die gast die die hotelketen heeft opgericht denk ikquote:Op woensdag 5 september 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:
Freddie wie?
Ik ben sowieso een held!quote:Op woensdag 5 september 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:
Sjimz een held? Hij heeft toch gewoon zn werk gedaan?![]()
Ja, en nu zitten ze hier aan de kust met dooie walvissenquote:Op woensdag 5 september 2007 19:02 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft voor het eerst zelf zijn PC problemen verholpen. Heb op heel veel knopjes geklikt en rare dingen gedaan. Was puur geluk. En ik kan nu al 2 uur lang gewoon posten. Jeetje wat ben ik trots op mezelf
Beter vdan levende lijkt bmijquote:Op woensdag 5 september 2007 19:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en nu zitten ze hier aan de kust met dooie walvissen
Ik wacht nog even met naar de hemel gaanquote:
Gelukkig wel. Die Kluun is een zwakke kloon van hem.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Maar er is maar één Jan Cremer.
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:05 schreef tong80 het volgende:
Golfert is alles wat Jan Cremer niet is. Daar baalt ie van
Ja heel vervelend om geen domme sexistische blaaskaak zonder schrijftalent te zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 21:05 schreef tong80 het volgende:
Golfert is alles wat Jan Cremer niet is. Daar baalt ie van
http://www.youtube.com/watch?v=Z9nwcpGZE6A&mode=related&search=quote:Op woensdag 5 september 2007 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Als hij nog geleefd had, was hij vandaag 61 geworden. Vandaar deze TT
Hee, ouwe slavendrijver, moet je niet ergens 'mein kampf' aan de man brengen?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja heel vervelend om geen domme sexistische blaaskaak zonder schrijftalent te zijn![]()
En, hoe staat je Wilderspruik? Oh, nee, dat mag ik niet zeggen. Die is geen nazi.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:54 schreef SCH het volgende:
Ik ben net terug van de Heerenveenjugend - Heil Gertjan
jij wilde weer 'goede' muziek op de radio ipv mijn request van gister zekerquote:Op woensdag 5 september 2007 22:19 schreef Againzender het volgende:
Freddy 61.... wat is het weer lang geleden dat hij dood ging zeg.....
Mijn requestje was net voor 10 uur op 3FMhad niets met Freddy te maken overigens
24 november 1991quote:Op woensdag 5 september 2007 22:19 schreef Againzender het volgende:
Freddie 61.... wat is het weer lang geleden dat hij dood ging zeg.....
Is een cornervlag verhinderd?quote:
Inderdaad een lust voor de tegenstander. een klein stiftballetje is al voldoende om de bal over je heen te krijgen.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is een cornervlagpenaltystip verhinderd?
Als sjimz iemand poort, loopt hij gewoon tussen de benen van de tegenstander door. Dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad een lust voor de tegenstander. een klein stiftballetje is al voldoende om de bal over je heen te krijgen.
Waar ik gegeten heb? In de keuken/leefruimte.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Waar gatje?
vlak daarvoor werd bekend dat wat iedereen al dacht waar was: AIDS. Ik was bezig met een partij tafelvoetbalquote:
bloes moet maar zeker langskomen om de keuken leefbaarder te makenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waar ik gegeten heb? In de keuken/leefruimte.
Hij is vandaag schoongemaakt, dus het was goed te doenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
bloes moet maar zeker langskomen om de keuken leefbaarder te maken![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als sjimz iemand poort, loopt hij gewoon tussen de benen van de tegenstander door. Dat is dan wel weer een voordeel.
die van jou heb ik gemist denk ik.....quote:Op woensdag 5 september 2007 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
jij wilde weer 'goede' muziek op de radio ipv mijn request van gister zeker![]()
wel mooie plaat ja
Ja. Ik wist toen als 10-jarige niet eens wie hij was. Dat is nu wel anders.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
vlak daarvoor werd bekend dat wat iedereen al dacht waar was: AIDS. Ik was bezig met een partij tafelvoetbalop school toen ik dat hoorde. Niemand was verbaasd, dat hij vlak daarna overleed, dat was wel een beetje een shock.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
die van jou heb ik gemist denk ik.....
Badly Drawn Boy heeft zulke mooie muziekje krijgt dan echt zin in de herfst
![]()
ik was toen 17, en Queen was (en is) een van mijn favourite bands, dus het greep mij toch wel aan. Het rare was: bijna iedereen uit mij klas was geraakt door dit, meest opvallend vond ik de hiphoppers die het verlies van Freddie zo enorm vonden. Die gasten bleken alles van Queen te kennen!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Ik wist toen als 10-jarige niet eens wie hij was. Dat is nu wel anders.
het zou gvd eens tijd wordenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef pascalheister het volgende:
misschien in 2010 toch nog CL in amsterdam
hoezo omrijden, wil je meteen de klappen van haar vriend ontvangen?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:40 schreef pascalheister het volgende:
morgenvroeg die mooie blonde staigaire bij ons op kantoor oppikken met de auto, stukje omrijden dan maar![]()
nee jij moet Johan Derksen kijken in profiel nu op NL2quote:Op woensdag 5 september 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Mag ik ook de 'Too much love will kill you'-versie van Brian May draaien in dit topic?.
nee, Innuendo gaat op!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:53 schreef RayMania het volgende:
Mag ik ook de 'Too much love will kill you'-versie van Brian May draaien in dit topic?.
Eén van mijn favoriete nummersquote:
Moeten?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
nee jij moet Johan Derksen kijken in profiel nu op NL2
uitzendinggemist is ook goed als je het maar kijktquote:
Ook alleen maar omdat het lekker verdient.quote:
Je draagt je Fok!Shirt vaak begrijp ik?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het lekker verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |