Ik ga voor de oogjesquote:
nee hoorquote:
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
hee halve gare, kan jij niet normaal reageren. Die persoon heeft gelijk jullie zijn toch zelf zo dom om voor zoveel geld te verspillen.
Neuh, maar dit halfzachte gedoe gaat nou eenmaal nergens over..... de COSsen gaan op zulke momenten te snel om te mergen, en als je het doet doe het dan gewoon rap... nu staan er 2 COSsen met hetzelfde nummer open omdat er een merge aangevraagd is.quote:
My god, ze zitten echt in een Skinner box, belonen en straffen... en Brian is onze rat in de boxquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Er volgde een streamlock toen die zin over Brian begon: "Brian maakte vanmorgen een zeer positieve..."
We kunnen dus niet stellig zeggen waarvoor hij is beloond.
EENSCHquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden Lieke ook wel eens mogen bedanken voor het hooghouden van nog enige normen en waarden in het huis![]()
kloptquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:55 schreef neehe het volgende:
Dat van die cp wisten Huub en Lieke dus duidelijk niet.
Is goed.... Kunnen we snel door.......quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nu met geen mogelijkheid iets gedaan
Die ander zo nemen als deze vol is?
Mwah... bij niet iedereen is het duidelijk dat het slechts om vermoedens gaatquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ,we concluderen niets maar spreken vermoedens uit. Het is inderdaad niet zeker maar er zijn wat aanwijzingen
Ze maakte op het laatste moment nog een foutje.... anders waren er waarschijnlijk helemaal geen boetes geweest.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden Lieke ook wel eens mogen bedanken voor het hooghouden van nog enige normen en waarden in het huis![]()
ik zie ook geen mensen alleen nix en nadirquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:13 schreef blomst het volgende:
wat een lange streamlock is er nu weer aan de gang, ik heb helemaal geen mensen in beeld.
Ik sta achter jequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef cindy10 het volgende:
wat een walgelijke vertoning weer!
vind het wel een goed idee om een demonstratie voor die kooi te houden.
gelukkig sms ik nooit,en betalen voor de streams doe ik ook niet meer....maar wil puur voor de lol daar wel een paar uurtjes gaan staan!![]()
Dáárom was Lieke ook zo woest.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:14 schreef riri het volgende:
Achter bereikt hier alleen maar mee dat die club van 5 zicht gesterkt voelt in hun daden
ze proberen iets af te straffen maar verergeren door hun akties deze alleen maar.
De meest agressieve persoon belonen ze zelfs met cp ...
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
My god, ze zitten echt in een Skinner box, belonen en straffen... en Brian is onze rat in de box![]()
Het klopt allemaal zo mooi.
nou zeg dat wel ik heb het geluid uit wordt er helemaal simpel van rot luiquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:14 schreef Sug4r het volgende:
Waarom mogen we alleen dat gezever tussen Nadia en Dennis zien?![]()
Schepje bovenop , ik ga voor het hart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |