed ik heb al drie maanden geen C&S show meer gehoord.
Ik luister dan liever naar LindoDuvall.nl![]()
Dan zou ik een I-pod halen. Ik wil graag gelul aan m'n kop, heerlijk.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik luister dan ook het programma niet perse de muziekquote:Op donderdag 6 september 2007 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
C&S boycotten maar wel naar 538 gaan
dat vind ik dus echt irritant, hij doet al jaren hetzelfde kunstje..... dat is waar Giel ook last van begint te krijgenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister dan ook het programma niet perse de muziek![]()
net zoals ik ook nog steedsEvers
luister
Op stage of werk heb je niet echt de keuze om een CD op te zettenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zou ik een I-pod halen. Ik wil graag gelul aan m'n kop, heerlijk.
maar evers vind ik dan een stuk beter dan Beelenquote:Op donderdag 6 september 2007 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt irritant, hij doet al jaren hetzelfde kunstje..... dat is waar Giel ook last van begint te krijgen
ik vond dat echt erg. Van Giel pik dat soort geilige gesprekken. Maar dan zie je ineens Veenstra met zn hoofd vragen aan meisjes of ze hun BH laten zien...... dan krijg ik echt zo'n glurende nerd gevoelens bijquote:Op donderdag 6 september 2007 00:04 schreef borisz het volgende:
[..]
maar evers vind ik dan een stuk beter dan Beelen
Helaas doet Giel zijn nachtshow weer, Veenstra Veenstra was stukken leuker
![]()
welke vriend?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo omrijden, wil je meteen de klappen van haar vriend ontvangen?
Sweetquote:Op donderdag 6 september 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Gratis kaartjes voor de formule1 van Belgie.![]()
Dat wil ik wel geloven jaquote:Op donderdag 6 september 2007 08:18 schreef Suijk het volgende:
Maakt me niet zo veel uit, is mijn eerste formule1 wedstrijd die ik ooit ga bezoeken, dus naar m'n zin zal ik het toch wel hebben.
Cewl, wanneer is het eigenlijk?quote:Op donderdag 6 september 2007 08:22 schreef Suijk het volgende:
Zaterdag en zondag. Gelukkig ook nog familie in de buurt wonen dus daar kunnen we dan even overnachten.
Wow! vriend van me is F1 gek, en die zei dat zowel kaartjes als overnachtingen onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Gratis kaartjes voor de formule1 van Belgie.![]()
Ja, het bedrijf waar mijn meissie werkt koopt voor iedere race 10 kaartjes (hele weekend) en deelt die uit onder de medewerkers. Min of meer toevallig dat we dus in Belgie uitkomen.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:19 schreef Ole het volgende:
[..]
Wow! vriend van me is F1 gek, en die zei dat zowel kaartjes als overnachtingen onbetaalbaar zijn.
Heb jij even geluk!![]()
wel bij een goede bocht gaan zitten hoor! Anders zie je nog niksquote:Op donderdag 6 september 2007 10:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het bedrijf waar mijn meissie werkt koopt voor iedere race 10 kaartjes (hele weekend) en deelt die uit onder de medewerkers. Min of meer toevallig dat we dus in Belgie uitkomen.
Leuk bedrijfquote:Op donderdag 6 september 2007 10:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het bedrijf waar mijn meissie werkt koopt voor iedere race 10 kaartjes (hele weekend) en deelt die uit onder de medewerkers. Min of meer toevallig dat we dus in Belgie uitkomen.
Nee, geen Vodafone. Ze zijn verder ook geen sponsor geloof ik, maar vinden F1 gewoon leuk.quote:
Golfer blijft hangen rond de warmoesstraat en Bloes gaat alle kookwinkels van Amsterdam af.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:08 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
We gaan er vandaag een dagje (cultureel) Amsterdam van maken.
Of andersomquote:Op donderdag 6 september 2007 11:16 schreef borisz het volgende:
Golfer blijft hangen rond de warmoesstraat en Bloes gaat alle kookwinkels van Amsterdam af.![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wel 4 uur chemie straks. Veiligheidsinstructie
Chemie... De man is zoooo saaiquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:16 schreef borisz het volgende:
kookwinkels cokewinkels van Amsterdam
ik krijg zo een hoogleraar coatingchemie op bezoekquote:Op donderdag 6 september 2007 10:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wel 4 uur chemie straks. Veiligheidsinstructie
Hij gaat je muren verfen?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg zo een hoogleraar coatingchemie op bezoek![]()
Ga nou niet in mn quotes lopen prutsen, chemie is best leuk.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij gaat je muren verfen?
[..]
Ga nou niet in mn quotes lopen prutsen, chemie is best leuk.
Daarom heb ik ook geen Nederlands gekozen.quote:
Ik houd er serieus rekening mee dat hij over het verfwerk buiten gaat beginnenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij gaat je muren verfen?
[..]
Op spellingsfouten gecorrigeerd worden door borisz, dat is best vernederend.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:44 schreef RayMania het volgende:
Boris die gaat spelchecken, het moet niet gekker worden.
Waar ga je wonen, Sandje?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Zometeen huurcontract tekenen en de sleutel ophalen.
Ah, leukquote:Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
In een flatje hier in de buurt. Tis niet groot, maar ben blij dat ik eindelijk eens iets voor mezelf heb. Vorige drie woningen waar ik gezeten heb was steeds met iemand, nu is het míjn huis.
Zeker.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:44 schreef RayMania het volgende:
Boris die gaat spelchecken, het moet niet gekker worden.
Weer met m'n grote mond gezegd dat ik een Excelsior avatar zou nemen als AZ niet zou winnen (voor de landstitel toen) en die van Slavia omdat ik zei dat Ajax wel uit zou winnen daar, als dat niet zou gebeuren zou ik het logo in m'n avatar zetten.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Die is er al een tijdje af he.
Wat heb jij eigenlijk misdaan ergens? Gezien je avatars?
Die van Excelsior wist ik inderdaad. HeinekenAFCA loopt ook al rond met een Slavia avatarquote:Op donderdag 6 september 2007 12:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weer met m'n grote mond gezegd dat ik een Excelsior avatar zou nemen als AZ niet zou winnen (voor de landstitel toen) en die van Slavia omdat ik zei dat Ajax wel uit zou winnen daar, als dat niet zou gebeuren zou ik het logo in m'n avatar zetten..
Sandman was een held destijds, al doel je op iets anders, zonder kleurtje.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:07 schreef RayMania het volgende:
Gefeliciteerd Sand!
Ik mis trouwens een tagje, stommert.
Jij doelt op moderator, ik op Nieuwsposter Sport. Ineens, samen met Bjoro, wegquote:Op donderdag 6 september 2007 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sandman was een held destijds, al doel je op iets anders, zonder kleurtje.
Hio!
Zo ineens was het eigenlijk ook weer niet he. Ik poste al bijna niets meer, volgens mij Bjoor ook niet zo gek veel meer. Klein detail is wel dat we een paar dagen voor het 'ontslag' nog contact hebben gehad over het weer in leven roepen van de columnreeksquote:Op donderdag 6 september 2007 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij doelt op moderator, ik op Nieuwsposter Sport. Ineens, samen met Bjoro, weg.
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo ineens was het eigenlijk ook weer niet he. Ik poste al bijna niets meer, volgens mij Bjoor ook niet zo gek veel meer. Klein detail is wel dat we een paar dagen voor het 'ontslag' nog contact hebben gehad over het weer in leven roepen van de columnreeks.
Komt omdat Fok zo traag is natuurlijkquote:Op donderdag 6 september 2007 16:23 schreef RayMania het volgende:
Het is echt dood in VBL. Lekker dooddoener ook EC.
Nice nice.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:11 schreef DarkShine het volgende:
Net in mijn pauze het verjaardagskado voor de vriendin geboekt
http://www.bestwestern.be/overview.asp?hotelid=148#
Dacht al dat t aan mij lag.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt omdat Fok zo traag is natuurlijk
Wat een sneer!quote:Op donderdag 6 september 2007 16:28 schreef dndiek het volgende:
Sommige mensen werken
Succes alvastquote:Op donderdag 6 september 2007 16:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een sneer!
Ik heb volgende week een gesprek.
Ik ga altijd met tegenzin naar m'n werkquote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moderatoren is ook werk. En daarom is Ray zo goed
Vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moderatoren is ook werk. En daarom is Ray zo goed
Chantage!quote:RayMania zegt:
ik eis dat jij op me stemt met de modverkiezingen
RayMania zegt:
vuile vuile
Ik zei dat een VBL-mod moest winnenquote:
Ja jaquote:Op donderdag 6 september 2007 16:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zei dat een VBL-mod moest winnen.
quote:
En toen zei EC iets heel stoutsquote:RayMania zegt:
nee grap, maar een vbl-mod moet wel winnen natuurlijk
Ik heb niet geknipt in die quote hoor. Dit is gewoon wat je gezegd hebt en dat weetjij ook dondersgoed.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zei dat een VBL-mod moest winnen.
diek kan ik hebben, maar rubberquote:
Rubber is natuurlijk een ster in modder- en sumoworstelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
diek kan ik hebben, maar rubber.
Dat gaan we niet in Hools plaatsen.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
En toen zei EC iets heel stouts.
Ik wilde hierop reageren maar goed ik moet eerst 4 glazen bier wegwerkenquote:Op donderdag 6 september 2007 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
diek kan ik hebben, maar rubber.
Heb ik daarvoor iets van vier keer op jou gestemd, ondanks dat je geen mod meer wasquote:Op donderdag 6 september 2007 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het niet zo op die nieuwe generatie, dus m'n stem zal wel naar Eend gaan denk ik.
quote:
Hoezo ongeduldigquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, wat zei EnGC nouuuuuu?
Dat is nog geen eensquote:
Jaja. Je zat me gewoon te pesten, te treiteren en psychisch te martelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is nog geen eens. Geen idee wanneer dat is, zat alleen te fucken met EC op msn.
Het is toch alleen Almeerderquote:Op donderdag 6 september 2007 17:03 schreef Suijk het volgende:
Ik ga uiteraard voor de mede Almerenaar.
Dan winnen Bluezz en golfer zeker?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:07 schreef borisz het volgende:
Degene die het meeste bier brengt krijgt mijn stem![]()
Die hebben geen bierquote:Op donderdag 6 september 2007 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan winnen Bluezz en golfer zeker?
Geen idee. Maar je weet wie ik bedoel.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is toch alleen Almeerder.
Was al weer een paar weken geleden dat ik in Amsterdam was en zeker 30 jaar geleden dat ik in het Anne Frankhuis was geweest.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hadden je allang niet meer gezien golfert?
In het kader van show Bluezz even wat plekken waar ze nog nooit geweest was. Ook een bezoekje gebracht aan het Joods Historisch Museum.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, vanwaar een bezoekje aan dat huis?
whisky is geen troepquote:Op donderdag 6 september 2007 17:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Die hebben geen bier![]()
alleen maar wijn en sterke troep
Ziet blogje voor verslagje met foto'squote:Op donderdag 6 september 2007 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, vanwaar een bezoekje aan dat huis?
Leuk! Bijna aan het eind moet je een keer het woordje 'op' weghalen.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ziet blogje voor verslagje met foto's
Tnxquote:Op donderdag 6 september 2007 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk! Bijna aan het eind moet je een keer het woordje 'op' weghalen.
Ik had "zo graag" de echte 'feeling' met het huis, de sfeer, het oude, het échte willen voelen...quote:Op donderdag 6 september 2007 18:26 schreef RayMania het volgende:
Ben ook één keer in het Anne Frankhuis geweest, lang geleden.
Hans Klok mag er trouwens niet meer komen. Begon steeds Anne uit de kast te toverenquote:Op donderdag 6 september 2007 18:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had "zo graag" de echte 'feeling' met het huis, de sfeer, het oude, het échte willen voelen...
Naief als ik ben![]()
Dan moet je erheen gaan zonder andere toeristen, maar ja, dat is vrijwel onmogelijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 18:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had "zo graag" de echte 'feeling' met het huis, de sfeer, het oude, het échte willen voelen...
Naief als ik ben![]()
Je eet geen kaasfondue. Jullie hebben gekaasfonduet.quote:
Jij zegt in een restaurant 'Doe mij twee Gour met'quote:Op donderdag 6 september 2007 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je eet geen kaasfondue. Jullie hebben gekaasfonduet.
dat mag wel, moet je ff zn naam invullen onderaanquote:Op donderdag 6 september 2007 01:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Farrokh Bulsara.
En waarom mag ik niet op Paul Rabbering stemmen?
ook goedquote:Op donderdag 6 september 2007 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je eet geen kaasfondue. Jullie hebben gekaasfonduet.
Ja hallo ben net 2 uur bezig geweest mijn PC te hertstellenquote:Op donderdag 6 september 2007 19:03 schreef Suijk het volgende:
Je hebt wel eens betere grappen gehad tongemans.
kun je Clauw tenmisnte in het geheim ontvangenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
In een flatje hier in de buurt. Tis niet groot, maar ben blij dat ik eindelijk eens iets voor mezelf heb. Vorige drie woningen waar ik gezeten heb was steeds met iemand, nu is het míjn huis.
ze woont aan de Maaskant, dus het verrast me niks.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:21 schreef Ole het volgende:
Ik twijfel nu toch weer. Is Haaibaaike nu een geniale kloon of is ze echt zo stom
Schilder buurman van broer van Henk Leeuwis overleden
quote:Op donderdag 6 september 2007 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het niet zo op die nieuwe generatie, dus m'n stem zal wel naar Eend gaan denk ik.
komt ook niet echt fijn aan hequote:Op donderdag 6 september 2007 19:22 schreef golfer het volgende:
Het is weer rampzalig met het bokken van Fok!.
quote:Op donderdag 6 september 2007 19:22 schreef golfer het volgende:
Het is weer rampzalig met het bokken van Fok!.
Dat is nog eens een charmante bok.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
komt ook niet echt fijn aan he
[afbeelding]
Al 4 maanden.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zetten jullie ook allemaal een verlepte roos (w) voor julle msn-naam, net als Ray en ik?
Omdat?quote:Op donderdag 6 september 2007 19:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zetten jullie ook allemaal een verlepte roos (w) voor julle msn-naam, net als Ray en ik?
vroeger, ooitquote:Op donderdag 6 september 2007 20:16 schreef Suijk het volgende:
Speelt er hier ook iemand travian?
Ik heb me ingeschreven, maar vond het na 10 minuten al saaiquote:Op donderdag 6 september 2007 20:28 schreef Suijk het volgende:
Ja, er komt af en toe een banner voorbij hier op het forum.Is op zich wel grappig. Vroeg me af of er nog iemand was.
Ga eens een boom koppen ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
@ Bosje: Het overlijden van Fok.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |