Das een hele goeie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef mahe het volgende:
waar betalen wij gvd sms centen voor klote febo
dat denk ik ook.... en lieke maakte eerder ook al een opmerking: "en dan worden ze nog beloond ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef Spoko het volgende:
Brian krijgt punten zeker erbij,omdat die Huub vanmorgen had tegengehouden naar Amanda of iets dergelijks,daar lulden amanda en brain over bij het zwembad vanmorgen...
Ik zit te koken , en zag je de koppies van Huub en Lieke? Wat een wanvertoning.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverdomme, wat een aanfluiting dat sanctie verhaal en die streamlock.![]()
We moeten er eigenlijk morgen met alle sms-ers voor de deur staan en ons geld opeisenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit te koken , en zag je de koppies van Huub en Lieke? Wat een wanvertoning.![]()
Daarom was Lieke zo boos en maakte de opmerking van hij word nog beloond ook .Brian heeft Lieke geslagen en krijgt nu extra punten die de fans van Lieke haar gunde en geld aan kwijt zijn.Wat een kutregel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:37 schreef Spoko het volgende:
Brian krijgt punten zeker erbij,omdat die Huub vanmorgen had tegengehouden naar Amanda of iets dergelijks,daar lulden amanda en brain over bij het zwembad vanmorgen...
Dus je vind het oke dat de bellers nu gedupeerd worden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:40 schreef noucky het volgende:
Hehe, eindelijk gerechtigheid. Degene die wat flikt moet dan ook maar beboet worden.
Wat Brian heeft gekregen blijft vooralsnog onduidelijk.
Ben jij gek of zo???quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
FONS, TREK DIE STEKKER ER UIT. LUL .![]()
Heb al een verzoek gedaan om de reacties te mergenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
Ehm... hier verder dus: DGK [COS#2412] De redactie is de weg kwijt
Ik vind het heel slap van de redactie. Koppen hadden moeten rollen en het maakt me niet uit van wie.quote:
Dat klopt, dat zijn stinkende hondenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het heel slap van de redactie. Koppen hadden moeten rollen en het maakt me niet uit van wie.
Degene die fouten heeft gemaakt OPZOUTEN.
Slappe heelmeesters......
Zijn we het eens?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zijn stinkende honden![]()
Slappe redactiequote:
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:50 schreef Borga het volgende:
[..]
Slappe redactieStoppen NEEEEEEEEEEEE
ik lig aan zijn voeten..................................tequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef droomkoningin het volgende:
ik word helemaal misselijk als ik heilige brian zo hoor praten![]()
Zullen we dan nu kappen met de cos? Een hele hoop zijn ons al voorgegaan...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:07 schreef droomkoningin het volgende:
en van klef en bef word ik nog veel misselijker.... de hele goude kooi is gewoon een gevaar voor mijn gezondheid
Ik denk dat je gelijk hebt, dat Fons alles zo tegen de zin van kijkers (streamers) stuurt dat ze vanzelf ophouden met kijken en DGK een stille dood sterft.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:15 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Ricard0j het volgende:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen
[/quote
rtl wil juist dat dit een staartje krijgt, lijkt me duidelijk. ze doen alles om de streamerts af te stoten. ze (rtl-ertjes) weten echt wel dat er zo gereageerd gaat worden (vanavond) mbt sms/cp's en brain een lauwerkrans schenken en die overmatig onnodige streamlocks voor ons streamperts... het is wel duidelijk dat ze van die, voor hen irritante, gluurders af willen. mede omdat die e.e.a. aan het daglicht hebben getoond dmv eerdere acties(nog 'bedankt' daarvoor).
ze laten ook niet de hele tijd voor jan lul die nix ijs kauwen; zingen; die hoeren zingen en slap lullen et bladediblabla...dat hoeft rtl op de telly immers niet te laten zien, 'dus kauw maar raak, pisvlek'. etc...
pain in the ass streamer heeft te dicht bij het vuur gezeten en moet straks op de blaren zitten voor de buis en bij rtl(huilend) de volledig gemonteerde gebeurtenissen volgen. by the way, dat denk ik, maar who the fukamei![]()
Het zou me verbazen als dat aanwezig wasquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schepje bovenop , ik ga voor het hart.
Die vieze pad Jaap liep binnenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:22 schreef SIRA het volgende:
waarom nou weer een lock terwijl Huub in beeld is,
je ziet alleen maar dat ie heeeel pissed en teleurgesteld is.. is gee lock waard lijkt me
Als t tegenzit zal ie wel op slot worden geflikkerdquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:21 schreef Nostalgist het volgende:
Mag er wel #2413 van worden gemaakt ???
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef Prospera het volgende:
Chips zeg, die ander van Nostalgist zit al vol voordat deze verwijderd is![]()
Sorry maar ik volg het even niet meer. Ik begreep dat Lieke ook 100.000 van haar jackpot in mindering kreeg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:12 schreef akveor het volgende:
Maar Huub us dus wel bestraft..... Maar Brian natuurlijk niet toen ie Lieke sloeg omdat dat niet bewezen kon worden..... Lieke raust wat spulletjes.... krijgt 1000 van de borg af en geen 150CP....
Beetje dubieus.
Ook al kan ik de boete eventueel nog wel begrijpen omdat nix ook zo'n lachwekkende boete aan z'n reet kreeg.
Al met al blijf ik erbij dat dit boete systeem nergens op slaat. Fysiek geweld is gewoon opdonderen.
Ze kunnen ook gewoon de streams uitzetten. Hoeven ze niemand te irriteren.... en even gode vrienden....quote:rtl wil juist dat dit een staartje krijgt, lijkt me duidelijk. ze doen alles om de streamerts af te stoten. ze (rtl-ertjes) weten echt wel dat er zo gereageerd gaat worden (vanavond) mbt sms/cp's en brain een lauwerkrans schenken en die overmatig onnodige streamlocks voor ons streamperts... het is wel duidelijk dat ze van die, voor hen irritante, gluurders af willen. mede omdat die e.e.a. aan het daglicht hebben getoond dmv eerdere acties(nog 'bedankt' daarvoor ).
ze laten ook niet de hele tijd voor jan lul die nix ijs kauwen; zingen; die hoeren zingen en slap lullen et bladediblabla...dat hoeft rtl op de telly immers niet te laten zien, 'dus kauw maar raak, pisvlek'. etc...
pain in the ass streamer heeft te dicht bij het vuur gezeten en moet straks op de blaren zitten voor de buis en bij rtl(huilend) de volledig gemonteerde gebeurtenissen volgen. by the way, dat denk ik, maar who the fukamei
Dit gaat allemaal over vanmorgen en toen was er geen drank in de manquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:22 schreef akveor het volgende:
Ik baal ervan dat ik me weer druk zit te maken..... en dat allemaal omdat Huub weer zonodig moest zuipen...... Ik walg van dat ventje....
Maar wat moet je anders? <zucht>
Het zit soms niet mee.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als t tegenzit zal ie wel op slot worden geflikkerd
Dank je welquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
degoudenkooi@talpamedia.nl
info@rtl.nl
035-53 956 71 inspreeknummer Talpa
035 - 671 87 11 RTL
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html webredactie onderaan de pagina
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We gaan hier maar verder
cos chaosquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als t tegenzit zal ie wel op slot worden geflikkerd
Is ook zo.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry maar ik volg het even niet meer. Ik begreep dat Lieke ook 100.000 van haar jackpot in mindering kreeg.
nu nog een advocaten groepje die voor ons collectief geld terug vraagtquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef SIRA het volgende:
kreeg een mailtje terug van de redactie dat ze binnen 5 werkdagen zouden reageren.
nou ben reuze benieuwd
ben anders niet zo van 't mailen naar rtl etc. maar ik vind me dit toch een partij oneerlijk
Grapjasquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Zit ik dus een hele boze e-mail te schrijven, waarin ik mijn geld terugeis, en de redactie van klinklare oplichting beschuldig.![]()
Is die klaar, bedenk ik me opeens dat ik helemaal geen SMS gestuurd heb![]()
![]()
Hoe bedoel je "meeleven"?![]()
Gewoon sturen want daar komen ze toch niet achterquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Zit ik dus een hele boze e-mail te schrijven, waarin ik mijn geld terugeis, en de redactie van klinklare oplichting beschuldig.![]()
![]()
Positieve is niet gehoord...dat is een speculatie...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Er volgde een streamlock toen die zin over Brian begon: "Brian maakte vanmorgen een zeer positieve..."
We kunnen dus niet stellig zeggen waarvoor hij is beloond.
Geen druppeltje, ze kwamen net uit hun nest.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal over vanmorgen en toen was er geen drank in de man![]()
Jemigquote:
Oh oh leg even een nat washandje op je hoofd!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
Volgens mij werd in de brief aan gehaald dat een paar weken terug ook al eens de regels zijn uitgelegd....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit gaat allemaal over vanmorgen en toen was er geen drank in de man![]()
Didn't you know my middlename ...... ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:23 schreef Prospera het volgende:
Chips zeg, die ander van Nostalgist zit al vol voordat deze verwijderd is![]()
Ik zie een gat in de markt. Ik ga teiltjes aanbieden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef ruby het volgende:
Pfff, dat gereutel tussen Nada en Nix.....zo focking boring.
Ik kan alleen nog maar kotsen.
Als ze er alles aan willen doen om dat te voorkomen dan is de redactie toch wel heel erg verkeerd bezig lijkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik denk, dat Lieke er mee wil stoppen en dat de redactie er nu alles aan doet om dit te voorkomen.
Net aan tafel had ik al het gevoel, dat Lieke het bijna aan het opgeven was.
En weten we 100% zeker dat hij niet 'sero' zei ipv zeer?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Positieve is niet gehoord...dat is een speculatie...
op alle 4 de streams kwam Jaap niet verder dan "Po....."
![]()
Was jij hier? Ik dacht dat je van ellende de PC uit had gezet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt. Ik ga teiltjes aanbieden.![]()
![]()
Nada begon dit gesprek door te vertellen : ''dat zij wel verliefd op hem is, maar dat zij in de buitenwereld wel eens heftiger /beter/ verliefd is geweest''.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef ruby het volgende:
Pfff, dat gereutel tussen Nada en Nix.....zo focking boring.
Ik kan alleen nog maar kotsen.
Je kunt beter even wachten.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
JemigMoet je echt eens proberen, een live update schrijven en dan even later volkomen ongefundeerde of tegengestelde berichten in de COS tegenkomen.
Ja, COS chaos: er wordt zo hier en daar maar wat geroepenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je kunt beter even wachten.....Zeker in deze chaos......
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt. Ik ga teiltjes aanbieden.![]()
![]()
Het gaat hen toch niet om de bewoners? Maar om hoeveel geld die bewoners opleveren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ze er alles aan willen doen om dat te voorkomen dan is de redactie toch wel heel erg verkeerd bezig lijkt me.![]()
Je moet iets meer uitleg gevenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:31 schreef Dreamboy het volgende:
PRIVE SPULLEN VAN LIEKE.
Zaterdag 1 september 19.07
[afbeelding]
Dit was vanmiddag.
[afbeelding]
Na het boek van Ilona, Natasia en de rest...quote:
Junkquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Was jij hier? Ik dacht dat je van ellende de PC uit had gezet.![]()
Ik heb liever een gewone lock dan dat gezemel eigenlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
Valt me ergens nog mee dat er geen algehele lockdown is, en er iig nog 2 streams lopen (oke, knettersaai dat wel maar iig beter iets dan niets)
Ik zal even hier en daar wat veranderen, en dan stuur ik hem alsnog.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
GrapjasJe hebt het gedaan om de SMS'ers te steunen
![]()
Een echte vent zou dit gesprek niet eens hebben!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef grazygirl het volgende:
zou die nadia nou niet doodmoe worden van zo een zemelaar als die dennix is?
Andersom ook. Je wordt toch ook dood moe van zo'n zielig schijnheilig mormel?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef grazygirl het volgende:
zou die nadia nou niet doodmoe worden van zo een zemelaar als die dennix is?
kijk en daar heeft nadia haar antwoord dusquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Een echte vent zou dit gesprek niet eens hebben!
Ik ving op dat er anderhalf miljoen binnen kwam aan sms-geld (hoorde ik Jaap zeggen)quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ze willen weer iets uitlokken. Er is vast te weinig gesmst.
Hoe meer zij ageren tegen H&L. Hoe meer poen zij binnen krijgen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb liever een gewone lock dan dat gezemel eigenlijk
Ik ervaar het anders als een totale streamlock.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
Valt me ergens nog mee dat er geen algehele lockdown is, en er iig nog 2 streams lopen (oke, knettersaai dat wel maar iig beter iets dan niets)
ja wij zien het...maar die REDACTIE wil het niet zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:31 schreef Dreamboy het volgende:
PRIVE SPULLEN VAN LIEKE.
Zaterdag 1 september 19.07
[afbeelding]
Dit was vanmiddag.
[afbeelding]
wie bedoel je nix of nadir???quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het was vanmiddag van Nadia achter haar rug heeft...Lieke wou het terug hebben en Nadia zei wat ben jij gierig zeg toen zei Lieke bekijk het dan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet iets meer uitleg gevenZitten ze net op die caps die lipgloss te jatten of zo ?
thanx.... want ik heb er 5 gestuurd.. voor die klootviool van een Brianlessquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal even hier en daar wat veranderen, en dan stuur ik hem alsnog.
Om SMS'end nederland een hart onder de riem te steken.![]()
Ik heb stream 1 en 2 op MUTE alsof er een streamlock is. Ik heb geen zin in dat gezever van Nadiaquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb liever een gewone lock dan dat gezemel eigenlijk
nix ziet er precies zo uit als ie isquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef toneelhaak1 het volgende:
Nix ziet er een beetje slecht uit of was hij altijd al zo
Door onze klachten van de vorige keer, dat er geen streams waren, voelen zij zich nu genoodzaakt om ons TOCH iets te laten zien.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
Een echte vent gaat niet haartje voor haartje over zijn inhammetjes plakken. Een echte vent zegt je houdt van mijn kale koppie of je bent een fake.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja hoor, die nootharses had ie altijd al. Niets om je zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef toneelhaak1 het volgende:
Nix ziet er een beetje slecht uit of was hij altijd al zo
ik ook..maar dat mens beweegt nog en dat zou niet moetenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb stream 1 en 2 op MUTE alsof er een streamlock is. Ik heb geen zin in dat gezever van Nadia
Laat die van Natasia en Ilona maar zitten...Ik schrijf me alvast in op het boek van Huub!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:39 schreef ruby het volgende:
De waarheid komt toch wel boven tafel......als Huub z'n boek schrijft.
Heeft je man gelukquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef Desii het volgende:
[..]
thanx.... want ik heb er 5 gestuurd.. voor die klootviool van een Brianless
sry voor mijn gescheld....... maaar ik kook nog steeds en mijn man is niet thuis... dus heb niemand om me op af te reageren.![]()
hij heeft altijd zo'n eng Gerald Vanenburg-stemmetjequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef grazygirl het volgende:
als nix liegt krijgt hij een hoog stemmetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |