En ja hoor , er gaat weer iemand met zogenaamde feiten lopen strooien. Geen beeld er van , tevens zeggen de andere ook weer dat H&L juist hebben geslagen , maar de feiten zijn er niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Ze hebben die idioot die Lieke dit weekend geslagen heeft gewoon alle punten gegeven??????
MUTE hier vanaf het moment dat Jaap de brief voorlas.quote:
Het gaat mij erom dat de verhoudingen helemaal zoek zijn.... 640 CP's weg..... en bij wie? Huub en Lieke.... en weer kregen nog meer munitie om te bashen..... precies..... te schandalig voor woorden....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Taurus het volgende:
Hahah.. ze weten wel hoe ze de fanatieke streamers moeten straffen heAlle contactpunten die de favorieten kwijt zijn aan de grootste streamervijand geven
![]()
Kom op, 't heeft toch wel wat grappigs. En laat je niet zo opnaaien. That's what they want!!![]()
ja vroeg net ook al hoe die dat weetquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
En ja hoor , er gaat weer iemand met zogenaamde feiten lopen strooien. Geen beeld er van , tevens zeggen de andere ook weer dat H&L juist hebben geslagen , maar de feiten zijn er niet.
Zou de belangrijke spullen maar verstoppenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:57 schreef Py het volgende:
Hahaha. De cp's zijn niet verloren. We krijgen de vrienden en familie van Brian de komende tijd.![]()
Kan hij nu makkelijk zeggen, nadat hij 20 keer is weggekomen met die dingen waarvoor hij eigenlijk gestraft zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:54 schreef Sug4r het volgende:
Daar heeft Brian wel een punt vind ik, ze hadden er alleen al veel eerder mee moeten beginnen.
De redactie straft alleen en nu hebben ze ook iemand beloond, dat werkt meestal veel beter.
Ik ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Tjees, ik schrik gewoon van de haat die ik nu voel
Waar ???quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
MUTE hier vanaf het moment dat Jaap de brief voorlas.
Heb net een zeer boos bericht ingesproken maar het lucht niet echt op.![]()
JIJ ben van de FEBO.hou jij je tyfus bek maar eens!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En idd wel sneu voor iedereen die tientallen euro's aan smsjes verstuurd. Maar ja, doe dat dan toch ook niet! Is zowieso zonde van je geld.
En Amanda gooit die spullen wel naar hem toequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef neehe het volgende:
Nu gaat Brian als hij de kans krijgt elke keer Huub vastpakken ( en knijpen ) want hij wordt ervoor beloont.
Hier ook, en echte walging als ik Brian,Amanda en Jaap hoor praten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
Tjees, ik schrik gewoon van de haat die ik nu voel
Ja en Huub is natuurlijk altijd wel gestraft voor zijn daden?? De redactie doet er alles aan om Huub erin te houden , ook al lijkt dat voor ons niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan hij nu makkelijk zeggen, nadat hij 20 keer is weggekomen met die dingen waarvoor hij eigenlijk gestraft zou moeten zijn.
hebben alle fans van Huub toch niet voor niets gesmstquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:57 schreef Py het volgende:
Hahaha. De cp's zijn niet verloren. We krijgen de vrienden en familie van Brian de komende tijd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |