Als ze er alles aan willen doen om dat te voorkomen dan is de redactie toch wel heel erg verkeerd bezig lijkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik denk, dat Lieke er mee wil stoppen en dat de redactie er nu alles aan doet om dit te voorkomen.
Net aan tafel had ik al het gevoel, dat Lieke het bijna aan het opgeven was.
En weten we 100% zeker dat hij niet 'sero' zei ipv zeer?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Positieve is niet gehoord...dat is een speculatie...
op alle 4 de streams kwam Jaap niet verder dan "Po....."
![]()
Was jij hier? Ik dacht dat je van ellende de PC uit had gezet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt. Ik ga teiltjes aanbieden.![]()
![]()
Nada begon dit gesprek door te vertellen : ''dat zij wel verliefd op hem is, maar dat zij in de buitenwereld wel eens heftiger /beter/ verliefd is geweest''.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef ruby het volgende:
Pfff, dat gereutel tussen Nada en Nix.....zo focking boring.
Ik kan alleen nog maar kotsen.
Je kunt beter even wachten.....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
JemigMoet je echt eens proberen, een live update schrijven en dan even later volkomen ongefundeerde of tegengestelde berichten in de COS tegenkomen.
Ja, COS chaos: er wordt zo hier en daar maar wat geroepenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je kunt beter even wachten.....Zeker in deze chaos......
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt. Ik ga teiltjes aanbieden.![]()
![]()
Het gaat hen toch niet om de bewoners? Maar om hoeveel geld die bewoners opleveren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ze er alles aan willen doen om dat te voorkomen dan is de redactie toch wel heel erg verkeerd bezig lijkt me.![]()
Je moet iets meer uitleg gevenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:31 schreef Dreamboy het volgende:
PRIVE SPULLEN VAN LIEKE.
Zaterdag 1 september 19.07
[afbeelding]
Dit was vanmiddag.
[afbeelding]
Na het boek van Ilona, Natasia en de rest...quote:
Junkquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Was jij hier? Ik dacht dat je van ellende de PC uit had gezet.![]()
Ik heb liever een gewone lock dan dat gezemel eigenlijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef BONG4002 het volgende:
Valt me ergens nog mee dat er geen algehele lockdown is, en er iig nog 2 streams lopen (oke, knettersaai dat wel maar iig beter iets dan niets)
Ik zal even hier en daar wat veranderen, en dan stuur ik hem alsnog.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
GrapjasJe hebt het gedaan om de SMS'ers te steunen
![]()
Een echte vent zou dit gesprek niet eens hebben!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef grazygirl het volgende:
zou die nadia nou niet doodmoe worden van zo een zemelaar als die dennix is?
Andersom ook. Je wordt toch ook dood moe van zo'n zielig schijnheilig mormel?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef grazygirl het volgende:
zou die nadia nou niet doodmoe worden van zo een zemelaar als die dennix is?
kijk en daar heeft nadia haar antwoord dusquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Een echte vent zou dit gesprek niet eens hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |