Nee dat gaat over het feit dat iedereen nu een boete heeft gehad voorheen had lieke nog nooit een boete gehadquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
Brian zegt: de hele villa is beboet (alle zeven). Begreep ik goed dat NIEMAND de pp cp's krijgt?
TEVEEL........quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef dgk_fan het volgende:
Goeienavond Vriendinnetjes en Vriendjes !!!
Ik lees dat Huub 49% in de POPO heeft.
Hoeveel heeft Dennis ? (en de rest ?)
PRECIES...... het is bij de beesten af..... wat reclame op TV maken en dan de SMS-ers pakken.... de fora en streamers en sms-ers moeten duidelijk gestraft worden... Wat een beleid....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
De boosheid is omdat mensen voor hun favoriete miljonair stemmen.
En DIE krijgt daar cp s voor
Mensen smsen daarvoor
Niet dat ze die punten dan niet krijgen![]()
Gaat over die 1000 en 100.000 euro!Voor Lieke is dit immers de eerste keer een boete!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
Brian zegt: de hele villa is beboet (alle zeven). Begreep ik goed dat NIEMAND de pp cp's krijgt?
wat heeft brian gehad dan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brrr is de held?
Als het echt zo door gaat. Stop ik met betalen en kijken.
Ik zeg niet snel, dat ik iemand haat. Eigenlijk nooit, maar die gozer is zo in en in slecht.
Die verdient deze credits niet!! Ook niet om iets wat poen kan genereren voor de Febo, wat dit tot nu toe steeds heeft uitgelokt. Bah!! Moeten we weer naar die ego talk van die slang luisteren?![]()
![]()
Nee ze waren aan het bespreken hoevaak elke speler al een sanctie heeft gekregen van 1000 euro van de borg en 100.000 euro van de Jackpot. Iedereen heeft al eens zo'n sanctie gehad, dus daar sloeg zijn opmerking op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
En juist dàn word ik agressief....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef mootie het volgende:
En Brian hangt weer de rustige, vreedzame, intelligente man uit.......
dat mogen we niet horen daar kregen we streamlock opquote:
Waar Huub en Lieke weer slachtoffer van zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Sug4r het volgende:
De fans thuis zijn nu ook gestraft, ze hebben helemaal voor niets gesmst.
De volgende keer zal er wel even nagedacht worden voor er gesmst wordt denk ik.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Brrr is de held?
Als het echt zo door gaat. Stop ik met betalen en kijken.
Ik zeg niet snel, dat ik iemand haat. Eigenlijk nooit, maar die gozer is zo in en in slecht.
Die verdient deze credits niet!! Ook niet om iets wat poen kan genereren voor de Febo, wat dit tot nu toe steeds heeft uitgelokt. Bah!! Moeten we weer naar die ego talk van die slang luisteren?![]()
![]()
Oh okee, dat is duidelijk. Dank!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:47 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Nee dat gaat over het feit dat iedereen nu een boete heeft gehad voorheen had lieke nog nooit een boete gehad
Een mailbomb is nog barmhartig......quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:48 schreef Ricard0j het volgende:
Dit gaat nog wel een staartje krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |