Heel veel mensen dus, gezien de reacties in dit topic. Niemand zit te wachten op jouw ongevoelige opmerkingen hoor.quote:
quote:BARGER-ERFAFSCHEIDENVEEN - Vanmiddag heeft oud-politicus en zanger Hilbrand Nawijn bekend gemaakt een singel op te nemen ter nagedachtenis aan de favoriete winterschilder van de buurman van Henk Leeuwis. De singel zal vanaf de dag na overmorgen overal te verkrijgen zijn (behalve in Nijmegen en op Texel) en krijgt als titel "Er is geen Pool zoals jij - jumpstyle".
De oud-minister verklaarde dat hij het heel erg vond wat er was gebeurd en dat hij vooral Henk Peeris sterkte wil wensen met het verlies. Wie Henk Peeris is, is vooralsnog onbekend.
Bron: ANP
Typisch ANP, hè.quote:
Ze hebben jequote:
ik meen het serieus hoor! Deze zin wordt alleen vaak misbruikt, maar ik heb het echt te doen met de nabestaandenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grappig, hoor! (En origineel!) Ik zou jou wel eens willen zien als de favoriete winterschilder van je broers buurman kom te overlijden!
Ik lees dus net dat het allemaal een dikke hoax was!quote:Op woensdag 5 september 2007 19:33 schreef Ole het volgende:
Wanneer is de begrafenis?
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees dus net dat het allemaal een dikke hoax was!Echt, diegene die dit bedacht, heeft een zieke geest!
Dat ze 'm ophangen aan z'n ballen boven een stel hongerige wolven bij maanlicht!
Je kan tegenwoordig ook níks meer geloven. Eerst die donorshow, dan een lekkere blondine die haar foto's kwijtraakt..
Is er dan níéts meer zeker in deze harde, wrede wereld?
Ah neequote:Op woensdag 5 september 2007 19:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik lees dus net dat het allemaal een dikke hoax was!Echt, diegene die dit bedacht, heeft een zieke geest!
Dat ze 'm ophangen aan z'n ballen boven een stel hongerige wolven bij maanlicht!
Je kan tegenwoordig ook níks meer geloven. Eerst die donorshow, toen een lekkere blondine die haar foto's kwijtraakt en nu dit!
Is er dan níéts meer zeker in deze harde, wrede wereld?
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:34 schreef MaLo het volgende:
* MaLo stil is.....![]()
ZeT dIt KaArsJuH iN jE aVaTeR!@!!!!
[afbeelding]
De kwast kwam van links hoorde ik!quote:Op woensdag 5 september 2007 20:00 schreef Bupatih het volgende:
Ook een beetje makkelijk om winterschilders belachelijk te maken. Alsof dat nog niet vaak genoeg gedaan is. Ze worden gewoonweg gedemoniseerd in dit land. Jammer dat Fortuyn dood is, die had er wel wat aan gedaan!
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:23 schreef Aventura het volgende:
Vriend Stella Gommans overleden
Ik vind dit veel erger.
Ja vind ik ook.. 35 jaar maar, echt triest.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:23 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dit veel erger.
Puh-leaze...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.. 35 jaar maar, echt triest.![]()
Ik heb Buup zijn topic gelezen over die man.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Puh-leaze...![]()
Lees de overlijdensberichten eens; er gebeuren dagelijks wel zieliger dingen![]()
Maar je zegt dat je het erger vindt van de vriend van Stella Gommans.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb Buup zijn topic gelezen over die man.
Natuurlijk is het vreselijk erg dat ie dood is.
Maar toch ook van die vriend van Stella Gommans.
Je hoeft niet te![]()
![]()
Ik gun niemand dood Zhenar, Ik weet niet hoe oud die Henk Poolse schilder is !quote:Op woensdag 5 september 2007 23:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar je zegt dat je het erger vindt van de vriend van Stella Gommans.![]()
Waarom?![]()
Ja, plotseling. Zomaar. Boem. Weg.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik weet niet waar Henk de Poolse schilder is aan overleden, plotseling of niet ??
Dat is triest jaquote:Op donderdag 6 september 2007 00:07 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja, plotseling. Zomaar. Boem. Weg.
Ja, precies. Je weet niets van hem, maar toch doe je dit:quote:Op donderdag 6 september 2007 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik gun niemand dood Zhenar, Ik weet niet hoe oud die Henk is !
En ik wens zijn familie,vrienden en collega's veel sterkte.
Ik weet niet waar Henk is aan overleden, plotseling of niet ??
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:23 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dit veel erger.
quote:
Wat denk je van die buurman? Die is compleet naar de kloten. Kan je wel opvegen.quote:
Zeg ken jij hem ???quote:Op donderdag 6 september 2007 00:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, precies. Je weet niets van hem, maar toch doe je dit:
[..]
[..]
Zhenar woont twee straten verderop. Het is ook bij hem hard aangekomen. Bij de hele buurt trouwens.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Zeg ken jij hem ???
Nooit van sarcasme gehoord, Zhenar? Lees de TT anders nog even goed na.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, precies. Je weet niets van hem, maar toch doe je dit:
[..]
[..]
Heerlijk piemul.quote:Op donderdag 6 september 2007 19:02 schreef static het volgende:
Gaan jullie lekker?
Nooit van Haaibaaike gehoord, Aventura?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nooit van sarcasme gehoord, Zhenar? Lees de TT anders nog even goed na.
![]()
mwah.. baukel, kikkerlikker... maar echt, dit duurt al járen!quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:35 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat kan prima.
Voorbeelden te over.
Jawel, maar Milagro en Yvonne gaan toch ook alweer een tijdje mee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:36 schreef Ole het volgende:
mwah.. baukel, kikkerlikker... maar echt, dit duurt al járen!
Ja, maar die zijn nog stoerquote:Op vrijdag 7 september 2007 01:42 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Jawel, maar Milagro en Yvonne gaan toch ook alweer een tijdje mee.
Haaibaaike is liefquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:00 schreef tho_Omas het volgende:
Die HaaiBaaike spant echt de kroon qua domme opmerkingen.
Bemoei je niet meequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:00 schreef tho_Omas het volgende:
Die HaaiBaaike spant echt de kroon qua domme opmerkingen.
Inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grappig, hoor! (En origineel!) Ik zou jou wel eens willen zien als de favoriete winterschilder van je broers buurman kom te overlijden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |