het zou me niets verbazen dat ze in een mooi bontjejasje rondliep... aangeboden door de Fa. Balk.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:08 schreef Nomrc2 het volgende:
staan ze allemaal uit te spreken dat ze bang waren voor een exit van amanda
maar amanda wist beter
connecties met Flens !!!!
Kap daar nou eens mee , doe maar lekker simpel he zul je wel denken. Een zondebok zoeken is wel het makkelijkste wat er is.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef Nomrc2 het volgende:
ik wil een foto van de lieftallige mevrouw Flens !!!!!
hee halve gare, kan jij niet normaal reageren. Die persoon heeft gelijk jullie zijn toch zelf zo dom om voor zoveel geld te verspillen. Kan jij het ook aleen maar af door te vloeken. ik hoor trouwens dat Brain helmaal niet alle contactpunten heeft gekregen. Domboquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:00 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
JIJ ben van de FEBO.hou jij je tyfus bek maar eens!
Amanda zei dat hij zijn beloning had verdient, waarop Nadia vroeg "Wie ga je allemaal uitnodigen?"quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay... hoogst waarschijnlijk dus...... dus een user post zoiets en vervolgens concluderen we collectief uit de streams dat het wel zo zal zijn?? Ondanks het feit dat het niet te zien is geweest??
ik zeg gooi een bijenkorf in het bed van brian jaap dennisquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, mijn lief zit me aan te kijken of ik gek ben maar zo voel ik me ook op dit moment.
Gek dat ik naar dit kutprogramma kijk en gek dat ik me opwind over deze shitzooi.
Ze hadden Lieke ook wel eens mogen bedanken voor het hooghouden van nog enige normen en waarden in het huisquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef Py het volgende:
Brian heeft vanmorgen de grote peacekeeper gespeeld en mensen uit elkaar gehaald. Daarvoor is hij bedankt in de brief. Als hij de punten van de anderen heeft gekregen heeft hij 640+ amanda haar punten bij zijn eigen punten gekregen
In ieder geval kan Jaap dan niet meer achter de PC...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef Marelle het volgende:
Wat een stel asociale nepfiguren Brian, Amanda, Dennix en Jaap!!!!!!!!!![]()
![]()
Brian die even alle 'stoute'dingen over Huub uit de doeken doet GATVER!!!!!
![]()
En dan ook nog alle PC's krijgen?!
Ik ga voor een 180.quote:
Jaquote:
Er volgde een streamlock toen die zin over Brian begon: "Brian maakte vanmorgen een zeer positieve..."quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef Py het volgende:
Brian heeft vanmorgen de grote peacekeeper gespeeld en mensen uit elkaar gehaald. Daarvoor is hij bedankt in de brief. Als hij de punten van de anderen heeft gekregen heeft hij 640+ amanda haar punten bij zijn eigen punten gekregen
Mooi he, ze zullen vast ook werken voor de regering ivm Wikiquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef Marieke_B het volgende:
"Binnenkort weer visite!
Brian denkt al druk na over wat hij kan doen met zijn net gewonnen contactpunten. “Mijn tante heeft gezegd wel te willen komen”, zegt hij blij. Ja, toch altijd weer een feest, die populariteitspoll. We kunnen weer een hoop bezoek verwachten! "
bron: DGK
Niks over het weer inleveren van de cp's en de brief...
ja febo taal sla je uit meer niet,quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot nu toe was die koppeling daar. Maar er staat "Wie is de populairste speler" en daar kun je op stemmen. Strikt genomen is er niets mis. Dat de verwachte koppeling met CP's er is, is dan weer iets anders.
Welja, doe eens gekquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nu met geen mogelijkheid iets gedaan
Die ander zo nemen als deze vol is?
degoudenkooi@talpamedia.nlquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef mazaru het volgende:
Wat was dat mailadres ook al weer van die stinkredactie?
moest die loser mij eigenl;ijk ff zijn adres mailenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij doet hier niet anders, alles om users over de zeik te halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |